Doakes
20. 7. 2022 • 17:15

Recenze již jsou z principu k ničemu. Když je někdo spokojený, nemá potřebu to někde psát. Tu potřebu mají jen ti, co zažili nějakou nepříjemnost. Blbý je, že třeba těch spokojených je 95% a nic nenapíší nebo jen málo, ale těch 5% si dá záležet. 🙂

Názor byl 1× upraven, naposled 20. 7. 2022 17:16

Mysel_1
20. 7. 2022 • 15:27

Oni vyderaci vetsinou dojedou na to, ze ty jejich falesne recenze jsou na prvni pohled dost usmevne. Uz jsem jich par videl a obvykle clovek fakt nema pochyb, o co se jedna.
A je to dost stary fenomen. Jedine, co se asi zmenilo je, ze to ted zkouseji i ve Statech. Driv se drzeli blize domoviny.

TFSi
20. 7. 2022 • 11:07

"Žijeme v Indii a nevíme jak jinak přežít..." takže v Indii se v Google obchodě prodává i žrádlo, že požadují dárkové kartičky? :-O

Jan K
20. 7. 2022 • 10:42

Musím říct, že na recenze restaurací se nedívám... prostě kráčím někde po promenádě, a když mám chuť, tak se do nějaké restaurace posadím..... recenze pak píšu jen v případě, že mě něčím ale opravdu ukrutně nazerou.

Nedos.
20. 7. 2022 • 10:00

Souložit umí, teď ještě aby se indové naučili vydělávat peníze. Pro indy jsou scamy slušnej vejdělek.

Net.Xtreme
20. 7. 2022 • 9:59

Kdo na to skočí a kartu pošle podporuje trestnou činnost, kdyby nikdo nic neposlal, tak to dost rychle přestanou dělat.

Určitě si přečtěte

Články odjinud