Hřib VEN!
B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 10. 2021 13:49
U obou služeb by to spíš chtělo změnu na férové účtování 1 kč / 1 minuta. Teď je to za 24 kč na 30 minut i když jedete minutu což je pěkná levárna a důvod proč to nepoužívám. To je jako by operátor účtoval 24 minut hovoru za každý minutový hovor nebo jako kdybyste museli koupit 24 rohlíků i když chcete jeden..V Mladé Boleslavi to Nextbike za 1 kč / minutu má a používám to tam pravidelně a je to super..
Ideální by bylo přiložit Opencard, škoda. Proč zas aplikace? Ale jinak ty ceny nejsou hrozný oproti MHD 🙂
Praha by hlavně měla přestat dělat nesmyslná dopravní omezení.Od mojí práce vede klasická čtyřproudá silnice, dva pruhy tam, dva zpět. Jezdím tam 15 let. Nikdy žádné kolony, ani pro osobáky, ani pro autobusy.Cca rok zpět nějakého chytráka napadlo jeden pruh vyhradit pro autobusy, od té doby kolony každý den a světe div se, je to horší nejen pro osobáky, ale i autobusy, protože se to ucpává před místem začátku jejich vyhrazeného pruhu.Výsledek - všichni stojí a z průjezdné silnice je každodenní ucpávka.Vůbec, ale vůbec nechápu uvažování blba, co tohle vymyslel (každopádně upřímně věřím, že i tohle je část důvodu, proč Piráti ve volbách propadli, protože tohle je jejich práce).
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 10. 2021 21:53
No to vite, ona mista pro smyslupne pouziti buspruhu dosla pomerne rychle. Ale je treba dal delat politicka gesta a umele zvetsovat dopravni problemy. Pak vznikaji tyhle imbecilni prasarny v ulicich Prahy.
Já slyšel že množství pruhů nemá vliv na kolony. 😀 Prý to odvozují z fyziky - rychlost proudění v závislosti na obsah průřezu jsou konstantní. Prý když malý počet pruhů, tak jezdí rychleji a když více pruhů, tam jedou pomaleji. 😀 Jenže to je pěkná kravina, problém je v tom, že auta na rozdíl od molekul kapalin mají vytyčen svůj cíl.
U populárních míst, jako je Praha, je to skoro jedno, čím lepší infrastruktura, více parkovišť, průjezdnější komunikace, tím víc lidí bude dojíždět z větší vzdálenosti. A naopak čím víc kolon a delší dojezd, tím více lidí přesedne na tramvaj a metro nebo si najde práci ve svém bližším okolí…
Vymyslel to Hřibův námeštek Scheinerr. Zamindrákovaný vidlák z vesnice o deseti chalupách, který si sabotáží dopravy v Praze léčí vlastní malý péro.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 10. 2021 10:53
Škoda že nejde půjčovat kola bez mobilních dat
Kdo dneska nemá mobilní data?
Třeba já
Soukroma pujcovna, ktera parazituje na verejnem prostoru i na verejnem rozpoctu.
soukrome osoby, ktere parkuji auta taky parazituji na verejnem prostoru? 1 auto zabere misto za 5-8kol a za parkovani neplati nic nebo 3kc/denne.
no a rekola a nextbike parazitují na městských dotacích a sami se neuživí, takže na službu, kterou jezdí akorát opilí turisté, přispívají všichni
Nesrovnaval bych IAD s neferovym podnikanim, ktere udrzuje v provozu jen korupce a nenavist nekterych uchylaku ke kazdemu, kdo si dovoli obcas pouzit auto.
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 10. 2021 23:28
Soukromé osoby ne, ale soukromé půjčovny “sdílených” elektroaut a hybridů jsou stejní parazité.
Aha, takze pujcovat hybrid je parazitismus, pujcovat diesel je pak co?
Problém není v půjčování, ale ve “sdílení”. A půjčené diesely se moc nesdílí a neparkují zapomenuté v modré zóně.
Pujcovat je OK. Ale rikat tomu "sdileni" jen kvuli pumpovani penez a sluzeb z verejneho je svinstvo.No a pokud nepoznate rozdil mezi temito pujcovnami a skutecnym sdilenim, je jakakoli diskuse asi dost obtizne predstavitelna.
Provoz aut ovšem na sebe vydělá, tyto nesmysly se musí dotovat.
To je slovo do pranice.Kéž by ještě růžové zóny sahaly i mimo centrum města :-/.
Pražany, kteří tyto půjčovny kol a koloběžek (ono to totiž není žádné sdílení jen modernější půjčovna) nevyužívají, to akorát štve, protože všude možně překáží nevhodně zaparkovaná kola s koloběžky a spousta turistů se na nich prohání bezohledně po chodnících.Pražany, kteří by to rádi používali, to taky akorát štve, protože kdykoliv by se vám hodilo kolo či koloběžku využít, tak nikde okolo žádná není. Takže spoléhat na tuto dopravu nelze, je to tak pro turisty, kteří buď pojedou nebo půjdou po svých, je jim to jedno. Normální člověk, který někde má být v daný čas, musí stejně plánovat cestu, jako kdyby tento dopravní prostředek neexistoval.
V Opave treba kamarad s kolem odemkne kolo kamaradovi bez kola a pak odjedou spolecne.
V Ostravě to svým způsobem taky tak funguje. ;o)https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/sdilena-ko... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.