Toto auto byl jeden velký průser, který stál životy spousty lidí, protože už z výroby bylo nebezpečné. Holt, co se se dělá v časové tísni, stojí za kosočtverec.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 9. 2017 15:24
Copak asi tak znamená "hojně rozšířený"? Antikorozní ochrana asi nebyla úplně dokonalá a karoserie po několika letech dost rezla. Když byly poslední kusy vyrobeny v r. 1995, tak nyní po 22 letech asi zas tak hojně už vidět nejsou? 😉
Já mám Formana z r. 94 a je docela v pohodě. Ale je fakt, že to byl kousek dovezenej kdysi někým z Německa a připadá mi, že antikorozní ochrana pro cizinu byla nějaká lepší než pro českej trh.
Tak třeba na sauto.cz se momentálně nabízí asi 12 Favoritů a 4 Formany. Vypadají relativně slušně, ale je to celkem zanedbatelný počet v porovnání s počty jiných modelů nabízených k prodeji. Když uvážíte, kolik má ten váš asi tak najeto a kolik s ním asi tak najezdíte za rok, jedná se stále ještě "hojně rozšířený automobil na silnicích v Česku i v řadě okolních zemí", anebo se dnes už vyskytují Favority a Formany na silnicích spíše jen zřídka či sporadicky? 😉
Prosil bych autory článků, aby do nadpisů nedávali u časových údajů slovo "přesně". Přesně to je jen v jediný okamžik, tady ve všech ostatních případech je to nadpis lživý.Navíc článek vyšel 17. září a přesně to bylo 16. září.
Model 135 LX r. 1994 som kúpil ako jazdenku v r. 2003. Mal som ho do r.2015, kedy som ho predal za 500€ vďaka jeho stavu. Kúpil som jazdenú Fabiu I. 1.2 htp r. 2006. Dodnes predaj "fáva" ľutujem -zradil ma len pri načerpaní zlého paliva, alebo zabudnutí vypnúť svetlá. Bol pohodlnejší, vzadu a v kufru oveľa priestornejší, na 100km/h som ho dostal i za 12 s., lepšie akceleroval - kto nezažil, nepochopí...
Také jsem přešel z Formana 50kW na HTP Combi 2008 a kromě menšího kufru teda u ničeho nemohu říct, že by byl Froman lepčí... 🙁
Bohužel už tehdy to byl (spolu se svým faceliftem - Felicií) se západní produkcí nekonkurenceschopný krám, který se dobře prodával jen díky nízké ceně. Bohužel v porovnání s tím, co tu bylo za totáče dostupného, to byla ještě výhra. Buďme rádi, že Skodovka přežila 90. léta (díky tomu, že jsme masivně nakupovali přes nízkou cenu i tak předražené Felicie), a že ji koupil Volkswagen.
Stejný shit jako vše co Škoda vyrobila za posledních 30 let... kdyby projevila alespoň trochu kreativity oproti WV, dalo by se o čem mluvit, ale takhle...
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 9. 2017 02:04
Škodovka je v rámci koncernu postavená jako budget car. Pořád trochu lepší, než kdyby skončila v náruči Renaultu místo Dacie.Navíc ty nudný tvary bez špetky emocí vypadají pořád stejně i po letech. Zatímco auta, která se designově chytí nějaké aktuální vlny pak vypadají až hnusně, když jejich čas skončí a jsou nahrazeny dalším designovým výkřikem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.