Problémy s nastavováním Outlook Expressu jako implicitního poštovního klienta při existenci Outlook 97

Outlook 97 a Outlook Express se trošku hůře snášejí, ale je to řešitelné.
Při nastavování programu Outlook Express jako implicitního poštovního klienta (Nástroje - Možnosti - záložka Obecné) můžete zjistit, že volby pro toto nastavení nejsou k dispozici - jsou "zašedlé" a nelze je zapnout. Toto nastává nejčastěji tehdy, když instalujete program Outlook 97 poté, co jste nainstalovali Outlook Express - tedy v praxi poté, když instalujete nejdříve balík Internet Exploreru a pak celý balík Microsoft Office 97. Instalace Outlooku 97 totiž přepíše klíče v registru pro Outlook Express, takže některé volby vůbec nejsou náhle k dispozici.

Možná řešení jsou:

  • Spusťte program MSIMN.exe s parametrem /reg - to můžete učinit pomocí vytvoření zástupce k tomuto programu, nebo z menu Start - spustit
  • Program znovu spusťte bez parametru /reg, a nyní by v příkazu Nástroje - Možnosti - Obecné již měla být zatržítka k dispozici; zaškrtněte jej a vyzkoušejte, zda se Outlook Express stal implicitním poštovním klientem.
Pokud tento postup nefungoval, je rozumné reinstalovat celý Outlook Express, resp. neinstalovat u Microsoft Office program Outlook 97 (98), pokud jej nebudete potřebovat.
Váš názor Další článek: Už to prasklo: privatizace SPT Telecomu byla uplacena!

Témata článku: Outlook, Klient, Poštovní klient, Outlook Express, Problém, Express, Celý klient

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší