Proč to video nejede?

Diskuze čtenářů k článku

Clarke  |  17. 01. 2003 12:52

a co takhle mrknout se na hlavicku, treba Notepadem, binarne, napr.

a jak uz tu teke zaznelo, kdyby se nekodovalo v ruznejch ptakovinach, tak by takovej bordel nebyl, stejne avi vypada nejlip v "VBR DivX 3.11 "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarke  |  17. 01. 2003 12:55

heh, pitomej smajlik, sami vite jakej codek jsem mel namysli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnnny  |  17. 01. 2003 12:16

jsem rad, ze uz i autor tenhle program objevil.

To je na cely clanek, ne? Asi taky zacnu psat do zive

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  17. 01. 2003 10:19

Nebo udělat multidohodu, že všichni ripeři budou používat standartní kodeky.To byl vtip a dost blbý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atlasz  |  17. 01. 2003 10:40

Oni se v tom ripovani do exotickych kodeku vyzivaj asi vic, nez ti ne tom vtipu:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radmil  |  17. 01. 2003 18:43

to ripovani do exotiky je fakt sila, nechapu o co jde. taky ten VBR na zvuku je podle me nic moc napad.klasika divX 4 nebo 5 a mp3 CBR 96 - 160 myslim staci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
analhunter  |  18. 01. 2003 09:34

Rekl bycg ze soudni riperi delaji pouze standard - DivX 3.11 + mp3(AC3) nebo XviD + mp3(AC3), jine kodeky na ripy pouzivaji jen prasata.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  20. 01. 2003 17:08

na divx5 jsi zapomel umyslne? no nic, asi jsem prase...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  17. 01. 2003 10:07

Postaci vam jakykoliv HEXAVIEWER nebo EDITOR - na co nejake prapodivne programky - pravda neco k tomu musite znat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atlasz  |  17. 01. 2003 10:38

Muzu vedet, kde hledat identifikaci kodeku, ale kdy nevim, jak se vola balik, ktery ho obsahuje, stejne mi to bude k nicemu a musim se podivat do nejakeho seznamu (ktery nemam). Ten program je jenom spojenim te aspon castecne tabulky a toho prohlizece. Kdyz mi film funguje, nedivam se moc na zkratky kodeku, proto si je ani nepamatuji 50...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SiLK  |  17. 01. 2003 09:45

Může mi někdo prosím vysvětlit, proč mají Windows s těmi kodeky takové problémy? Kladl jsem různým lidem tuto otázku několikrát a nikdo mi nedal pořádnou odpověď. Používám MPlayer (Linux) a přehral jsem uplně vše, kromě asx. Nikdy jsem problemy neměl (pokud již existoval odpovídající kodek).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
debza  |  17. 01. 2003 09:51

mozna to bude tim, ze ne vsechny kodeky jsou free a firmy delajici vlastni kodek neudelaj prehravac, kde pujde prehrat konkurence napr real player a win.media player

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  17. 01. 2003 10:15

Nebo taky Elecard player a jeho kodek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atlasz  |  17. 01. 2003 10:34

Mplayer to nastesti s malou podporou zvladne. Uz jsem se s nim dival i na asf. asx? Neni to jen skript pro Win.MediaPlayer na spousteni videosouboru? V libovolnem skriptovacim jazyku by slo napsat konverzi napr. na sh skript a ten si uz v pohode muzes poustet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  17. 01. 2003 17:44

No nevím, kde kodek není, ani zmrd nebere. MPlayer mi nepřehraje asi šes krátkých filmečků, co doma mám (ano, je tam spousta pleťovky :). Kodek možná někde existuje, ale já nevím, kde roste, takže je mi to naprd ve Windozech i v Linuxu :(

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DELCOP  |  17. 01. 2003 18:06

Poslední dobou mám pocit, že k tomu, aby si někdo prosadil nějaký svůj codek, tak ripne nejaký trhák a snaží se jej rozšířit jak nejvíce to jde (zdarma) a potom se mu to zaplatí v poptávce po jeho přehrávači... Naponec bude DivX, Xvid, xdiv, div :)x, Xvi:)D, XDiDvid atd atd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jose  |  20. 01. 2003 17:34

a reportoval si uz tie suboriky arpimu (developer mplayeru)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  17. 01. 2003 09:40

