Video | Grafický editor | Blizzard

Podívejte se, jak by mohl vypadat World of Warcraft na moderním enginu Unreal 4

World of Warcaft je legendární hrou, která už se hraje dlouhých 15 let. V době sého vzniku patřila mezi hry s nejlepším grafickým zpracováním. Každý hráč, který v oněch prvních letech tuto hru hrál, mi dá zajisté za pravdu, že první krůčky touto hrou doprovázel úžas nad grafickým zpracováním světa Warcraft.

Jak roky ubíhaly, zub času se na grafickém zpracování hodně podepsal. Blizzard se sice snažil postupně přidávat nové grafické efekty, bohužel starý engine má svá omezení a hlavně hardwarová náročnost těchto nových efektů je někdy nesmyslně vysoká a dochází k poklesům FPS i na výkonnějších sestavách.

Řešením by zajisté bylo přejít na kompletně nový a moderní grafický engine využívající buď nízkoúrovňové API Vulkan nebo DirectX 12 od Microsoftu. A jak by mohla hra s dnešním moderním náčiním vypadat, to se snaží ukázat Wiktor Öhman, který předělal záběr na hlavní město hordy do Unreal 4 enginu a výsledek je úchvatný:

Grafická stránka této ukázky si nezadá s kvalitou renderovaných filmů, které nám poslední roky Blizzard servíruje u příležitosti nových datadisků nebo stěžejních verzí této hry. Nový grafický kabát by také zajisté přilákal spoustu nových mladých hráčů, kteří už jsou dneska zvyklí na mnohem vyšší standard ohledně grafického zpracování a současný stav hry je bohužel pro většinu těchto mladších hráčů nevyhovující.

Tak uvidíme, zda se Blizzard tímto videm bude inspirovat a něco podobného v následujících letech přichystá, třeba rovnou formou nové hry World of Warcaft 2.

Diskuze (21) Další článek: První čistě ženský tým ve vesmíru: Kontaminace skafandru a Trumpův přešlap

Témata článku: Microsoft, Video, Grafický editor, Blizzard, Grafické zpracování, FPS, Zpracování, Unreal, Modern, World of Warcraft, Engine, WoR, API Vulkan, Jak, Warcraft