Před dvěma týdny Xiaomi představilo parametry a cenu svého elektroauta SU7. První zákazníci v Číně už jezdí novými vozy a desítky tisíc předobjednávek se postupně odbavují. Mělo by to jít rychle, protože supermoderní továrnu Xiaomi opouští nové auto SU7 každých 76 sekund.
Xiaomi se výrazně automatizovanou továrnou chlubí na videu:
Součástí továrny je i 9100t lis Xiaomi Hypercasting, který podobně jako Tesla Gigapress lisuje velké části podvozku s vysokou přesností a vysokou torzní tuhostí výsledného vozu. V továrně pravuje více jak 700 robotů a klíčové provozy jsou plně automatizované.
Xiaomi si ostatně dalo tu práci, abyste ve videu zahlédli co nejméně osob. Jedna hlídá s rukou na tlačítku rentgen, daší nalepí štítek MI na kapotu vozu.
Plně automatická je montáž rámu karosérie i vnějších plechů, automaticky se auta lakují a spojují s podvozkem. Dopravu středních a velkých dílů zajišťují automatické roboty AMR.
Pomocí Lidaru a rentgenu se kontroluje přesnost povrchů a odhalují případné skryté vady materiálu. Automatizace šla až tak daleko, že díky pokročilému autopilotu může hotový vůz sám opustit výrobní linku.