Přímý přístup procesoru ke grafické paměti zvyšuje výkon u procesorů Intel až o 20 %

Názory k článku

Ku.ba  |  06. 12. 2020 18:50  |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.198

Vy na Živě jste normální hovada. Když to byla technologie AMD, tak to nestálo za článek, a vlastně ani za řeč. Ze všech výsledků jste vzali ten nejhorší a bylo vymalovaný. Když udělá Intel a NV to samý, vezmete se všech výsledků nejlepší a píšete o to článek. Jako, já Vám ty prémie přeju, ale když si představím kolik lidí už si na základě vašich "odborných" rad koupilo HW horší než mohlo...je mi z vás zle. Zamkněte si to tady celý do prémia a bude klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Hudebník  |  06. 12. 2020 19:02  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.88

Půjde to i na GTX 1070 s Ryzenem 1700X?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JiDrozd  |  06. 12. 2020 19:54  |  Linux Chrome 86.0.4240.198

Zavádějící nadpis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
harrym  |  06. 12. 2020 21:35  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.88

Tak hlavně, aby to nezvyšovalo u Intelu fps víc než u AMD...
To by jinak Stacha dovedlo k nepříčetnosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
MacPhenom  |  06. 12. 2020 23:24  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Je šance že to půjde i na starší Z390?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Nargon  |  07. 12. 2020 17:46  |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.198

Je fajn jak ten výkon roste, jediné co mi není jasné tak je důvod proč tomu tak je. Všude jsem našel informace o tom že tahle technologie dává procesoru přístup k celé grafické paměti. Bez ní má procesor přístup jen ke 256MB grafické paměti.
Jen jsem nikde nezjistil ani nevymyslel jak tenhle přístup může přidat FPSka. Je mi jasné že když je potřeba do grafiky přenést více dat tak je nutné to dělat vícekrát a to vliv na výkon má. Ale 256MB je opravdu dost paměti a není mi moc jasné co se tam přenáší že se to do 256MB nevejde. Vzhledem k tomu že to přidává FPSka tak to nemůže být nic co se načte jednou při loadingu (textury, modely, scéna apod.) , ale něco co se tam přenáší nějak pravidelně. Tedy například pozice různých vojáků/objektů na scéně a na tyhle změny je fakt 256MB hodně paměti. Navíc aby to mělo vliv na fps, tak to znamená že se tam musí přenášet více než 256MB, aby byl rozdíl mezi starým způsobem, kdy se přeneslo například 4x 256MB a tím novým kdy se tam najednou přenese 1GB. Pak jsem se ještě trochu zamyslel a říkám si co za prasata ty hry optimalizuje, že potřebuje přenášet 1GB dat? Pravděpodobně pro každý snímek obrazu.Mohl by mi někdo objasnit co za data se tam vlastně přenáší, že ta technologie přidá tolik fps?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor