Proč Facebook šlápl novým designem vedle?

Diskuze čtenářů k článku

23. 03. 2009 22:47

"Pokud by Facebook při nabídce Řadit přátele do skupin upozornil také na možnost nastavit si úroveň soukromí pro každou jednotlivou skupinu, určitě by předešel mnoha zklámaní z toho, co všechno se “někde” zveřejňuje, aniž by nad tím měl uživatel kontrolu." Jak upravím nastavení soukromí pro jednotlivé skupiny kontaktů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2009 14:16

V nastavení soukromí jde u některých položek (ne u všech) nastavit rozdílnou úroveň pro jednotlivé přátele, případně skupiny přátel, stejně tak jde některé přátele nebo skupiny přátel z toho nastavení vyloučit. V naglické verzi např. po Wall posts je to takto: Settings - Privacy Settings - Wall poststs - Customize - Some friends a zde napsat jména přátel nebo skupiny přátel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 20:09

Je to krásný pocit - absolutně nevím, co se tady řeší za blbosti - jsem totiž "out" a podobných výmyslů mi není potřeba. Jsem asi sociálně narušen, protože nesnáším virtuální a neosobní komunikaci.

MB: Why be in, when you could be out! Libko, majspejs, xichtbůk, kvikr, všechno negativní... Není nad osobní kontakt.

Sociální sítě jsou totiž jedna velká marketingová bublina! (a kazí to charakter)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 21:13

Proti virtuální komunikaci a poznávání přátel nic nemám, ale weby typu XChat, Libimseti, Facebook a podobně považuji opravdu za odpad - tisíce profilů nadržených čtrnáctek přeplněných srdíčky, růžovou barvou, nejoblíběnějšími skupinami (a většinou naprosto příšernými) atp., to snad nemůže žádného vyzrálejšího jedince zajímat :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 00:15

Opět štěpán to není možné já chápu že na to máš taky vlastní názor ale když tomu vůbec neorzumíš tak prosimte nereaguj vubec...

Nadržený 14tky me opravdu pobavili ... ano tak vypadaji profily na sitich typu lide a libimseti nemuzu si pomoct ale vzdy jsem byl proti socialnim sitim ale po tom co jsem zjistil jak facebook vyuziva vyhledavani lidi a intuitivnimu a prehlednemu sdileni a doporoucovnání známých je to opravdu socialní sit. To že ty tu sem furt píšeš a hraješ si na toho "vyzrálejšího jedince" je od tebe pekne ale jestli ono to taky není tím že by sis na tu službu neměl koho přidat... Vždycky pod stejnymi tematy brečí stejní lide ... to že te nebavi facebook sem cetl uz snad tisickrat tak na ty clanky uz nereaguj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 09:29

Opět Dominik, člověk, kterého jsem naštval haněním Mac OS X. Nikdy jsem Facebook (stejně jako MySpace, Libimseti ap.) nepoužil, je to jen další služba, která zdržuje. A profily, o kterých jsem psal - ty jsou na každé soc. síti :).

Na Facebook bych si opravdu neměl koho přidat, protože nikdo z mých známých a kamarádů jej nepoužívá. Nepotřebujeme ho, máme Jabber a WLM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 09:31

A mimochodem, máš zajímavý pravopis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 11:01

Zaprvé sem to psal již celkem unavený a zadruhé sem to po sobě ani nečetl , což mě stejně neomlouvá. Ano Tak ty a tvoji kamarádi facebook nepotřebuješ. Ale já sotva donutím svoje kamarádky či PC neznalé kamarády aby si založili jabber natoz messengera...navíc prostě to co si napsal akorát dokazuje že vůbec netušiš o čem facebook je , ale souhlasím s tím že člověk jako ty ho nevyužije a je pro něj zbytečný... ad ztráta času na facebooku můžeš zkoumat stovky aplikací a hrát všechny ty hry a nebo se můžeš jen připojit popovidat s kamarádkou kouknout se na fotografie z minulého pátku zasmát se tomu o se dělo .. zjistit si jestli ve vyhledávači událostí kdo všechno jde na nejakou party jestli někoho znáš a chceš se přidat těch možností je spousta. A jelikož jsou profily "neveřejné" tak to snad nikdy nebude jako libimseti a bude to vždy vhodná sociální sit nejen pro teen ale pro všechny co hleddají své přátele "za celý život" protože nemají svoje kamarády jen na IM protokolech (hint: spousta lidi u toho icq/jabberu/wlm nesedí furt a proto je rád kontaktuju i jinde) ... ad moje posty vůči tobě nejsou kvůli tvomu co si napsal o mac os x ale kvuli tomu že to byl příklad kde si dokázal že víš o problematice prd na 3x si upravil článek a toto opakuješ všude pod ms články prosazujes hulán-like posty a tady se projevuješ ne zrovna 2x inteligentně taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 11:38

btw - pokud se někdo fotí na "akcích" nebo fotí jiné, tak to nepovažuju za normální. pro mne jednoznačné f/off! pokud se máš potřebu dívat na fotky kamarádů při zábavě, v klubech nebo hospodách, a pokud tě baví tyto "přirozené" momentky, tak sorry - ale pro mne to normální není.

jak někdo tahá foťák na spol. akce - "posh" nebo blbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 11:53

tak oni to nemusi byt fotky jen z klubů a hospod lidi můžou chodit i jinam ... ale i odtud si člověk odnese třeba peknou fotku s nekým s kým se dlouho neviděl ... co se tak koukám na ty alba tak jsou tam nenormální všichni že se fotí s kamarády na nějakém výlete nebo akci :) tak aspon nejsem nenormalni sam kdyz chci mit fotky se svými kamarády jako vzpominku na nejaky konkretni den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 11:57

Ale na fotkách z akcí a pařeb přece není nic špatného... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 12:05

- Článek jsem upravil proto, protože jsem už dál nestál o podobné hádky. Ano, o Mac OS X vím jen málo a vůbec mě nezajímá, ale Secunii věřím.

- Ty zase prosazuješ anti-Hulán posty - zastáváme tedy každý jednu stranu mince.

- Člověk jako já? A jak bys mě definoval?

- "Výhody" Facebooku, o kterých píšeš - to všechno už přes 10 let umí mobilní telefon :).

- Neber si to špatně, ale všechno, cos teď napsal o FB, jsou hovadiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 12:26

jen odbocim o te secunii nema to cenu v tom rozboru byli i chybky applikaci ktere nejsou! v defaultu ale toh je vazne mimo a uz se to asi nedohleda

- ne ne ja zastavam neutralni nazor ja proti win napriklad nic nemam to j svoboda trhu kazdy si vybere co mu vyhovuje a ne spinit jeste ktomu dost hloupym zpusobem to co maji jini...

- bez komentare

- mobilní telefon ... je vidět že vážně si uplne mimo ... scháním lidi které jsem 10 let nevidel... na stare cislo mi neodpovida protoze je zrusene a tak se "třeba" kouknu na facebook a hle dotyčný člověk má profil který si snadno najdu podle jména či základní školy či našich jiných společných přátel... a to je pouze ta cast kde se hledaji lide o domlouvani spousty veci a usnadnovani techto veci nemluvim ale ne kazdemu se to holt libi tj nazor ale srovnavat to s mobilem :D

- neber si to spatne ty ale o facebooku vazne nic nevis hazis to do jednoho pytle s ostatnimi sitemi a ani si to nezkousel(cili nechapu proc to tu vubec komentujes taky nepisu pod w7 clanky jelikoz jsem je nezkoušel!! :) to srovnani s mobilem je jen dukaz :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 12:32

Bez komentáře mi nestačí :).

Tohle vážně nemá cenu, navrhuji to uzavřít a usmířit se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 00:46

Opravdu si myslis, ze jsi timto prispevkem prokazal svou vyzralost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 09:33

Jistě že ne. Kdyby sem totiž podobný příspěvek napsal 50 letý člověk, který by už vyzrálý měl být, reagoval bys stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 03. 2009 18:16

Mozna ano, mozna ne, kazdopadne onen "vyzraly jedinec" by si mozna nejprve post rozmyslel a mozna by jej sem ani neposilal, cimz se oklikou vracim k one "vyzralosti", ale dost mudrovani...

FB se narozdil od ostatnich socialnich siti tohoto typu snazi tvarit seriozne (coz se mu podle me docela dari), nerikam v zadnem pripade, ze tu takovi uzivatele nejsou, ti jsou vsude, avsak FB uz svym principem neni, podle me, vhodnym mistem pro takovato individua, tim mam na mysli "hodnoceni uzivatelu /nejen/ podle fotek, verejnou pristupnost a uz samotne ztvarneni vlastnich stranek...", jako napriklad u libimseti a jim podobnych...

Z meho pohledu je FB jakysi pomocnik nebo prostrednik pro udrzeni sire mych kontaktu a v zadnem pripade nema slouzit jako nahrada udrzeni techto kontaktu, jak se rika vseho s mirou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 19:55

Plně souhlasím s autorem - nové řešení nás obralo o zajímavé info a cpe nám info, které nechceme - spam. Proto byla založena skupina, ve které chceme spolupracovat na řešení spamu typu výsledky kvízu, kdo komu dal jaký dárek, či kdo si koho koupil. http://www.facebook.com/group.php... toto je odkaz na skupinu Facebook without SPAM. Zatím tam je jen popis, jak se zbavit informací o výsledcích kvízů přátel, časem tam přibudou další užitečné informace, na které přijdeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 20:08

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 20:12

tady v Brně už probíhají nepokoje, v centru několik hořících převrácených aut, dav se přibližuje do centra a kříčí My chceme starý vzhled!

Do města byly přivolány obrněné transportéry, vodní děla a údajně má dav uklidnit sám Mark Zuckerberg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 21:46

jenze na druhou stranu to co sem kritizoval pred tim bylo to neuveritelne bonzactvi. clovek si ani neuprdl u kompu, aniz by se to rozeslalo do celeho sveta.

s clankem souhlasim na 100%, ale ani puvodni stav nebyl zrovna idealni. bohuzel zmena byla k horsimu :( ... muzeme jen doufat, ze se neco brzo zmeni. neocekavam, ze autori FB uznaji chybu - radsi pudou nejakejma dodelavkama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 19:17

souhlasim s tim, ze je to krok zpet. Souhlasim se vsim vyse uvedenym (kvizy, nezobrazovani infa) plus dodam (sic nejsem zadnej heavy fcbuker), ze mi prijde, ze se snizila na fcb u mych pratel aktivita prave po tomto kroku - nebo to nevidim. Ani jedno neni pro tento typ stanek dobre...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2009 13:50

osobne si myslim, ze zmena je jednou za cas dobra, ale proc delat zmenu az tak brutalni? napr libimseti ted vypada jak facebook a proste je to dle meho nepovedene.. facebook mi rovnez vadi, protoze se totalne zmenil.. lide rozsirily pocet informaci atd a udelaly to podle me velice decente a ucelne.. tzn ze netlacily na pilu a neudelaly nic od znova.. coz facebook a libko bohuzel udelaly.. osobne bych u FB volil moznost skinu a at si pouziva to co je mu mile..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 13:38

Nechápu co to všichni tak řešej. Každej den se dějou stovky podstatnejch věci na světě a Vy tady brečíte kvuli tomu, že na FB někdo přehodil pár písmenek a obrázku. Bože, proberte se a zkuste taky mít reálnej život. Přijdete mi všichni jako Sheldon z TBBT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 13:47

nevim co ti vadí. Prostě je tu napsanej zajímavej článek o tom, jakym směrem se vydala jedna internetová služba. Jestli s tím máš takovej problém tak to nečti a nereaguj do komentářů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 13:53

Nejde o článek, já mám taky profil na FB, jen mi jde o to, jaká histerie kolem toho vládne. Bože tak změnili design, to snad není konec světa. Ve světě je finanční, politicka a kdoví jaká ještě krize. Lidé umírají, planeta se otepluje a tady se skupina lidí může zbláznit z toho, že někdo pozmění layout nějaké i-netové stránky. Vystrčte hlavy ze dveří, venku je celer reálnej svět. Todle mi prostě přijde opravdu malicherná blbost, která může rozhodit jen pár zoufalců, bez opravdového života. Můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 14:02

nechci začínat nějakej flamewar. Pro to tady ta diskuze asi nebude. Jenom mi nepřijde relevantní sem přispívat něčím takovým, jako jsi přispěl ty. Tak jasně, že je krize a všechno okolo. Ale jestli tě zajímá tohle tak jsi možná na špatnejch stránkách. Myslim, že tady se zrovna umírání lidí nikdy moc neřešilo a taky asi řešit nebude.

A o konci světa proboha nikdo nemluví. Jenom to prostě podle nás pokonili a dřív to bylo lepší podle některejch lidí, to je celý. A jestli si myslíš, že o tomhle si povídají jenom zoufalci bez reálnýho života tak to je jenom tvůj (podle mě nesprávnej až stupidní) názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 14:16

Já taky nechci flame a je jasné, že todle je server o PC. Chtěl jsem jen naznačit to, že nechápu ten blázinec kolem toho. Je prostě vidět, že lidé už více žijí virtuálně než ve skutečnosti. Místo toho aby zašli na pivko s bandou kámošů, tak budou psát sáhodlouhé články o změně virtuální netové stránky. Místo toho, aby šli někam na pokec, tak si změní status na FB nebo ICQ a hotovka. Prostě už to podle mě hraničí s naprostým odtržením od reality. Za mého mládí nebyl žádnej internet, mobily a podobný věci, a lidé taky fungovali a hlavně žili normální reálnej život. Nejsem proti podobnejm věcěm, to ani náhodou, všechny je taky rád využívám a pomáhajími mi, ale jak se říká všeho s mírou. Je to dobrý sluha, ale zlý pán. Poslední dobou už mi prostě přijde, že lidé žijou více virtuálně na internetu, než své reálné životy. Že je mnohem víc vykolejí změna designu jejich oblíbené internetové stránky, než reálné tragedie v jejich okolí. Že prostě žijou v nějaké bublině jménem internet a komunitní sítě a svět kolem nich je jaksi nezajímá. Občas mám pocit, že kdyby někomu z těchto "hardcore" uživatelů FB umřel někdo blízký, tak si akorát ve statusu změní smajlíka a hotovo. Zkrátka mi přijde, že pokud se to přehání, tak tací lidé uplně přicházejí o emoce, schopnost empatie a jejich pohled na svět je celý pokroucený skrze obrazovky jejich PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 14:23

Tak to máš pravdu, že u někoho je ten trend třeba takovej. Ale přece to neznamená, že se o tom teď nemůže napsat článek a diskutovat o tom. A už vůbec to neznamená, že ten člověk, co to napsal nebo lidi, co to diskutují, snad nežijou reálnej život. Já v tom tu ekvivalenci teda nevidim, ty jo? Přece to, že diskutuju změnu vzhledu a řikám, že je to takový či onaký ještě nutně neznamená, že nad tim sedím celej den zavřenej někde v basementu. Souhlasim, že všeho má být s mírou, ale nezdá se mi, že by tu míra někde přetekla Prostě o tom mluvíme a věřim, že některý lidi si dneska (sobota večer ideal) půjdou někam vykalit hlavu - včetně mě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 14:38

Máš pravdu. Možná jsem se nevyjádřil uplně přesně a trošku sem se necha unést, ale podstata je klíčová. Já jsem to nemyslel konkrétně k tomuto případu a tomuto článku a už určitě ne konkrétně k tobě, nebo autoroj článku bo někomu jinému. A samozřejmě nikomu neberu ani tenhle článek, ani právo na názor. Celou tudle problematiku komunitních sítí a jejich uživatelů sleduji již dlouho, a todle byla taková ta poseldní kapka jak se říká. Prostě ten fakt, jakej děsnej lavinovej efekt ta změna způsobila, ve mně vyvolal nutkání napsat jak to vidím. To co jsem napsal, je takovej můj globální pohled na tuhle problematiku a je opravdu jen shoda okolností, že to píšu pod tento článek- Zase na druhou stranu, zde si to přečte asi nejvíc lidí, kteří tímto fenoménem žijí. Takže jak říkám, to co jsem napsal, není namířeno globálně proti všem uživatelům, ale spíše proti těm hardcore týpkům, kteří to fakt žerou až přespříliš a že takových pár znám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 14:45

jasný, chápu proč ses takhle musel vyjádřit. Máš pravdu v tom, že některý lidi už tím žijí až moc. Ale pořád podle tu většinu tvoří normální lidi, který to mají vyloženě jako doplněk běžnýho života. Slouží jim to jenom jako informace, co se dělo, jak jsou na tom ve vztazích či na podívání se na nový fotky apod. Kdo je trochu při smyslech tak se od reálnýho života nedá odtrhnout. Navíc ten FB boom, co tu je v poslední době zase trošku opadne. Hodně lidí je z toho teď na větvi, protože s tím ještě třeba nemají zkušenosti (ve smyslu, že v povědomí lidí přesně tenhle typ služby ještě nebyl), ale to přejde. Každej časem pochopí, že to není tak senza, jak si na začátku myslel, i když je to bezpochyby fajn služba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 14:46

* skoro každej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2009 18:40

Právěže nezměnili pouze design...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 00:44

1. Nevladne okolo toho hysterie, nebo aspon tady ne.

2. Rozhodne to neni konec sveta a jde o to ze nezmenili jen design (pozn. zkus si priste nejprv precist clanek, na ktery reagujes

3. At chces nebo ne, internet se v dnesni dobe stal beznou soucasti nasich zivotu, proto stoji se jim zabyvat stejne jako treba rannimi novinami, utika ti snad realny zivot kvuli rannim novinam?? Skupina lidi tu dikutuje o tom jake dojmy v nich zanechala jakas-takas zmena, pripadne clanek poukazujci na tuto zmenu, stejne jako by jsme mohli diskutovat o jakekoli jine udalosti (financni krize?, politicka?...), avsak pokud se chces zabyvat temito tematy tak tady rozhodne neni vhodne misto, navic pokud povazujes takovouto diskuzi za zbytecnou, proc se vubec namahas na ni reagovat? cimz se zase vracim k nemistnosti Tveho postu...

4. Kdo rika, ze FB vytlacuje realny svet (alespon takovy jsem ziskal pocit z tveho prispevku), co muzes vedet o Nasich (nebo alespon mem) zivote?? Pokud trpis znacne zastaralou, avsak hojne propagovanou iluzi, ze ajtaci, nebo lide, kteri jsou na internetu jsou uslintani, tlusti a uhrovati teenaeri, pak je problem na Tve strane, nikoli Nasi, myslis, ze si necham utect zivot kvuli "zmenenemu designu" FB?? kde zijes ty blahovy?

Muj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2009 18:39

Sheldor AFK!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 12:58

S autorem článku souhlasím ve všech ohledech. Především zahlcení hlavní stránky výsledky kvízů je na ...však víte. Ještě bych doplnil, že některým lidem vadí umístění panelu "lidé, které můžete znát" až dolů v pravém boxu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 10:54

FB je naprosta blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 12:51

Ámen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 21:08

Stejně jako všechny ostatní sociální sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 00:08

představte si že nekomu není 15-20 a že se za svůj život seznámil se spoustou lidi na spoute místech

a behem tech let se ty kontakty poztraceli a je opravdu prijemne kdyz si díky siti jako facebook muzete najit pratele např ze základní školy které jste 8 let nevidel ...chápu že nekdo kdo je ze základky asi tak 3 roky to neoceni ... ale jsou lide co mají dost znamych a rojekt jako je facebook nemusí bejt jen o statusech co má kdo k večeri ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 08:39

Toto se Libi martin2580.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2009 14:06

15 - 20 už mi není, poznal jsem spoustu známých, ale při představě, že bych měl být v kontaktu úplně se všemi - to bych asi nic jiného nedělal. Čas od času kouknu na spoluzaci.cz, jaký je však smysl facebooku (nebo spíše - co mi to přinese) mi zatím uniká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 15:14

Huráá, už jsem se bál, že mám tenhle "problém" sám :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  21. 03. 2009 09:18

ja som sa dnes konecne donutil nahodit Greasmonkey a do neho toto

http://userscripts.org/scripts/show/44730...

Uz ziadne kvizy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lC
21. 03. 2009 09:22

Jo jo, zlatý windows live .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2009 10:47

jj, Windows Live je fajn

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 17:04

Takovy Greasemonkey skript uz existuje a dokonce krome kvizu blokuje vsechny externi aplikace a ve vsech jazykovych mutacich: http://userscripts.org/scripts/show/44490...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2009 20:06

Kvízy na facebooku jdou zablokovat poměrně jednoduše.

Pod kvízem je vždy taková malá ikonka. V mnoha případech jen bílý čtvereček.

Stačí na nej kliknout.

Dostanete se na stránku kvízu a tam už jen stačí kliknout na položku "zablokovat aplikaci"

A pak stačí již jen potvrdit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2009 09:02

Změna vzhledu se mi líbí, ale v článku jsou výstižně shrnuty funkce, jejichž absenci jsem si při okouzlení novým vzhledem neuvědomil nebo jsem čekal, že se postupně objeví (až si lidi začnou stěžovat).

Snad se autoři Facebooku chytnou za nos a přistoupí aspoň na některé požadavky nespokojených uživatelů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? negr  |  21. 03. 2009 08:06
21. 03. 2009 00:28

já newím co proti novému FB všichni mají ..mi se líbí, to se snad neumíte přizpůsobit lidi? .. ve stejný den spustilo novou podobu hlavní stránky i Libimseti.cz, tam bych to chápal že většina pi*ovala i když neměli důvod ..ale na FB by měli mít uživatelé víc inteligence a pokusit se zvyknou na změnu, stejně jim nic jiného nezbývá .. lol

P.S.současná hlavní stránka Libka a FB po přihlášení se sobě velmi podobá ..někteří sice furt vyrývaj že prý libko kopíruje FB, ale FB nemá na to žádný patent tak jaképak kopírování xD ..a navíc kopírování vypadá jinak, nj libko má tu stránku trochu jednodušší xD ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2009 07:39

Taky mi to neni jasny, ja zmenu ani nezaznamenal, az kdyz mi zacaly chodit nejake zadosti do skupin proti novemu vzhledu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
21. 03. 2009 09:25

Proti novemu FB mame treba to, ze ted mam zakopane dulezite veci jinde. Taky se mi nelibi, ze 3/4 hlavni stranky jsou quizy znamych a nechce se mi vsechny zname kvuli tomu blokovat, to bych pak nemel info zadne. Nelibi se mi jak jsou ted udelane statusy a ze nejdou editovat...Celkove toho bylo v clanku dost a s vetsinou souhlasim.

Ja naopak nechapu, jak muzes pod clanek, ktery popisuje nevyhody sluzby napsat otazku co se nam na tom nelibi? lol. Pokud chces vedet co se nam na tom nelibi precti si ten clanek.

btw: to srovnani s libimseti je imho mimo misu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
21. 03. 2009 09:32

BTW: My chceme starý(ej) facebook!! | We want the old facebook!!

Zobrazeno 8 z 45.070 členů

a to není jediná zkupina tohoto ražení, je jich moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2009 10:57

Tak... Nové třídění věcí a filtry domovské stránky se mi taky z počátku líbily... Pořád jsem měl ale pocit, že něco chybí. Přd pár dny jsem si přečetl tenhle článek na FB1.cz a konečně mi to došlo... To, že mě obtěžují kvízy, které nejdou odfiltrovat, jsem saqmozřejmě věděl, jakož i to, že se nedá nastavit, co se v nes feedu zobrazí. Ale třeba mi nedošlo, že v news feedu už nejsou info o navázání přátelství mezi přáteli, jejich připojování ke skupinám apod. A že vlastní stavy nejdou editovat... Nový FB je celkově ovladatelností imho krokem před. Ale bohužel za cenu funkčnosti. Takže asi budu eden z mála, který neřve, že se ovládací tlačítka posunula jinam, ale začne řvát (a to až po několika dnech testování), že ubyly důležité funkce. Facebook je bez virálního šíření informací poloviční. A vážně nepochopím, proč si autoři myslí, že jsem víc zvědavý na výsledky stupidních kvízů, než na to, jaká mí přátelé navazují přátelství, čeho jsou fanoušky a do jakých lezou skupin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 17:53

tohle bych prakticky podepsal :)

Uz od pocatku zmen cekam na doladeni filtru (a dalsich detailu ze clanku) a pomalu mi dochazi trpelivost (a kvizy se na tom podepsaly nemalou merou).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2009 20:39

to je přesně to, mě konkrétně štve nejvíc... že ubyly funkce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 14:03

asi nemáš libko, že? ..ja ted srovnavám uživatelé to se fakt srovnat není, na FB není tolik dementů, nebo apson nejdou tolik vidět jelikož někteří se snaží dělat libko i z FB )..ale přirovnal sem FB k libku tou hlavní stránkou kde mají oba servery to samé ted vlastně ..a obojí sou komunitní weby, s tím rozdílem že libko je hlavně seznamka a FB hlavně server pro přátelé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
21. 03. 2009 16:40

Ne na libimseti.cz registrovany opravdu nejsem, nikdy me to netahlo. navic jsem si myslel ze ta stranka slouzi spis pro seznameni nactiletych. Mimochodem koukl jsem tam jenom ze zvedavosti a vybaflo na me Flshko (reklama) uprostred sttranky o velikosti minimalne 800x800, tak jsem to zase radsi rychle zavrel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 12:41

Na libku jsem byl registrovany uz dloooouho a zustavam ze setrvacnosti. Puvodni myslenka registrace byla jen pro hodnoceni fotek (zabava na dlouhe, nudne prednasky). Driv tam bylo i hodne videt me vrstevniky (20 a vic) a diskuze za neco staly (bavilo me tam prispivat, radit, proste diskutovat) a mely vetsi kouzlo nez chaty. S vlnou mladsi generace slusnost a tak nejak kvalita diskuzi ponekud upadla a tak uz ted jen sem tam napisu par radek se staryma znamyma, opecovavam par fotek a to je tak vsechno. Diskuze uz se nedaji cist a snad jen to hodnoceni spore oblecenych mladych kocek je obcas zabavnejsi cinnost :D

Srovnani facebooku a libka je jako srovnavat pomerance a pomelo. Podobnost tam je, rozmery jsou jinde. Libko je na rozdil od facebooku relativne svizne (javascript facebooku dava obcas mojemu historictejsimu notesu zabrat), reklamy se daji vyblokovat na tri kliknuti. Libko, narozdil od facebooku, udelalo zmenou krok vpred a to jen letmym priblizenim hlavni stranky facebooku. Je prehlednejsi a zda se mi i bez vyraznych chyb v kodu, protoze se vesmes (oproti drivejsku) zobrazuji prvky jak maji a kde maji.

Libko vs. facebook - uzivatelska privetivost: 1:0, lst vs. facebook - osazenstvo: 1:1, vic bych nehodnotil, ale vyhrava u me libko, protoze v tomhle smeru minimalismus vyhrava. Facebook pro me predstavuje moloch funkci pletouci se uzivateli pod nohy. Trochu me pripominaji Windows od kterych jsem utekl :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2009 15:55

no nevim, podle mne neni znamka inteligence to, ze prijmu secko jako poslusna ovce, ale ze o tom premyslim a umim si udelat nazor a novej fb to opravdu nevychytal. btw: kopirovat se daj veci aj bez patentu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2009 16:05

Ty brďo, fakt se mi nelíbí, že mě facebook upozorňuje na výsledky kvízů mých přátel.. Absolutně mě to nezajímá!..

Na starém FB se mi opravdu líbilo to, jak byly na hlavní stránce vypíchnuty stavy a nálady lidí.

Vývojáři mě prostě nas*ali, kvalita FB poklesla a s ní poklesla i oblíbenost.. Nechápu, jestli američany zajímají výsledky kvízů jejich přátel nebo se "amíci" rádi štípají navzájem do zadku (další stupidní FB aplikace - jen pro názornost), tak ať si to laskavě nechají..

Jsem naprosto znechucen a facebook již není to známé, přívětivé místo, kde trávím svůj volný čas, ale kupa bordelu a ho*en.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor