Polarized 3D: tisíckrát přesnější trojrozměrné skenování

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 4

Názory k článku

06. 12. 2015 22:25

nic moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2015 23:39

Ukázkové nepochopení principu. Tato technologie má pouze zpřesnit existující informace z Kinectu. A na tom, jak Kinect zjišťuje vzdálenost bodu od objektivu, není nic zázračného, na to stačí infračervený laser. Zmínka o barevné informaci je už úplně mimo mísu. Zkuste upgradovat své znalosti z dob XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2015 21:51

Přesnost na úrovni stovek mikronů jen díky tomu, že mám polarizační filtr před pixelem? Filtr, který mi sice může odhalit úhel, pod kterým je ke mně natočená např. karoserie auta, ale sotva povrch nehomogenní, jako je např. záměrně matovaný LCD displej, různé umělé hmoty apod. Nemluvě o tom, že dopočítat se mi může podařit nějakým zázračným způsobem vzdálenost od objektivu, ale co se mi určitě dopočítat podařit nemůže, je samotná obrazová informace, tedy jakou barvu který pixel má - a nechci raději ani přemýšlet, jaké rozlišení by musel mít čip, který by nasnímal objekty ze vzdálenosti několika metrů s přesností na stovky mikronů.P.S. O tom, že autor neumí základní násobilku vůbec nemluvě. Přesnost jednoho centimetru, tedy 10 mm, je méně než 100x horší v porovnání s přesností ve stovkách mikronů, čili v řádu desetin milimetru. Ještě přesněji řečeno desetina milimetru (=stovka mikronů) je přesně 100x méně než 1 cm (=10 mm), jenže u toho 1 cm se hovoří o 1 cm, zatímco u těch mikronů se hovoří v plurálu o stovkách, a z tohoto vyjádření pak jde usoudit, že půjde o něco mezi 10x a 100x zlepšením přesnosti. Nikoli však 1000x!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor