Předčasný prodej Windows 7: humbuk zahalený tajemstvím

Diskuze čtenářů k článku

04. 12. 2009 10:36

mohl bych se prosím zeptat, jestli je tenhle článek ještě pořád aktuální?? otec tam koupil tu licenci, ale mám velké pochybnosti, jestli to furt není podvod, protože tam mají pořád napsáno "Přiložen jazykový balíček".....v tom případě bych to okamžitě reklamoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2009 17:50

tak si odpovím sám....volal jsem přímo na Microsoft, kde mi řekli, že rozhodně nic takového neposkytujou. Maximálně lze objednat přes internet upgrade z Vist na 7, které ale stejně přijde pošlou.

Ještě zkusím zavolat přímo do toho shopu a uvidím no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 21:21

A co říkáte na tuhle cenu za upgrade na Windows 7 http://www.eproton.cz/Asp/DescrView.asp...

Není cena 1240,- Kč podezřele nízká?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2009 00:52

Do toho bych šel, to je podle mě odpovídající cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 11. 2009 07:50

Tak jsem to risknul a za tu cenu koupil. Naštěstí mi opravdu přišel originál upgrade na Windows7. Už mám Windows nainstalované a aktivované .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 18:14

Jsem zvědavej jak to skončí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 17:37

"Také označení produktu Digital download je unikátní"

Toto je právě běžné označení třeba z programu ActionPack subscription (touto formou jsem si já kupoval české Windows 7 Ultimate už v srpnu, a to v ČR zcela legálně a přímo od MS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 14:39

Podezřelé je spíš to, že ceny u nás jsou výrazně dražší než když si licence zakoupíte v Americe před digi obchod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 13:38

Nakonec se dozvime ze v tom mrkev ma bordel a ceska firma nasla legalni fintu...

tot samozrejme nedela dobrou reklamu microsoftu, kdyz si nedokaze ohlidat otevreni sereru, jak potom vypada jadro systemu? Nedivim se, ze je vse closed software, takovou vistu bych nechtel videt az na kod!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 12:59

Svet je globalni a ja si muzu legalne koupit produkt v USA pres internet.

omezeni na zemi je naopak nelegalni praktika prodejce, nebot kdyz budu american, cestujici do evropy tak je to jak?

Zaznam do registru ... vazeni jednomu cloveku Visty napsaly, ze je ma neleglane a ma je preinstalovat, pritom je mel legalne koupene, pomohlo nabootovat do linuxu, cracknout, dodtat se alespon do CMD v grafice, upravit registry, aplikovat SP2 a pak to jelo .... phe, zaznam do registru.

jinak situace kolem M$ je tragicka, ted se treba soudi s Vmwarem, ze jeho cluster FT je nelegalni, ze potrebuji 2 licence, jenze 2 system nebezi a nelze dokonce dat ani dvoje licence, nebot je to ten samy server bezici z jednoho mista na 2 HW ... kvuli tomu, napr. omezil SMP na 1CPU ... pritom linux s tim problem nema ...

Ja treba pouzivam linux a nejake licence jsou mi ukradene, funguje mi bez jedineho vypadku uz 15 let, nikdy mi nerek, ze jej ma nelegalne a mam jej preinstalovat, aktivovat, zadny virus, zadny spyware, zadne slozite licence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 13:19

No, speciálně ve sporu s VMWarem je MS IMHO v právu - platí se odjakživa za každý nainstalovaný OS, ne za každý běžící. To je jako byste chtěl domů Windows zadarmo, protože to pouštíte jen odpoledne a jinak je to pořád vypnuté...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 12:33

Platnost EULA a spol. je celkem rozporovaná záležitost, co ale nejspíše vezme za své při prodeji US verze jsou americké exportní předpisy. Alespoň na krabicích jsou i nálepky, že se tato verze nesmí prodávat mimo Spojené státy a Kanadu. Oni jsou celkem složité, ČR není na žádném zakázaném seznamu, ale to,že si jednotlivec něco může vést ještě neznamená, že firmy takto přímo mohou obchodovat.

Pokud byl zdroj SW v USA, tak ta cena není nijak zvláštní. Na jednu stranu MS (a spol.) brečí, jak je u nás promořeno piráty, na druhou stranu má i při nižší kupní síle v absolutním přepočtu zhruba dvojnásobné ceny. Krást se nemá, ale být hamižný také ne, takže v ČR opravdu raději nenakupuji a vozím z cest nebo objednávám jinde. Např. cena za krabicové WIndows (v libovolné verzi) je ve Státech zhruba poloviční (nebo i méně) a obvykle se pohybuje ve stejné hladině, jako ceny OEM v ČR (konkrétně XP Home i Vista Home Premium v době, kdy to bylo aktuální zhruba do 3000Kč, nejvýše 4000Kč podle kurzu). Windows 7 jsem si objednal v předprodeji na UK Amazonu. Cena krabice (ovšem v předprodeji snížená) lehce pod polovinou ceny v ČR (tedy zhruba 2100Kč). Do 22. října to zřejmě nepřijde, ale rozesílali to včera, tj. 20. října.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 13:01

Ale prijde, na amazonu nakupujem bezne a to prosim jako firma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 10. 2009 01:55

A neprisel (tedy do 22. rijna). Mimochodem jejich odhad je 26. :) Jo, jinak jsem onehda kupoval par knizek z britskeho amazony a par z neoluxoru v Praze. Oba baliky prisli uplne stejne (tusim po trech dnech).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 15:37

Můžeš mi k těm exportním předpisům dát víc informací nebo hodit link, kde to vysvětlují? Vždycky mě zajímalo, proč je tohle na krabicích napsáno. Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 10. 2009 01:45

Příslušné zdroje některých vládních úřadů (resp. jejich složek) třeba zde:

http://www.commerce.gov/...

http://www.bis.doc.gov/...

http://www.gpo.gov/bis/index.html...

Nebo prostě souhrnně k problematice:

http://www.export.gov/regulation/index.asp...

Základní premisou je, že vyvážet (úplně cokoliv) není pro americké firmy právem, nýbrž výsadou. Export podléhá celé řadě pravidel, jejichž nedodržení nebo dokonce porušení může vést k pokutám nebo dokonce odnětí povolení k vývozu (což je pro mnohé celkem likvidační).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 11:16

Ad lokalizacia W7:

Neviem, mozno sa mylim, ale licencny kluc nie je viazany na jazykovu verziu, ani zmluvne. Cize ak by si niekto kupil anglicku verziu, potom zohnal necracknutu slovensku/cesku, tak by vlastne ziskal legalnu slovensku/cesku kupiu.

Cize, ak je to takto, tak vyjadrenie MS nie je celkom spravne, pretoze sa kupuje licencia (reprezentovana licencnym klucom), nie instalacne medium a cesky W7HP/W7P sa da legalne pouzivat aj ked bol kupeny napr. v USA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 11:41

A to právě není pravda. Různé jazykové verze mají různou cenu a použití klíče na jinou verzi je proti licenci. To stejné licence na Win v CZ != licence WIn EN + CZ language pack. Obecně přímá jazyková verze je mnohem levnější než EN verze + language pack.

Zas nevýhoda přímé CZ verze je v tom, že si nemůžete přepnout WIndowsy do angličtiny, ale to to 90% uživatelů většinou nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 12:04

Ale preco potom kluce v ramci danej edicie windows funguje na vsetky jazykove verzie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 16:12

Musíte rozlišovat technický a licenční problém. technicky jsou Visty a W7 stejné pro všechny jazyky, jen jsou jiné soubory s texty, ale licence to přehazovat nedovoluje. Sice nechápu proč, osobně bych udělal jednu multiverzi. U Office OEM to tak je, člověk má nainstalovaný naod výrobce nějakou verzi a na všechny verze funguje stejný klíč. A licenčně by to mělo být OK, takhle mi to porradili na MS, když jsem scháněl španělský klíč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 17:19

>> Musíte rozlišovat technický a licenční problém. technicky jsou Visty a W7 stejné pro všechny jazyky, jen jsou jiné soubory s texty, ale licence to přehazovat nedovoluje.

Takze, kupim si v USA anglicky W7. Zozeniem si slovensky, nainstalujem slovensky s pouzitim anglickeho kluca, uspesne si ho aktivujem a mam nelegalnu kopiu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 17:34

No pokud to licence neumožňuje, tak zjednodušeně ano. Netýká se to asi Ultimate verze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 12:52

Boze, co je to za blbost? Jak prvni, tak druhy odstavec jsou uplne mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 13:23

Pán má zmatek v multilanguage a lokalizované verzi... To víte, není každý licenčním odborníkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 11:04

Mna hlavne fascinuje ako sa tu riesi nejake digitalna verzia, pritom v UK uz ludia vcera dostavali domov normalne krabice s Windows 7. To nie je "predcasne uvolnenie" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 10:49

To by bola pre nich reklama, ak by sa po tomto humbuku ukazalo, ze zakupeny W7 a predaj je legalny a obnovil by ponuku v povodnych cenach

Ja by som tiez velmi vazne zacal uvazovat na tym ako si to mozem kupit na SK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 11:00

Myslíš SteamGames ? No, pokud u nich nepřevládne uražená ješitnost a obnovili původní ceny, tak by měli na e-shopu asi docela šrumec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 10:40

>> Předčasné uvolnění online prodeje by se ale muselo „provalit“ i jinde, než u jednoho českého prodejce. Na podobný případ jsme však zatím nenarazili.

V diskusii pod povodnym clankom bolo niekolko odkazov na ine eshopy, ktore tiez ponukali lacny w7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 10:39

>>> Předčasné uvolnění online prodeje by se ale muselo „provalit“ i jinde, než u jednoho českého prodejce. Na podobný případ jsme však zatím nenarazili. <<<

Stačilo si projít diskusi k původnímu článku, jsou tam odkazy na 2 zahraniční e-shopy

http://www.g2play.net/store/Windows-7...

http://www.onlinekeystore.com/Windows-Office/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 10:41

Gratulujem, s reakciou si bol o minutu rychlejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 10:51

Jak si proboha může někdo myslet že eshopy které jako jediný kontakt na sebe mají webový formulář mu skutečně něco prodají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 10:59

V prispevku islo skor o to, ze podobne pripady ako steamgames.cz existuju a nielen v CZ. Na druhej strane, takisto nie je vylucene, ze nieco naozaj predaju, napr. http://www.zive.cz/clanky/koupili-jsme-pirat... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 13:19

Treba tak, ze ma reference. Ja osobne na g2play nakupuju a zatim k plne spokojenosti. Nad tim Win 7, ktery nabizeji uz asi mesic, jsem docela dlouho premyslel. Zdalo se mi to takove podivne a minimalne pololegalni, coz jak vidim je nejspis nejblize pravde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 21. 10. 2009 15:37

Dobrá, jste lepší :) Já jsem jen Googlil a všude našel jen "pre-order". Nicméně odkazy jsou nyní neplatné, tak možná to s nimi dopadlo jako se SteamGames. Výše uvedenou větu v článku opravím. Nicméně Microsoft trvá na tom, že dopředu nebyl žádný způsob maloobchodního prodeje oficiálně uvolněn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 16:11
avatar
21. 10. 2009 17:24

Mne idu obidva, sice pomaly, ale idu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 10:22

Windows 7 jsem si koupil v predprodeji za polovicni cenu nez je standard u amazonu.co.uk a uz to mam doma. Nenasel jsem jiny zpusob jak sehnat anglickou verzi takhle levne. Rozhodne neslo o download, ale cena ve zminovanem eshopu by mohla preorder cene priblizne odpovidat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 10:03

kdyby byl MS chytřejší tak zkusí Windows7 prodávat i přes net (včetně ČR) a třeba i za ty ceny jako eshop v tom článku určitě by měli úspěch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 10:06

Když by dali windows za nějakejch 2000 bez těch píčovin jako že musíš k tomu koupit komponentu, tak by ubylo lidí, co si to stáhnou. Ale MS asi chce, aby to lidi stahovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 10:20

Spíš si MS dělá z Evropy dojnou krávu... V USA si to už dovolit nemůže, tam je Apple dost silný. Hezké, jak najednou dokáží být za mořem o tolik levnější a mít levnější digitální distribuci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 10:23

Myslím, že si dojnou krávu z lidí neudělaj. Možná tak z firem, kde to musí mít koupený. :D Lidi si bud koupí oemko za ty 2,3 nebo kolik to stojí, nebo si to stáhnou, já mam vyhlídnutý OEM win7 home premium , ta cena je docela ok. Vyšší verze nemá smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 15:54

Jenže OEM je legální jen s novým počítačem, ne? Legalizační akce s prodejem OEM licencí už, pokud vím, skončila před nějakým časem. A legalizační verze je, alespoň v případě Vista, cenově někde mezi OEM a krabicovou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 19:16

Já na ně mrda* , koupim si normální WIN7 za 2300.- oem na notas, nebudu si přece kvůli novýmu OS kupovat novej notas , to je na hlavu přeci... a at se klidně vzteknou, dyt prachy dostali, tak co je se re

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Podle mého názoru příčinny rozdílu cen v USA a EU jsou:

1. Dominance MS je založena především na udržování monopolu a uvolňování úmyslně nekompatibilních řešení. USA podstatně předčí EU v množství inovací a objemu vývoje. Nová řešení se šíří především z USA do EU, proto je pro MS klíčové, aby IT průmysl v USA byl v maximální možné míře zaměřen na jejich technologie. V mezinárodní směně se vždy dojí méně rozvinuté regiony, které neurčují mezinárodní trendy.

2. Vydání Windows 7 se strefilo do krize. Propad poptávky a investic je v USA citelnější než v EU.

3. Výrazná přitomnost Apple na USA trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 13:29

Co takhle spis - vice konkurencni prostredi v US, nepritomnost vypalneho ve forme DPH/rozpusteni fixnich nakladu mezi vice uzviatelu ....

Z Apple bych rekl maji dobry den a krize ? Ta je stejna v EU jako v US

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

1. Na trhu s desktop systémů v USA a EU jsou v obou případech minimální regulace a působí na nich stejní soutěžitelé (Microsoft, Linux, Apple). V čem konkrétně je prostředí v USA více konkurenční?

2. Tržní cena je určena střetáváním nabídky s poptávkou na příslušném trhu a nikoli systémem fiskálních a celních odvodů.

3. Krize není ve všech regionech stejná. Dokonce není ani globální (viz např. stabilní růst v Číně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 09:58

Živě opět zasahuje a ani samo neví proti čemu vlastně... Ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 21. 10. 2009 10:19

Proti čemu bychom měli zasahovat? A proč vůbec "zasahovat", nejsme hasiči... Pouze informujeme o aktuální situaci kolem této aféry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 11:51

ale no taaak A co kdyz je to z vasi strany tak trosku jinak?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 21. 10. 2009 13:21

Jak jinak? Z naší strany to nemá jak být, ten spor je mezi tím prodejcem a Microsoftem, my jen informujeme, jak se věci mají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 13:31

Problem je, ze neinformuje ako veci su, ale ako si vy myslite ako su. Ako byt tou firmou, a byt presvedceny, ze to predavam legalne, tak vas za usli zisk zalujem. Krystalovu lupu by ste si zasluzil,i keby zistite jak to je, a nie ked napisete 2 clanky o tom, ze neviete ako to je ale isto je to podfuk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 14:13

No podle mého skromného názoru, kdyby byli skálopevně 100% přesvědčeni, že prodávají legálně, tak by pravděpodobně nestahovali z hodiny na hodinu celou software nabídku z webu. Takže nějaká pochybnost tu asi byla. Já jsem naopak rád, že to Živě rozvířilo, aspoň se (pevně doufám) ukáže, kde je pravda. A byl bych rád kdyby byla na straně SteamGames, ceny byly opravdu velice příjemné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 21. 10. 2009 15:33

Úplně nejzajímavější na tom je, že si není jistý ani sám Microsoft. Když to všechno začalo, tak pochopitelně jsme se ptali nejdřív Microsoftu, co oni na to. A když přímo Microsoft řekne, že před 22. říjnem se zkrátka Windows 7 prodávat nesmí a nebudou, stahování ISO souborů Windows 7 k digitálním licencím je před 22. říjnem nemožné a pokud se tak děje, je to podvod, tak máte informaci přímo od zdroje, na které můžete stavět. Jenomže jak se teď ukazuje, úplně jistý si teď není ani Microsoft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 19:01

kdo ma pravdu nebo nema je asi ted zbytecne resit, kdyz to nevi ani MS, kazdopadne si myslim, stejne jako autori predchozich prispevku, ze vase kampan: "Uzivatele nekupujte tento vyrobek!" kterou jste uvedli v prechozim clanku nebyla moc na miste. kdyby se cela situace vysvetlila ve prospech uvedene firmy, o cemz ale ja sam pochybuju, byla by zaloba na zive.cz za usly zisk velice na miste! a myslim ze prave tohle mel duronko na mysli kdyz napsal ze neinformujete jak se veci maji, ale jak vy si myslite ze se maji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 20:01

Upozornit na to, že s tím prodejem není něco v pořádku byla naše povinnost vůči čtenářům. SteamGames měli možnost se k situaci vyjádřit a předložit informace vedoucí k obhajobě. Proč to neudělali? Byl jsem u zrodu téhle "situace" a když jsem zjistil, že si známí takhle kupují W7 a pak se mě ptají, jestli je to v pořádku, tak jsem se zhrozil (podle veškerých informací, co jsme měli od výrobce toho produktu, Microsoftu, to bylo nelegální počínání). Co kdyby to byli piráti prodávající warez? Vy byste zákazníkům přál, aby už nikdy neviděli těch svých 16 stovek? Asi by se vám líbilo, kdyby to zůstalo u ledu a spousta lidí by si myslela, že má levný legální systém a všichni by byli jako spokojení? Každopádně kdyby MS nepletichařil, dopřál zaváděcí slevy na W7 nebo online prodej i v nedůležité a pro ně bezvýznamné zemi, ušetřili by si spoustu problémů... teď mají co řešit a dobře jim tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 21. 10. 2009 20:03

Oba články, které vyšly, jsou podpořeny vyjádřením primárních zdrojů, obsahují jejich citace, uvedení do kontextu. Situace se ale vyvíjí, informování pokračuje dál, a co nebylo jasné na začátku, je jasné teď. Takovou žalobu, projednávání a dokazování bych ale opravdu chtěl vidět.

Kolikrát jsem jen já sám v článcích napsal, že před daným výrobkem varuji, službu odmítám a doporučuji konkurenci. To je přece normální, to recenzent a autor dělá. Své tvrzení podloží důkazy, které někomu stačí, někomu jinému ne - ale nebude přece kvůli tomu hned žalovat. Média děláme patnáct let a nepamatuji si, že by se nějaký takový spor týkající se článku kdy řešil soudně. Nejsme v americkém filmu.

Čtenáři na jednu stranu volají, aby se věci pojmenovávaly pravými jmény. Když to děláme, tak přestože máme texty podloženo zdroji, zase se ozvou, že to bylo špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 10. 2009 07:21

Pane Lutonský, vždyť víte, že existuje x procent čtenářů, u kterých ať napíšete, co napíšete, vždycky to bude blbě ;) Generalizování ale není na místě, co tak čtu tuhle diskusi, tak těch odmítavých reakcí k postupu Živě je tu naprosté minimum. Dle mého názoru jste udělali správně, že jste do toho začali "rýpat".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 20:53

No, co by se dalo od velke korporace cekat - mam na mysli v obecne rovine, to je vsude stejne - leva ruka nevi co dela prava....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2009 12:00

a za takovouhle zmatenou novinarinu chcete lupu? Vy afery ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 21. 10. 2009 13:22

Co je na tom zmateného? Jestli něco nechápete, tak vám to vysvětlím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2009 20:35

ZAKOUPIL SEM NA DANEM VEBU OFFICE 2007 PRO za cca 1190kc, platba odesla uz je to skoro 3 dny a nikdo se mi NEOZVAL ani na mail NEREAGUJOU!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2009 00:05

treba se ozvou....nebo ...smůůlaaaa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor