iOS | Předplatné

Pravidla předplatného v iOS se mění, vývojáři mohou začít nabízet více slev 

Nové možnosti pro správu předplatného dostanou brzy vývojáři aplikací na iOS. Aby měli více nástrojů pro udržení svých zákazníků, Apple povolil, že v aplikacích bude možné nabízet slevy na předplatné pro věrné uživatele. Budou také existovat cesty, jak přesvědčit zpět k placení lidi, kteří od předplatného odešli.

Doteď vývojáři měli možnost udělat jen jeden typ akční nabídky předplatného u aplikací, a to nabídku pro nové zákazníky. Šlo o podobné akce typu „zaregistrujte se a dostanete první měsíc zdarma“ apod. Pokud ovšem chtěli udělat nabídku stávajícím zákazníkům, například za věrnost, nebylo to možné.

To se teď mění, vývojáři dostali výrazně více možností, jaké akce a nabídky mohou se svými předplatnými vytvářet. Mohou jich dokonce lidem v průběhu času ukazovat více, což dříve také nebylo možné - pravidla povolala jen jednu akci pro jednoho zákazníka, teď je limit nastavený na deset.

Jaký typ akčních nabídek tedy můžeme čekat? Nově vám autoři aplikace mohou dát slevu na předplatné, pokud jste dlouhodobým zákazníkem. Nebo pokud jste předplatné přestali platit, můžete dostat slevu na jeho pokračování. Bude to znamenat více marketingových oznámeních (i potenciálně otravných) směrem k uživatelům, ale zároveň více možností pro lidi, jak ušetřit.

Důležité je zmínit, že tyto nabídky se nebudou zobrazovat veřejně v App Storu jako ty stávající. Budou vytvářeny na míru a každý člověk s nimi bude konfrontován buď na e-mailu nebo přímo v aplikaci. Novinka přijde s iOS 12.2.

Váš názor Další článek: Obušku z pytle ven a Pelíšky musejí nadobro zmizet z Ulož.to, rozhodl soud

Témata článku: , , , , , , , , , , ,