PatrikX6
23. 9. 2017 • 15:17

Toto auto byl jeden velký průser, který stál životy spousty lidí, protože už z výroby bylo nebezpečné. Holt, co se se dělá v časové tísni, stojí za kosočtverec.

Názor byl 1× upraven, naposled 23. 9. 2017 15:24

vzach
17. 9. 2017 • 18:32

Copak asi tak znamená "hojně rozšířený"? Antikorozní ochrana asi nebyla úplně dokonalá a karoserie po několika letech dost rezla. Když byly poslední kusy vyrobeny v r. 1995, tak nyní po 22 letech asi zas tak hojně už vidět nejsou? 😉

Radek Holeček
17. 9. 2017 • 13:30

Prosil bych autory článků, aby do nadpisů nedávali u časových údajů slovo "přesně". Přesně to je jen v jediný okamžik, tady ve všech ostatních případech je to nadpis lživý.
Navíc článek vyšel 17. září a přesně to bylo 16. září.

19jmsr56
17. 9. 2017 • 9:33

Model 135 LX r. 1994 som kúpil ako jazdenku v r. 2003. Mal som ho do r.2015, kedy som ho predal za 500€ vďaka jeho stavu. Kúpil som jazdenú Fabiu I. 1.2 htp r. 2006. Dodnes predaj "fáva" ľutujem -zradil ma len pri načerpaní zlého paliva, alebo zabudnutí vypnúť svetlá. Bol pohodlnejší, vzadu a v kufru oveľa priestornejší, na 100km/h som ho dostal i za 12 s., lepšie akceleroval - kto nezažil, nepochopí...

Terminator3
17. 9. 2017 • 9:21

Bohužel už tehdy to byl (spolu se svým faceliftem - Felicií) se západní produkcí nekonkurenceschopný krám, který se dobře prodával jen díky nízké ceně. Bohužel v porovnání s tím, co tu bylo za totáče dostupného, to byla ještě výhra. Buďme rádi, že Skodovka přežila 90. léta (díky tomu, že jsme masivně nakupovali přes nízkou cenu i tak předražené Felicie), a že ji koupil Volkswagen.

davefull1
17. 9. 2017 • 2:01

Stejný shit jako vše co Škoda vyrobila za posledních 30 let... kdyby projevila alespoň trochu kreativity oproti WV, dalo by se o čem mluvit, ale takhle...

Názor byl 1× upraven, naposled 17. 9. 2017 02:04

Určitě si přečtěte

Články odjinud