Příběhy na Facebooku překvapivě někdo používá. Mají půl miliardy aktivních uživatelů

Příběhy na Facebooku překvapivě někdo používá. Mají půl miliardy aktivních uživatelů

Když Facebook přivedl Příběhy, které původně okopíroval ze Snapchatu, do své hlavní aplikace, většina lidí jen nechápavě kroutila hlavou. A i když to z počátku vypadalo, že je opravdu nikdo nebude používat, podařilo se funkci nasbírat 500 milionů aktivních uživatelů denně.

Příběhy, či Stories, jsou populární ve všech aplikacích Facebooku. Na Instagramu dosáhly půl miliardy uživatelů už v lednu, oblíbené jsou i v rámci WhatsAppu. Sociální síti se tak zcela podařilo ukrást funkci, se kterou původně přišel konkurenční Snapchat.

Na popularitě se firma snaží vydělat, jedná se totiž o další reklamní prostor, který ji jinde pomalu dochází. Postupně tak umožňuje inzerentům vkládat vlastní reklamní příběhy mezi ty uživatelské – tuto příležitost využilo již na 3 miliony subjektů napříč celým ekosystémem Facebooku. Ať už se vám to tedy líbí, nebo ne, příběhy tu s námi určitě zůstanou i nadále.

Jak vytvořit Příběh ve skupině na Facebooku?

Určitě si přečtěte

Články odjinud