Teorie dobrá Problém je v tom , že výrobce chipu ani karet tu nemá svou maloobchodní pobočku. Jen prodejce a distributori což je jiný právní subjekt.
Vy tak nejste s výrobcem v žádném obchodním/kupním vztahu. Odpovědnost za to pak nese prodejce. Často výrobce je mimo právní systém naší země i v ramci velko obchodu.Do servisu ? Hmmm jasně a jaky pak servis nVidia, nebo AMD Vás napadá. Mám takovic pocit, že není žádný. Pokus o uplatnění zaruky není soud takže , kupující bude muset dokazat , že to koupil on a kdy. A posouzení je na prodejci, nemusi to nikam posílat , nemusi dělat posudky.Takže kupec ojeté karty může reklamovat leda u prodejce bazarové věci. Protože prodejce nového často ani nezná. A prodejce bazarové zboží , Vás s nějakou smlouvou a testováním v době koupě pošle někam. Už protože výrobek má nějakou životnost a opotřebení provozem není reklamovatelná vada. Takže ano vaše teorie je pravdivá a minimálně v jednom případů určitě k naplnění podminek dojde.