Podávejte chlazené! Gigahertzový Celeron v lednici

Diskuze čtenářů k článku

Radim Krofta  |  20. 04. 2001 20:01

Ještě bych dodal, že pro odhlučnění disku je good, když ho zalepíte do jednoho sáčku a pak ho hodíte do 2. antistatického sáčku a ten napustíte celý vodou.... A příšte bude PIII na 10 GHz zakopané pod zemí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  20. 04. 2001 20:01

To není nic nového, můj celeron doma ještě vyrábí ledové kostky do nápojů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pate  |  20. 04. 2001 20:01

Pěkná blbost!!!
Nepovažuji tento článek ani za rozumný
ani za úsměvný. Jednak se takové
chlazení vůbec nemůže vyplatit při
dnešních cenách procesorů a může být i
celkem poměrně nebezpečné když si uvědomíme, že zařízení je pod proudem.
O estetické stránce takového PC se bavit už vůbec nemusíme. Celkem trapný
článek, možná tak do Trnek Brnek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Corin  |  20. 04. 2001 20:01

Nojo, to je jasný, že se to nevyplatí a může to být i trošku nebezpečný.
To je asi tak stejný, jako když si někdo nechá na staší auto přidělat spoustu spojlerů a nový sedačky, nechá si převrtat motor, dá si nový písty - spousta peněz v podstatě na nic.
Tady jde prostě o to, že někdo si nemůže pomoct, vyzkouší kdejakou blbost a ještě se u toho baví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  20. 04. 2001 20:01

No ani nemusis prevrtavat motor, u skody 110R staci snizit hlavu a dat
tam vacky z BMW (kamarad to tak ma) a vykon motoru se zvedne tak ze Oktavie s 1,6 motorem VW nemela sanci ho na dalnici predjet a stalo to asi 2000.
No to ale nebylo moc k tematu, ale HDD
bych do 3cm vody fakt nedaval a ikdyz si
v pytliku vystrihnul diru aby ho nemel
ve vode tak ho stale bude mit ve vlhku a bude fungovat maximalne 6 mesicu nez
to od vlhkosti natolik zoxiduje ze to prestane fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  20. 04. 2001 20:01

Sorry, uvozovky

Jo, a ještě zvětšit průměr sacího potrubí a ... Přesuňme se na skoda.panda.cz

Taky bych viděl kondenzaci vody jako největší problém téhle počítačolednice. Asi by to chtělo přidělat ješte ventilaci vzduchu v lednici (dost na to, aby se nesrážela voda a aby se to zase dalo uchladit).

Disky v pytlíku je blbost. Stačilo by přece vzít z nějaká staré kastle ten kus plechu, do kterýho se šroubují disky a 3,5" a přidělat to na dveře. Když už je tam našroubovaná deska...

Nedávám tomu ani těch 6 měsíců

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  20. 04. 2001 20:01

Ten clovek, o kterem jsem mluvil ma svoji stranku na
http://www.volny.cz/aic/
Je to tam docela pekne popsane, narozdil od fotky, kdy se mezi vajicky nachazi posazena deska se slovy "nasi technici". Pripomnelo mi to scenky z ruskych filmu typu "To je malo, rusky reaktor musi bezet na 130%".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  20. 04. 2001 20:01

Uz jsem videl hodne, dokonce jsem se drive dival i vyse zminovany recptar a jejich super vynalezy, ale tohle me vzdy dostane.
Uz dlouhu predlouho jsem videl stranu jednoho manika, ktery pretaktoval 200MHz Pentium na 350Mhz . Nejdrive chladil, potom mrazil procesor, na vsem mel dvojitou izolaci, odvod kondenzatu a ruze dalsi finticky. Dokonce tam byl odkaz na formu, ktera se s tim profi zabyva. Nedokazi si dost dobre predstavit vyroky typu "Tak jsem mu zvednul napajeni z 2.5V na 3.5V a je to uplne v klidku". To je jako kdyby pouzival ve vysavaci misto 230V 400V.

Ja bych rad videl tu lednicku, jak by asi vypadala, kdyby v sobe mela takovehle topeni. Vite lidi vubec nekdo, jak dlouho musi bezet !!!mrazak!!!, kdyz do nej date maso a to ma teplotu nejakych 20C a nehreje. Nemusim ani resit moznosti jadra procesoru, chipset, termomechaniku, ani kolik ma Kaja Gott deti.

At si pan ZZZZ z firmy XY da stopicku fernetu a napise nam jeste par detailu. Moc se na tesim, az se zase zasmeju. Jen houst a vertsi kapky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  20. 04. 2001 20:01

Lidi, klídek, nemusíte se hned vzrušovat.Berte to proste jako raritu. Jako když se WW Brouka vleze třicet vyzáblejch študáků.Pak se v tom ale stejně normálně nejezdí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  20. 04. 2001 20:01

Kamosovi jsem koupil 600MHz Celeron vrazil to do Asuse a jede na 1008MHz bez jakychkoliv specialnich chladicu. Bez lednicky a bez vodniho chlazeni... Bez rizika pozaru - jedine co riskuje, je spaleny procesor a nestabilita, ale kdyz mu to nevadi...
A muj nazor - kdo si koupil CPU na 600 MHz ma ho provozovat na 600 MHz a ne na nejakych vyssich...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  20. 04. 2001 20:01

Mal som Celera 566. S M1AB, bez silikonovej pasty, len s tym ruzovym paddom som ho dal v zatvorenej skrini na 910... Chcel som s nim ist na giga, ale podarilo sa mi ho predat a kupit si Durona 600. Verim, ze v chladnicke sa ten giga da aj prekonat a dokonca aj 1100 by to slo. Mozno aj 1150, ale musela by byt pouzita doska SLOT 1 a redukcia, kde sa da nastavit vyssia voltaz. Napr 2V a potom by to islo na tych 1100... Pochybujem ze sa dostanu za 1060 stabilnych bez nejakych 1.98 - 2V. A to uz nestaci ani chladnicka... Na to treba mrazak. A 1500 ??? HAAAAA To s mojim Duronom 600@1001 mozem ist po prerobeni dosky na 2.45V a mrazeni -30 ( alebo 2x 170W Peltier + voda ) tak na 1300 s ooobrovskym stastim.....

P.S. A to chcete na doske nastavit 166 Mhz ??? To vam ani Kingmax 150 moc nepomozu..... A aj keby sa vam to nejakym ooobrovskym stastim podarilo ( co je na 99.9999% nemozne ), tak vam CPU vytuhne za 10s... Problem je v tom, ze vy CPU neuchladite ani dusikom !!! Pretoze na niektorych miestach CPU mate stale 200-300 C. A to nezmenite ziadnym chladicom. Mozno nejakou makrovlnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Moc  |  20. 04. 2001 20:01

Naprosto neskutečné! Když jsem četl onen článek v papírové podobě Computeru, několikrát jsem se musel přesvědčít, zda mě nešálí zrak a nejedná se o aprílové vydání. Jak proboha může někdo něco podobného doporučovat, to tedy skutečně nechápu. Jsem fanda přetaktování a jsem ochoten si koupit chladič s větrákem 7000 ot. za 1100.- a namísto normálního silikonu pastu Artic Silver za 500.- ale snažím se jinak zacházet s počítačovými komponenty maximálně šetrně, ne na ně nechat kapat vodu z mrazáku a topit disk ve třech centimetrech vody! Uvědomte si, že u některých podobných "návodů" rádoby všeumělů jde nejen o zdraví součástek, ale taky o zdraví uživatele!!! To snad nemyslíte vážně?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baloo  |  20. 04. 2001 20:01

V XJ jsou borci.XJ rulez ! To je fakt našláplý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baloo  |  20. 04. 2001 20:01

V XJ jsou borci.XJ rulez !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
indy  |  20. 04. 2001 20:01

odporucam na zaciatok pit menej toho fernetu ktory sa chladi v chladnicke..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radko Unzeitig  |  20. 04. 2001 20:01

Jestli na tohle přijde profesionál jak to potom všechno má vypadat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Sedlar  |  20. 04. 2001 20:01

no to je vjec 950 v lednicce oo 978 oo a dokonce 1064 no na prvni dve nepotrebuju ani poradny chladic a na 1064 staci titan M1Ab a arktic silver.
633@1064 Abit BX6-r2.0, pc 133 no name,
Sb live a obstarozni kousek "Grafiky i740" 3com 10/100 Combo, Stabilni jako skala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hasman  |  20. 04. 2001 20:01

Mne by zajimala teplota v lednici ?
Hasman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Švarc  |  20. 04. 2001 20:01

Na sklonku minuleho roku jsme s kamaradem resili problem s jeho domacim linuxovym serverem. Protoze ma 1+1, nonstop běžící server v noci značně otravuje spánek. Protože k bytu však patří i velká terasa, dali jsem pc do staré ledničky na terase. Jeho cena je oproti klimatizovanému racku nulová.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  20. 04. 2001 20:01

Jen jestli je ta terasa na jih, tak v lete to musi byt docela dost smutny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kotek  |  20. 04. 2001 20:01

Tenhle clovek se snad zblaznil, chce prijit o vsechny kompomenty nebo co?

>>pevný disk Samsung 30GB IDE „potopen“ ve 3 centimetrech kondenzované vody

Tak tohle muze zkouset opravdu naprosty diletant, nereknu treba u 20 MB hardu, ale u tohohle? To aby se bal o vsechny data...

Mozna by se mohl pocitac rovnou namontovat na vnejsi stenu araku ..foukal by tam vitr...v zime by to dost chladilo...a deste a zlodeju si nebudeme vsimat.

Autorovi tohohle preju, at mu ten pocitac vydrzi dele nez jednu seanci u halfa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1SPEED  |  20. 04. 2001 20:01

pane bože.... takove kecy sem dlouho nečet !! .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Holeček  |  20. 04. 2001 20:01

Bohužel,
poslední serie članků je naprosto katastrofalní, hlavně příspěvky vašich kutilů. Ne nadarmo přestal Přemek Podlaha, dříve než skončil Receptař, uvádět návody typu "Vyrob si sekačku, neřkuli cirkulárku". Důvod byl prostý: bezpečnost. Takže než uvedete další podobný článek, rozmyslete si to. V mateřídoušce také neuvádějí návody na hry se sirkama.
Miloš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 04. 2001 20:01

Pánové,
vzhledem k tomu, že jde o článek z Computeru, tak bych řekl, že má tak 14 dnů zpoždění (články z Computeru na Živě nejsou nikdy aktuální - je to jen vata, aby tu něco bylo i přes neděli).
Takže je to nejspíš aprílový článek z Computeru. Je ale jejich chyba, že to sem dali tak pozdě. Vypadá to velice amatérsky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  20. 04. 2001 20:01

Uz dlouho jsem necetl takovy blabol. Uvedene udaje jsou nesmysly viz. prispevek vyse a PC v lednici uz bylo nekolikrat omylano. Kolik se plati za tento druh reklamy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PiT  |  20. 04. 2001 20:01

"Poté jsem zkusil v ledničce na stejné základní desce procesor Celeron 433 MHz nataktovat na 865 MHz (133 MHz x 6,5MHz) a ten také pracoval!"

BUHEHEEEEEEEEEE, Jahahaaaa, kuck, kuck, ehm. Tak tomuto fakt uveri len citatel ZIVE ....

Ked hranica jadra 433 Celerona (Mendocino) je niekde okolo 500-550 MHz (v extremnych pripadoch 600), ze !?!?!!!

Co sa tyka toho Celeronu na 1500, co sa v clanocku tiez spomina, tak k tomu len tolko, ze Japoncikom sa podarilo dat Celeron (Coppermine) s tekutym dusikom na nejakych 1130 az 1260 maximalne. Aj to uz len tak (v druhom pripade), ze porobili screen shoty a dost ( = tuhe PC)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oranger  |  20. 04. 2001 20:01

Pánové zapomínáte na to, že nebyl chlazen jen procesor, ale celý komplet včetně základní desky, grafiky atd. to PODSTATNĚ zvyšuje možnosti přetaktování!!!! A docela věřím tomu, že se s Celerem dostanou na 1,5Gz, a to v lednici to je prostě studený, já sám sem přetaktoval K6-2 400 na 600Mhz, v lednici, a šlo by víc, ale neumí to deska. Jo a ještě c článku byla použita deska Matsonic, která moc stabilitou a možnosti přetaktování neoplývá, jak by to vypadalo s něčím od Asusu nebo Abitu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin G.  |  20. 04. 2001 20:01

Zapomente na to. Celeron Mendocino se na 865 nikdy nedostane. Maximalne 700 Mhz s tekutym dusikem nic vic. Ze se chladi chipset je sice hezke, ale pokud pada procesor, tak Vam studeny chipset moc nepomuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor