Přeji příjemný den všem, kteří přispívají k oživení článků na serveru ŽIVĚ.CZ a články glosují svými názory.
Na doporučení mého kamaráda jsem si celou diskuzi přečetl a rád bych k ní přidal rovněž své stanovisko autora článku. Když pominu příspěvky, které jsou o čemkoli jiném, jen ne reakcemi na obsah napsaného, pak bych zde zanechal tyto své postřehy.
1. Článek byl napsán jako PR článek, tedy sdělení s kontaktem na konkrétní firmu, s určitou "přidanou hodnotou", kterou je moje osobní úvaha nad fenoménem spotřebitelského kontra uživatelského přístupu (nejen) k výpočetní technice.
2. Diskuzi jsem očekával, ovšem čekal jsem spíše názory čtenářů vztahující se k OBSAHU či prezentovaným myšlenkám tohoto článku. Kdybych tušil, že tento článek píšu pro lidi, kteří jsou schopní nekonečně diskutovat nad velikostí fontů a barevných proužcích , tak bych si asi tuto práci ušetřil.
3. Uvítám jakékoli názory (ať již kladné či záporné), které reagují na obsah článku a budou-li tyto názory v něčem zajímavé, rád se k nim jako autor vyjádřím. Nepopírám, že se rád zúčastním plodné diskuze, bude-li vedena slušnou formou a bude-li z ní zřejmý zájem čtenáře o danou problematiku.
4. Pro pochybující na svoji čest prohlašuji, že veškeré sdělené informace jsou pravdivé. Konečně, kdo má zájem, má možnost si jejich pravdivost ověřit. ABAX servisní centrum s.r.o. je tu od toho, aby problémy uživatelů výpočetní techniky a spotř. elektroniky řešila , a dělá to už 9 let (dříve jako fyz. osoba, nyní s.r.o.)
5. Je pravdou, že asi 3 dny začátkem května byl na serveru www.abax.cz výpadek, který byl způsoben postupným přechodem poskytovatele webového úložiště na jiný obslužný software. Nyní je již server plně funkční. Každopádně upozornění na případné problémy (třeba s jinými prohlížeči než IE) uvítám.