Program jsem používal, není špatný, ale neumí všechny kodeky a to je hrubý nedostatek.Několikrát vypsal "n./a." a vymalováno.Aspoň ale člověk pozná, že mu chybí nějaký exotický kodek(neví však který) a tak má člověk jistotu, že to není kodek, který GSpot zná.Zbývá se poohlédnout jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  17. 01. 2003 09:06

když nefunguje video, tak také používám GSpot (jdu za ženou)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  17. 01. 2003 14:50

No jo, ale priznejme si - to to je az ta posledni varianta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  17. 01. 2003 15:12

Taky zpusob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radmil  |  17. 01. 2003 18:41

za ženou?
to tedy spíš Gbod než GSpot, ne? ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  18. 01. 2003 12:23

Asi mluví se ženou v posteli anglicky, no. Co můžeme vědět o jejich milostných úchylkách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyber  |  17. 01. 2003 08:18

A co takto pouzivat Nimo Codec Pack ? Su tam vsetky mozne aj nemozne kodeky a rozne utility... potom by nebolo treba nejaky GSpot....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  17. 01. 2003 08:47

nimo jsem taky pouzival ale posl. dobou mam lepsejsi zkusenosti s packem ffdshow ...

<a href=http://cutka.szm.sk/ffdshow/>tady</a> nebo <a href=http://sourceforge.net/projects/ffdshow/>tady</a>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  17. 01. 2003 08:49

druhy pokus:
<a href="http://cutka.szm.sk/ffdshow/">tady</a> nebo <a href="http://sourceforge.net/projects/ffdshow/">tady</a>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyber  |  17. 01. 2003 09:03

No pozrel som sa na to , ale mam pocit, ze je tam toho podstatne menej ako v Nimo Codec Packu. Hlavne co sa tyka audio codecov (ac3) a roznych utilit, napriklad vobsub, divfix .....mozno by sa to dalo pouzit sucasne, ale neviem ci by to nebolo zbytocne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  17. 01. 2003 17:43

Nimmo tam má většinu nejrozšířenějších kodeků, ale stejně tak jednou měsíčně narazím na filmeček v něčem brutálně exotický. No dobře, je to porno , velký filmy jsou beztak v DivX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DELCOP  |  17. 01. 2003 17:56

Nimo Codec Pack je asi nejlepší, ale upozorňuji... NIKDY!!! NIKDY!!! si neinstalujte vsechny codeky z Nimo Packu najednou! Dostane se do konfliktu především MPEG2 a potom už nepřehrajete absolutně nic a rozhasíte si multimediální možnosti pod Windowsama. Potom pomůže buď přeinstalování Windows, nebo asi 15 minutová práce s registrama...

Talší je dobrý třeba Tsunami pack atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DarkWeb  |  18. 01. 2003 18:38

Většinou stači standartní instalace, ale bacha na G400 video filter (sami na to upozorňují, ale už jsem to musel "přeložit" snad 50ti lidem)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  20. 01. 2003 17:06

Nimo suxx... vivat ACEMCP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caleb  |  17. 01. 2003 00:07

Pravda. Pravda. Gspot je nejlepsi. Akorat ze na svete je uz neco pres pul roku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  17. 01. 2003 00:29

Kdybyste pouzivali nejakej normalni prehravac videa(treba MPlayer tak zadnou takovou blbovinu nepotrebujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jose  |  17. 01. 2003 01:04

plne suhlasim. s mplayerom (je to linuxovsky prehliadac, samozrejme) som prehral zatial vsetko..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atlasz  |  17. 01. 2003 10:29

Ja fakt najlepsi, ale nie je len pre linux (aj ked najlepsiu podporu ma pre linux). S mplayerom prehrate vsetko a skoro na comkolvek.. /este aj na cga:))/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kajik  |  17. 01. 2003 16:37

funguje tedy i ve win98/2000? kde ho muzu stahnout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atlasz  |  17. 01. 2003 18:28

Nikdy jsem ho nezkousel pod winama, ale podle autoru funguje. (s urcitym omezenim: pribalene kodeky se nedaji primo pouzit, windows to pro neco nedovoli. urcite ale existuje zpusob, jak je hromadne zaregistrovat tech par set dll-ek.) Zdrojove kody najdes na oficialni strance: www.mplayerhq.hu (anglicky) Budes potrebovat prekladac jazyka c, potrebne informace k prekladu a instalaci najdes v balicku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  18. 01. 2003 14:19

jojo, ve windows to nejni zadnej med, prehrat nejaky video. vzdycky neco nejde, bud nejni kodek (..stahuji kodek z microsoft.com :)) nebo nejdou titulky pripadne spousta dalsich problemu. ble :( ale pro vsechny je tady vysvobozeni v podobe bootovaciho cd na kterem je (jak jinak :)) jadro linux, Xka a mplayer. jak to funguje? proste z toho cd nabootujete, spusti se vam Xwindows a mplayer. supnete tam cd s filmem, date play a film jede. fakt zazracny :) adresa: http://movix.sf.net. n-joy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal2  |  20. 01. 2003 11:40

ja bych ani nerek...problemy s prehranim cehokoliv pon WXP nemam. zalezi na tom kdo to chce prehrat a na tom jak se o svuj system stara. je mi lito ze jsem te zklamal .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  20. 01. 2003 12:57

jasne ze to de, nezene. akoratze to zabira netrivialni mnozstvi casu. sem jenom chtel ukazat, ze sou jednoduche, rychle a bezbolestne alternativy. mimochodem, celej tenhle zazrak, kterej je ekvivalentem winXP + mediaplayer + milion kodeku ma celkem 30mb. takze tak :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kajik  |  20. 01. 2003 16:50

lito ti nic byt nemusi. nevim proc bych mel byt zkamany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  06. 07. 2004 09:13

Ackoli sam uz travim vic casu v Linuxu nez ve Windows, takoveto zaslepenecke kecy nesnasim! MPlayer, Xine a podobne, si bez kodeku taky ani neskrtnou. A co je soucasti instalace MPlayeru? Win32Codecs! Navic ted mam par AVI, ktere nejsem v Linuxu (SuSE 9.1CZ) schopen prehrat - ma to byt v DivX5, ten nainstalovany mam, ale Xine tvrdosijne hlasi, ze ne a ne. Ve Windows bez jakehokoli problemu... Tak s tim oblbovanim brzdete!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atlasz  |  08. 07. 2004 02:37

Ano, jednou zo zaujimavych vlastnosti mplayeru je, ze dokaze pouzit kodeky v dll suboroch z win32. Niektore specificke kodeky si ale vyzaduju este pracu navyse. (Popravde mi zatial az tak velmi nechybali, preto som sa s nimy nebabral.) Vidim, ze si zistil, ze je tam aj nejake win32codecs, tj asi nemas implicitnu instalaciu mplayera z distribucie. (ta je, tusim, tak trochu osekana) Kam mas nainstalovany ten divx5 kodek? V linuxe sa zatial nejak nezjednotili na nicom podobnom, ako su activex komponenty, preto budes musiet obcas nejaky ten kodem rozbehavat s kazdym prehravacom zvlast a trochu inak.
Btw, mplayer ma vacsinou niektore kodeky kompilovane nativne z inych oss projektov. Nepotrebuje na vsetko .dll. Ale mas tu tu maznost, aky to inak neslo. Staci vziat vhodne subory z niekoho windowsu. A keby ti ten kodek nechcel slapat, tak mozes poslat inkriminovany kodek, pripadne to nefunkcne avi vyvojarom a oni sa na to kuknu. Aspon to slubuju v dokumentacii.
Bohuzial, nie je vsetko dokonale. Tiez ma to trapi, ale ohovaranim to nezmenim. Ak som niekoho oblboval, tak to mi je velmi luto. Skus len tak pre srandu nainstalovat vsetky tie kodeky, co su vo win32codecs na tvoje windowsy a potom mi povedz, co ti z nich zostalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor