Pošta teď dodá včas jen každou druhou zásilku, PPL je na tom lépe

Tržby e-shopů stoupají každým rokem a předvánoční nákupní horečka se ve velkém přesouvá na internet. S tím ovšem souvisí i extrémní vytížení pošty a přepravních společností. Český rozhlas provedl test, při kterém otestoval Českou poštu a přepravce PPL, jak v předvánočním čase obstojí. Pošta z osmi zásilek dodala do druhého dne jen čtyři, PPL mělo zpoždění jen s jednou zásilkou z osmi.

Poměrně unikátní test zahrnoval odeslání celkem 16 stejných balíčků. Jednalo se o balík kancelářských papírů zabalených v neprůhledné fólii. Každý putoval jinou cestou napříč Českem.

„Z testu vyšla hůře Česká pošta. Po garantovaném termínu přišly čtyři balíky. Za totožnou službu navíc reportéři zaplatili asi o čtyřicet korun víc. U PPL měla zpoždění jedna zásilka. Pošta naopak dobře zasílala zprávy o poloze balíku, což u společnosti PPL vůbec nefungovalo. Doručovatel většinou volal až ve chvíli, kdy byl v ulici nebo dvě minuty od domu,“ uvádí v závěru svého testu na webu iRozhlas.cz Český rozhlas.

Diskuze (52) Další článek: Wanted: geniální mozky pro vývoj první AI DevOps platformy (VSHosting)

Témata článku: E-shopy, Česká pošta, Česká republika, Kancelářský papír, Druhý den, Předvánoční čas, Český rozhlas, Extrémní vytížení, PPL, Bali, Přepravní společnost, Test, Horečka, Zpoždění, Unikátní test, Balík, Zásilka

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost