Kuk Vykuk
Kuk Vykuk
13. 6. 2018 • 1:45

23 % zákazníků zrušilo rezervace a akcie Tesly stoupaj vo 106 😉
Část lidí si koupila rovnou levnější Tesla modely S nebo X. Další rezervace stále přibývají protože je nalákali recenze webů, videa jůtuberů, zkušenosti známých či televizní reportáže.
Pokud teď v Americe objednáte Tesla M3, tak už jí můžete mít za pár měsíců doma což se třeba o novejch SUV Šchodfkách říct nedá, protože tam se čeká až rok. 😀B-]

Anonymizovaný
12. 6. 2018 • 15:53

"Technologie" na výrobu problémů opět zafungovala.Ach ta média. (A ti lidi v nich).

Martin Suchan
7. 6. 2018 • 9:23

V článku chybí celkem důležitá informace, jak uvádí další zdroje, že řada lidí z těch, kteří zrušili rezervaci, to udělali za účelem koupení dražšího modelu S, na který není taková čekací doba, popř. ke koupi z druhé ruky či využití rezervace někoho jiného.
Pokud bych chtěl elektromobil, také by mě nebavilo čekat dva roky.

loobick
6. 6. 2018 • 19:35

Pokud zákazník šel do rezervace s tím, že bude dva roky čekat, proč by to po dvou letech rušil, když se dodání odsunulo o třeba rok? Spíš bych ty zrušené rezervace přisoudil praktickými zkušenostmi s těmi auty a nárůstu konkurence.

Jaroslav Reznik (Rezza)
Jaroslav Reznik (Rezza)
6. 6. 2018 • 17:31

Ja cekam na Model Y :).

Petr Melechin
Petr Melechin
6. 6. 2018 • 16:53

V článku chybí dost zásadní informace, že údaje o zrušených rezervací pocházejí od nějaké třetí strany, která je odhaduje na základě analýzy plateb kartami. Tesla tvrdí, že čísla neodpovídají realitě (viz https://electrek.co/2018/06/04/tesla-model-3-... ... Nicméně, i kdyby to číslo bylo pravdivé, nebylo by to nějak extra překvapivé. Velká část rezervací je už více než 2 roky stará. Za tu dobu se u mnoha držitelů mohla změnit životní situace či jiné věci, kvůli kterým už nechtějí/nepotřebují/nemohou si koupit Model 3. Část lidí také místo čekání koupila Model S/X. Nemluvě o tom, že 1000 dolarů za rezervaci je dost nízká částka, navíc plně vratná, takže spousta lidí si rezervaci udělala jen proto, že mohli, i když reálně v podstatě koupi neplánovali. Jednalo se o takovou spekulativní rezervaci.Takže když pak takový člověk rezervaci zruší, neznamená to, že Tesla přišla o 50 000 dolarů. Nepřišla o nic, protože ten člověk stejně auto vlastně koupit neplánoval.Každopádně Tesla nepopírá, že k rušení rezervací dochází, ale je potřeba taky pamatovat na to, že neustále přibývají nové, aniž by Tesla platila za propagaci svých aut.Další věcí pak je, že o dost zajímavější údaj by byl ten o úrovni rušení rezervací v posledních pár týdnech a měsících, kdy třeba v Severní Americe už je možné Model 3 závazně objednat. To, že někdo zrušil nezávaznou rezervaci někdy před rokem mi nepřijde nějak moc relevantní.

Ervín Kolařík
6. 6. 2018 • 16:52

Aha, takže z marginálního problému – "máme ještě v láhvi 77 %" uděláme katastrofickou zprávu "někdo nám vypil 23 %".
Vzhledem k tomu, že i kdyby Tesla chrlila 250.000 vozů ročně jak plánuje, tak má už teď dopředu vyprodáno na dlouhou dobu. A jakmile se jí podaří zrychlit výrobu, utečenci se opět vrátí a ještě přibudou další noví zákazníci.
Je to nějaká zvrácená móda, vysírat se systematicky do Tesly.
Marně u tohoto článečku hledám zdroje dat ze kterých je sesmolen; velice podobný je včerejší článek autora Lukáš Dittrich:
https://autobible.euro.cz/zajemcum-model-3-dosla-tr... ...

kareI
6. 6. 2018 • 15:57

To bude nějaký omyl. Vždyť už příští týden měla výroba vzrůst o 300%. Nebo jsem si to popletl s rokem 2015?

Robert Toman
6. 6. 2018 • 15:54

Problem len pre novinarov, kedze su to len vycucane cisla nejakej agentury.

Viktor Prudič
Viktor Prudič
6. 6. 2018 • 15:53

Dotaz na majitele Muskových saní: Jak hodně musí být člověk poškozený aby si ty krámy koupil?

Arctia
6. 6. 2018 • 15:19

*PLOP* 😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud