Recenze již jsou z principu k ničemu. Když je někdo spokojený, nemá potřebu to někde psát. Tu potřebu mají jen ti, co zažili nějakou nepříjemnost. Blbý je, že třeba těch spokojených je 95% a nic nenapíší nebo jen málo, ale těch 5% si dá záležet. 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 7. 2022 17:16
Znam par lidi, kteri maji potrebu psat, ze byli nekde spokojeni. A podle poctu a obsahu recenzi nejsou az takovymi vyjimkami.
Pokud někdo tyto informace pravidelně vyhledává a řídí se jimi, měl by je taky vracet. Osobně nevidím důvod, proč podnik nepochválit, stejně jako je normální nechat dýško.
Presne tak.
Pokud je restaurace “normální”, tak to nepíšu. Pokud, ale vybočuje, ať v dobrém nebo špatném, tak se o tom zmíním.U ubytování jsem napsal recenzi všem, i těm normálním podnikům, smysl to má třeba u nově otevřených, bez recenzí.U eshopů dávám jen negativní recenze, to je fakt, ale když někdo píše “skladem do dvou dnů” a pak mu to trvá dva měsíce, tak se nesmí divit.
👍 Už jsem myslel, že se takové věci nedějí, ale stalo se mi to u dáme jídlo. Tam tedy objednávky vůbec nevyridili - zkrátka prodávají zboží, které nemají. A pak stačí, aby z celé objednávky jedna položka chyběla a celou objednávku vám vystornuji. Ani se nedozvíte, co vlastně chybělo. A váš případ- momentálně se mi to stalo u jiného prodejce. Také zboží skladem, které skladem nebylo. První zpráva od prodejce byla, že zboží mělo poškozený obal - takže 33ks polévek mělo poškozený obal? Dneska ráno zprava, že snad příští týden 🤣🙄
A kde si na takové statistice byl?Kupříkladu když se podívám na rybárnu Stern v Jablunkově tak vidím 677 recenzí hodonocení 4,9 a jen čtyři idioty kteří dali jednu hvězdičku.
Oni vyderaci vetsinou dojedou na to, ze ty jejich falesne recenze jsou na prvni pohled dost usmevne. Uz jsem jich par videl a obvykle clovek fakt nema pochyb, o co se jedna.A je to dost stary fenomen. Jedine, co se asi zmenilo je, ze to ted zkouseji i ve Statech. Driv se drzeli blize domoviny.
"Žijeme v Indii a nevíme jak jinak přežít..." takže v Indii se v Google obchodě prodává i žrádlo, že požadují dárkové kartičky? :-O
Stačí číst celý článek a nedělal takhle veřejně ze sebe pitomce:"Prosíme, ať nám pošlete dárkovou kartu do Google Play v hodnotě 75 dolarů (…) když ji prodáme, můžeme vydělat zhruba 50 dolarů, což jsou tři týdny příjmu pro jednu rodinu,“
Musím říct, že na recenze restaurací se nedívám... prostě kráčím někde po promenádě, a když mám chuť, tak se do nějaké restaurace posadím..... recenze pak píšu jen v případě, že mě něčím ale opravdu ukrutně nazerou.
Musím říct, že se na recenze dívám...
Když je Vám jedno, co tam dostanete a za kolik, Vaše věc. Já využívám hodnocení často a taky to pravidelně "vracím" zpět. A s tou "promenádou" jste mě fakt pobavil.. 😀
Souložit umí, teď ještě aby se indové naučili vydělávat peníze. Pro indy jsou scamy slušnej vejdělek.
Kdo na to skočí a kartu pošle podporuje trestnou činnost, kdyby nikdo nic neposlal, tak to dost rychle přestanou dělat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.