dvakrát jsem se rozhodl nakoupit na Vltavě. Poprvé jsem si chtěl koupit 5 knih o Linuxu v hodnotě zhruba 1500 Kč. Bohužel, ani po týdnu mi nic nepřišlo. Po několika mailech jste mě ujistili, že zboží odešlo. Když ani za dva týdny nepřišlo a po dalších několika mailech jste to vyřešili k oboustranné spokojenosti - poslali jste to znovu.
Ale nyní jsem objednával podruhé. Kupoval jsem 6 CD Karla Kryla v hodnotě 1700 Kč. Objednal jsem dopravní službu, která mi to měla doručit druhý pracovní den. Když to ani 3 den nepřišlo, zase jsem mailoval, a dozvěděl jsem se, že jsem svoji objednávku nepotvrdil. Zajímavé, přišel mi dokonce i mail, kde mi potvrzujete, že jste objednávku přijali. No nic, dal jsem tedy objednávku znovu a zrušil jsem předešlou. Po dvou dnech mi CD opravdu přišly. Jenže jenom 2. Po telefonátu jsem se dozvěděl, ža patrně došlo k částečnému uspokojení objednávky. Další 2 CD přišla po týdnu, a poslední dnes. Jenže dnes nepřišly 2 CD, ale 4. Znovu jste poslali ty první dvě s tím, že jsem je znovu musel zaplatit. Zaplatil jsem o zhruba 520 Kč více.
Jsem velmi nasraný (a teď promiňte na vánoce můj slovník), ale to co předvádíte je prostě bordel. Tento mail pošlu i onu instituci, která se má starat o poctivé elektronické obchodování, protože nechápu, jak mohla Vltavě dát certifikát a ještě jako prvním, tím se to v mých očích velmi znevažuje.
Ano, může se jednat o náhodu. Ale třikrát ze tří pokusů? Není toho trochu moc???? Co kdybyste konečně dodělali to, co má každý pořádný elektronický obchod - on-line monitoring objednávek. Tak by se vám nemohlo stát, že objednávka se řádným číslem, tedy řádně zaevidovaná se vám ztratí.
Veselé vánoce