YouTube | Reklama

Připravte se: Na YouTube míří více nepřeskočitelných reklam

Připravte se: Na YouTube míří více nepřeskočitelných reklam

Pokud jste si od začátku tohoto týdne všimli na YouTube něčeho jiného, pak je to nejspíš vyšší četnost nepřeskočitelných reklam. Videoserver avizoval, že od pondělí je umožní využívat všem tvůrcům, kteří monetizují svůj obsah.

YouTube to uvedl na svém kanálu Creator Insider. Nepřeskočitelné reklamy byly původně experimentální funkce určená jen pro vybranou skupinu uživatelů, nyní je ale dostupná všem lidem, kteří jsou aktivní v YouTube Partner programu. Důvod? Inzerenti mají tendence za tyto reklamy platit výrazně více.

Možná nebude příjemné vídat najednou mnohem více nepřeskočitelných reklam, ale zase tak taková změna to nebude. Půlminutové reklamy, které není možné přeskočit, YouTube již zrušil. Aktuálně podle své stránky nápovědy umožňuje, aby takové reklamy byly maximálně 15 až 20 sekund dlouhé.

Je to sice třikrát až čtyřikrát více, než nutných pět sekund, kdy se objeví tlačítko přeskočit, ale ne tolik, aby si člověk kvůli tomu video nepustil. Jakmile tvůrce funkci dostane, bude automaticky zapnutá i pro všechna jeho předchozí videa. Pokud pak zjistí, že mu kvůli ní klesá počet zhlédnutí, může ji kdykoli vypnout.

Může se hodit - jak stáhnout video z YouTube:

Diskuze (17) Další článek: Amazon platí lidi, aby o něm na internetu šířili, jak je skvělý zaměstnavatel

Témata článku: YouTube, Reklama, Tvůrce, Sekunda, Vybraná skupina, Počet zhlédnutí, Experimentální funkce, Předchozí video, Funkce, Partner programu


Určitě si přečtěte