Když jsme u nakupování na internetu, je tady ještě jeden slabý článek: doprava. Na ní to občas taky ztroskotá. Z posledních cca 10 zakázek, které jsem přes internet objednával, byly následující problémy:
1) jednou dodané zboží odpovídalo obrázku ani typu na internetu - vráceno, vícenáklady
2) jednou provedení objednaného zboží neodpovídalo představám - vráceno, vícenáklady
3) jednou zásilková služba vrátila zboží obchodu jako nedoručitelné (já jsem na něj zatím nedočkavě čekal) - museli to poslat znova
4) zahraniční objednávka - obchod se mi snažil po urgenci namluvit, že zboží bylo v ČR nedoručitelné, ať si ho objednám znova (přitom si už jednou za poštovné x USD strhli). Po kontaktování zásilkové služby se zjistilo, že obchod vyplnil blbě papíry a balík proto neopustil USA. 3 týdny dopisování a spousta nervů, nakonec skoro všechno vrátili (a to jen kvůli tomu, že jsem se dostal na šéfy tý zásilkový služby, na kterou to obchod všechno shazoval).
5) jednou zásilková služba odvezla zásilku na druhý konec Čech a teprve po několika telefonátech se mi je podařilo přesvědčit, aby mi ji dodali (zase zdržení pár dnů).
Jak vidíte, člověk narazí na různý věci (a to jsem zatím nenarazil na blbý jednání ze strany inet. obchodu v ČR). Když si k tomu přidáte, že občas něco přestane fungovat a je potřeba to reklamovat ...
Jinak internetovým obchodům držím palce - bez nich by to často byla hrůza.