bez nejmensich pochyb velmi schopny a sikovny clovek, ale take zlodej a lichvar. nic zleho jsem mu nepral, ale lito mi ho neni.
Dle definice používané ve středověku se z lichvu považuje jakákoliv úročená půjčka. Osobně nechápu problém s půjčkami. Někdo chce půjčit za určitých podmínek a pak se mu nelíbí že musí plnit podmínky? Home Credit není banka, nemůže si vyrobit peníze prakticky z ničeho, takže je logické že jejich půjčky budou dražší.
Tady nejde o urok, ale o malymi pismeny psane rozhodci dolozky, ktere byly napsane tak, ze jednostranne vyhodovaly home creditu a umoznily tak vyhlasit na dluznika exekuci i tam, kde by to normalni soud neudelal. Pak se stavalo, ze dluzik mel platit nasobky pujcene castky. Kellner byl lichvar.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 3. 2021 12:43
Obviňoval jsi ho že byl zlodej a lichvar.Pojem lichva se týká úroku, ale o úrok podle tebe nejde. Z toho vyplívá že nebyl lichvář a ty jen používáš termín kterému nerozumíš.Spíš vidím v problém v tom že lidi nečtou smlouvu a ještě ji podepíšou. Kellner neudělal tedy nic špatného.
Zvlastni, az do ted jsem si nevsiml, ze si tykame, ale budiz. Pojem lichva se netyka jen uroku. Jde take o poplatky. Homecredit predevsim zneuzival rozhodci dolozky a mel diky tomu temer jiste, ze se k jistine i uroku dostane (exekuce nemely zadnou promlceci dobu). Kdyz to mel homecredit takto pojistene, tak mohl pujcovat temer bez uroku, protoze mel temer jiste, ze tratit nebude. To, ze jsou nekteri lide tak zoufali/naivni/hloupi, ze sli k lichvari, je vec druha, ale rozhodne by to lichvu nemelo legitimizovat.
Šmejd, kšeftař, oligarcha, lhář, podvodník, ničema, zaprodanec, bílý kůň Ruska a Číny. Takhle by se asi dalo pokračovat. Nebyl to dobrý člověk ani podnikatel. Všem těm kecům o dobrotě se dá jen smát. Tenhle člověk byl zářným příkladem papalášství. Co asi za lockdownu dělal tisíce kilometrů daleko na luxusní dovolené 😃? Marketing zdarma. Samozřejmě beru, ale prosím řekněte to rovnou "nahubu" - hele, kreténi, mám víc peněz, můžu, nejsem žádnej zbožnej dobrák, jsem tady za prachy a chci je vydělat, ano, jde mi prostě o prachy jako každému jinému, proč bych byl jinak miliardářem. Je to tak těžký? Inspirujte se třeba u Pohlreicha a nehrajte si na spasitele, když nejste. Kdyby daroval miliardy tak to nebude ani 1 % z jeho majetku. Když vy dáte 10 korun, dáte víc. Krást ale uměl dobře, to se musí nechat.
místo ubytování: chata asi 60 mil severozápadně od Anchorage u jezera Juddhttps://www.google.cz/maps/place/Judd+Lake/@61.... ... https://www.tordrillomountainlodge.com/... zimní nabídka:https://www.tordrillomountainlodge.com/alaska-winters/... vrtulník (docela hojně užíván i policií a vojáky): Eurocopter AS 350B3https://cs.wikipedia.org/wiki/Eurocopter_AS_350... https://en.wikipedia.org/wiki/Eurocopter_AS350_%C3... ... provozovatel vrtulníku: Soloy Helicoptershttps://www.soloyhelicopters.com/... místo nehody: asi 50 mil východně od Anchorage poblíž ledovce Knik"Je to na severní straně řeky Knik v oblasti velmi strmého zasněženého terénu ve výšce kolem 5000 až 6000 stop"https://www.google.cz/maps/place/Knik+Glacier/@... ... čas nehody: v sobotu 27.3. 18:35
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 3. 2021 18:35
RIP
Štěstí je tak krásná a přepychová věc, ale prachy si za něj nekoupíš...
kupis aj stastie(pretoze stastie praje pripravenym), ale nie vsetko
Tak prachů on měl dost. Spíš si potřeboval koupit to štěstí. :-/
Zrovna když Kellner zvažoval prodej Cetinu, tak se na vrtůlníku povolí pár šroubů :-O😀
Karma je zdarma, co si pamatuji, tak svou první mld. Kč „ukradl” (bohužel, je to tak) občanům Československa v tehdejší pojišťovně (pak se stala Českou a později byla prodána). Na druhou stranu mám podobné politické názory jako on, komunista (ani mladý v2.0) mi nesmí přes práh (tržní hospodářství, soukromí, osobní svobody a právo nakládat dle svého uvážení se soukromým majetkem jsou mi svaté) a určitě to nebyl zlý člověk, jeho dcera se zdá být dobře vychovaná. Za další k dobru bych mu dal úsilí s jakým se díky jeho nadaci založená škola zasazovala o udělení Nobelovy ceny pro Sira Nicholase Wintona (zachránce stovek židovských dětí). Bohužel cenu lze udělit pouze za života a petice Norsku (kde se cena uděluje) nestačily, ostuda.
většina těhletěch "šmejdíků" svoje první prachy ukradla a většina v 90. letech společně s klausem, zemanem a dalšíma šmejdama, kterejch je pořád hodně a hodně. to že byl schopnej, chytrej a šikovnej, to mu ale neberu. nicméně to, že zalozíš nadaci abys měl pocit, že načórovaný prachy nějak vrátíš, to tě asi nespasí.
Politici o něm píší na blozích suprově, jaký to byl mecenáš. Až na to, že danil v daňových rájích. V podstatě tím politici jako Babiš, Zeman či Hamáček schvalují takováto počínání. B-]
To já taky. Když chcete mohutný sociální stát, fajn, zaplaťte si ho.... ale ze svého, ne z našeho.
Jo, ale pak využívají výhody sociálního státu, viz Kvitová. A kdo nejvíce politicky těží z výhod sociálního státu? ČSSD a ANO.
Asi nerozumím.Kvitová pochopitelně do sociálního systému naleje zhruba 1000x víc, než průměrný čech. Je tedy naprosto v pořádku, že také sociální služby konzumuje, má na ně nárok větší, než ti, kteří do systému za život nenalejí skoro nic.Z výhod sociálního státu těží ze všech nejvíc lidé, kteří jsou vychovaní v poloze s nataženou rukou a sami do systému přispívají nejméně.Bohužel u nás jsou to 3/4 obyvatel.
Oni musejí protože Kellner tyhle loutky jako je Bureš s Ovarem pásl jako své šlapky.
Zomrel oligarcha a čo teraz? B-] Jeho nikdy nezaujímali osudy ľudí, ktorých okrádal. Tak nás s tým neotravujte.
Co teraz? Ted je na rade ten druhej, ten si to zaslouzi mnohem vic.
Jsem věděl,že když si to budu přát a modlit se za to,že to vyjde. Dneska budu slavit úmrtí tohoto zmrda.
V pátek na tom byl Kellner lépe než já, teď je to naopak. Jednou jsi dole jednou nahoře.
Jak vis, ze si na tom ted lepe nez on? Ty vis co je pak? Ja jedine co vim je to, co je ted. A jestli je to lepsi nebo horsi, oproti tomu co bude pak, nedokazu posoudit.
A věříte taky tomu, že procesor vykonává nějaký program i poté, co mu přerušíte napájení? Nebo to taky spadá do kategorie, že to nedokážete posoudit?
Nesrovnatelne. Lide jsou tvurci procesoru takze vi jak ho vytvorili a vi kdy konci jeho zivostnost. Ty vis kdo stvoril nas? Zatim vime velke kulove. Jsme uplne na zacatku.
Nemyslím si, že to, jak se chová procesor po přerušení napájení souvisí s tím, kdo ho stvořil. Prostě přerušíte napájení, přestane se vykonávat aktuálně prováděný program. V dalších okamžicích bychom asi dokázali zrekonstruovat obsahy registrů a cache, ale po pár dalších okamžicích nastane temno. Tedy procesor neběží a ani nejde zjistit, co na něm před tím přerušeným napájením běželo.A fakt je jedno, jestli vím nebo nevím, kdo ten procesor udělal.U člověka je to stejné. Vůbec neřeším, kdo ho stvořil. Ale dneska už víme, jak myšlení funguje, že je to na chemicko-elektrickém principu, pomocí kterých se šíří signály mezi neurony. A v okamžiku, kdy "přerušíme napájení" nebo spíše chvíli poté, dochází k takovým procesům, že zcela evidentně vymizí to, co naší mysl dělá naší myslí.
Dnes vime jak mysleni funguje. Tak jiste. A proto kolem nas mame mnoho androidu, ktere nerozezname od lidi, proto nasi mysl muzeme ulozit a spustit na jinem mozku, nebo udelat simulaci, nebo spustit to jako virtual a fungovat i pote, co je nas HW uz neprovozuschopny. Ja bych zde jen podotknul, ze obsah americkych scifi filmu, ze kterych cerpas, "nerovna se" realita.
A není to spíš obráceně? V těch filmech oživují mrtvoly včetně paměti, což je pravý opak toho, co já tvrdím.Že víme, jak něco funguje, přeci neznamená, že to umíme udělat.Posledních 100 let koukáme a chápeme termojadernou reakci na Slunci, ale stejně se nám to nedaří zprovoznit v TOKAMAKu.
Po přerušení napájení celkem nic, ale až doslouží, tak odejde do křemíkového nebe jako kalkulačky a všechny ostatní přístroje. 😉
Srovnavas vedomi zive bytosti s nejakym nezivym strojeckem co umi spinat napeti na zaklade jineho napeti? Ja nevim jestli pak, pote co tebe nekdo vypne, neco je, nebo neni, ale evidentne ty to vis bezpecne. Jako by si mel pocit, ze tve soucasne vedeni a poznani je to maximum a vic uz neni. No to je hodne omezene mysleni tohle srovani ktere si predvedl. Pouze na tve soucasne vedomosti. Na druhou stranu co ja vim bezpecne u CPU, ze se da znovu zapnout (pokud neni fyzicky poskozeny) po jeho shutdownu, nabootovat a rozjet na nem nejaky software, stejny, ci jiny. Dalo by se tedy tvym pojetim rici, ze CPU je dokonalejsi nez lidsky mozek? Umi tedy reinkarnaci? No i tak se na to da nahlizet. Co ten software. Ten se muze stehovat s jednoho CPU na jiny nebo byt pasivne ulozen. Napodoba jakehosi vedomi nezavisleho na kusu konkretniho CPU bez nehoz ale zrovna software ma konkretne omezene schopnosti a je pasivni, tedy stoji, je ulozeny a nic nedela, krom toho, ze je ulozeny i milion let trebas. Cas je relativni. Samozrejme pokud mas pocit ze jak umres, nic neni, nemuzu ti oponovat, ja to nevim. Ty jak to vypada tak asi toho vis vic. Mimochodem vypnuti napajeni u CPU srovnavas se smrti? To ja bych prirovnal spise k bezvedomi. Nebo nejakemu stavu hibernace, coz umi napriklad jiste zaby, ktere dokazou zamrznout a rozmrznout.
Vypnutí napájení srovnávám se smrtí. Ano, protože v okamžiku, kdy vypnu napájení, tak přijdu o tu rozdělanou práci.Pokud umřeme, je to taky jen reset. Můžeme mít uloženou naši DNA (klidně i jen v počítači) a asi brzy budeme umět vytvořit nového jedince, který bude stejný jako my. Tedy fyzicky stejný, jako je fyzicky stejný jeden typ procesoru. Ale to, co z nás dělá jedinečnou bytost, do něj nedostaneme, protože v okamžiku smrti jsme o to přišli. Může po nás zbýt nějaká záloha. Můžeme si psát deníček, můžeme publikovat veřejně, mohou po nás zbýt nahrávky zvuků i videí. Ale nic z toho neudělá z našeho klonu nás.Dokonce věřím, že někdy v budoucnu dokážeme z živého jedince vytvořit jeho klon včetně dosavadního myšlení. Ale opravdu nevěřím, že to dokážeme udělat z jedince mrtvého. Ty informace, které nás činí jedinečnými, a které jsme celý život sbírali, se totiž smrtí ztratí. Stejně jako se vypnutím napájení ztratí to, co ví procesor.
Tyhle úvahy jsou vždy super. 😀 Je to zajímavé téma, ale stejně nikdo za života nezjistí, jak to skutečně je. Každé náboženství to také vidí trochu jinak. Buď se většina mýlí nebo mají všichni pravdu a bude to, v co věříš. Já věřím v reinkarnaci, takže bych řekl, že Kellner teď může stát někde ve frontě na nový život a bude z něj příště třeba veverka. No a nebo je to úplně jinak. Třeba se to jednou dovíme...než vypijeme nápoj zapomnění. 🙂
Kellner zije; ty zijes - Kellner je na tom lepe podle tve logikyKellner nezije, ty zijes - Ty jsi na tom lepe podle tve logikyKellner nezije, ty nezijes - Nevim jaka je tvoje logika tady, ale podle me jste na tom oba stejne. Kdyz udelam zaver tak ve vysledku na tom Kellber bude vzdy lepe nez ty. Ty si jen ted muzes docasne uzivat ten pocit ze jsi na tom lepe ty aniz bys hnul prstem.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 3. 2021 10:26
Velký omyl, teď jsem na tom lépe já, až nebudu, tak na tom budeme stejně. Takže na tom on už nebude nikdy lépe než já. Maximálně stejně.
Zajímavá diskuze. On není, já jsem. Považuji bytí za lepší než nebytí. On to tak měl taky, jinak by si to hodil, aby si polepšil. Takže z mého i jeho bývalého pohledu jsem na tom lépe.
Jak nejsi? Jsi. Debil jsi...
On je debil i v jiných diskusích.
Největší husťák. Mít tu možnost, užívám si úplně stejně... R.I.P.
Mrkni na fotky PPF vyrocni zpravy 2012. To mi prijde husty. 🙂
byl to schopnej clovek co neco vybudoval, skoda. na stari s nim mohla byt sranda tipoval bych ho na neco jako bill nebo buffett.Se ted uvidi jak investoval/vychoval vlastni nastupce.
Vy jste patrne nezil v 90tkach? To budovani imperia bolo hoooodne kontroverzni.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 3. 2021 10:05
😀 mel jste sanci, mel jsem sanci nezvladl jsem tops pro chudaka (mentalne) vsichni bohati jsou zlodeji, ale to neva😀
Nezlob se na mne ale nazvat veci pravim jmenem je pro tebe zavist?
Byl to previt. Lidi to vidi moc romanticky. Karma si ho nasla za ten rok 2013 a tu Singerovu intervenci koruny, na kterou se domluvili za feecko, aby mohl u nas nakupovat levne za Eura.
Jo na ten podel spousta lidi zapomnela. Ale tady si lidi nevzpominaji ani co za svini je Babis a to ho maji denne na ocich.
😀 pekny muzes dat jedinyho cloveka co nezdedil a neni zlodej?politiku bych vynechal
Pavel BaudišEduard KučeraOndřej Vlček
jako ze pri vzniku avastu nebyla zla krev? jakoze sefove avastu jsou zlaticka?hmm to by bylo poprve, ale je to mozny 😀
Tak povedlo se jim pretransformovat bezpecnostni firmu na firmu, ktera je obrovska bezpecnostni hrozba. Dobry ne?
Prakticky všichni Early adopteři bitcoinu co neprodaly moc brno, čí lépe Hodlují do dnes? Z ČR tipuji Marek Palatinus, například.
Hezky priklad. Kvituji.
Je nejaky dovod, aby tu vychadzali oznamy o nadchadzajucich dedicskych konaniach?
Aljaška je drsný kraj... Nejeden člověk už poznal, že co si může dovolit doma nebo na různých jiných místech, to si zkrátka na Aljašce dovolit nemůže.
Ale on si nic nedovolil, co by nemohl. Zaplatil si službu, kterou tam normálně nabízejí. Neudělal nic špatného, pouze měl nehodu, kterou ani nezpůsobil.Snad jen můžeme říci, čest jeho památce a upřímnou soustrast pozůstalým.
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 3. 2021 09:01
Ne... Je pravda, že "úplně normálně" si zkrátka zaplatil vrtulník, který ho měl vysadit v jedné z nejdrsnějších divočin, jaké na planetě existují a ani ne na pevnině, protože to je přece tak obyčejné, ale na ledovci, které ani nejsou přístupné jinak, aby si tam "úplně normálně" užil jízdu na lyžích... 😀Koho by napadlo, že to může být nebezpečné? 🙂
Souhlasil bych s Váma, kdyby nezvládl sjezd na lyžích, protože přecenil své síly. Pokud spadla hlikoptéra, tak buď přecenil své síly pilot, nebo provozovatel. Takže pan Kelner se stal obětí nešťastné nehody.
Teď je otázka co chtěl pilot a co chtěl velmi bohatý zákazník...
to je tak, ked nedodrzujes lockdown a zajdes mimo okres 😃
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 3. 2021 08:47
Kdybyste měl prostředky, taky byste z téhle banánové tyranie vypadl...
tyrania? kde ta akoze mucia? Ci si trieskas hlavu o stenu, ze nemozes ist na diskoteku? 😃 Vsetko toto je posobene dementnymi ludmi ako si ty, ktori si robia co chcu.. Preto je situacia aka je. Keby sa ludia trosku snazili dodrziavat na nejaky cas pravidla, tak by to nebolo tak strasne.. Ludia si za to mozu sami, nie hlupa vlada.
Jak se říká koblihám ze Slovenska, kteří nepoužívají vlastní hlavu ale tupě papouškují sebevětší Matovičovu blbost?
Matovič je kretén, ale podľa tvojho prejavu ste na tom podobne.
koukám, že podle téměř nulového IQ budeš volič kokotlebytak na pláž kokotko
česky koblih/kobliha = slovesnky šiškaFakt je, že keby 100% ľudí dodržiavalo 100% opatrení, stačilo by okolo 1% opatrení oproti dnešku a čísla by boli o 90% lepšie.Lenže to je nereálne, by v exOstblok bola taká disciplína....
Celá podstata lockdownu je nereálná a tudíž špatná a nemá cenu o tom diskutovat. A ty čísla jsou vycucaná z prstu.Kdyby bylo po mém, vše by se už dávno otevřelo a lidé by mohli žít jako normálně. Schválně se zaměř na to slovo "mohli"... nikdo nikomu nebrání se doma zavřít a nevycházet ven.
predpokladam ze mas lepsie riesenie
popieraci su podla mnoho vyskumov psychopati, riesenia nemaju, ale zaroven im na inych ludoch absolutne nezalezi, takze ked oni su v pohode, zvysok sveta moze aj lahnut popolom.samozrejme plno popieracov skoncilo na ventilacii, ale s tym sa uz nepochvalia, mrtvoly nemaju pristup na internet
Jenže ono je to přesně naopak. Zvyšok sveta je v pohodě a nehodlá lehat popelem kvůli několika jednotlivcom.Špatně to chápeš, soudruhu. Ostatně jako každý soudruh.
"predpokladam ze mas lepsie riesenie" To už jste vážně tak indoktrinovaný, nebo si myslíte že svět vznikl v roce 2020 když se z Číny převzaly tyhle totalitní manýry, které ve výsledku akorát zhuntují zdraví národa? To jako dříve nebyly co pár let epidemie? To jako neexistují desítky jiných pravděpodobnějších příčin předčasné smrti? To jako jenom zde neumírají ročně desítky tisíc lidí s příznaky chřipky? Zkuste se někdy sebe zeptat, jakou cenu má rok vašeho života? A co rok života těch miliónů (když odečtu ty co si v ve vládních prohibicích libují)? Má to menší cenu než ten pofidérní vliv (ba často označován ve výsledku jako negativní) opatření co zde byla prosazena? Je snad v pořádku, že vládní lék je horší jak nemoc samotná? Naši předkové, co pro naše svobody prolévali krev se musí otáčet v hrobě a já mám akorát tak chuť si plivnout na vlajku tohohle bezpáteřního státu.
čo je to "žiť normálne"Každá kríza redefinuje pojem normálne, a tak to bude aj korona krízouNormálne po korone nebude nikdy to isté ako normálne pre koronou."Nové normálne" bude niečo medzi "Staré normálne" a "Dočasne počas korony". Otázka len znie, kde medzi to bude, či v strede alebo bližšie k "starému normálne", alebo bližšie k "Dočasne počas korony"
Ale houby. Strašit se mají jen malé děti, proč si necháváte vymýt hlavu médii a hloupými frázemi? Krize je možná tak společenská a máme tu epidemii blbosti... ale to není nic nového a nenormálního.
Ak súhlasíte, že z Vašich osobných financiií bude hradená Vaša liečba aj liečba všetkýc., ktorých (potenciálne) nakazíte a nebude Vaša liečba hradená z Verejného zdravotného poistenia tak Ok. Pokiaľ ale chcete výhody Verjeného zdratného pistenia musíte rešpektovať pravidlá znižujúce výdavky z toho piliera
Nechci výhody veřejného zdravotního pojištění a ideálně vrátit všechny peníze, co jsem do něj nalil, protože jsem jej nechtěl nikdy.S radostí si pak svou péči budu hradit sám. Stejně tak činím, ale k tomu ještě platím to pojištění.
Tohle nadseni lidi vetsinou prejde v okamziku, ktery nikomu nepreju. Mam spoustu znamych lekaru, kteri leci pacienty leky, ktere stoji desitky az stovky tisic mesicne. Pokud by to u tebe nastalo (a fakt bych ti to nepral), utahnes to financne, nebo se proste rozhodnes odejit s lopatou do lesa, abys nikomu neprekazel?
Vrazi v bílých pláštích dávají stejně jen drahé léky prominentům nebo známým. B-]Zrovna nedávno mi zubař zdarma (hrazenou péčí) zlikvidoval v podstatě 3 zuby, ale předtím mne ještě stačil pod různými záminkami zkasírovat a ještě zkasíruje. Super zdravotnictví.
A nebude to spíš tím dlohodobým mlsáním pikainu z tvé strany, soudruhu?
Ne, proste jakmile to bude mozne, poridim si komercni zdravotni pojisteni.Stejne jako mam pojisteni na skodu zpusobenou podnikanim nebo pozar v byte.
Jen pro zajimavost - cim se bude lisit od toho verejneho?
bude platit viac penazi a dostane menej produktu
@dpcstb: Víc peněz? Viděl jste ceny komerčního zdravotního pojištění? Ani jste se neobtěžoval rozhlédnout se, a už komentujete.Ale schválně jsem poslal poptávku na komerční zdravotní pojištění, protože v ČR se pochopitelně standardně nenabízí, když tu na to má stát monopol.
no co ti odpisali? 😁😁😁😁😁😁😁
49 000 Kč za dva roky.Což je skoro zanedbatelný zlomek toho, co platím teď v rámci zdravotní daně.
A cetl jsi seznam vyjimek z toho pojisteni?
Ne. Je mi jasné, kam tím míříš; limity plnění jsou jasné, to je součást každého pojištění, a podle toho si přece vybírám. Je to prostě pojištění.Známý, co hodně cestuje, si platí mezinárodní zdravotní pojištění. Má nadváhu, slušnou, takže platí asi 70k Kč ročně; pokud by zhubnul, platil by polovinu. V limity má někde na $50k USD ročně a v podstatě ve všech relevantních zemích, kde má ta pojišťovna smlouvy s nemocnicemi.Může se vám stát, že skončíte v nemocnici, která smlouvu s tou pojišťovnou nemá. Tam pak nevím, jak se to řeší. A taky se vám může stát, že budete mimo limit, a pak zase nevím, jestli vás odoperují, a zaplatíte to, nebo vás nechají umřít, když ty peníze nemáte.Vidím to na svém dědovi a kocourovi. Můj děda potřeboval nové klouby; čekal 9 měsíců na jeden a dalších 6 měsíců na druhou nohu. Celkově jsou to asi 3 roky, kdy v podstatě nechodí. A to má štěstí, že ho vyhodnotili jako perspektivního pacienta.Můj kocour, pokud by potřeboval nové klouby, tak zaplatím 150k Kč do sedmi dnů jde na operaci. Začínám uvažovat, že se taky zapíšu k veterináři, když to vidím.
No, čím bych tak začal... bude to pojištění?A nebude na mě aplikováno násilí, když se rozhodnu, že se ho nechci účastnit?
Ani netušíš, jak jsem rád, že se na mě nevztahuje to povinné testování na covid.Jasně, musím se nechat testovat, protože to po mně zákazníci chtějí. A to je naprosto v pořádku.Ale není to tak, že když se neotestuju, stát mi sebere peníze. Nebo hůř. Je to tak, že to chce zákazník, a já si můžu vybrat.Takže zatímco mí zákazníci jdou na testy s připomínkami o narušování tělesné integrity a podobně, já jdu kvůli zákazníkům. Je to akorát další z mnoha certifikací, které se hodí mít. A na tenhle rozdíl si hodně potrpím.
Ano, souhlasím. Zdravotní pojištění platím a souhlasím s léčením nemocných za naše (moje) peníze :)
Cožpak o to. Pravidla, která snižují výdaje ze zdravotního pojištění mohou být různá. Třeba neléčit, že. Takové pravilo zastaví toky peněz od pojišťoven jedna dvě.Pak jsou ale ještě pravidla, která se jen jako výdaje snižující tváří, ve skutečnosti jsou to pravidla typu černých děr na peníze.Proto je velmi důležité o těch pravidlech neustále hovořit, pečlivě je promýšlet a ověřovat v praxi.Pokud se budete pravidly jen ohánět, jen to zhoršíte.
picovina
Přesně tak, měli bychom pomoci lidem, kteří se cítí ohroženi, ale ne zavírat zdravé doma - stejně nikdy neuzavřeme vše a není ani vůle zavřít vše. Stát má pomáhat a chránit, ale ne omezovat a ničit živobytí. Dodnes ohrožení dostali jen tři respirátory zdarma a stát pro ně nic za celý rok neudělal. Nic dopředu a včas nepřipravil. Přebíral jen pitomá řešení ze zahraničí, která nic neřeší. Napáchal hromadu ekonomických škod, dopřál pár lidem se dobře napakovat na hlouposti lidí a tak dále.Dodnes jsem si nekoupil ani jeden respirátor, ani korunu jsem nikomu nedal za roušku. A to bych měl dle propagandy už třikrát pojít a zabít stovky lidí kolem sebe (facepalm!).Zkuste se zamyslet, kolik miliard roušek se vyhodí po téhle komedii a co to bude znamenat pro planetu. Kolik tu bude bohatších lidí a naopak kolika lidem to zničí pár let života. Není to trochu komické a zároveň smutné, jak blbí jsme v 21. století?
U nás nesmysl. Stav je takový jaký je, protože většina "opatření" jsou úplně na nic.Vrcholem hovadiny českých opatření je tento "ne-zakaz" pohybu mezi okresy.Opět naprosto nulový efekt.
Opatření jsou na nic, protože se spousta debilů rozhodla je nejen nedodržovat, ale ještě navádět ostatní debily k témuž.Kdyby všichni dodržovali všechna opatření, mohla být desetkrát mírnější a mohlo zemřít desetkrát méně lidí při podstatně menších ekonomických ztrátách.Jenže debilům toto nejde vysvětlit , budou dokolečka pindat ty své konspirační a politické nesmysly a dál zhoršovat situaci.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 3. 2021 18:23
presne tak. ale jebnutym psychopatom nevysvetlis. snad raz bude mozne tento typ ludi postavit do radu k muru. su totiz zodpovedni za vsetko zlo sveta.
Co komu nevysvětlíš? Copak on někdo někdy něco vysvětloval? Pověz mi, kdy vláda oficiálně oznámila lidem, že pokud budou chodit do supermárketů v roušce, že je téměř 100% jistota, že se tam dřív, nebo později nakazí? NIKDY.Informovala vláda občany, že když budou každý den jezdit MHD s rouškou na ústech, že je opět takřka 100% jisté, že se tam nakazí? NIKDY.Informovala vláda občany, že s rouškou na ústech se spolehlivě nakazí také na všech pracovištích, kde je prostě více lidí? NIKDY.Informovala někdy vláda občany, že pokud se chtějí nákaze vyhnout, musí především velmi efektivně chránit sami sebe? NIKDY.Informovala snad vláda občany, že bez testování každého jednotlivce není možné nákazu jakkoliv kočírovat, protože prostě nikdo neví včas, že je nakažený? NIKDY. Udělala vláda nějaké zásadní opatření, aby dokonale ochránila zdravotnický personál? NE. Aktuálně leží na JIP cca 1000 lidí, ale 3000 zdravotníků je doma v karanténě. Pořád nic? Počty TI stále nejdou?Jakým způsobem vláda definovala a chránila rizikové skupiny? ŽÁDNÝM.Většina občanů už nákazou prošla, mnozí i vícekrát, vláda však předkládá směšnou statistiku 1.5 milionů nakažených za poslední rok. Realita je přitom tak 5-6 milionů, MOŽNÁ I VÍC. A vlastně to ani nikdo neřeší, jak se manipuluje s čísly. Už nad tím většina rezignovala. Smrt na Covid je připsána každému úmrtí, kde byl nalezen Covid. Nepřijde ti to minimálně komické? Mě osobně k pláči.Statisícům živnostníků se naprosto zbytečně zakázalo ekonomicky existovat, přitom reálná šance hromadné nákazy v jejich provozovnách byla prakticky nulová a ochrana jednotlivce tam naopak byla prakticky jednoduchá, nenákladná, snadno realizovatelná při zachování plného provozu.Ale to vůbec nikoho z vlády nikdy nezajímalo.Vždycky bylo potřeba především národu ukázat nějakou činnost, byť sebepitomější a sebehloupější. Prostě dělat politiku.A hlupáci jako vy takové činnosti polykají i s navijáky, tleskají jim a podporují je.No tak právě proto, díky vám, máme za loňský rok ve falešné evidenci už nějakých 25 tisíc mrtvých, údajně díky covidu. Nemuselo to být.Ekonomické ztráty budou obrovské a já vám garantuji, že je do poslední koruny zaplatíte vy a vaše děti a jejich děti. Dobrou chuť u kaše, kterou jste si navařili.My ne.To je jediné, co mě na tom šílenství nechává v klidu.
neviem ako v cr, ale na slovensku sa vedu dve statistiky, ti co zomreli na kovid a ti co s kovidom.a ja som komentoval, to, ze keby sa dodrziavali i tie opatrenia ktore boli tymito nasimi neschonymi vladami zavedene, tak uz davno mohlo byt po pandemii a teda mohlo byt podstatne menej mrtvych a podstatne nizsie ekonomicke straty. problem je ze vacsina ludi je dementnych, opatreniam oponuje a myslia si ako tym vyzreju na vladu. lol. samozrejme tym sposobia iba zhorsovanie situacie, viac mrtvych, vacsie obmedzenia a tym padom aj vacsie ekonomicke straty. proste dementi ktorym nepatri do ruk ani obcanka.
Ty toho napovedáš neúrekom, ale bohužel jsou to jen naivní ideje, nic víc. Na žádné z tvých úvah se nedokážeš zastavit, rozebrat ji a popřemýšlet, jestli vůbec kdy měla nějakou šanci ovlivnit souhrnný počet úmrtí na dané téma.Papouškuješ tupý mainstream, protože je to jednoduché a mozek k tomu není potřeba. Stačí prostě papouškovat a papouškovat. A pořád dokola.Idea, že lidé umírají dík jakési masové nezodpovědnosti “ostatních” je idea veskrze tupá a 100% vylhaná. Ale je to idea jednoduše uchopitelná a pochopitelná i pro naprostého idiota. Proto je tak masově oblíbená.Je ale komplexně holým nesmyslem.
povedz mi, akym sposobom by obmedzenie sirenia virusu neprispelo k lepsej situacii? povedz mi, preco ked sa opatrenia sprisnia, nove pripady ustupuju a ked sa uvolnia, novych pripadov je viac? povedz mi co je tazke pochopit na tom ako sa virus siri a ked sa nesiri, tak proste vykape? comu nerozumies?
Nepoviem. Nic co napíšu nejsi schopen pochopit. Takže úplně zbytečná práce. Už jen ta fráze “omezení šíření viru” hovoří za vše. Ty nechápeš, že s virem nelze bojovat tak, že se zavřeme doma. Protože pokaždé, když vylezeme, se to zase vrátí do pozice, kterou nechceme. Takže to není žádné řešení.Řešení bylo mnoho, žádné ale nebylo politicky průchozí, protože neukazovalo moc a aktivitu politiků, neukazovalo jejich zásluhy.Lidé se umějí chránit sami i bez vlády a nařízení. Umějí to jednotlivci, podnikatelé i firmy. A nepotřebují k tomu vůbec žádná omezení, jen potřebují vědět, jak se virus vlastně chová a podle toho si každý nad IQ 50 umí udělat potřebné opatření.To je vše.Nestálo by nás to stovky miliard, které bude muset někdo zaplatit. Nestálo by nás to ani těch 25 tisíc mrtvých.Akorát bychom k tomu nepotřebovali ty politiky a to je bohužel naprosto neprůchozí program.
vies hovno
Ne, nemohlo. Nemáte vůbec ponětí o čem mluvíte a jediné co dokážete dokola opakovat je tohle.
Východniari.
Jediné, co mě uklidňuje, je, že na Slovensku je to ještě daleko horší.To, kam se dostala vaše zdravotní péče, to už si v ničem nezadá třeba s Kongem.U nás je to taky docela katastrofa, ale na vás zdaleka nemáme.
na slovensku je 9tis obeti korony na 5mil obyvatelov, v cesku je to 26tisic na 10mil ludi.
Akorát když na urgentní příjem přijde děda s tím, že náhodně omdlévá, pomočuje se a má horečku, tak mu 3x udělají PCR test na covid s negativním výsledkem, a pošlou ho domů s papírem, na kterém je napsáno "podezření na covid".Takže jsme dědovi sháněli doktorku, která za ním zašla, vyšetřila ho doma, zjistila zánět ledvin, aplikovala antibiotika a po týdnu byl děda fit.Pletete hrušky a japka. My v ČR totiž nevíme, kolik lidí skutečně umřelo na covid, kolik umřelo kvůli covidu, víme jen, kolik umřelo s covidem. A pak umřela taky hromada dalších lidí na různé jiné věci, protože koho nezasáhl covid, toho zasáhla horší zdravotní péče, deprese nebo ekonomický pád. Takže tu máme spoustu obětí na psychiatrii (zatím ani my na psychiatrii nepřijímáme pacienty mimo ohrožení života, takže šílejí doma a jsou nebezpeční svým blízkým), máme spoustu sebevražd, rozpadlých rodin, astronomicky zadlužených podnikatelů...Covid je svinstvo, ale troufám si tvrdit, že collateral damage je daleko horší než ten přímý.
A jinak to, co jsem chtěl říct, je katastrofální úroveň zdravotní péče, ne kolik lidí vám tam umřelo.Stejně tak jako kam se posouvá celá společnost. Před pár lety jsem odmítl na Slovensko jezdit autem, ať si pro mě zákazníci jezdí na vlak. Kvůli totalitnímu přístupu slovenské policie. A teď, jak tak koukám, jste to tam v té totalitě dotáhli dál a dál.Mám na Slovensku skvělého zákazníka a pak taky moje žena je Slovenka. Můžu vám říct, že jakkoli nejsem s Českou Republikou spokojený, Slovensko je na tom ještě hůř.Jediné, co vám lze závidět, je příroda a Slovenky. Ale ty jezdí studovat sem k nám, takže na lov člověk na východ až tak nutně nemusí.
pred prisnejsimi opatreniami som policiu na cestach nevidel rok
To je mi putna.Kamarádovi, protože se nechoval tak, jak by se jim líbilo, hlídka zabavila řidičák, a odmítala mu ho vrátit, jakkoli protizákonné to bylo. Dostalo se to k nejvyšším úřadům a po 9 měsících se kartička vrátila bez jediného důvodu, proč byl zabaven, nebo proč jej nechtěli vrátit, natož aby dostal nějaké odškodnění. Zkrátka narazil na debila, to se může stát všude, ale podržely ho i všechny vyšší vrstvy, což už je možné akorát v Africe, dálném východě a na Slovensku.Ale pěkně jste se s mými argumenty vypořádal 😀
tak to je fajn ze si na zaklade jednej neosobnej skusenosti odsudil 5 milionov ludi 😀
No to je právě ono, koukám máte problém s chápáním textu.Kvůli takovéhle zkušenosti (a dalším přeneseným, když jsme zakládali 30kmh.cz) jsem odmítl jezdit na Slovensko autem.Lidi jsou všude stejní, ty není třeba odsuzovat. Ale bordel jste si tam udělali ještě horší, než je tady v ČR, a to je dost co říct.
z toho ze je policia na cestach malo a niekto napriek tomu dostal pokutu resp mu zobrali vodicak vyplyva to, ze to neskutocne prasil a nie raz ale stale, akurat vtedy ho chytili.
Pokud vím, něco jako odmítl reagovat na výzvu. Nebyl v tom alkohol, vysoká rychlost, zakázané předjíždění, dokonce žádný přestupek; to by mu asi něco přišili, ne?Ta výzva byla nezákonná, což je doloženo videozáznamem. Stejně jako já si veškerou interakcí se silovými složkami nahrává.A jo, choval se jako pablb, ale to se občas stává, a není to důvodem zabránit tomu člověku na tři čtvrtě roku věnovat se svému povolání.Tady v ČR se to děje taky, ale máme tu na to relativně funkční kontrolní orgány.
Slovensko je mnohem méně urbanizovaná země s menší hustotou zalidnění. Je logická jiná míra šíření. taky jste nasadili dřív Ivermectin. Takže z nedostatku zdravého rozumu vaše doktory vinit nelze.
To je v pořádku. Na Slovensku totiž evidují smrt na Covid zásadně jinak.V Česku tě přivezou z autonehody na maděru, v krvi ti najdou Covid a automaticky zařazují příčinu úmrtí Covid.Pak nemáme být "nejlepší na světě".
nemyslim ze by to bolo u nas inak,. storocia v rakusko uhorsku a desatrocia v CSR sa museli nejako prejavit. Navyse sme k vam exportovali aj premiera.
Tyhle řeči, že si za všechno můžou lidi sami, jsou s prominutím demagogické žvásty na úrovni výroku "ku*dy sem, ku*ndy tam". Co prosím vás dělají lidi špatně? To vám vadí, že se chovají trochu racionálně a když jsou úplně sami, tak nemají plenu přes ústa? S touhle vaší logikou byste taky mohl argumentovat, že za pogromy a holokaust si mohou židi sami. Stejně tak, jak nyní si mohou lidi sami za to, že si zbytečně a bez jakéhokoli pozitivního efektu nechali vzít rok svého života (který už lidem nikdo nevrátí) a někteří dokonce celé své vydřené živobytí, naděje a sebeúctu.
Definujte, či je to byť sám..Nerozprávajte v MHD, radia Francúzi. Pri hovorení sa vírus šíri ďalekoDrobné kvapôčky sa držia vo vzduchu.26. jan 2021Čítajte viac: https://tech.sme.sk/c/22582004/nerozpravajte-... ... Kvapôčky s koronavírusom v ich modeloch prekonali dvojmetrovú vzdialenosť už za pár sekúnd. Naznačuje to, že žiadny rozhovor s nakazeným bez rúška hoci s rozostupmi nie je bezpečný. https://tech.sme.sk/c/22582004/nerozpravajte-... ... pri rúškach je bezpečných 2 m počas 15 minútpri respirátor FFP2 je bezpečných 3m počas 45 minútalebo 5 m počas 60 minút v dobre vetranom prostredí alebo na ulici. Bez rúška nie je bezpečná žiadna vzdialenosť ani a ulici, naopak v byte môže byť bezpečné byť bez rúška, ak máte všetci test nie starší ako 14 dní
No ale vždyť si za to můžeme. Kdo si zvolil slovenskýho oligarchu s stb pozadím? Ten čobol výše to nebyl... :)
Takže protože se bojíš a kvůli pár mrtvým zastavíme úplně vše? Všichni ztratíme rok života? Nebo třeba dva?Teď nevím, kdo je větší obec. Jestli já, který chce normálně žít na úkor menšíny. Nebo ty, který je pokakanej až za ušima na úkor všech.Naštěstí poslední dobou lidé otvírají oči a na podobné kraviny po očkování nejrizikovějších skupin kašlou. A pokud se bojíš, tak buď DOMA!!!! Nikam nelez a hlavně nikoho svým strachem neotravuj... Ten kdo se nakazí si za to může jen on sám. Chránit se, být doma a nikam nechodit může úplně každý.
Oba moji rodiče dodržovali omezení sociálního kontaktu. Nakazili se nejspíše někde při nákupu. Táta ještě stále leží v nemocnici na kyslíku.Včera ve 168 hodin byla reportáž o rodině, ve které se nakazil otec a umřel. Nechal po sobě malého kluka, roční holčičku, ženu a hypotéku.Tvoje jediné štěstí je, že ty tvoje hrdinské řeči nemusíš osobně říct do očí vdově a dětem.Už dávno nejsme zvířata, to co nás odlišuje od stáda divoké zvěře je empatie a schopnost postavit se evolučnímu tlaku, například tím že se dokážeme obětovat pro menšinu, i když se nás jejich problémy netýkají.
Ano, skoro všichni co dodržovali, to nakonec stejně chytli, čili přírodě se postavit moc neumíme. A proto je potřeba se zamyslet nad tím, zda zpolitizovaná chřipková epidemie, kterou neřeší elity v oboru, ale zkorumpované vlády, není něco, co nám ukazuje hlubší problém, který tu máme. Nemyslím si, že demonstrace nejsou na místě, naopak by bylo potřeba více odvahy a postavit se tomu, co je špatně. Většina lidí je vůči tomuto viru imunní, prodělala ho, nebo bude mít očkování, čili argumenty, že někoho ohrožuji na veřejnosti můžou být dost zavádějící a jedná se o klišé. Mělo by se to uchopit z jiného konce, zda nejsou nezodpovědní spíše ti důchodci, kteří chodí na nákup, když mají velké riziko, že onemocní. Neohrožují oni tím většinovou společnost, tím, že se pak musí vydávat enormní množství peněz a zastavovat chod ekonomiky? Nebo vláda, která ohrožuje ekonomickou budoucnost nás všech a neumí se o to malé procento rizikových od začátku postarat?S tím, že se lišíme od zvířat bych byl opatrný, když skutečná lidskost a nějaké lidské hodnoty se v dnešní společnosti dost těžko hledají a obecně nenosí.
Ti důchodci jsou stejní občané jako vy nebo já a mají stejná práva i povinnosti. Jednou si do toho obchodu stejně dojít musí, ne všude zajíždí Rohlík nebo Tesco. Vy požadujete svou osobní svobodu, ale je byste klidně doma zavřel? Máte zajímavý pohled na to co je správné. Ale dobře, když to tak vidíte, tak se od zvířat ("my") nelišíme. Já se od zvířat liším a vy ne. To je ovšem váš problém, jen aby vás jednou nedostalo větší zvíře.
Typická emocionální nátlaková propaganda.Přitom denně umírají tátové od dětí z úplně jiných důvodů jako běžná součást života a nikdo u toho nevyšiluje nátlakem typu "zákaz vycházení".Jste hloupí, hloupí, hloupí a bohužel máte velkou zásluhu na současném stavu, protože aktivně podporujeme ty nesmysly, které nás do toho stavu přivedly. A to už rok v kuse, takže bylo nevyhnutelné jak to dopadne.
Pekná ukážka mentality tých dezolátov, ktorí chodia protestovať na Staromák, dík. Nulová solidarita a tolerancia voči starším, slabším a v neposlednom rade aj zdravotníkom. Okrem toho, korona sa dotýka aj mladších ročníkov pod 50 úplne bežne. Tak isto deti, ktoré trpia postcovidovým syndrómom. Ukázal si krásny príklad totálnej ignorancie. Poznám človeka, ktorému umreli na koronu obaja rodičia. To ale taký inteligenti ako ty určite odbijú tým, že niekto umrieť musí, to je život a podobné bláboly. Choroba sa priať nemá, ale tebe by som ju doprial a s pekne hnusným priebehom a dodatočnými problémami.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 3. 2021 10:42
To jsou žvásty a demagogie, protestovat je potřeba, proti nekompetenci vlády, korupci, omezování lidských práv... protože evidentně zde není vše úplně v pořádku a je v našem zájmu si chod státu hlídat a ozvat se, když od hlavy něco smrdí. Určitě tím nikoho demonstranti neohrožují, protože zodpovědní starší lidé sedí určitě doma a nikam nechodí. Čili je nechte na pokoji.
Jen děláte z bordelu superhyper bordel, ničeho jiného nedosáhnete. Jen prodlužování opatření a větších počtů zemřelých, vy s těmi "právy" - bez plnění povinností.
Ty ten režim žereš hodně, co? Tak to bys měl jet radit do Švédska, že mají přijmout opatření jako zbytek Evropy, aby měli více mrtvých.
Mentalita nic nevyřeší. Osobní interes jednotlivce o sebe sama naopak jednoznačně.
tych "par" mrtvych je iba vdaka opatreniam. bez opatreni by bolo mrtvych 20x viac
Můžete to něčím podložit?Nejprve prosím definujte mrtvé, jak se pozná ten váš mrtvý. To je asi mrtvý na covid, tedy jak takového mrtvého poznám, ať to můžu srovnávat. Protože v současnosti si to každý definuje jinak.Až to bude, pak bych si představoval příklad, kde to dopadlo, jak píšete. Tedy 20x viac bez opatreni. To bude korelace.No a pak prosím nějak prokázat kauzalitu.Bez toho je to jen zbytečný výkřik do tmy, které vidím několikrát denně. A přestože to všichni ví, že je to pravda, tu kauzalitu mi v tom nikdo ukázat nedokáže, často chybí i korelace.
Správná opatření mohla zajistit "ovela menej" těch mrtvých.O správná opatření ale nikdy nešlo. Šlo vždy jen o to ukazovat kdo to tady "šéfuje".
Důkaz a data máte? Nemáte, tak zkuste přemýšlet i sám za sebe, zda to není trochu nereálné a hysterické tvrzení...
a ty mas aky dokaz ze niesi retardovany a ze za teba nepise tvoja 80 rocna mamka?
Je to způsobeno lidmi, jako jsi ty, tj. těmi, co si nechají srát na hlavu a ještě to vydávají za déšť.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.