Pořádné chucpe: AdBlock Plus bude prodávat a zobrazovat reklamu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 50

Názory k článku

avatar
18. 09. 2016 20:08

Osobne mi tiež nevadila reklama, ale Žive ma naučilo radšej používať blokovač., keď mi to tu začalo vždy hučať a lietať reklama po celej obrazovke tak, že som 5 minút nevedel prečítať článok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 09. 2016 00:07

chucpal se mi odpad.., granátem. Á Á Á á á á úú.., už je od.chucpaný..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 09. 2016 03:21

"když se jim na nějakém webu nelíbí reklamy, mohou ho přestat navštěvovat" - no to sotva. Reklamy se neustále mění, co může být ok jeden den, je druhý den nepoužitelné, a navíc nad mírou agresivity reklam nemá vládu dokonce ani web. Jediná šance, jak číst obsah, co mne zajímá, a nezbláznit se z agresivních reklam, je používat něco, co reklamy filtruje. Sám to tak dělám již nějakých 16 (možná 17) let. Tedy již od doby, kdy ještě vy víte co neexistoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2016 21:15

"...........měli hlasovat, zda je pro ně zajímavá"
Proboha je to reklama, jak může bejt pro mě zajímavá?
Pokud bude (vy víte co) nahrazovat agresivní reklamu neagresivní, tak to asi přežiju. Třeba to konečně bude impulz k tomu, aby se weby a tvůrci reklamy nad sebou zamysleli. Strašně bych si přál abych (vy víte co) nemusel používat, ale bohužel v současnosti musim. Mam (vy víte co) pro některý weby zakázaný, například i tady na živě. Ale na některý stránky se bez toho prostě nedá vlézt a to jinak nepřehánim, prostě to tak je.
Nejvíc ignoruju ty velký reklamy na pozadí co zabíraj celej monitor za článkem, čim větší reklama je, tim víc jí ignoruju. Kdyby byla malá, tak na ní třeba omylem přejedu očima a díku tomu že je malá jí celou vstřebam a vim aspoň o čem byla a řeknu si: "sakra, dostali mě šmejdi".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2016 18:22

Čisto teoreticky tieto blokátori by možno šlo obísť a to tak že CMS by mal rozhranie pre ads na vlastnej URL by načítaval obrázok a taktiež by smeroval na svoj odkaz. Po kliknutí by na pozadí prebehla dajaká API medzi webom a spoločnosťou, ktorá sa stará o poskytovanie reklám. Čo sa týka blokovania na vrste DOM resp. HTML spraviť div a každým refreshom by mal iný class je už úplne easy. Nechápem, prečo to tak nerobia. Ak už ide o štatistiky a kliky tak predsa by sa o to starala API. V skratke načo zobrazovať reklamu zo vzdialeného servera, keď to môžem spraviť ako keby to bola súčasť zobrazovaného webu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2016 15:54

Žádám autora, aby do článku na Živě necpal Židovská slova jako je "chucpe". To si může psát v Izraeli. Bude příště celý článek v Jidiš (splácanina různých jazyků včetně Němčiny s Hebrejštinou)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  15. 09. 2016 10:56

uBlock Origin ... beztak je dávno lepší než AD*lok a všechny jeho odnože

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2016 10:33

Chucpe je predevsim samo zive. Prej "vypnete ad-blo-ck, ten obsah se pro vas nevytvar zadarmo". S vypnuty ad-blo-ck zde ovsem zadny obsah nevidim, jen reklamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2016 10:00

Nesouhlasím s autorem článku, že internet tyhle "regulátory" nepotřebuje. Naopak. Internet je potřebuje jako sůl.I kdyby nic lepšího, alespoň třeba ABP naučí pár vydavatelů, jak vypadá nerušivá reklama. Kdyby to pochopili všichni vydavatelé, nebyl by ABP potřeba. Že se na tom přiživuje... No co, přiživuje. Očividně to funguje, tak ať se přiživují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2016 09:33

Hm - a je takový problém si sám občas poeditovat soubor Hosts? Případně určité adresy zakázat třeba v Avastu? A máte pokoj taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 09. 2016 09:24

Platit za články klidně i předplatné. Ale to by musely být férově a ne bulvární nadoisy. Ne, že se dovím, že se zavádí nějaká služba nebo výhoda, kterou bych chtěl nebo využil, řeknu si slàva nebo konečné, otevřu článek a ano, ona se zavádí, ale v poslední větě si přečtu, že u nás ne. Nebo jen v Americe, apod. Kdyby napsali: V Anerice se zavádí..., Bude nová služba ABC, češi musí počkat, takový článek bych ani neotevřel! Protože až bude služba u nás, bude další článek, že už je i u nás, který si přečtu. Jasně, že jde o klik a o reklamu a musí kliknout i ti, co by je to nezajímalo. Ale u obsahu s reklamou mě to akorát naštve. U placeného už bych reálné ztrácel, že jo.A ať mi nikdo nevykládá, že chudáci autoři nemají blokací reklam na chleba, protože dostanou za reklamu nula. Mají ještě jiné zdroje, o kterých se samozřejmě nemluví. Reklama je obří stroj na peníze, podívejte se, kolik je reklamek a každá se uživí. A ještě mezi prodejci a weby jsou přeprodejci jako ComboTag, AppNexus a jiné, kteří se taky na tom uživí. Je to několik vrstev subjektů, které z reklamy žijí, jsou to reklamní sítě, obří konglomeráty, které tohle provozují. Nejde o rozumný výdělek k uživení a třeba něco navíc, ale o obří vývar, čin víc, tom líp. Co jen uživatel snese. O tom, jak dlouho se načítá web s reklamou i na rychlé přípojce nebo jak i mobilní web na mobilu trvá načíst a hlavně jak to skáče, než se to za 2 minuty zformátuje, ani nemluvím. To se pak klikne, ono to skočí a otevřete něco jinýho, než chcete.Stačí poslat z netu zdarma sms do O2. Zpráva má 60 znaků, k tomu se zobrazí 4 reklamy na webu a ještě se odpočítává 10 sekund než můžu poslat. Na pomalém netu třeba z vlaku, kde je blbej signál a ještě se ztrácí, to se nedá použít ani jako nouzovka.A že se reklama maskuje jako příspěvek na Facebooku, jak tu někdo psal, nebo jako inzerát ve výpisu na inzertním severu, taky pěkná sviňárna. Když omylem kliknu, tak jsem rázem na jiném webu. "To potěší."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2016 09:21

Jestli chtějí dělat kompromis jak pro inzerenty, tak uživatele, tak ať udělají doplněk, který bude uživatelům za shlédnutí reklamy platit... spousta uživatelů by si pak ty reklamy nechali rádi zobrazovat. Doplněk by byl svázaný třeba s nějakou online anonymní peněženkou.
Takhle je jasný, že ty svoje uživatele akorát naprdnou, jelikož narušují to, proč je ten doplněk používán a nepřináší uživatelům žádnou protihodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 09. 2016 09:07

To je teda šok. Z neplaceného sw se nedá vydělat. Třeba jednou nastane situace kdy si každý bude muset vybrat jestli:
1. uvidí reklamu
2.koupí si blokátor
3. zaplatí za obsah bez reklamy.Doba kdy je vše zdarma pomalu končí je čas se s tím smířit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2016 08:48

Nepříliš rozšířený výraz „chucpe“... No, je v redakci někdo žid? No a co se ABP týká - když si myslí, že na tom vydělají? Jestli to má, nebo nemá smysl, ukáže trh. S největší pravděpodobností to del mého smysl nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2016 08:45

Tohle naplňuje znaky trestného činu Vydírání. Vezmou jim příjmy a ještě chtějí za to platit. To by byla sranda, kdyby se karta obrátila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 09. 2016 08:36

Tak jsem odinstaloval ABP a zkouším Ub1ock. Nemůžu si pomoci, kvalita blo_ování stejná ale načítají se mi stránky rychleji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  15. 09. 2016 08:31

osobně souhlasím s tím, že se budou hodnotit reklamy a ty nezávadné se budou zobrazovat, tady v pořádku, weby tím žijí a když dokáží být decentní tak proč bych měl reklamu skrývat?
Nesouhlasím ale s tím prodáváním, adp by měl zhodnocovat již existující reklamy. Resp. může prodávat svoje reklamy ale měl by se věnovat i těm existujícím aby to bylo spravedlivé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2016 07:31

Třeba konečně inzerenti dostanou rozum a už nebude z ničeho nic řvát ten zelenej maniak z obrazovky uprostřed noci nebo přestanou fungovat overlay reklamy. Kdyby to inzerenti pochopili dříve, žádný z doplňku by nemusel existovat. Pokud chcete zobrazovat reklamy, založte si slevomat, pokud chcete platit za obsah, udělejte předplatné za obsah nebo platbu za článek. Slevomat s přeloženým obsahem je prostě dnes nefunkční model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2016 07:30

inu tento doplnek nepouzivam uz delsi dobu a misto toho mi prijde lepsi Ub1ock, takze nez i je napadne stejna zhovadilost tak jsem v klidu.
Kazdopadne za rozmach techto rozsireni mohou zejmena provozovatele webu sami, protoze takhle zasvinit nekomfortem uzivatele kteremu proti jeho vuli naskakuje jedna priblba reklama za druhou a nedela nic jinyho nez musi jak opice klikat na krizky a cekat 10 sekund az se prehraje nejaka reklama (a v teto dobe musi koukat na jinej web aby se z toho uz definitivne nepoblinkal), to je asi nejaka mimozemska predstava provozovatelu jak udelat sve sluzby ktere se rozhodli rozhodli pro uzivatele bezplatne poskytovat "zajimavejsi".
Aneb na hruby pytel hruba zaplata a zaplatbuh za tahle rozsireni, protoze se z reklam stal novodoby mor negativne otravujici snad kazdeho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  15. 09. 2016 07:11

Ok, tohle bude delší...
1) Souhlasím s tím, že to co dělá ABP není dobře. Je to opravdu jen parazitování na ostatních. Co je podle mě hlavní podstatou AB? Mít klid od vyskakovacích oken a blikajících blbostí. Teď nejen že uživatel nebude mít klid od reklam, ale ještě bude hlasovat, jak se mu líbí... chápete to? Ta míra pozornosti, kterou uživatel věnuje reklamě se zvýší a ještě více odvádí návštěvníka od contentu na webu. Myslím že tvůrci jdou sami proti sobě.2) NEJVĚTŠÍ problém mám s nezajímavou a špatně cílenou reklamou. Přiznám se, že tento doplněk taky používám, ale nemám problém s povolováním různých webů, kde mají ty reklamy SMYSL. Co to znamená?
Např. na facebooku mi AB prostě nefunguje, ale ani trochu mi to nevadí. Ke konci prázdnin si sháním nový notebook a na facebooku se mi začne zobrazovat reklama od Alzy a CZC o nových noteboocích, šrotovném, výkupu starých strojů a já si říkám... Yes please!!! Tahle reklama mě zajímá, odráží totiž to co aktuálně potřebuju a navíc ty reklamy jsou "maskované" jako příspěvky, takže rušivost prakticky NULOVÁ. Takhle to má vypadat.
A to že kvůli tomuhle o mě nasbírají kupu dat, no hej, tak ať, funguje jim to skvěle!
Na druhou stranu pak nechápu weby jako např. zive, kam když zavítám, tak ze spodu vyjede otravný baner se zvukem!!! A ještě s contentem, který mě naprosto nezajímá. Dále tu máme...nějaká letenty a ING? Allianz? WTF? Visa co blokuje půlku obrazovky?
Takhle by to přesně vypadat nemělo. Reklama je rušivá a neodpovídá contentu tohoto webu (proč nám tu nenabízíte takové ty klasické IT věci jako PHP 7 hosting, školení v nette, kurzy Javy online, ....) Buď máte problém tu reklamu zacílit a v tom případě bych možná uvažoval o změně poskytovatele reklam, a nebo tento web není primárně pro IT komunitu. Docela by mě zajímalo, jak to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 09. 2016 07:00

Použili jste logo špatného Adb1ocku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2016 06:30

Tak hlavně jde o kopii nePluskové verze, která si sebou možnost zobrazování a koupení reklamy táhne už od začátku. Je lepší zůstat u originálu - tedy bez toho "Plus"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2016 04:53

Mno a co, tak lidé přejdou na tu variantu bez "plus" která je od jiné společnosti a hotovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 09. 2016 04:12

Proc jen mi clanek o zlem a "cenzuru podporujicim" fuj fuj doplnku, jehoz jmeno se NESMI zminit ani pod clankem o nem samym, jinak prispevek do diskuse nebude schvalen, zrovna na tomto webu tak strasne smrdi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 09. 2016 03:26

To ještě někdo používá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor