Pošta teď dodá včas jen každou druhou zásilku, PPL je na tom lépe

Tržby e-shopů stoupají každým rokem a předvánoční nákupní horečka se ve velkém přesouvá na internet. S tím ovšem souvisí i extrémní vytížení pošty a přepravních společností. Český rozhlas provedl test, při kterém otestoval Českou poštu a přepravce PPL, jak v předvánočním čase obstojí. Pošta z osmi zásilek dodala do druhého dne jen čtyři, PPL mělo zpoždění jen s jednou zásilkou z osmi.

Poměrně unikátní test zahrnoval odeslání celkem 16 stejných balíčků. Jednalo se o balík kancelářských papírů zabalených v neprůhledné fólii. Každý putoval jinou cestou napříč Českem.

„Z testu vyšla hůře Česká pošta. Po garantovaném termínu přišly čtyři balíky. Za totožnou službu navíc reportéři zaplatili asi o čtyřicet korun víc. U PPL měla zpoždění jedna zásilka. Pošta naopak dobře zasílala zprávy o poloze balíku, což u společnosti PPL vůbec nefungovalo. Doručovatel většinou volal až ve chvíli, kdy byl v ulici nebo dvě minuty od domu,“ uvádí v závěru svého testu na webu iRozhlas.cz Český rozhlas.

Diskuze (52) Další článek: Wanted: geniální mozky pro vývoj první AI DevOps platformy (VSHosting)

Témata článku: Česká pošta, E-shopy, Český rozhlas, Balík, PPL, Unikátní test, Kancelářský papír, Česká republika, Test, Předvánoční čas, Extrémní vytížení, Horečka, Zásilka, Přepravní společnost, Druhý den, Zpoždění

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší