Pop-up reklamy: stále nepříjemné, stále účinné

Diskuze čtenářů k článku

Skyfinger  |  01. 02. 2003 14:56

Nejlepsi program je MyIE2 http://myie2.yeah.net

Od te doby co ho pouzivam nemam s reklamou problem. v 95 procentech se mi na ceskym webu misto reklamy zobrazi bile misto. a pop-up okna mam blokovany takze me neotravuje nic co se chce samo otevrit. Proste se mi otevre jen to co chci ja a nikdo jiny.

Napriklad ted jak toto pisu nevidim zadnou reklamu. jen bile misto. Kdyz se kouknu napr na astalavista.box.sk tak mi nevyskoci zadne okno. Normalne vyskoci hned dve s nejakou stupidni reklamou nebo co.

Proste si nemohu na reklamu na webu stezovat :))))) Ted uz jen ten MAIL!!!!!!

Pokud by chcete klidne vam poslu moje filtry. Neni jich mnoho, ale je to ucine a na zacatek to bohate staci.

Tady je odkaz na cestinu: http://www.podaf.cz/Cestiny/MyIE2cz/
Jinak MyIE2 funguje jako opera co se tyce otevirani oken. Ve windozacke liste mate jen program MyIE a v nem se oteviraji dalsi okna. Proste super. VSEM DOPORUCUJI!!!!!!

Jen je potreba si na zacatku trochu pohrat s nastavenim aby vam to vyhovovalo a v nastaveni vzhledu pouzit plocha tlacitka zalozek. Nastaveni/Nastaveni MyIE/Zalozky/Vzhled - "pouzit plocha tlacitek zalozek" jinak se vam misto nazvu zalozky budou zobrazovat blbosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  30. 01. 2003 23:17

Necumte na porno, a bude to v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josephino  |  31. 01. 2003 10:33

presne tak :) nejvice tech sracek je prave tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čistič  |  30. 01. 2003 22:00

Jestli nemáte rádi reklamu-bannery a pop-up okna, tak zkuste freeware Webwasher. Běžné stránky se spoustou reklamy se načítají přibližně za poloviční dobu. A co jsou to vůbec ty pop-up okna a bannery

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  30. 01. 2003 18:54

Od te doby, co jsem si instaloval Po-Up Stopper Pro, nevim co to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krpi  |  30. 01. 2003 18:42

Pouzivam AntiPopUp 1.5, ktere automaticky zavira popup okna. Pokud ho chci vypnout (v podstate zapnout popup okna) tak zmacknu CTRL. Jednoduche, ucine... Uz nevim co to je popup reklama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  30. 01. 2003 12:49

PopUp je uplne v pohode proti ten flashovym animovanym bannerum, co jsou umisteny primo ve strance a prekryvaji text, takze clovek nemuze ani kliknout na clanek. Zaroven vydavaji vsemozne pazvuky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
developer  |  30. 01. 2003 11:51

1) pouzivam IE 6.0, protoze se v soucasne dobe jedna o nejlepsi prohlizec - prubezne zkousim nove verze Mozilly, Opery, Amaya apod. a testuji pod nima sve weby, takze nejsem mimo

2) reklamni bannery mi nikdy moc nevadily (na rychle lince) - vetsinou je podvedomne filtruji, obcas i kliknu kdyz jsou zajimave

3) pop-up okna zavru pomoci Alt+F4 jeste rychleji nez se staci natahnout

4) v posledni dobe je tech pop-up nejak moc + kdyz jsem na dial-up, tak obtezuji i reklamni bannery -> poridil jsem si WebWasher, coz je celkem sikovny filtr vseho mozneho - mozno zustat u sveho oblibeneho browseru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skyfinger  |  01. 02. 2003 15:01

Doporucuji MyIE2 coz je vlastne MSIE jen v jinem kabate a nemusite pouzivat webwasher. http://myie2.yeah.net/ viz muj prispevek nize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kedluben  |  30. 01. 2003 11:19

Pro ty, co pouzivaji IE, je mimojine k dispozici FREE program AdShield, ktery po instalaci a zakazani .swf  a par sajt jako adrenaline a adidne odstrani pop-up okna i bezne bannery. Rozdil rychlosti nacitani na dialupu za to URCITE stoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemam mam  |  30. 01. 2003 11:16

Prosimvás, co sou to ty pop-up ? Já to fakt nevim, mam tu nainstalovanou Operu, open requested pop-up only, a můžu vám zaručit, že až po 2 letech si vzpomínam, že ňejaký pop-up existujou.
Práce s Operou je LAHODA !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Langer  |  30. 01. 2003 10:28

A jak se vám líbí Pop Up, který na vás vyskočí po každém odhlašení z WEBu?

Např. když se odhlásím z email.cz, vžycky se mi otevře okno s www.hpmarket.cz...

Asi se přestanu odhlašovat...

Tomáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
developer  |  30. 01. 2003 11:56

jo, to je vopruz... nastesti uz jsem si doma poridil rozumny filtr, ktery nevyzadane pop-up blokuje... nemam tendenci kvuli takovym hloupostem prechazet k jinym prohlizecum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 01. 2003 09:59

Kromě vypínání nevyžádaných oken v Mozille a nějakého Crazy prohlížeče lze ještě použít Phoenix (ořezaná Mozilla). Flash jednoduše neumí a na pop-up okna se zeptá jen jednou a pak je jednoduše ignoruje.
Sice si na některých (složitějších a nekorektních) stránek zanadává, ale na 99% je použitelná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  30. 01. 2003 09:32

http://www.iomagic.org/fsc/killad.zip - jednodušší spolehlivý nenároční program proti popup jsem fakt neviděl. Zabraňuje všem popupům a pro dočasné vypnutí stačí zmáčknout CTRL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  30. 01. 2003 09:33

a je tam samo možné nastavit, a to velmi rychle, které stránky(okna IE) se nemají vypínat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert Nemec  |  30. 01. 2003 09:31

Prima článek, za který bych i platil.  Jenom několik poznámek:


  1. Podobný průzkum jsem četl i někde jinde, ale bylo by vždy dobré uvádět zdroj. Takto nevím, jestli AdRevelance vydala jenom ta čísla týkající se peněz, nebo i ta procenta (u nich jsem nic nenašel).

  2. Reklamy, které při přejití myší např. spustí hudbu, se mi libí (teda pokud jsou vážně dobře udělané).

  3. Pro "rozčilováky": naštěstí lidí, kteří si zakáží zobrazování různých reklam, není mnoho.  LUPA nedavno trochu nechtěně zveřejnila nějaká čísla a jako že se tam jedná o pěkně odborné publikum, "nezobrazovačů" bylo jen pár procent.

  4. V televizi byste taky chtěli jen textovou reklamu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brouk Pytlík  |  30. 01. 2003 09:21

http://www.popupcop.com - tady si stáhněte stejnojmenný prográmek

http://cedic.bonusweb.cz - tady si stáhněte počeštění

http://www.crackz.ws/ - tady najděte universal crack (je jen jeden pro všechny dvojkové verze)

A můžete si nadefinovat ze sta otravných věcí co nechcete vidět na Vašich (ne)oblíbených stránkách. Lze jednoduše na liště IE měnit stupeň ochrany. No uvidíte... Lze pak vlízt i na Živě a nedostat záchvat mrtvice !

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RR  |  30. 01. 2003 08:45

Pop-up? Nic take nepoznam, odkedy som presiel na Mozillu a nakonfiguroval ju spravne. Nepoznam ani Flash a zakazal som obrazky zo vsetkych reklamnych serverov.

A konecne browsujem ako sa patri.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeeve  |  30. 01. 2003 08:44

Zdravim,

kdyz tady ctu ty place nad tim, jak jsou provozovatele zli, ze na sve stranky umistuji reklamu,
jak strasne uzivatele obtezuje, ze ji musi cist a navrhy na to jak blokovat reklamu, tak se
mi zda ze jste ponekud zapomneli, ze provozovatel musi z neceho zaplatit ten obsah, ktery
tam vidite zadarmo. Vazeni, uvedomujete si, ze tim ze shlednete reklamu na vasem oblibenem
serveru vlastne platite za jeho sluzby? Ve velke vetsine pripadu by tam bez te reklamy nebyl
ani obsah...

Jen pro zajimavost, kolik z vas, by bylo ochotno zaplatit za to, ze uvidi svuj oblibeny server bez
reklamy? A jaka by byla pro vas prijatelna rocni castka?

Skeeve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karby  |  30. 01. 2003 09:50

Uprime receno, kdyby to slo, tak zaplatim rekneme do 300Kc za rok (koruna denne) za to, abych mel iDnes bez reklam. A udelal bych to rad, protoze tam ctu casto. Papirove MF Dnes taky ctu, ale tam je smutne, ze dostanu vsechny clanky a ctu tak 15%. Takze kompletni iDnes bez reklamy, to by bylo zuuuzo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Melkor  |  30. 01. 2003 11:22

Abychom si rozumeli:
Chapu, ze provozovatele webu musi z neceho zit. Nemam tedy doma vypnutou reklamu (v praci je to o necem jinem, s limitem 50 MB na tyden ... ). Druha vec je, ze nektere reklamni serveru jsou notoricky silene pretizene - v tom zvlaste vynika adrenaline (nomen omen). Tak v takovem pripade 127.0.0.1 to jisti
Nicmene naprosto nesnasim, kdyz se na mne pri kazdem prichodu na stranku vyriti hromada oken, pripadne nejaka flashova animace se pokousi udelat z P4 stare dobre XT. Takze Mozilla, zakaz pop-upu, zadny Flash. A je to!

Zda se Vam to dost korektni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  30. 01. 2003 14:26

Rekl bych, že pokud se zapojíte do systému výmenné reklamy a reklamní server pak nestíha a blokuje/zpomaluje načítaní stránek, tak by to klidně mohlo být předmětem žaloby. Ostatně kde je důkaz, že se to neděje záměrně na objednávku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  31. 01. 2003 14:44

to musis taky pouzivat nejakej, co v zakladu pouziva nacitani v iframu, ty moulo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
developer  |  30. 01. 2003 12:12

uprimne receno... pokud je server bezplatny a obtezuje me reklamami, tak nemam touhu platit za jeho sluzby tim, ze si ty reklamy necham zobrazovat nebo ze na ne budu klikat... to je realita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  30. 01. 2003 14:23

A když vidíte účinnost reklamy na internetu cca pod 1 promile , musíte uznat, že by bylo lepší nechat 99 stránek zcela čistých a na tu stou umístit reklamu natvrdo, s pokornou žádostí aby uživatel proklikl odkaz pokud má zájem podpořit provozovatele serveru, nebo tam rovnou vrazit redirect po 60 vteřinách. Výsledný efekt by byl zhruba stejný, jen by se přenášelo sítí o cca 3000 procent méně sraček.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeeve  |  30. 01. 2003 15:39

Mohu mit dotaz cim merite ucinnost reklamy? Nejde pouze o pocty kliku, ale take o to ze si uzivatel
bude pamatovat, ze znacku nekde videl. 

K pokornemu umisteni reklamy - sezente mi inzerenta, ktery zaplati za zobrazeni na jedne strance, stejne
jako za zobrazeni na celem serveru...

K prehnanemu pouziti pop-upu - souhlasim, ze je zbytecne aby se uzivateli zobrazoval pop-up pri
kazdem prichodu na stranku. U nas to vetsinou resime tak, ze pocet zobrazeni agresivnich reklam (pop-up, out of the box,...)
je pomoci cookies omezen na 1-3 denne nebo tydne podle typu. Velmi casto je reklama povazovana za nutne zlo a
dochazi k velkym bojum mezi redakci a obchodnim oddelenim o jeji formu a umisteni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin V  |  02. 02. 2003 13:57

Sám na svých stránkách reklamu musím používat, nápis klikněte na banner pokud se vám chce podpořit tuto stránku má učinnost cca 0,0001% ( nemeril jsem to presně).

Mužete mi někdo poradit ten skript, nebo figl s cookie at se okna porad neotviraji stale dokola, ale pouze jednou denně? Ja se o to snažil, ale nepovedlo se mi to. Mam stranky na host.sk

Diky Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  30. 01. 2003 08:30

Já beru reklamu jako daň za to, že si mohu brouzdat po Netu bez toho, abych platil přímo za obsah. Stále si mnoho lidí nedokáže uvědomit, že zadarmo se většina věcí dělat nedá. Sice jsem vyzkoušel "zabíječ reklam" ze zvědavosti, ale jsem přesvědčen, že kdyby to dělali všichni, tak to bez následků nebude. A když je někde reklamy více než jsem ochoten akceptovat? Prostě tam již příště nejdu. Myslím, že je kolem toho příliš hysterie. Já platím shlédnutím reklamy i přestože mě zaujme málokterá. Proč? Protože je to pro mě lepší varianta než platit penězi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger Krowiak  |  30. 01. 2003 08:17

Ale prosim vas, aky pop-up?:) V mozille zakazane, a odvtedy neviem co to je :) Tak isto odinstalovany flash plugin - a ziadne lietajuce obrazky, ziadne roll-upy, proste malina. A staticke bannery? Staci kliknut pravym na taky nevhodny obrazok, zablokovat obrazky z toho servera a... ;) BY ste sa cudovalil aky je to rozdiel pri pozerani v IE a Mozille.. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beda  |  30. 01. 2003 10:41

Souhlas. A jeste lze pridat <b>BannerBlind - podprojekt v ramci Mozilly - a odstrani i reklamu ze stejne domeny jako je stranka... Pravda, uz jsem pak take videl obrazovku celou bilou (nic nez reklama tam nbylo....), ale aspon se nemusim nicim rozptylovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Gürtler  |  30. 01. 2003 08:14

Nepoužívám na odstranění této formy reklamy žádný software. Ale ani ji nečtu. Jakmile vyskočí nové okno, hned jej zavírám. Chápu, že neznalý uživatel si ji přečte, protože neví, o co jde, co je to za okno. Ale příště už taky zavře. Reklamu v televizi zrušit nemůžu, stejně tak banner nebo třeba billboard, ale tohle ano. Není to tedy vyhazování peněz za reklamu? Kdybyste se mě zeptali, co jsem kdy viděl v těchto oknech, nevzpomenu si na nic. Ale zkuste se zeptat, co jsem viděl v klasické bannerové reklamě nebo v televizi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivo  |  30. 01. 2003 08:03

Jeden čas jsem měl všude na webu reklamu na Becherovku, je to tak rok, nevím. Ale od té doby jsem nekoupil ani jednu láhev tohoto likéru a v hospodě jsem si nedal ani jednoho panáka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubrt  |  30. 01. 2003 07:49

Vždycky tiše zuřím, když mi na www.zive.cz místo titulní stránky naskočí nějaká stupidní reklama a ještě víc když mi na titulce jezdí nějakej přiblblej obrázek přes text, který si tím pádem nemůžu přečíst. Statistiky mají pravdu, v takovém případě obvykle odcházím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 01. 2003 07:43

<i>má účinnost měřenou klikatelností dvojnásobnou</i>

No bedejť by ne, když ji chceš zavřít a ona se mezitím svině kousek pohne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  30. 01. 2003 07:22

tohle otravuje jen ty neshopny - a o to jim jde - oslovit tupy masy..

kazdej kdo trosku rozumi IT uz ma tohle davno vyreseny..

ja osobne pouzivam MYIE2 - nejaka nadstavba na explorer - staci zakazat vyskakovani oken 1x a mate svatej klid

 

co pane hlavenka, jak to mate vy? jste spravny, sporadany konzument a platite za surfovani sledovanim(zabijenim) pop-up oken nebo taky neco v klidu pouzivate ale nesmite to rici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bilbo  |  30. 01. 2003 14:59

Jo, akorat horsi jsou interstitialy ... cili reklama ktera se zobrazi MISTO stranky a nekde tam je odkaz "pokracovat na clanek".
Zna nekdo nejaky ucinny zpusob jak je zlikvidovat? V proxomitronu lze nadefinovat treba nahrazeni interstitialu okamzitym refreshem na cilovou stranku (takze se ani nestaci nacist a uz hned mizi ... :o), ale jelikoz ty interstitialy jsou pokazde dost jine, tak napsat na ne ucinny filtr ktery by fungoval vsude je celkem tezke ...

Ted se jedna takova reklama objevila nekde na centru, ale klepnul jsem na reload a zmizla ... ale jestli se to tam bude vyskytovat castejc, tak proste prejdu jinam ... sice tam mam uz nekolik let email, ale ten si presmeruji na seznam (beztak ma kvalitnejsi filtry na trideni posty), headlines budu cist jinde a bude ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tormans Elefernus  |  30. 01. 2003 06:35

než kombinace Naviscope+Proxomitron - jemně si nastavíte, co se má odkud blokovat a problém je vyřešen. Narodí-li se nový vyskakovač, je jeho zavraždění otázkou pár minut a je to navěky. Ostatně, právě pop-upy providera mne dokopaly k tomu, že jsem Elefernu pořídil doménu druhého řádu u (celkem) normálního providera za peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZhuJo  |  30. 01. 2003 04:15

Nechapem, ludia, na co sa stazujete? Preco pouzivate sracky ako Explorer? nainstalujte si Mozillu ci Phoenix, na MacOS X Mozillu/Chimeru alebo Safari a mate po probleme. Zakazat Pop-up okna, tuknut pravym tlacidlo na banner a zvolit "Block images from this server", odinstalit flash a je po probleme.
Ked niekto pouziva sracky ako Explorer, ktore si nielen dovolia zobrazit popup okna, ale vdaka "bezpecnosti" do systemu cez active-x a javascripty instaluju kopu somarin, tak sa nestazujte.

Mate obavy zo zleho nacitania stranok v uvedenych browseroch? Sam pouzivam Mozillu na Win a Chimeru na MacOS X a o nejakom zlom zobrazovani stranok neviem... Skor naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KarelH  |  30. 01. 2003 09:29

Je to tak. Staci pouzivat slusny prohlizec - ja pouzivam Phoenix - a po chvilce hrani s konfiguraci clovek zapomene, ze nejaka reklama existuje. Navic blokaci ruznych ad.... systemu se vyrazne urychli nacitani a zobrazovani stranek. Dle me zkusenosti se diky reklamam prodluzuje doba nacitani stranek i o stovky procent.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  30. 01. 2003 03:36

<i>na koho se při obtěžující reklamě zlobíte</i> - dycinky na sebe, ze jsem si zase zapomel vypnout Javasript (kdyz jsem si ho predtim na neco musel zapnout). Jedine vysvetleni pro to, ze vetsina lidi browsuje se zapnutym javascriptem vidim v tom, ze tato vetsina ani nevi, co javascript je a tim padem nevi ani to, ze ty nejvetsi kurvarny jsou vytvoreny prave pomoci javascriptu (a vlastne stejne asi ani nevi, kde se ten javascript vypina :).

Bohuzel v IE, kdyz si vypnu flash, tak vsude kde je flash to hazi obtezujici okenko, ze "ted se ten web mozna nezobrazi spravne". Tak to resim Proxomitronem.

Na druhou stranu se nabizi namitka, ze kdyby byla vetsina lidi jako ja (a spousta dalsich, ale porad jsme mensina), tak by na Internetu nebyl obsah zadarmo. Nemyslim ze je to pravda. Akorat be se prosadily prijatelnejsi formy reklamy, a to reklamy ciste textove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  30. 01. 2003 08:05

Jenze bez javascriptu casto nefunguji zakladni veci, jako menu.
Dokonce jsem uz zazil menu delane apletem. Ty nam firewall nepoustel skrz.

Jo, kde je stare dobre HTML a text s obsahem?
Ted se vsechno hybe a clovek nemuze ani cist (viz preskakujici auta a
ruka malujici srdicko)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mumi  |  30. 01. 2003 03:20

plne suhlasim, ze takato reklama + vyskakujuca flashovska obtazuje a sam som kvoli flashovskej na zoznam.sk - prestal tento server vyuzivat. uz iba z nutnosti, ked to inac nejde.

nedokazem pochopit stav, ked mobil.sk zobrazoval flash reklamu, ktora sa nedala dat dole, a nedali sa citat clanky. (cca 5 sekund). Vsak sam prevadzkovatel servera si znizuje navstevnost, myslite ze budem cakat na webe 5 sekund. nie. zatial stihnem napisat novu internetovu adresu .. alebo prekliknut vo favorits inam.

A na popup reklamu pouzivam zo zasady softy, takze sa mi nezobrazuje. Nic uzitocne vo vyskakovacich oknach nebyva.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Angelovič  |  30. 01. 2003 07:54

Buhužel například  Hosting.cz používá pop-up, jako běžný prvek  stránek. Ale super pakatel je super...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  30. 01. 2003 14:34

Super cena jen u toho nejlevnějšího programu. U těch dražších nabízejí mnohem míň než konkurence, která je dražší jen o pár korun ale nabízí víc.

Srovnej si : (zkopírováno z www.superhosting.cz)

Program NORMAL 169

Varianta Normal 169 je vhodná pro nejširší skupinu firem a jednotlivců, kteří chtějí provozovat internetové stránky a chtějí využívat všech možností elektronické pošty. Varianta obsahuje 500 MB diskového prostoru, podporu scriptovacích jazyků PHP, ASP a ASP.NET, možnost využívání databáze Access a mySQL.

Za cenu 169,-/měsíc od nás dostanete:

  • Zřízení domény www.vasedomena.cz i vasedomena.cz
  • 500 MB prostoru pro Vaši WWW prezentaci
  • 100 emailových schránek včetně doménového koše
  • Možnost přesměrování nebo přeposílání e-mailů na mobilní telefon
  • Libovolný počet subdomén třetího řádu (http://cokoliv.vasedomena.cz)
  • Možnost využívání scriptovacícho jazyka ASP a PHP
  • Serverovou podporu ASP.NET
  • Robusní podporu mySQL a Access databází
  • Administraci e-mailu plně přes webové rozhraní
  • Neomezený FTP přístup
  • Kvalitní technickou podporu e-mailem, telefonem a po ICQ
  • Statistiky návštěvnosti formou tvorby log souborů
  • Bezplatné vedení DNS záznamů pro Vaši doménu
  • Cena: 169,- měsíčně při platbě na jeden rok dopředu!

  • a porovnej s











    volba platformy Linux/Windows 2000
    podpora PHP/ASP skriptů dle volby platformy
    300 MB místa na disku
    30+1 e-mailových schránek + neomezený počet aliasů
    max. velikost odesílané/přijaté zprávy 5 MB
    velikost schránky 30 MB
    poąta přes POP3, IMAP nebo www rozhraní
    nástroj pro správu e-mailových účtů
    doménový koą, forward, automatická odpověď, SMS notifikace
         doąlé poąty

    Volby modelu

    provoz databází MySQL - 90,- Kč/měsíc
    podpora FrontPage Extensions - 100,- Kč/měsíc
    grafická statistika přístupů - 90,- Kč/měsíc
    daląí e-mailová schránka - 50,- Kč/měsíc

    Provoz serveru 180,- Kč/měsíc




     

    fuj a ještě to neumí čéésky

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jakub Skala  |  30. 01. 2003 01:35

    Hojte lidicky, s takovou reklamou bych sio nedelal vrasky. Stahnete si z www.crazybrowser.cz browser a budete opravdu crazy. Je lokalizovana do cestiny a ochranio vas spolehlive od reklamy. NAvic ma nekolko vychytavek ktere urcite ocenite!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Alanko  |  31. 01. 2003 00:10

    dobra reklama

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan  |  30. 01. 2003 00:50

    1 neinstalovat (odstranit) flash ... nevidel jsem v nem jeste nic zajimaveho. jen otravuje zivot.
    2 mozilla a zakaz nevyzadaneho javascriptu, popups atp.
    3 jeste navrch zakaz nekterych reklamnich serveru v hosts tim ze jim dam natvrdo 127.0.0.1

    a jak to ted krasne jde ... uz ani nevim co to je otravna reklama :)))
    ave

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zozzi  |  30. 01. 2003 10:36

    flash je dobra vec: je kopec stranok ktore pouzivaju flash rozumne ...
    napr. sportove scoreboards (vysledkova tabula) - to ma bavi a kvoli tomu sa flah oplati ...

    externy javascript: suhlas
    popups: suhlas

    mozilla: nesuhlas, skor nejaky addon pre MSIE ktory blokuje (ja mam obcas avantbrowser) ...

    napad s reklamnymi servermi: COOL - musim to povedat adminovi nech to da to proxaca ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bilbo  |  30. 01. 2003 14:38

    btw lepsi je pouzit nejaky HTTP proxy server ... treba proxomitron, pak se jen nastavi ve vsech browserech proxy a reklamy jsou fuc ... jinak v proxomitronu se daj vkladat i vlastni filtry a jde tam treba i zakazat/povolit flash apod....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nxt  |  30. 01. 2003 16:42

    mozilla dnes nabizi prakticky identicke zobrazovani jako Explorer, rozlozenio funkci je velmi podobne. Pouzivam oba prohlizece na ladeni kodu a jeste jsem nesetkal se nicim (krome ActiveX - a ty mam v IE stejne zakazene), ktere by mozilla neumela stejne dobre.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    foo bar  |  31. 01. 2003 08:45

    CSS ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bilbo  |  30. 01. 2003 14:36

    Jo, kazdy rozumny browser uz umoznuje zakazaovat popupy nebo jine otravne veci.
    Ja osobne pouzivam Operu, tam si zakazu popupy, zakazu pluginy (neboli flash), zakazu javascript (vetsina banneru se bez nej ani nezobrazi :o)) a je klid :o) A kdyz nekde popupy, flash nebo javascript potrebuju, tak si ho muzu na chvili zapnout ... staci klovnout na F12 a zaskrtnout prislusnou option.

    Jinak pokud nekdo pouziva browser co tohle neumi (treba bezpecnostni diru zvanou "Internet Explorer") tak si muze stahnout nekterou proxy co filtruje reklamy ... treba Proxomitron ....

    Doufam ze popupy vymrou .... polovina lidi si je vypne a druha polovina tyhle otravne weby prestane navstevovat :o)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    pobaveny  |  04. 02. 2003 12:57

    no myslim ze za chvili zjistis ze krome velkych servru bude flashe cim dal vic.... a zmenis nazor...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Miloslav Ponkrác  |  30. 01. 2003 00:35

    Já bych jenom dodal, že už jsem několik velkých a známých českých webů přestal navštěvovat kvůli reklamě. Chápu, že reklama být musí, ale od do. Když mě začnou lítat pometla přes obrazovku a text nevidím, a to se několik dní opakuje, většinou na web zanevřu. Vnitřně se mi znechutí a už ho nejsem schopen kladně hodnotit ani poté, kdy reklama zmizí.

    Někdy si říkám, že u některých reklam by měly reklamní agentury platit webům za úbytek návštěvníků.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jarda  |  30. 01. 2003 07:11

    No a myslis, ze to ty weby nejak boli, ze je nenavstevujes? Myslim, ze ne. Je jim to uplne fuk.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Miloslav Ponkrác  |  30. 01. 2003 08:20

    Doufam chapete, ze ja navstevuji weby, ktere zajimaji me. Kdyz me prestanou zajimat, prestanu je navstevovat. Nepotrebuji si pritom predstavovat, jak se trapi, ze je nenavstevuji. Je mi uplne jedno, jestli to vubec zaregistruji.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Veselka  |  30. 01. 2003 14:24

    Opak je pravdou... kdyz je nebude navstevovat, poklesne navstevnost a tim i zajem inzerentu o reklamu... Je to zacarovany kruh. Proste plati vseho s mirou..

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor