Yivo
12. 2. 2019 • 16:38

S pouzivnaim map mam nejake skusenosti pre vlastne projekty a viem ze je to naprosta katastrofa pokial ide o nejake pouzitelne data(financne je to neunosne ak ide o nejaky popularnejsi projekt). Vsetko ma pod palcom Google. Vcas investovali obrovske peniaze do vsetkeho okolo toho a riadne sa im to vyplatilo.Prave robim na projekte kde pouzivam priamo OSM data na priame renderovanie map a je to naprosta katastrofa. CartoCSS aj MapBox GL su naproste zlataniny ktore ani clovek nenaprasuje do vecsiny jazykov, takze ak nemakate priamo v C/CPP alebo Node tak sa zapotite. Ked som sa snazil napsiat parser na PB GL asi 5ty krat tak som mal uz chut tych co tu specifickaciu zlatali dokopy najst a vyhodit z 12 poschodia nejakeho mrakodrapu.OSM data ako take su tiez bordel, lebo kazdy objek pouziva tagy na klasifikaciu, lenze tie tagy su totalny chaos, je ich milion, polka z nich nie je ani zdoukementovana, tie co su sa ani nedaju pomaly najst,.... Nejestvuje ziaden standard, nejestvuje ziaden klasifikator objektov, clovek si musi napisat rucne pravidla pre vsetky mozne kombinacie aby nasiel to co hlada...a je toho neskutocne vela(najlepsie ked mapujem ostrov a mam data pre ohranicenie krajov, ale pobrezie mi chyba ze.. lebo to uz akoze nie je hranica....)Celkom dobry clanok na problemy OSM https://blog.emacsen.net/blog/2018/02/16/osm-is-in...

Určitě si přečtěte

Články odjinud