Připravované grafiky AMD razantně zrychlí. RDNA 2 slibuje o 50 % vyšší výkon při stejné spotřebě

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

08. 03. 2020 11:22

V článku se nachází nepravdivý údaj: "AMD ale oproti Nvidii nejspíše nebude používat nějaké své uzavřené řešení, ale standardní Microsoft DXR, které je součástí DirectX API. "Všechny současné RT hry používají DXR, které vyvinul Microsoft spolu s Nvidíí. Žádné proprietární řešení nvidie neexistuje. Opravte si to.https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforc... Proto také mohou fungovat i grafiky na bázi Pascalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 03. 2020 23:13

Je to jako včera, kdy AMD a jejich fanboys tvrdili, že ray-tracing je naprosto zbytečný a nepotřebný a hele, už ho implementují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 03. 2020 17:31

Na slibovaných 50% se vyloženě těším, šlo by konečně o znatelný nárůst, ne co dnes. Takže doufám, že opět nejde o plané sliby, také mě čeká další upgrade.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 03. 2020 13:27

Tak snad to nebude dřevěná maketa jak je zvykem u nVidia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 03. 2020 11:20

I když bych tomu rád věřil, bral bych to s hodně velkou rezervou. Tohle slibují vždy a všichni víme, jak na tom nakonec byl Polaris a Vega. Nejdříve se dlouho slibovalo, pak dlouho odkládalo a nakonec se to nedodělané vydalo a do slibů to mělo daleko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor