Pozor na zrádné ICQ

Diskuze čtenářů k článku

BiggusDickus  |  14. 09. 2003 23:09

Tak koukam ze tady vsichni ICQ Lite pekne pomlouvaj

Nicmene pro toho kdo ho pouziva se hodi navod na zruseni banneru. Staci v adresari kde mate icq lite nainstalovany vlizt do podadresare LiteDataFiles a v nem smazat soubory banners.xml a clbanner.xml. Misto nich potom vytvorte adresare se stejnejma nazvama. Tot vse...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  15. 09. 2003 11:34

Dobry tip !!!

Skoda ze (asi) nejde zrusit ten banner jako takovy (radeji bych ocenil vice mista na kontakty)
(ICQ Lite 2003).

L.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  15. 09. 2003 15:05

v icq2000b (necht je mu zeme lehka) slo volne misto po banneru odstranit zmenou prislusneho dialogu v souboru icqcore.dll pomoci napr. Resource Hackeru. Samotna editace byla pomerne snadna, nejvic casu zabralo vyhledani spravneho dialogu, kdyz clovek nevedel, kam se ma podivat.

Jestli se to da udelat i v 2003Lite nevim, Miranda rulez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Zezula  |  15. 09. 2003 15:52

V 2003 Lite to takto nejde. To okno, ve kterem se zobrazuje banner neni v resourcech, ale vytvari se az za behu programu.
(V Resource Hackeru otevrete knihovnu LiteRes.dll, dialog # 4555)

L.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VojtaS  |  15. 09. 2003 12:40

A neniu lepsi ve firewallu nastavit blokovani portu 80, nemusi se nic upravovat, tedy zasahovat do programu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MZ  |  15. 09. 2003 14:08

Ještě atelink.xml - pak se neotvírá ani to reklamní okno při startu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  14. 09. 2003 22:52

Prave kvuli tomuto shitu nam padal Adobe Indesign... Dost dlouho mi trvalo prijit tomu na kloub...
At zije MIRANDA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jip  |  14. 09. 2003 19:28

Tak mi teda poraďte, jak ji nastavit, aby ji mohlo na jednom PC používat více uživatelů. Na Win98 mi ICQ automaticky přihlásí přesně toho uživatele, který se zrovna přihlásí.

Mirandu se mi podařilo nastavit jen na jednoho uživatele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Blecha  |  15. 09. 2003 18:36

JO to bych taky potřeboval poradit. Mam počítač pro celou rodinu, kde se každej přihlašuje (WinXP). ICQ 2003a se automaticky přihlásilo na toho uživatele. Ale jak to udělat s Mirandou aby to takhle fungovalo? Táta si totiž uživatele sám nezmění, musí mu tam už "ta kytička svítit" jinak je v riti. Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaphod  |  15. 09. 2003 20:04

Staci se podivat do FAQ...
Vytvoris kolik profilu potrebujes a potom spustis s konkretnim profilem tak, ze mu to predas jako parametr (bez koncovky .dat), na prikazove radce nebo si upravis zastupce...

Vice na:
http://miranda-im.org/help/doc/faq.php?display=faq&faqnr=23&catnr=5&prog=1&lang=en&onlynewfaq=0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaphod  |  15. 09. 2003 20:08

Tak jeste jednou, zive pomrsilo odkaz, faq najdes <a href="http://miranda-im.org/help/doc/faq.php?display=faq&faqnr=23&catnr=5&prog=1&lang=en&onlynewfaq=0">tady</a>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaphod  |  15. 09. 2003 20:12

<A HREF="http://miranda-im.org/help/doc/faq.php?display=faq&faqnr=23&catnr=5&prog=1&lang=en&onlynewfaq=0">Z TOHO ZIVE BY SE JEDEN POS ....GRRR</A>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaphod  |  15. 09. 2003 20:18

Kdykoliv se pastnu ten odkaz tak zive zmrsi ... uz me to fakt nebavi, a nervy mam jen jedny ...posledni pokus, nemam cas na to hledat jaky ma zive escape znaky v prispevkovym systemu, sak si to kdyztak uz dohledas sam.
<a href="http://miranda-im.org/help/doc/faq.php?display=faq&faqnr=23&catnr=5&prog=1&lang=en&onlynewfaq=0" >znova</a>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  14. 09. 2003 19:05

O jakou restrikci se jedná? Já jsem si ničeho nevšiml. A žádné dočasné soubory jsem nenašel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh  |  13. 09. 2003 13:52

instant messaging byl od zacatku mrtve dite. vytouzeny, ale nedodelany potomek uzivatelu emailu, neco na pul cesty mezi komunikaci a ceskou postou. bud komunikuju nebo odesilam zpravy; pouzivat instant messaging je jako tlacit porsche...  muzu viset 24 hodin na irc, kde existuje mnoho lety proverenych programu, kdo me hleda, tak me najde jednim prikazem (a ne proklikavanim pres hromadu okenek), kdyz chci pokecat, tak vlezu na kanal (dtto) a tak dale. webove brany, klienti se skriptovacimy jazyky (od mirc scriptu az treba po visual basic)... dneska je svet nejakej divnej, misto ftp se na posilani souboru posila email, zpravy se neposilaji mailem ale po 'instant messagingu' a lidi co chteji chatovat, tak jdou na web :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BUFFALO  |  13. 09. 2003 15:06

tak to zaverecny shrnuti, bylo presny, svet se zmenil  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  13. 09. 2003 16:10

Covece, mozna zes nikdy instant messaging nepouzil. Je to lepsi nez telefon. Vis kdo ti pise a nemusis hned na otazku odpovedet.
Svet neni divnej ale lidi pouzivaji to co je nejjednodussi. Moji tetu poslat fotku pres ftp nenaucis. Mailem ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh  |  17. 09. 2003 12:18

praveze pouzil a irc na cely care vyhralo :) irc je proste daleko jednodussi, posilat soubory umi samozrejme taky. asi hlavni vyhoda je ale v komunikaci s vic lidmi naraz. domlouvat si vikend s peti znamymi na icq je zbesilost, na irc to je prirozene a spis nez 'messaging' to je bezny rozhovor v kolektivu :) to, ze odeslany text je temer okamzite dorucen vsem ucastnikum dost meni charakter toho rozhovoru oproti icq. proste je to zive ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh  |  17. 09. 2003 12:30

jeste doplnek k tomu 'nemusis hned na otazku odpovedet'. to samozrejme nemusis ani na irc. jen to irc, pokud si odmyslim tukani do klaves misto mluveni, umoznuje od zasilani zprav pres dvoustranne rozhovory az po to krafani ve spolecnosti vsechno, co si lze predstavit pod pojmem mezlidska komunikace :) napsat pro odeslani souboru send nebo tuknout na prislusne tlacitko je na irc pravdepodobne stejne slozite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jelito  |  13. 09. 2003 13:09

ICQ je hnus ktery se snazi ocumet vsechno od ostatnich a jeste k tomu jim to nejde poradne zakomponovat dohromady. Sou proste trapni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
von Lepra  |  13. 09. 2003 12:39

Neberu nikomu nazory, ze je ICQ nejvetsi shit atd., nakonec at si kazdy pouziva co chce, ne?

Me ICQ Lite naprosto vyhovovalo do doby, nez se objevila tahle verze s reklamou. Tak jsem si stahnul patch, co tyhle reklamni okenka zlikviduje a od te doby mam pokoj od reklamy i od docasnych .html souboru a pouzivam ICQ Lite dal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  13. 09. 2003 10:40

Konečně si toho taky někdo všimnul. ICQ (a nemusí to být Lite) nechává soubory podle verze a podle Windows v adresářích Temp (systémovém nebo uživatelském) nebo taky ve svém adresáři v Program Files. Zkuste si prohledat disk na icq*.tmp ...
A mimo to uživatel musí mít na Windows2000 práva Administrator nebo aspoň Power user! Takové programy patří zrušit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SurfStar  |  13. 09. 2003 09:56

Nejlepsi uplne ze vseho je IM-miranda. Neinstaluje se, je bez reklam, stovky perfektnich plug-inu, nebere systemove prostredky, funguje na moha jinych chat. sitich jako ICQ, msn, jabber .......

Ten kdo pouziva ICQ je zastarana opice. Nerikam ze je spatne, ale jsou tu daleko ale daleko lepsi. Drive bylo ICQ prvni, a perfektni, ale posledni 2 roky to s nim jde s kopce. http://www.miranda-im.org/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kandelabr  |  13. 09. 2003 10:35

Posledni 2 roky??? No ted si me rozesmal... posledni jakztakz rozumna verze ICQ byla 99ka... coz jsou IMHO ;) 4 roky (greetz to jezevec)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  14. 09. 2003 21:29

A dodrží Miranda skupiny, které mám v ICQ? Bez skupin to je nepoužitelné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomCat1  |  16. 09. 2003 14:51

Miranda samozřejmě umí pracovat i se skupinami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  13. 09. 2003 09:29

je ten pravý program, stejný na windoze i na linuxu a pokud potřebuju jenom posílat zprávy, není co řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alvarez Perez  |  13. 09. 2003 08:14

Odinstalovat icq to je fakt sila.zažere se vsude mozne a clovek aby se doslova pidil kde je zašita.a co se tyka spolehlivosti,taky zadna slava.Tento program uz nikdy!!! spousta lidi ani nevi co maj doma za shit.

nopopups();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr  |  13. 09. 2003 10:50

Tillian pouzivam uz nekolik let, a spokojenost je naprosta. Mam na nem i MSN i ICQ a vazne nemam duvod si stezovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucc  |  13. 09. 2003 12:16

Ja nevim, me Miranda nepretahla rozdeleni do skupin, jinak bych ji pouzival. Toto me ale vadi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ahoj  |  13. 09. 2003 12:25

Ahoj, mam zkusenosti jen s icq a zvazuju zmenu, tak bych se rad zeptal, k cemu nejlepe prejit? Mam pozadavky aby: funguvalo icq (="kecani",zachovani kontaktu?), to umelo posilat soubory a hlavne to bylo co nejmene narozne na system (mam Win 95 a 32 MB ram )..
diky za tipy!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  13. 09. 2003 12:56

Zkus Mirandu, v základu je to holé okno bez skinu a kecání i posílání souborů umí (mně to ovšem moc nejede (XP), ale všem ostatním jo). Momentálně mě zabírá 4,5MB v paměti a to v ní mám pluginy. Doporučuju stáhnout i Wassup plugin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slamiq  |  13. 09. 2003 20:03

naprosty souhlas :) miranda rulezz :) skoda ze jsem ji nepouzival jiz drive... jinak toho erroru z tempama u icq lite jsem si vsiml taktez... od te doby mam mirandu... a ABS. SPOKOJENOST. btw do mirandy jde zabudovat irc :) a taky bnet ale ten mi nejak moc dobre nechodil... jinak tam muzete zabudovat doslova cokoliv... pocasy, winamp, popupy, ... staci mrcnout na pluginy na jejich strance... fascinating! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slamiq  |  13. 09. 2003 20:04

naprosty souhlas :) miranda rulezz :) skoda ze jsem ji nepouzival jiz drive... jinak toho erroru z tempama u icq lite jsem si vsiml taktez... od te doby mam mirandu... a ABS. SPOKOJENOST. btw do mirandy jde zabudovat irc :) a taky bnet ale ten mi nejak moc dobre nechodil... jinak tam muzete zabudovat doslova cokoliv... pocasy, winamp, popupy, ... staci mrcnout na pluginy na jejich strance... fascinating! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michael  |  14. 09. 2003 00:21

Miradna je pekna vec, ale pres HTTP proxy mi nefuguje. Jede jenom klasicke ICQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  15. 09. 2003 07:37

Mel jsem stejny problem. Ikdyz jsem to nastavil, nejelo.Zkus Trillian, s nim to jde OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  15. 09. 2003 14:57

chtel jsem SIM vyzkouset, ale:

- instalacka 2.1MB a jeste se chce pri instalaci pripojovat nekam na web

- pri spusteni to hapne na prdelku a ne a ne se probrat

= Recycle Bin

Miranda Rulez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jesper  |  15. 09. 2003 22:26

Mne Miranda doma pres HTTP proxy (Kerio WinRoute Firewall) normalne slape.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcreon  |  14. 09. 2003 00:27

Vyzkousej SIM - http://sim-icq.sourceforge.net/

Je to jedna z nejlepsich alternativ (hlavne v Linuxu :))).

Miranda je taky ok.

Mozna bys mohl jeste vyzkouset GAIM - http://gaim.sourceforge.net/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ahoj  |  18. 09. 2003 11:54

tak jsem zkousel SIM a musim rici, ze zere vic ram nez icq 2003 a navic ji zabira i v minimalizovanem stavu

MIRANDA nevypada zle, ale zminovane 4,5 MB ram v provozu nebere, v minimalizovane podobe i min ale jinak to je tak odhadem tak 90% co zere icq.. ale mozna jsem si stahl spatnou verzi ci tam mam neco navic (mam miranda pack 03.451) poradi nekdo jak to minimalizovat prip. jak se pouzivaji ty pluginy o cemz jste se tu bavili?

GAIM je na ram take stejne narocny jako predchozi (i kdyz se zda ze je vyrovnanejsi tj nejsou takove vykyvy), ale to ovladani je dost nezvykle pro zaryteho icq-are nevim nevim

toliko muj nazor, mozna je to tez ovlivneno OS na kterem to ted testuju (win 2000, 512 ram)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  13. 09. 2003 01:50

mam adresar, kde mam 180 000 souboru... bezi to na ReiserFS a prikazy pro shell na tom pri pouziti cyklu a nekterych konstrukci padaj, mc to zvlada celkem bez problemu, pomalu, ale prece.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  13. 09. 2003 07:47

Tak to je docela spatny ze ti padaj shell prikazy. Mozna bys mel presedlat na lepsi system ;) Jinak sem taky chtel reagovat na to samy, NTFS umi 2 na 64-tou souboru a adresaru na jednom svazku, myslim ze preplnit to da i ICQLite doicela zabrat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger  |  13. 09. 2003 10:28

Jak dlouhy shellovy prikaz zvladaji Windows?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakop  |  13. 09. 2003 10:33

Ja zatim na zadny omezeni co se tyce delky neprisel, takze asi hooodne ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  13. 09. 2003 13:00

Pokud se dobre pamatuju, tak win9x pouzivaly pro parametry dosoveho shellu a dos aplikaci takovehle schema:

* prvnich 127 bytu parametru se ukladalo do klasickeho bufferu v bloku inicializacnich dat programu

* dalsich az XX kB (podle velikosti environmentu) se ukladalo do promenne prostredi, na jejiz nazev si ted nevzpomenu

co se "modernich" windows (tedy nt, 2000, xp, 2003) tyce, ty v 99,99% maji klasicke "dosove" prikazy ve win32 aplikacich, tedy teoreticky limit je cca 2GB na parametry (podle volne pameti, pro aplikaci win standardne vyhrazuji dolni 2GB adresniho prostoru, da se ovsem pomoci switche v boot.ini naridit az 3GB prostoru, ale s tim musi umet aplikace pracovat)

btw tak ted jsem si rek, ze udelam pokus -- zatim mam v adresari cca 55 tis. souboru a dalsi se vytvareji (analogie tem souborum z icq lite, ktere jsem se btw zrovna chystal nainstalovat , system sice pracuje pomalu, ale zatim to docela jde, FAR manager zatim vypis souboru zvlada, i kdyz vyuziva cca 80MB pameti (dle taskmanageru oznacene jako velikost VP a vyuziti pameti).

Jsem zvedav, jak to bude chodit, az tam bude tech cca 200 tis. souboru, ktere jsem tomu dal za ukol vytvorit

btw -- to vse jede na testovaci a zalozni sestave, celeru 466, 256MB RAM a Win2003 srv eval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lix  |  13. 09. 2003 10:33

Jednou sem na Windows 2K serveru musel nicit nasledek hackingu. Nejakej spamer vyuzil chyby v otevrenym relay, dotoho jeste vir. Proste v adresari na odchozi postu bylo 170 000 malejch souboru. 2x se z toho wokna zhroutily, na potreti se to podarilo po vic jak pul hodine (uspech) vymazat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmmm  |  15. 09. 2003 06:31

tak nejak nechapu, v jedne slozce na ntfs mam pres lilion souboru a zadny pad se nekona, w2k workstation a XP home

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmmm  |  15. 09. 2003 06:32

hehehe milion samozrejme. je tam asi 1,3 MF (mega fajlu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  13. 09. 2003 13:25

Tak to je docela spatny ze ti padaj shell prikazy.

no, spadnul mi na tom for i in *..., ale obesel jsem to pouzitim findu, sice to pak neni tak jednoduche, ale jde to cekem dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MOJE  |  15. 09. 2003 07:53

no ono to neni az tak pravda, ze by padaly shellove prikazy, jen proste neni mozne udelat tak velky seznam argumentu. to je tak kdyz nejake ucho udela "neco *" misto aby pouzilo find.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  15. 09. 2003 09:51

Predevsim bych ale nedoporucoval presedlat na system, ktery nechape, co to je Temp a pri restartu ho neuklidi. Tohle je chyba v navrhu OS! Opet nejaka aplikacicka, kterou provozuje uzivatel s nejmensimi pravy muze odstavit system.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  15. 09. 2003 10:12

Dve veci a) to nemusi bejt definovany jako temp (mineno pro OS - coz plati u icq - VSECH, kde by bylo mozny tak leda napsat skripty na cistku.. navic to temp tam facha napul jako cache). b) v prispevku nahore nemusi jit o temp, ale i o nejaky sileny logy, treba... kdo vi co na tom provozuje a co v tom mori ma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  13. 09. 2003 13:19

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor