Přihlaste svůj firemní web do soutěže WebTop100

(inzerce) Přihlaste se do 13. ročníku soutěže WebTop100. Porovnejte se s konkurencí v oboru, získejte zpětnou vazbu od předních odborníků.

Soutěž WebTop100 každoročně oceňuje kvalitu a profesionalitu webů českých firem a jejich marketingových projektů. Přihlaste svou firmu do soutěže a zapojte se do boje o nejvyšší příčky. Registrace probíhají prostřednictvím online formuláře na stránkách soutěže WebTop100 do konce června. 

159366857Přehled soutěžních kategorií:

  • Firemní web – 11 oborových žebříčků
  • Digitální reklamní kampaň
  • Microsite
  • Mobilní řešení
  • Nejefektivnější digitální řešení
  • Firemní stránka na sociálních sítích
  • E-mailingová kampaň (nově)
  • Facebook aplikace (nově)

Dvě nové kategorie

Seznam soutěžních kategorií se oproti loňskému roku rozrostl o dvě nové kategorie E-mailingová kampaň a Facebook aplikace, jejichž zařazení odráží současné trendy v online světě.

"E-mailing je především u e-commerce firem velmi silným zdrojem nových zákazníků a objednávek. Jen malé procento firem však dokáže vytěžit z tohoto marketingového nástroje jeho potenciál. Chceme firmám přinést inspiraci, jak to dělají ti nejlepší, a poskytnout kvalitní feedback k tomu, jak to dělají sami,“ vysvětluje Luboš Plotěný, ředitel pořadatele projektu agentury Dobrý web.

K přidání kategorie Aplikace na Facebooku nás vedl fakt, že aplikace některých firem jsou opravdu studnicí skvělých nápadů a kreativních řešení a stojí za to je ukázat,“ dodává Plotěný.

Garanti

Nově v metodice hodnocení přibyli odborní garanti. Jejich úkolem je dohlížet na kvalitu hodnocení a konstruktivní zpětnou vazbu v dané kategorii.

Jsou jimi:

  • Jan Suda (GroupM) – Digitální reklamní kampaň a Nejefektivnější digitální řešení
  • Jan Penkala (Acomware) – E-mailingová kampaň
  • Lukáš Kořínek (followbubble) – Facebook aplikace
  • Jan Perla – Firemní stránka na sociálních sítích
  • Jakub Karlec (2Fresh) – Microsite
  • Tomáš Čermák (eMan) – Mobilní řešení
  • Martin Kalda (OgilvyOne Worldwide) – Web – Grafický design
  • Martin Michálek – Web – Optimalizace pro mobilní zařízení
  • Michal Špaček – Web – Bezpečnost a technické řešení
  • Jiří Sekera (Refresh) – Web – User experience

Účastí v soutěži získáte hned několik výhod:

  • Porovnání s konkurencí
  • Zhodnocení přihlášených projektů
  • Podněty ke zlepšení od předních odborníků
  • Případové studie WebTop100
  • Účast na slavnostním vyhlášení soutěže
  • Vstup zdarma na odbornou konferenci o digitálním marketingu WebTop100
  • Vstup na klubové večery WebTop100, kde se setkáte s odborníky a lidmi z oboru

A jak hodnotí soutěž její účastníci?

"Jako největší přínosy účasti vidíme hodnocení webu nezávislými odborníky. Jak my v Centru FotoŠkoda, tak i společnost PragueBest jako tvůrce e-shopu, nemůžeme být 100% objektivní, protože jsme ovlivněni delší dobou práce na e-shopu. Odborníci WebTop100 ovšem takto ovlivněni nejsou a jsou tak schopni odhalit chyby, které my bychom neviděli. Výsledné ocenění (3. místo) vnímáme tak, že náš obchod se ubírá správným směrem a budeme se nadále snažit zlepšovat veškeré nedostatky, aby se k nám zákazníci rádi vraceli.“

Martin Vachata
Centrum FotoŠkoda

Veškeré informace o soutěži a registrační formulář najdete na stránkách projektu:

www.webtop100.cz/soutez

Přihlaste své projekty včas.

Součástí projektu WebTop100 je kromě soutěže také celodenní odborná konference týkající se problematiky firemních webů a Klub WebTop100 poskytující prostor pro setkání lidí, výměnu zkušeností a získání nových informací z oboru.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační agentura Dobrý web. Generálním partnerem je FORPSI. Partnery akce jsou Gemius a eMerite PROWEB. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, Podnikatel.cz, STRATEGIE a Živě.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

299244447
Další článek: Alternativní Play Store plný warezu vyhlásil válku Googlu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,