Policejní šéf: Uber za smrt chodce nemůže. Havárii by nezabránil ani člověk

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 57

Názory k článku

24. 03. 2018 17:18

Nesmysl. Pokud bych řídil já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2018 11:23

Ten zenomuz nic neurobil. Ani neslapol na brzdu. Pizda si tam pisala sms-ku asi. Nuda nie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2018 11:08

je to jenom proto ze to auto je hrozne tiche, kdyby trochu řvalo nikdy se tonestalo ,sam jsem rad jezdil s upravernym autem bohuzel ho policie zakazala.. ale bylo to bezpecnejsi, kvuli srnkam atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2018 10:56

Dobrá zpráva pro Uber? Takovou dávku cynismu už jsem dlouho nečetl. Možná nějaká opatrnější formulace by neškodila... - A jak uvedeno níže, lidský řidič by aspoň šlápnul na brzdu a paní mohla přežít. Proč to neudělala nalejvárnou Uberu o spolehlivosti autonomních aut nejspíš zblblá přítomná řidička ví Bůh...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2018 08:06

Auto nemôže myslieť aj za chodca. Áno, my ľudskí vodiči sme si na to zvykli, ale nie je to správne. Chodec, cyklista, každý je zodpovedný sám za seba a svoje chyby. Ak idem po ceste, musím sa tomu prispôsoboiť. vodiča by som vôbec nevinil. Prečo sa nikto nezaoberá tým, že zrážke mohla najlepšie predísť tá cyklistka, ak by bola opatrnejšia a nemanévrovala s taškami na riaditkách?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  22. 03. 2018 00:14

V EU jsou autonomní auta zakázaná, respektive musí mít řidiče a ten odpovídá sám i za chyby vozu.Teď ještě zakázat tašky na řidítkách a evropský ráj to na pohled..."Mísit pojď se v jásot náš!!" (Poslední slova hymny EU )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 03. 2018 21:10

V USA má asi většina aut automatickou převodovku. Kdoví, zda by ta profesionální řidička nebo sám policejní šéf uměli jezdit autem s manuální převodovkou? A když by měl opravdu profesionální řidič správný instinkt, že se někde na chodníku motá v noci někdo s kolem, nepřejel by si včas preventivně do toho druhého pruhu, aby měl větší boční odstup od chodníku? Tím by získal více času i prostoru na řešení případné kolizní situace s možná podnapilým individuem na chodníku. Takové instinktivní jednání by se asi mělo nějak dostat do autonomního systému řízení, pokud by měl opravdu předvídat i takové situace a dělat včas preventivní opatření třeba v podobě zvětšení bočního odstupu od osob na chodníku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 03. 2018 19:32

Na Americe se mi líbí, že se tam nikdo neschovává za mluvčí. Když je nějaký problém, vystoupí policejní ředitel a sám přímo komunikuje s veřejností. Jsou to lidé, kteří na sebe přebírají zodpovědnost při řešení složitých situací a odvážně rozhodují, když je to potřeba. V česku jsou policejní šéfové dobří akorát na to, aby házeli podřízeným klacky pod nohy. ☻

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2018 18:07

Kdyby raději zveřejnili to video, ať si udělá každý obrázek sám. Mraky zbytečného dohadování v diskusích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2018 17:50

Už aby tady autonomní auta byla a taxikáři na dlažbě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 03. 2018 14:09

Ja ako vodič aj chodec viem, že v noci je znížená viditeľnosť. Preto pri prechádzaní cez cestu sa nespolieham na vodičov (jemu sa nič nestane, ja prídem o život alebo zdravie). Niekedy radšej aj prešprintujem cez cestu. Auto je vždy silnejšie ako človek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2018 13:14

"Havárii by nezabránil ani člověk", tohle nemůže s jistotou říct, ani simulovaný model (PC) natož člověk. V 60 km/h je člověk schopen ještě reagovat velmi rychle, zcela by stačil i nedokončený pokus o vyhnutí, zranění mohla být méně závažná. Signalizoval ten vůz něco, zatroubil, zablikal světly? Myslím si, že tento případ nebyl první, a ty další, už nepůjdou vylhat tak snadno. Jen počkejte až půjde o dítě, klidně na přechodu, tam lze také "vběhnout".
> Jako člověk, podporuji řízení aut člověkem. Nelze se zbavovat odpovědnosti a schopností ve prospěch strojů. Pak se nejedná o budoucnost, ale o lidskou degeneraci a vyklizení pozic. Autonomní řízení, bych si nechal na dopravní prostředky, které opravdu člověk neuřídí, třeba vesmírné lodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor