Pozor na falešné, ale i na pravé dealery!

Diskuze čtenářů k článku

vvv  |  27. 04. 2005 05:21

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hopsanda  |  20. 02. 2005 23:35

Milí zlatí,při stávající akci zřízení pevné linky za minimální poplatek jsem se nechala zlákat a objednala jsem si pevnou linku,pro připojení k internetu.Jelikož jsem měla již jednou samoinstalační balíček zakoupen nahlásila jsem to slečně na druhé straně bezplatné linky,nechtěla jsem ani telefonní aparát,tudíž mi slečna řekla že to lze a že tyto dvě věci tedy nemusím od telecomu odkupovat.Navíc mne informovala,že když mám již tento samoinstalační balíček s modemem,budu k síti připojena hned dva dny po zřízení telefonní linky.Linku mi zřídili v pondělí a já čekala na středu,že již budu moci připojit své PC k netu,jenže ouha,ono stále nic.Když jsem volala na již zmiňovanou linku řekli mi,že mi již v nejbližší době pošlou kody pro zpřístupnění sítě.Jenže ouha,v pátek,když jsem přišla z nákupu domů,koukám a na stole leží bálik se samoinstalačním balíčkem od telekomu,který pošta vnutila mému otci a on jej přebral bez jakýchkoliv okolků.
Když jsem tuto skutečnost zjistila,volala jsem opět na avízovanou linku a slečna na druhé straně mi pověděla,že pokud byl balík přebrán,nejde jej vrátit. A aby toho nebylo málo,místo objednávané základní rychlosti 256, mi telecom automaticky pustil rychlost 512.Jsem velmi zvědava,jak zítra při jednání na Telepointu dopadnu,takhle se přeci jednat nedá,nemyslíte?
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Pospíchal  |  19. 02. 2005 22:02

Zřídili jsme si bezdrát od TELE2 ( ještě tehdy nefungovalo ADSL ), poté po zprovoznění ADSL TELE2  jednostranně změnili smlouvy a za cca 5 měsíců se z něj stal "analogový dial-up" - někdy i horší, urgence a reklamace na podpoře TELE2 bych asi zrekapituloval takto " u nás je vše OK, když ty blbej zákazníku neumíš používat počítač a neumíš si zapojit, tak na něj nesahej"  to při telefonických reklamacích a stížnostech, na stížnosti e-mailem a nebo písemně se u TELE2 zásadně neodpovídá. Písemně uplatněná reklamace s požadavkem na slevu měla za následek z počátku hraní si na mrtvého brouka, poté vypojení služby a cca za dva měsíce poté písemná výpověď pro neplacení ( no samozřejmě, přece nebudeme platit dva měsíce za něco co nefunguje ) a cca rok po té zahájení správního řízení u ČTÚ, které rozhodlo, že jsme povinni zaplatit nekvalitní služby, protože TELE2 tvrdilo, že žádnou reklamaci a ani stížnosti od nás nikdy neobdrželi a my jsme bohužel nemohli prokázat její doručení, protože od jejího odeslání uplynula doba delší než 1 rok a naše zásilka nebyla zaslána s doručenkou.
Ještě před tím, než jednostranně změnili podmínky pro bezdrát, jsme chtěli vyzkoušet i výhodnost  hlasových služeb. TELE2 nebylo schopné vystavit správně fakturu - daňový doklad, dvě faktury jim byly vráceny k opravě - u TELE2 funguje perfektně "lidová tvořivost" operátorů - a jak jinak, už je opravené zpět neposlali ( několikrát od nás obdrželi e-mailem, faxem i poštou správné údaje pro vystavení faktury i adresu kam mají být zaslány  - nikdy je však od nás údajně nedostali - hlavně, že jejich pracovnice "Customer Care" - všimněte si té honosné funkce - je měla v e-mailu, kterým nám odpovídala na naši stížnost a sdělovala, že po jejich zásilkách musíme pátrat my u České pošty ) , třetí faktura nebyla zaslána vůbec a to na částku 5x vyšší než zbývající dvě, o jejím vystavení jsme se dozvěděli až z dalšího správního řízení, opět s pozoruhodným rozhodnutím ČTÚ, služby jste si objednali a jste povinni je zaplatit, bez ohledu na to jestli je faktura správná a nebo ne. TELE2 tvrdilo, že faktury odeslalo, prokázat to nemohlo, protože je údajně odeslalo ne doporučeně a to, že jsme je nedostali je vina České pošty a tak si máme jít stěžovat na Č.P. Proti výši třetí faktury, kterou si TELE2 si vysloveně vycucalo z prstu, už nebylo možné podat reklamaci a požadovat po TELE2 zdokladování údajně uskutečněných hovorů, protože se, podle TELE2, u nich záznamy uchovávají jen 3 měsíce.
Takže co z toho plyne - "zákazníku, když se Ti něco nelíbí, tak můžeš tak akorát držet hubu, protože pravdu máme vždycky my ( TELE2 ) i když ji nemůžeme prokázat, a abys zaplatil za nekvalitní a nebo nedodané služby o to se nám postárá Stádníkovo ČTÚ", pro které platí vždy presumpce viny a zavinění na straně zákazníka.
Ale abych byl objektívní, u všech operátorů se občas stanou nějaká pochybení v účtování služeb, ale alespoň se snahou to nějak dříve či později vyřešit, ale výše, jen ve zkratce, popsaný způsob poskytování služeb a postup TELE2 při řešení jimi způsobených problémů a nedostatků  je vskutku "originální". Klidně se může stát, že za dva roky Vám přijde oznámení od ČTÚ o zahájení správního řízení, že jste TELE2 něco nezaplatili a budete bez šance prokázat, že tomu tak není. Možná je to jen další způsob  společnosti TELE2 jak získat peníze za nepříliš úspěšné podnikání v ČR, protože žalobou o více než 2 miliardy na Český Telecom je nejspíš nezískají.
Nekalé praktiky dealerů a obchodníků TELE2 nechávám bez komentáře, už toho bylo výše napsáno víc než dost. A když budete nuceni cokoli  u TELE2 reklamovat a nebo si stěžovat doporučuji - písemně a doporučeně s dodejkou - jinak vše zapřou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hynek  |  16. 02. 2005 23:57

přišel jsem nahlásit změnu tarifu - Uherské Hradiště - a paní v ČT po mě chtěla jen mé telefonní číslo. A vše bylo během minuty hotovo. Bez zbytečných formalit jako doklad totožnosti apod. Jen jsem si říkal, jestli bych nemohl nechat změnit tarif někomu "známému", ale nikdo mě v tu chvíli nenapadl. Ale možná mi na očích viděla, že jsem skutečně majitel onoho čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
braggart  |  17. 02. 2005 18:31

Chtěl jsem napsat moji zkušenost, která se podobá té vaší velice, ale předběhl jste mě. Napíšu ji ale proto, že jsem podobnou zkušenost získal, když jsem pevnou linku rušil. Jen jsem vyplnil formulář, odevzdal a paní mi oznámila, že za měsíc bude linka odpojena, což se stalo. Vtip je v tom, že telefon byl psaný na otce, který byl již dávno po smrti, ale nechtělo se mi to přehlašovat, takže jsem to platil dál na jeho jméno.
 
Dovedu si tedy představit, že někdo zjistí, že mu byl odpojen telefon a pak se přijde na to, že si "podal žádost o zrušení". To je děs, jen mě to utvrdilo v důvodech, proč od Telecomu odejít.
 
A dokud tu nebude opravdová svobodná volba operátora, kdy telecomu nebudu muset platit paušál, nechci o pevné lince nic slyšet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mb  |  16. 02. 2005 23:47

Omlouvám se délku, ale je to korespndence:
Takto jsem se obrátil na TELE2
 
Vážení, v průběhu srpna navštívila moji 85-letou matku  Vaše dealerka 01-103300016 a přesvědčila ji, že podpisem smlouvy s Vámi na telekomfort ušetří měsíčně alespoň 200 Kč za paušál. Matka, která je sama a žije pouze z důchodu, samozřejmě na takovou nabídku slyšela a smlouvu podepsala. První fakturu od Vás si nedovedla vysvětlit, vždyť ta paní jenom hovořila o úsporách a za telefon si strhávají přímo z účtu, kam chodí důchod. To jsem ji vysvětlil, že Telekomu bude platit jen za pronájem linky, že ta paní za ní ostatní jistě zařídila a hovory bude platit Vám .
Poslední pátek mi ukazovala výpis ze spořitelny a výpisy z Telekomu. Málem omdlela, když jsem ji ukázal, že nejen platí Vám za hovory, ale každý měsíc platí nadále Telekomu 405.50 Kč a má 60 volných minut, které nemůže využít, protože jeji všechny hovory jste si převzali Vy (a pak o ně přichází bez náhrady),  že místo úspory 200 Kč platí cca o 200 Kč měsíčně více.
Nerad bych tento Váš postup, při kterém jste zcela evidentně zneužili svého postavení vůči 85ti leté babičce, předával kontrolním orgánům, a proto očekávám, že:
- z každého měsíce ji vrátíte peníze za 60 provolaných minut, které díky Vám nemohla vyčerpat  z paušálu Telecomu a Vám zaplatila
- s okamžitou platností ji buď umožníte v každém měsíci čerpat 60 volných minut od Telekomu nebo okamžitě smlouvu ukončíte.
 
A takto odpověděli:

...děkuji za zaslané připomínky, na které si dovoluji reagovat.
U telefonní linky xxxx byla skutečně aktivována služba Tele2Komfort.
Služba Tele2Komfort je pevná volba operátora, kdy jsou přes naši společnost
automaticky směřovány hlasové služby (bez nutnosti manuálně používat
předvolbu 1002).
 
Samozřejmě však klientům umožníme využití volného kreditu u Českého
Telecomu.
K tomuto účelu slouží předvolba 1022 (kód ČTc), která se umístí před volané číslo.
Volání přes předvolbu 1022 by účtoval pouze Český Telecom (popřípadě by bylo toto připojení odečteno z volného kreditu u této společnosti).
 
Paní zzzz zároveň může snížit tarif u ČTc na H.Zero.
U tohoto typu tarifu hradí nižší, paušální poplatek a tento tarif zároveň neobsahuje žádné volné minuty u ČTc.
 
1) Z naší strany není možné kompenzování minut u ČTc.
Naší společnosti hradí paní Burdová pouze hovory, které uskuteční přes naši společnosti.
 
2) Naše společnost umožní čerpání volných minut ČTc - pomocí předvolby 1022.
O zrušení služby Tele2komfort není možné zažádat telefonicky,
ani písemně u společnosti Tele2, ale je nutné postupovat následujícím
způsobem.
Zrušení služby Tele2Komfort je možné na základě telefonického kontaktu s
Českým Telecomem, kde můžete jako zákazník požádat o pevné nastavení
předvolby Českého Telecomu, čímž se automaticky vyruší pevné nastavení
předvolby 1002 u společnosti TELE2. Poté již vyřízení této záležitosti je v
kompetenci nového, Vámi zvoleného operátora.
Nebo je možné vyžádat si u Českého Telecomu formulář, s názvem "ZRUŠENÍ
PŘÍSTUPU ke službám jiného poskytovatele veřejných telekomunikačních služeb
pevným nastavením předvolby čísel", který klient vyplní a na základě takto
poskytnutých údajů, dojde ke zrušení pevného nastavení předvolby 1002.
 
S úctou,
 
Vladimír Vepřek
Oddělení péče o zákazníky Tele2
 

Vážený pane Vepřeku,
děkuji za zaslané informace. Bohužel to nemění nic na skutečnosti, že Vaše dealerka hrubým způsobem porušila dobré mravy. Od 85-ti leté babičky, zvyklé celý život na jednoho operátora, nemůžete očekávat, že bude obcházet operátory, zjišťovat si další podrobnosti postupu. O to by se měla postarat nebo být nápomocna právě Vaše dealerka. Jediné, co si má matka pamatovala z rozhovoru s Vaší dealerkou bylo, že ušetří 200 Kč měsíčně. Jednolo se tedy o prodej služby klamavou reklamou. A každé zboží nebo služba  prodané klamavou reklamou, které nesplňuje proklamované parametry, je reklamovatelné. Takže nenazývejme to kompenzací a zrušme smlouvu od samého počátku a vraťte matce všechny platby, které Vám uhradila.  Kdyby TELE2 bylo slušnou společností, tak před přepojením všech hovorů na sebe zvedne telefon, ověří si situaci u klienta a až následně přepojí hovory na sebe. Chová-li se jako pijavice, která jde  bezohledně za svým ziskem, tak není co dodat.
Mimochodem Vás upozorňuji, že ve Všeobecných podmínkách o tom, že nadále bude moci používat služby jiného operátora nějakou předvolbou, nemáte ani zmínku.
Doufám, že k řešení přistoupíte racionálně a já nebudu nucen postup Vašeho dealera, které implicitně obhajujete, zveřejňovat na netu.
 
A zveřejňuji. Další odpověď p. Vepřeka jen opakovala neobhajitelné. Jsou to podvodníci.
mb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smrk154  |  16. 02. 2005 21:49

Take pridam zkusenost s TELE2 dealery ... Parkrat jsem je vyhodil, ale zjevne je to nejak bavi se stale vracet. Az jsem si rikal ... tak tuhle zenskou si vychutnam a v momente, kdy mi rekne, ze usetrim oproti aktualnim nakladum na telefon od zlutaku, tak si to od ni necham spocitat. Trapne je, ze porad rikala "snizime vam hovorne", coz ma pravdu. Bohuzel to neznamena, ze snizi celkove naklady, a to si mnoho lidi neuvedomuje. Podomni obchodniky bych nejradeji upalil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Docent  |  16. 02. 2005 20:33

Kdyby se chovali slušně, změnili mně tarif od příštího vyúčtovacího období, jak slíbili, tak jsem dosud jejich zákazníkem (http://www.mesec.cz/clanky/online-sluzby-v-podani-ceskeho-telecomu/), třesu se na to, až udeří 18. hodina a budu jim za 13. hodin surfování přes pevnou lajnu narvat do chřtánu 780,- Kč... Zachovali se jako prasata, takže jsem pevnou zrušil a celý Telecom mi může...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jege, jege  |  20. 02. 2005 14:32

Co se stezujete, vzdyt to Telecom opravil a jeste se Vam omluvil! Akorat Vam asi zapomnel vrati financni rozdil v uctovani, ale clovek nemuze mit vsechno, ze?
(Ta omluva CTc a oprava formulare me fakt dorazila, tohle fakt umi CTc brilantne: zakaznik za vlastni penize vychytava mouchy a nedodelky v on-line formularich! )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nax  |  16. 02. 2005 18:35


Skoro jako Jehiovisti,...apropo, videli jste tenkrat ten flash klipek?!

"klep klep"
"Kdo tam?!"
"Svedci Jehovovi"
"A co chcete?!"
"Chceme si jen popovidat"
"A kolik vas tam je?"
"2" ... nechapave pohledy jehovistu,
"Tak si popovidejte"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_xdrm_, _xdrm_  |  16. 02. 2005 15:52

Me 80lete babicce, take dealer Telecomu vnutil novy tarif T120, i kdyz je pro ni nevyhodny a plati o 50Kc vice. Pak jsme to pracne vraceli na Home Standard, samozrejmne s poplatkem za zmenu tarifu.

Podomni obchodnici snad byli i za prvni republiky ne? Tak by starsi lidi meli mit rozum a nic nepodepisovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanda  |  16. 02. 2005 15:45

Takhle za mnou přišla sousedka (starší paní) ať se podívám, jeslti neudělala blbost. Navštívil ji dealer od Tele 2, nechal si ukázat faktury od telecomu a "spočítal" jí, že se jí vyplatí volat s Tele 2 (CPS), tak to podepsala. Přitom na fakturách bylo vidět, že sotva provolá 90min paušál v Home Standard.
Naštěstí se podařilo vše vytelefonovat a včas zrušit.
A z toho plyne, že zabezpečení ref.číslem není zcela jistě dostačující, protože každej z těch dealerů si tu fakturu nechá ukázat, aby to náležitě "spočítal", takže to číslo bez problémů zjistí.
Já osobně jsem s tele 2 taky začal volat hned v jejich začátcích, ale vzhledem k minimálnímu počtu a délce hovorů se mi to nevyplatilo, protože mi pak chodily složenky v řádu desetikorun (přestože slibovali, že do 100Kč nebudou fakturovat, dokud se to nenastřádá a já běhal na poštu a platil drahé složenky (v té době moje banka a můj operátor spolu GSM banking ještě neuměli), takže se mi to trochu prodražilo.
Taky jsem se nechal ukecat na Telefon 120 ( je to nazkoušku, nic za to nedáte, za měsíc to můžete bez poplatku zase změnit), ale zase ten jejich "výpočet" nějak nesed. Udělěl jsem si tabulku na rozdíl oproti Standard a každej měsíc jsem prodělávala pár desetikorun (když voláte převážne mimo špičku, tak se to fakt nevyplatí), takže po třech měsících jsem šel zpátky na Standard.
Ještě že to šlo tak snadno přes web

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  16. 02. 2005 15:35

"Dobrý den jsme od Tele......" (zamumláno, že jsem stejně nevěděl odkud přesně)
"Budu potřebovat vaši poslední fakturu od Telcomu"
Už jsem tušil o co jde: "Já to teď hledat nebudu"
"To nevadí, tak mi nadiktujte vaše iniciály a rodné číslo"
To už jsem mu zabouchnul dveře se slovy: "Běžte pryč, já vás neznám"  
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PZ  |  16. 02. 2005 20:29

Ale " ty vlezlý opice" jak jste nazval firmu TELE 2 , Vám zaručí, a to mohu potvrdit z vlastní zkušenosti více jak 1 rok !že platíte pri TELE2 KOMFORT skutečne tak max. 1/2 z toho co by ste platili slavnému Č Telecomu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Pospíchal  |  19. 02. 2005 22:23

To tvrzení platí jen tehdy pokud :
1. to porovnáváte se supernevýhodným cenovým programem Č. Telecomu a je jen Vaše chyba, pokud jste si ho už předtím nezměnil, zvolením jiného cenového programu lze ušetřit i u Českého Telecomu, aniž bych musel jít k alternatívnímu operátorovi ( to není reklama, to je fakt )
2. do porovnání započtete jen samotné hovory u takto supernevýhodného cenového programu
To je asi tak podobné srovnání jako kdybych majiteli pětilitrové "ameriky" nabízel výměnu za  škodovku. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  16. 02. 2005 11:18

Moji máti zase dealeži Tele2 přesvědčili, když si objedná Komfort, bude platit jen účty od Tele2 a ne už od Telecomu - tuším ale, že když se tam objeví libovolnej dealer, poletí ze schodů jako ti Jehovisti minule...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  16. 02. 2005 11:15

Já to četl jako "Pozor na falešné, ale i na pravé dialery!" a říkám si v duchu, co zas někdo někde chytil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daffyd  |  16. 02. 2005 12:14

Z toho si nic nedelej, ja taky koukal co ze to zas pisou o dialerech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  16. 02. 2005 14:36

Jáj sem si zase myslel, že někdo popletl slova dealer a dialer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miron  |  16. 02. 2005 09:36

Vypadá to, že osobnostní typy, které se stávaly "milionáři" prodejem Herbalife přípravků, se přesunuly do telekomunikačních společností. Pro zdání větší solidnosti si občas berou jako doprovod osobu starší, seriózní a mlčící. Nejhorší na tom je, že jsou splachovací natolik, že si z nich nelze udělat ani srandu. Nechápou. I když jeden arogantní doleza mne onehdy lehce pobavil. Když jsem mu po krátkém rozhovoru zavřel dveře, řval na mne ze schodiště, že jsem sám proti sobě, když nechci ušetřit. Obecně nejúčinnější obranou proti nim je však ujištění, že nespadáte do jejich cílové skupiny. Ku příkladu ženská osoba, specialistka na jakési "supervýhodné" spoření pro důchodce, zcela odpadla po dotazu na zhodnocení řádově vyšší částky. U telefonu pak obvykle stačí prohlášení, že účet rušíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wombat  |  16. 02. 2005 17:10

Vesele
Kdysi mne jeden znamy pobavil historkou o myti mozku by Amway. Rekl pry tehdy na dotaz, co by si ze vsecho nejvice pral, ze by chtel kralicka. V porovnan is domem, autem a ja nevim cim samozrejme vymyvatele nenapadlo zadne uskali, takze se zeptal, jestli jako kralicka ze zlata. Znamy mu rekl, ze normalniho a na dalsi otazku, co by s nim delel odpvoedel, ze by ho sezral

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk, Luk  |  16. 02. 2005 09:31

Zažil jsem dealera ČTc, který se vtíral k lidem do bytů, vnucoval "nové" tarify (Telefon xx) a pokud nebyl přítomen majitel linky, přesvědčoval jeho příbuzné ke zfalšování podpisu na formuláři. To se mi nezdá jako korektní chování...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George 3D  |  16. 02. 2005 09:00

U nas doma taky jednoho dne dopoledne, kdyz jsem byl v praci zazvonil nejakej dealer Telecomu. Doma byla matka, ktera tomu houby rozumi, tak ji milej dealer strcil do ruky papir, ze ho ma podepsat, coz jako vetsina duverivejch duchodcu udelala. Samozrejme se jednalo o prechod na "vyhodny" tarif. Ani se neobtezoval si zjistit, ze linka je psana na me, tudiz to matka ani podepsat nesmela. Nastesti tu mame solidni Telepoint, kde to dali s omluvou okamzite do poradku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redmarx  |  16. 02. 2005 08:54

Teda ja jsem z Prahy, mam internet pres dial-up quick, telefonni ucet STANDARD a nikdy u me jeste zadny dealer nebyl. Mobil mam od T-Mobile Twist a ty odtravujou akorat obcas nevyzadanou SMS, coz mi sice vadi, ale neni to tak hrozny. Babicce jednou volali, ale babicka ma na vsechno odpoved : Ja tomu nerozumim, dcera prijde odpoledne. A vic se s nikym nebavi.
Ale kolega z prace ma od UPC nabidku mix, coz je internet + TV dohromady. Ted v lednu mu ale poslali dva ucty, jeden na internet a druhej na TV, coz je podstatne drazsi nez mix. No a kdyz to tam reklamoval, tak ho nekolikrat odbyli. Nakonec ale jeho stiznosti vyhoveli a zpetne mu to odectou. Nicmene kolega, ktery doted furt UPC vychvaloval a nedal na ne dopustit, tak tem od UPC nerekne jinak nez gauneri.

Mimochodem pred lety nas doma neustale otravovali dealeri od Kabel Plus, bylo to desny a nakonec se tata naprdnul a od te doby kabelovku nemame a musimem si vystacit se ctyrmi ceskymi kanaly. Takze problem dealeri tady uz je hodne dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  16. 02. 2005 13:32

Chytrá babička

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redmarx  |  16. 02. 2005 13:43

91 let, uz nechodi ven, akorat po byte, takze ji chodim nakupovat, ale dusevne na 100%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redmarx  |  16. 02. 2005 13:45

A porad lituje Cyrila Svobodu, rika : Chudak, to poznam, urcite slusnej clovek, akorat trochu pomalejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wombat  |  16. 02. 2005 17:04

Hehe
Jinak ty reklamni SMSky od t-mobile se daji zrusit. Jednou jsem jim tam psal email, ze me s tim prudi porad mi neco nabizet, neb jsem dostatecne velky kluk na to, abych vedel, co chci a co nechci. Odpovedi mi kupodivu bylo, ze zruseni reklamnich SMS lze provest po zavolani na linku operatora.
inu, tlucte a bude vam otevreno. Nebo alespon ty vevnitr vyprudite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daks  |  16. 02. 2005 08:48

- jacisi dealeri se u nas vydavali za pracovniky Telecomu a tvrdili, ze se stavajici HOME tarify rusi a klienti si musi vybrat novy - TELEFON. Zena sice pod tlakem okolnosti zmenu tarifu podepsala, ale u operatora se mi podarilo tu zmenu zrusit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  16. 02. 2005 08:34

To, že se někomu bez jeho vědomí změní telefonní tarif (samozřejmě na dražší), nezpůsobí určitě závistivý soused či milenec jeho partnera, ale nějaký dealer Telecomu, který si napíše falešné objednávky na změnu tarifu a zfalšuje žadatelův podpis, protože z toho má prachy. A toto se něděje jen u "pevných" operátorů, ale i u operátorů "mobilních" (zkušenost mé ženy). Nějaké zpětné kontrolní mechanismy bohužel nefungují. Takže nezbývá než hlídat a kontrolovat faktury a když se něco takového stane, tak požadovat postih i konkrétního dealera, který toto způsobil. Dealer, který za moji ženu sepsal zfalšovanou objednávku na změnu tarifu, okamžitě letěl. No a samozřejmě je možno tohoto dealera žalovat (pořiďte si Pojištění právní ochrany rodiny od D.A.S. pojišťovny a za 1200 Kč ročně máte právníky zdarma, takže není problém kohokoliv žalovat, mi se už toto pojištění bohatě vyplatilo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kombajn  |  16. 02. 2005 08:56

jo a vsichni se budeme 4x rocne zalovat, jak to delaji v Americe...(akorat tam malokdy lidi umrou driv nez se vynese rozsudek, narozdil od nasich soudu jsou krapet rychlejsi)
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  16. 02. 2005 13:32

A v ceně služeb potom platit jakési "právečné". Proč je asi americké zdravotnictví jedno z nejdražších. Protože polovina toho, co tam lidi zaplatí jde pak na právníky a odškodné za to, že si někdo na nemocniční chodbě ukopne nehet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoName  |  16. 02. 2005 08:20

U mě byl ve firmě zase dealer a cpal mi Internet přes mobil od T-M. Mám mikrovlnku, takže nepochodil a tak se dál ptal na to, jestli mám paušál nebo kartu. Řekl jsem mu že kupuji karty Twist a on na to, že od 1.1.05 už nelze dávat účtenky od karet do účetnictví a tudíž to odpisovat z daní (což je pro živnostníky a podnikatele dost podstatná závada).
Jenže ten člověk se mi zdál dost podezřelý (hlavně jeho zjev a chování) a tak jsem ho vyprovodil. Účetní nic o těch kartách neví. Jsou to prostě náklady na podnikání a tak se to může odepsat. Ani nikdy jinde jsem o této změně nic neslyšel. A co vy?

Zdá se, že je to další technika jak z někoho vymámit smlouvu na paušál a kdo ví, jestli byl vůbec od T-M a neschrábl by si nějakou provizi do kapsy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  16. 02. 2005 10:21

O tom, jestli ti FÚ uzná předplacenky rozhoduje tvlj správce daně. Mě např. vyházel polovinu kuponů pro Oskara, že prej jsem to používal i na soukromé volání (a já nemohl, protože to bylo stary dokázat opak), ET paušál na Internet klouznul bez problémů, o dvoje dveře dál kamarádovi uznali při kontrole všechno. Tak si vyber. Úředník je mocný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  16. 02. 2005 15:19

Pravdou je, ze FU nerad vidi kupony na volani (je to velice neprukazne, kupony muzes mit i od kamaradu, takze za 0,- Kc mas zpatky DPH a jeste zbytek v nakladech). Pokud to mas pro zamestnance je situace o neco lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  16. 02. 2005 15:57

Do nákladů si můžeš dát cokoliv!!! co slouží k udržení a zajištění přijmů. Tedy pokud potřebuješ něco abys vydělal není problém to zaúčtovat.
jestli třeba jezdíš po zákaznících autem, dáš do nákladů auto, jestli jezdiš kolem, dáš do nákladů kolo
prostě pokud danou věc používáš jen! pro podnikání není problém ji dát do nákladů (jiná věc je když ji používáš i soukromě).
jsem taky živnostník a věci dělím striktně na věci pro podnikání a na ty co mám pro soukromou potřebu a co to je vůbec nerozhoduje, prostě rozhoduje jestli to potřebuješ k podnikání (jinak musíš samozřejmě věrohodně dokázat, že jsi za to zaplatil atd. ale to už je něco úplně jiného).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobes  |  16. 02. 2005 08:08

Jestli dealeri Tele2 chodi po bytech dopoledne, kdy je velka pravdepodobnost, ze doma jsou duchodci vetsinou bez prehledu o veci, umyslne, to nevim. Faktem je, ze k me matce (83let) prisel dealer, presvedcil ji, tvrdil, ze sestra na paralelce v byte nebude mit s internetem problem a nechal si podepsat smlouvu. Nastesti se to povedlo vcas stornovat - dotycneho vubec nezajimalo, ze v dane domacnosti bezi bez problemu ADSL od CT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BobTheBuilder  |  16. 02. 2005 15:38

Techto chytraku se ptam, jestli mi nabidnou lepsi ceny, nez Telefon Universal - a po chvili koktani je ticho. V nabidce ma Telecom totiz pausal za Telefon Universal asi 240 pro ty, kdo maji ADSL (i od jineho ISP). Ale stejne mam porad Home Standard plus Tele2 na dalkove hovory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  18. 02. 2005 02:26

BTW, samozřejmě, že lze nabídnout lepší ceny, než má Telefon Universal. Respektive, ideálně je-li ADSL, tak v kombinaci s ním. Abych nedělal reklamu konkrétní společnosti, řeknu jen to, že jde o sekundovou tarifikaci od první vteřiny. Většina lidí, ač si to neuvědomuje, má totiž kolem 70 - 80 % hovorů kratších než dvě minuty (často výrazně), které (nejen) Telecom účtuje jako minimální tarifikovaný úsek u místních hovorů. Úspory jen díky sekundovému způsobu tarifikace mohou činit (i při větší minutové sazbě) desítky procent. Např. nedávno jsem měl v ruce účet jedné malé firmy za leden 2005, kde bylo na jedné lince 141 hovorů v ceně cca 640 Kč od alternativního operátora. 90% bylo místních, všechny ve špičce a z nich 78 % pod 2 minuty. Minutová sazba účtovaná po sekundách od první vteřiny (tzv. 1+1 účtování) byla 1,25 Kč bez DPH za místní hovory, za dálkové 1,80 Kč. Když jsem hovorné z tohoto konkrétního účtu přepočetl na cenu dle tarifu Telefon Univerzal (účtování 120+60, dálkové hovory 60+30) s minutovou sazbou 1,13 Kč místní a 1,97 dálkové, vycházela cena na cca 960 Kč. V obou případech je samozřejmě ještě nutno připočíst cca 280 Kč (bez daně) paušálu za Telefon Universal, respektive Business Universal, který je stejný (při souběhu s ADSL). Po přepočtu na tarif Business Standard (1,33 Kč místní a 3,23 Kč dálkový hovor) se pak "telecomí" cena hovorného vyšplhala i po odečtení hovorového kreditu na cca 1100 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghx  |  16. 02. 2005 07:16

Neni to sice zkusenost s dealery, ale s nevyzadanou zmenou taky u zlutaku. Mel jsem u nich jeste v dobach dial-up pristup na net (internet-on-line) a tenkrat za nej platil tusim 500 nebo neco vic. To trvalo roky, ale pak jsem presel k bezdratu a protoze jsem tam mel uz nekdy od roku 97 e-mail a nechtel ho menit tak jsem pozadal o zmenu "balicku" tehdy na "mail" nebo jak se to jmenovalo, tedy pouze e-mailovou adresu za bratru 80 nebo 90Kc (draha adresa, ale po tech letech uz jsem na ni byl zvyknuty) Vse fungovalo jak ma az odhadem pred dvema roky, misto uctu na 90 prisel ucet na chlup nad 300Kc, hned jsem volal ke zlutakum co se deje a tam me zacal nejakej mamlas vysvetlovat, ze mou objednanou a uzivanou sluzbu zrusili a misto ni me prevedli na velice vyhodny program ze ktereho si muzu mimo mailovani i pripojiovat pres dial-up k netu ve spicce za uzasne vyhodnejsi cenu. Opacil jsem ze me dial-up nezajima, neb mam 2Mbps pevnou linku a ze chci jen ten mail, byl celkem neprijemny a porad blabolil o vyhodnosti jejich pripojeni. Chtel jsem sluzbu i s mailem okamzite zrusit, ale to pry nejde, musim to poslat pisemne. Napsal jsem, nez to vyridili prisla jeste dalsi slozenka na 300. Nikdy jsem k prechodu na jiny tarif nedaval souhlas, presto me to stalo par set a adresu. Nastesti uz mam novou, zadara, 50x vetsi, s antispamem a AV. Telecom at chcipne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  16. 02. 2005 14:27

Jo, to nejsi zdaleka sám. Používal jsem dřív IOL Basic - dial-up + e-mail. Později, když už existovalo dost "Internetů zdarma" jsem chtěl IOL zrušit. Jenomže jsem docela dost používal e-mailovou schránku od IOL, takže jsem chtěl změnit tarif na IOL Mail, koukám na stránky IOL a Mail nikde, prostě ho zrušili. No ale Telecomu je jedno, že člověk platí za službu, kterou nechce, hlavně že se sypou penízky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikinek  |  16. 02. 2005 01:25

Nevím jak Vám ale mne spíše bomberdovali obchodníci z CTc. Nezávisle na sobě během jednoho týdne čtyři různí lidé. Byl jsem z toho dost znechucen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  16. 02. 2005 01:42

Mě jich otravovalo také už několik, ale jediný zástupce, který se představil, byla sympatická mladá dáma, která se chovala velmi korektně - od Českého Telecomu. Ostatní se (později, linku už jsem měl zrušenou) jenom vyptávali na pevnou linku a moje odpověď byla jednoduchá...

Nedávno jsem zažil (v bytě rodičů) odstrašující kampaň TELE2, připomínající nájezdy Svědků Jehovových, kdy cizí člověk držel v ruce umatlané torzo faktury Českého Telecomu a aniž by se představil, začal hlasitým hlaholením, že přišel "snížit účet za telefon", abych si přinesl poslední fakturu...
Tele2 jsem měl přihlášenu od jejího vstupu na český trh právě kvůli nižším cenám až do zrušení pevné, ale tahle praxe mě poněkud zarazila...

K ČTc jsem svůj vztah vyjádřil zrušením linky, Tele2 používáním pochybných "přesvědčovacích" metod si to u mě pěkně zavařila...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jk  |  16. 02. 2005 04:12

Nj, snizujeme ucet za telefon je jejich znama fraze.
Mne jeste fascinovali dealeri CTc prodavajici Internet Express, kteri se zase dobyvali do bytu se slovy "Zrychlujeme internet"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  16. 02. 2005 10:26

no minuly ctvrtek za mnou prisel dealer CT muz ve strednich letech, ze jako jedini nemame v baraku telefon a tedy kvuli internetu, ze jsem mlady, je ji nechci zridit. Nacez jsem mu odpovedel, ze jsem mel linku, uvazoval jsem ale nakonec jsem ji zrusil a ze internet mam.
Mam obrovske stesti, ze ziju ve vetsim meste, kde je konkurence kabel(upc, karneval), czfreenet, adsl, gprs a cdma. Nezavidim nikomu kdo zije v zastrcenych vesnickach, kde nekdy neni poradny signal ani na cdma. Ale myslim si, ze pokud se ujme vice projektu jako v praze (internet zadarmo(wifi) v mestske casti), tak se mame vsichni na co tesit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  16. 02. 2005 10:42

Hele a jak je to s tou nabidkou Tele2, je pres ne volani opravdu levnejsi, nebo je to podvod? Nabizeli nam to taky a podle jejich letacku to opravdu vypada, ze je to o nejaky halir levnejsi. Jake s nimi mate zkusenosti? Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DL  |  16. 02. 2005 13:25

To dost závisí na tom jak moc voláš. Technicky má Tele2 levnější impulzy a neplatíš jim paušál, ale musíš platit nějakej paušál telecomu (dealer se ti možná zmíní, že ten se už "brzo" nebude muset platit ). Obecně se dá asi říct, že pokud voláš dost málo na to, aby ti stačily volný minuty od telekoumu, tak se ti vyplatí spíš telekom. Pokud ale voláš hodně na pevný linky, nebo i víc na mobily, na který se volný minuty nevztahujou, tak se vyplatí jít do tele2 i přes to, že pořád musíš mít nějakej tarif u telekomu (vyšší než home mini, maj tam nějakej bez volnejch minut). Nejlepší je vzít si ceníky, porovnat si a spočítat, co zrovna tebe vyjde levnějc.
Ptal ses na osobní zkušenost:
Protože bejvám doma celkem málo a možnosti netu jsou u nás omezený, mám dialup s limitem rozumná cena za tarif + 500kč navíc. Máme tarif 90+300 (90 volných min na volání, 300 na internet). Takže se mi vyplatí pronetit 300 volných minut u telekomu. Jakmile bych ale za každou další minutu měl platit, připojuju se přes tele2, kde za těch 500kč můžu pronetit delší dobu, než bych mohl u telekoumu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  16. 02. 2005 15:25

Máti na to skočila a účty měla do doby než přešla zpět k Telecomu asi 2x tak vysoké....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VlK  |  17. 02. 2005 20:50

Hmm, přesně, ze stejného důvodu jsem taky zrušil linku od Ctc. Mel jsem home standard+TELE2 a telecomu se o furt nelibilo a vzdy s novou nabidkou tarifu 4-5 volali ruzni predstavitele a chteli "usetrit" (ne mne, telecomu)

To o TELE2 mne prekvapuje, ja jsem si TELE2 poridil jako 24... A byl jse s nimi nyvysost spokojen. ale pevnwe linky nemohu pouzivat ani TELE2.

BTW: ted mam Fayn.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor