tak jako ponekolikate, budu prosit i tentokrat - pane Hlavenko, mate ve sve firme spoustu lidi, kteri konzolim rozumi, tak at ty clanky radsi napisou oni a ne vy ... neda se vam uprit snaha, ale fakt tomu nerozumite (a pochybuju, ze jste si vzal me dobre minene rady o nakupu odbornych periodik k srdci)
srovnavate hrusky s jabkama, kdyz vezmete rozpocet na skutecne spickovou AAA hru (mezi nami - kolik PS2 her melo budget pres 10 mio USD? moc jich neni, co...) a srovnavate to s nejakym pofiderne prepocitanym prumernym prodejem jedne hry, do ktereho se pocitaji i propadaky a budgetovky (a ze jich je pozehnane) ... pochopte, ze se vetsina PS2 her (vsech her, ne jenom tech par spickovych zalezitosti, o kterych jste na internetu cetl) pri prodeji 200k dokaze zaplatit, protoze tak velke naklady na vyvoj zkratka nema - tech par vysokorozpoctovych blockbusteru, kterymi argumentujete, ma prodejni cisla o jeden rad vyssi
udelejte si schvalne maly pokus ... podivejte se na http://www.the-magicbox.com/topten.htm kde najdete aktualni prodejni cisla pro japonsky trh ... schvalne se na ne podivejte a polozte si se mnou otazku - jaktoze se tem firmam vyplati ty hry pri takovych prodejich delat? ze by japonsti soudruzi znali nejake rozpoctove triky z kuchyne Vladimira Spidly? nebo to bude proste jenom kvuli tomu, ze ten vyvoj nestoji desitky milionu dolaru? jeste porad to vidite tak financne blede?
p.s.> s odpovedi si lamat hlavu nemusite - mame uzaverku, takze nemam cas poskytovat vam dalsi soukrome hodiny ekonomie v hernim prumyslu ... predplatte si to MCV a mozna i Edge a uvidite, ze zacnete chapat, jak tahle branze funguje