Konečně.Multiplayer hry se zase vrátí na LAN party, kam patří. Komp do tašky, komplikovaná doprava, ale odměna v podobě nezapomenutelného společenského zážitku.Tam je snadné cheatera odhalit a rovnou si to s ním i vyřídit.
Bitka nerdů? Tak to bych rád viděl... 😀
je to obrovsky rozdil kdyz hrajete proti sobe v jedne mistnosti nesrovnatelne lepsi zazitek, akorad ze dneska uz nevznikaji nove hry vhodne na lan jako bylo duke3d, blood, hexen, heretic, shadow warior, quake ale i age of empires je dobre, moderni hry maji moc velke mapy a jsou proto nevhodne treba pro dva lidi,moderni hra ve stare skole je akorad blacklight retribution ale uz je jen na playstation ale zase zadarmo
Jo, to byly časy, nekdy v roce 2001 , první výstavní skříně, které neměly tu žlutou barvu a s pár hlučnými větráčky a rubal se Age of empires 2, unreal tournament , CS apod.. a když nebyly LANky, hrát se chodilo do internetových kaváren..
Mám obavy, že to dopadne spíš jak captcha. Dobře udělaní boti tím umí procházet a člověk to kolikrát opisuje 5x.Pokud se tohle nepřežene v dokonalosti, tak švindlířům to bude procházet a opravdu dobré hráče se bude banovat.
Podvodníci ve hrách mají AI na bázi strojového učení , je to podvod, Tesla má AI na bázi strojového učení, je to lepší než řidič. Svět se v prdel obrací 😃
"Lze ale očekávat, že se anticheatovací programy vývojářů přizpůsobí i pro tento druh podvodného softwaru a bude následovat souboj ve stylu vir-antivir."Tím bych si nebyl tak jistý, ML je hodně tvarovatelná technologie, pokud to natrénujete prostě tak, aby to hrálo "jenom" jako opravdu dobrý hráč, a poběží to na separátním hardwaru (tedy nebude jak odhalit nějaké šibování se softwarem, protože tam jednoduše žádné nebude), tak prostě fyzicky nebude žádná možnost, jak ty cheatery odhalit.
Už v začátcích CS stačilo dát deset headshotů po sobě a člověk dostal 24h ban, pro “podezření”, že podvádí. ML na straně detekce se nastaví nějaká přijatelná úroveň false positives a třeba to odnese pár šikovných hráčů, ale pokud bude cheater jen dobrý, ale ne neporazitelný, tak to bude jako hrát proti talentovanému botu a to je příjemná výzva. Otrava je dostávat headshoty 0.1 vteřiny po začátku hry.
jasně.. detekovat se to dá jen podle úspěšnosti hráče, takže ty nejlěpší hráče čeká šikana v podobě různých omezení. Ta AI se bude určitě dát nastavit tak aby samozřejmě nedělala jen headshoty a měla určitou míru chyb, takže bude hodně těžký se s tím vypořádat a zároveň neotravovat hru všem ostatním.
Tak tu budeme reálně ve stavu, kdy bude limitovanej nějakej maximální skill hráče... a cheatery pojedou kousek pod ním 🙁.Z dlouhodobého hlediska to samozřejmě řešitelné je. Celá hra musí běžet v nějakém kontrolovaném sandboxu a ovládací zařízení musí být certifikované a párované ke hře.
Ještě doplňuju, že pak přijde nějaké HW cheatovací řešení, které bude externě zpracovávat obraz a manuálně nějakým servem střílet na ovladači.... a bude kompletně vymalováno
Tak to bude jako hrát proti botům, možná pro zábavu protistrany lepší varianta, jak hrát proti někomu kdo trolí a kazí hru. P.S. Souboj takovýchto systému by možná byla zajímavá liga v e-sportu🙂
vytvori si svoji ligu sami, nakonec v online hrach budou hrat proti sobe jen boti a normalni lidi se presunou zpatky na lan , ja jsem na to pripraveny vsude jsem natahal cat6 :)
dobri hraci urovne AI holt budu musiet dostavat specialne certifikaty, ktore budu dostavat za hranie v kontrolovanom prostredi 😀
Nebo, jeste by slo pridat k slabsimu tymu dalsiho robo-hrace. Nebo i vic. Jakoze, kdyz rozdil bude fakt veliky z 10 predchozich her, treba.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.