Počítačové sestavy na březen: ve znamení změn

Diskuze čtenářů k článku

solfan  |  06. 03. 2007 11:46

otazka na autora, ma nejaku skusenost s zakladnou doskou Abit KN9 Ultra - nForce 570 Ultra? Je velmi podobna tomu ASUSu M2N-E, ale parametrovo je podla mna o cosi lepsia (firewire, 2xlan, lepsie moznosti napajania pamati...), rad by som nejaky nazor. vdaka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DigitalDooM, DigitalDooM  |  06. 03. 2007 14:18

bohužel nemám :) ale můžu si zajistit test :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
solfan  |  06. 03. 2007 16:33

mno mozno by stalo zato urobit asopn nejaky preview, ale samozrejme najlepsie review kedze pre AM2 v tejto cenovej relacii toho vela nie je, tak by stalo za to vediet ci sa oplati aj nieco ine ako ten ASUS....Vdaka (pravidelene citam ddworld a je to super )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
solfan  |  06. 03. 2007 16:33

mno mozno by stalo zato urobit asopn nejaky preview, ale samozrejme najlepsie review kedze pre AM2 v tejto cenovej relacii toho vela nie je, tak by stalo za to vediet ci sa oplati aj nieco ine ako ten ASUS....Vdaka (pravidelene citam ddworld a je to super )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavelka  |  05. 03. 2007 01:30

V r.2001 koupil PC za 60.000,- a teď má prý cenu 6.000,- Kč. To je na sebevraždu. Taková hrozná ztráta. Loni jsem koupil Dig. foťák za 14.000,- Kč, týden na to ho zlevnili na 12.000,- . A dnes je už cena asi za 8.000,- Kč. Abych se teď fackoval od rána do večera, jak jsem prohloupil. A přitom tak těžce vydělávám každou korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rovano, Rovano  |  03. 03. 2007 20:30

K čemu u těch sestav do 10 000,- a 20 000,- zdroj 350W, když je to kvalitní Fortron? Stačil by 250W. Každej dnes cpe do PC co největší zdroj. Naprosto zbytečně. Nebavím se v souvislosti s cenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  01. 03. 2007 23:09

Chci autorovi podekovat za kvalitni clanek.
Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot, foxtrot  |  02. 03. 2007 14:04

Souhlas, článek je opravdu nebývale kvalitní (drobné spory výše pomíjím - nejen, že je sepsáno nějaké jasné doporučení, ale je i zdůvodněno. Fakt super, dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  03. 03. 2007 00:40

Jo, jo, je to dobrý článek, Digital Doom, je Borec, o tom prostě, nelze moc pochybovat, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LCh  |  01. 03. 2007 13:33

Zajímal by mě váš názor na desku Asus P5B Deluxe WiFi-AP. Co si myslíte o její výhodnosti/nevýhodnosti proti Gigabyte GA-965P-DS4 a Gigabyte GA 965P-DQ6. Přijde mi, že není špatná a láká mě na ní to integrované WiFi. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LCh  |  01. 03. 2007 13:53

Jo, bylo by to do sestavy:
Procesor Intel Core2 Duo E6300 1,86GHz 2MB 1066MHz 775pin BOX
základní deska Asus P5B Deluxe WiFi-AP nebo Gigabyte GA-965P-DS4 revize 2.0
paměti 2× DDRII 512MB, PC800MHz, A-Data nebo A-Data DIMM 2048MB DDR II 800MHz Retail
grafická karta Sapphire Atlantis ATI Radeon X1950 PRO 256MB, PCI-E
HD Seagate ST3320620AS (SATA2, 320GB, Bar7200,10, 16MB)nebo SEAGATE Barracuda 7200.10 320GB nebo HD WD CAVIAR XL WD3200KS 320 GB SATAII300 7200 RPM,16MBcache
DVD mechanika Samsung SH-S183A (DVD±R/RW, SATA, DL, RAM, černá, bulk)
case Cooler master Elite 330 + 2x ventilátor Xilence 120x120 nebo Cooler Master Centurion 5 ATX bez zdroje Thermaltake Matrix VD2000BNS
zdroj Chieftec CFT-500-A12S
chladič Artic-Cooling Freezer 7 Pro (skt.775,tichý)
dálkové ovládání
+ DVB-T tuner bundle dálk. ovl. pro MCE+Hauppauge WinTV HVR-1300
čtečky karet TEAC FDD FD-CR7 interní FDD 1.44MB + 7:1 card reader BLACK
klávesnice+myš Logitech Cordless Desktop MX3000 Laser nebo Logitech Cordless Desktop S510 CZ
monitor EIZO S1701 SH-BK nebo HP L2045w 8.099 Kč nebo HP L1740

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LCh  |  01. 03. 2007 13:55

Vyžralo mi to mezery mezi sloupci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  01. 03. 2007 13:31

Premyslim, ze bych trosku ozivil doma pocitac, ted mam 512MB RAM, 1800+XP, GeForce5600 - obcas si nejakou old school klasiku zahraju, ale nejsem zadnej velkej paran, i s touhle z grafikou jsem teda spokojenej. Vetsinou na tom koukam na filmy, java a chatovani.

Uvazoval jsem, ze bych si pro zacatek koupil desku s itegrovanym GeForce6100 - v mem pripade si polepsim i grafiku a pozdeji bych koupil i neco jineho. Je nejaky __durazny duvod proc nejit do integrovane grafiky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  03. 03. 2007 00:46

Je, Solvino, ty Integrované Grafické Karty, třeba ty Integrované Grafické Karty Intel GMA 950, třeba, mají asi tak, stejný výkon, jako Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, a se 128 MegaBajty Operační paměti na frekvenci 400 MHz (Efektivně), a s procesorem téhle Grafické Karty NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, na frekvenci 250 MHz, a ty Integrované Grafické Karty, Intel GMA 950, podporují i Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 2.0, stejně jako ty Grafické Karty NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, ale na Grafických Kartách NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, a se 128 MegaBajty Operační paměti, na Frekvenci 400 MHz (Efektivně), a s procesorem téhle Grafické Karty, NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, na frekvenci 250 MHz, jde spustit, hra Half-Life 2, ale na té Grafické Kartě Intel GMA 950, i když podporuje, taky Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 2.0, stejně jako Grafická karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, tak na ní, ta hra, nejde, ani spustit, ta hra Half-Life 2, na té Grafické Kartě, Intel GMA950, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antihulan, Antihulan  |  01. 03. 2007 13:19

s doskami DFI v kategorii kvality plne suhlasim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubino  |  01. 03. 2007 11:46

Pisu par pripominek co se mi moc nezda:

disky: Nechapu proc vsude cpete ty 320 GB Samsungy. Napr. do sestav do 15000,- by stacily mensi, treba 250 GB za 2000,- (pomer cena za gb je stejny). Co se tyce znacky - mozna bych volil nejakou firmu co ma vic zkusenosti s pevnymi disky, vybrat to nejlevnejsi se nemusi vyplatit.

Procesory: sestavy do 30K i nad 30K maji X2 4000+ EE. Na trhu je vic procesoru, ktere by se do zvoleneho limitu vesly (novinka 4400+ EE na 65 nm), chtelo by to zohlednit, v drazsi sestave bych cekal silnejsi procesor.

GK: sestavy do 30000,- a Vy ste je postavil za 25000,-. Podle me by se tam v pohode vesla 8800 GTS (8500,-), ktera je vykonem nekde jinde nez 1950 pro.

To jsou jen moje nazory. Kvalita techle prehledu trochu klesa. Myslim ze podobne prehledy by melo delat vic lidi, jeden clovek proste preferuje neco konkretniho a toho se furt zaslepene drzi (ati 1950 pro v sestave do 30000,-).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
osi  |  01. 03. 2007 12:52

Co se týká Samsungu, tak myslím, že i v testech vyšel Samsung 320 GB ze všech (resp. z vybraných) třistadvacetigb nejlíp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubino  |  01. 03. 2007 14:42

Jo, ty testy znam. Na zaklade podobnych sem si koupil Samsung 160 GB (ide). Taky byl tichej, rychlej, netopil.. Ale po dvou mesicich odesel. Nerikam, ze nejsou spolehlivy (v CZC mi dali jinej kus, kterej slouzi dobre), ale dalsi disk si koupim WD nebo Seagate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  03. 03. 2007 00:36

No, jo mě, zase asi tak, po dvou měsících odešel, 30 GigaBajtový Harddisk, značky Seagate, se 7200 Ot./Min, na rozhraní Ultra/Ata 133, objevily, se tam, na něm, špatné Sektory, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  03. 03. 2007 00:36

No, jo mě, zase asi tak, po dvou měsících odešel, 30 GigaBajtový Harddisk, značky Seagate, se 7200 Ot./Min, na rozhraní Ultra/Ata 133, objevily, se tam, na něm, špatné Sektory, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
panak  |  01. 03. 2007 13:26

Taky se mi zda, ze to tentokrat DD trochu odflaknul. V sestave za 30k rozhodne 8800gts.
Posledni slevy RAMek jaksi nezaznamenal - chce to ale hledat ... hlavne kdyz vim ze jdou dolu ...
Na okraj bych jeste podotknul, ze podle me by mel byt kancl. stroj za 10k v desktopu pekne pod monitorem - uspora mista, kabelaz, Dosah CD/DVD - nevyhoda chlazení, ale u takovychto sestav bez grafiky to stiha zdroj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubino  |  01. 03. 2007 14:35

Jo, v oblasti skrini je prehled dost chudy, vypada to, ze existuje jedna idealni skrin pro vsechny druhy pc - Coolermaster 330. Nic proti, urcite je dobrej, ale treba do levnych sestav bych dal klidne Minitower - vypadaj pekne, k cemu je beznym uzivatelum poloprazdny Midletower. Taky nechapu tu "hysterii" okolo levnych skrini a zdroju. Mam KME cx-6262 a sem spokojenej (nic nevibruje, chlazeni ok, hezky design). Do sestav za 10000,- mi prijde 2000,- za skrin i zdroj zbytecne moc, na trhu jsou vyrobky co udelaji stejnou praci za polovicni cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  03. 03. 2007 00:39

Jo, jo, taky mám, zdroj, značky KME-350 W, s procesorem AMD Sempron 2200+, v Socketu (A), a s Grafickou Kartou NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, a se 128 MegaBajty, Operační paměti, na Frekvenci 333 MHz (Efektivně), a s procesorem, téhle Grafické Karty NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, na frekvenci 250 MHz, a tenhle, zdroj, mi tuhle sestavu, utáhne, v pohodě, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaja  |  01. 03. 2007 17:23

naprosty souhlas Kubino,je to kovany ATInak. Pockej az konecne budou nove ATI na trhu tak se z nich bude moci po....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 03. 2007 11:37

Ahoj! Nevíte někdo, jak se jmenuje ta klávesnice a myš na první fotce? Ta barva je opravdu luxusní ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubino  |  01. 03. 2007 12:23

Oboji je od Microsoftu, podle designu jsou to myslim:
Microsoft multimedia keyboard
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=24659
Microsoft Intellimouse Explorer 3.0
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=40186

ovsem jestli je ta zluta barva je od vyrobce nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  01. 03. 2007 17:53

Myš Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 nedoporučuji, protože se již neprodává původní, ale Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 Eeuro, která není totožná s původní. Otřesně rachtající kolečko, kurzor v prohlížečí poskočí se stránkou, boční tlačítka mají vůli na prázdno a podobně. Raději si kup Microsoft Intellimouse Explorer 4.0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  02. 03. 2007 09:49

Díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  03. 03. 2007 00:34

A k tomu Multimediální program, Microsoft WINDOWS Media Player 11, asi nějaká verze CZ, prostě, no, hi, hi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  01. 03. 2007 10:34

Prosím, nemáte někdo rady či tipy ohledně levného spolehlivého kancelářského serveru pro 5 lidí (do 18000 bez DPH), který je možno nechat v kanceláři pod stolem a nezbláznit se z toho hukotu?
Mám v hledáčku dva modely
Fujistsu Siemens Econel 100, ale je to jenom s procesory Celeron D nebo Pentium 4 bez Speedstepu, ale prý je opravdu tichý- použivá pouze 2x 120mm fan jinak vše pasivně nebo
HP Proliant G4, kde je za obdobnou cenu k dispozici nový Xeon se Speedstepem a novým chipsetem Intel 3000, ale zase nikde nic není o jeho hlučnosti.
Poradíte? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  01. 03. 2007 10:54

si kupte normalni stolni pocitac, v teto cenove kategorii je to stejne uplne jedno... ja jsem si sestavil vlastni, nemam duvod platit za znacku a ty vychytavky, co tam byvaji stejne nevyuzijete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  01. 03. 2007 11:03

Děkuji za názor, ale používat normální stolní počítač jako server se mi v práci nechce. Zřejmě poběží 24/7 a myslím si, že je na to třeba speciální komponenty (chipset + celá deska, stejně jako disky, ECC RAM, zdroj apod.) Navíc by se hodila i rychlá záruka oprav a ne klasicky 30 dní na reklamaci Si nemůžu dovolit na 30 dní zavřít kancelář

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sup  |  01. 03. 2007 13:09

ECC pameti a komp do 18000?? to si delas srandu ne?:)jeste kdyz k tomu pripocitas raid,poradny disky, celeronD a P4 hrejou o dost vic nez C2D...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  01. 03. 2007 13:57

Nedělám si legraci s 18000,-Kč. Podívejte se na to kolik stojí ty servery, navíc pro 5 lidí nepotřebuji skoro žádný výkon. Třeba u toho FS Econel 100 se dostanu s nějakým slabším Celeronem D346 (11306,-), 2x512 RAM ECC DDR2 (přikoupit 1x512MB za 1000,-), linuxovým SW mirror raidem z WD 250GB RE (2x1500,-) a třetím 80GB zálohovacím diskem na cenu 15306,-Kč bez DPH a myslím, že mi to postačí na hodně dlouho. Navíc jsou to všechno věci určené a navržené pro servery + 2 roky servis do 48hodin. Pravda Celeron D topí, ale zase ta cena je kouzelná . FS navíc trvdí, že s ohledem na tichost jsou tyto servery přímo určeny do kanceláří a pokud se podíváte na to, jak je dělán (na jejich webu je model), tak zjistíte, že sice topí ale hlučet nemá co . Jsou tam jediné 2 ventilátory a to ještě 120mm jinak vše pasivní, včetně procesoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sup  |  01. 03. 2007 15:15

no dobrá, akorát mi přijde že celeronD+ECC paměti je kombinace desktop/server, ale jestli maj dobrou desku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  01. 03. 2007 16:27

doufám že ano, je to serverový intel, jinak souhlas celeron do serveru asi není to úplně pravé, ale pro interní CRM databázi s 5 uživateli, není třeba dvoujádrový xeon
Ale mě spíš zajímalo jestli někdo neviděl takovýto či jiný obdobný server v praxi a jak na něj působil. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada, Lada  |  04. 03. 2007 23:17

Základní deska Tyan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaja  |  01. 03. 2007 09:42

On se ten ATInak cpe uz i sem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jim  |  01. 03. 2007 08:57

Dík za článek. Jen jsem se chtěl zeptat před nějakou dobou byla na zive informace o tom, že intel bude v druhém kvartálu zlevňovat procesory. Tak jestli je to pravda?
A také kdy předpokládáte, že se do český obchodů dostane main stream geforce 8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DigitalDooM, DigitalDooM  |  01. 03. 2007 09:33

slevy přijdou v březnu , ale u Pentií D, kterých se chce Intel zbavit .... zlevnovat core nějak nemá důvod. Samozřejmě slevy pakliže budou se v obchodech projeví o něco později ;) Co se týká Mainstreamu na GF8 tak uvedení je zatím pravděpodobně njedříve březen přelom dubna, což by v překladu mohlo znamenat, že nejdříve ke konci dobna bychom se eventuálně mohli dočkat :) Jinými slovy nikdo nic určitě neví :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  03. 03. 2007 00:31

Já, jsem četl, že Grafické Karty NVIDIA GeForce 8600, mají přijít, na trh, snad, nejdříve v Květnu, letošního roku, tak nevím, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bubu  |  01. 03. 2007 08:47

Konečně hodně použitelných informací v "Upozornění:"
Upozorňování na možné problémy je dnešní době hodně užitečné, super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  01. 03. 2007 07:19

"never more!"

přehřívání, bugy, drivery atp. za to fakt nestojí. Kdysi to byly jediné aspoň trochu použitelné desky i přes zabugovanost (s výjimkou ABIT KG7 - to byla asi nejlepší a nejméně problémová deska vůbec pro socket7). Dneska už dělám jen ATI/AMD (buď RD580 nebo RD600) i přesto, že jsou buď méně výkonné, nebo dražší.

Možná desky s nF čipsety nabídnou o 5-10% vyšší výkon, ale prkno je základ, ale pokud je (i když jinak rychlý) čipset zabugovaný, a pokud k němu nVidia vyrábí ovladače, které mají stále různé problémy s funkčností, tak k čemu je to potom dobré?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DigitalDooM, DigitalDooM  |  01. 03. 2007 09:38

nikdo netvrdí, že NF je bezchybný chipset, ale z vyloženě závažnými problémy s funkčností jsem se dnes nesetkal ... největší problém byl v minulosti s funkčností některých značek pevných disků, což platilo u starší NF4 .... zbytečně bych to zase nehrotil :) - samozřejmě celkem dost nás vyhlíží ATI chipsety, kvůli čemuž si amd ati pořídilo ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  01. 03. 2007 09:46

mně vadí u nF např ta teplota..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patu  |  22. 03. 2007 11:05

Cital som cely clanok, a myslim ze DigitalDooM-a treba aj pochvalit nie sa donho len obuvat. Odviedol slusnu pracu, samozrejme kazdy ma trosku subjektivny nazor a moze si to doladit podla seba .. ale rozhodne GJ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  01. 03. 2007 10:40

Tak co si mam teda koupit? Chci zakladovku pro AMD, spolehlivou a nemusi byt taktovatelna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joss  |  01. 03. 2007 11:51

Co FOXCON

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  01. 03. 2007 11:56

ja se v tom nevyznam, potrebuju neco k AMD X2 a kdyz to tady ctu, tak nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  01. 03. 2007 11:56

asi bych chtel Gigabyte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fik  |  01. 03. 2007 00:43

solidní článek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pičusáček  |  01. 03. 2007 01:03

Jen me sere, ze nam tu digitalek porad vnucuje nejakou pojebanou 1950pro, kdyz tu je 8800GTS-320MB nebo 7950GT za sestku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DigitalDooM, DigitalDooM  |  01. 03. 2007 01:37

X1950PRO je za 4800,- - takže poměrem cena výkon skutečně bezkonkurence :)

7950GT nezlobte se, ale vyhozené peníze - jen o chlup lepší než X1950PRO, ale problémy s FSAA a výkonem obecně ostatně sedmičková řada celá nějak upadá - nvidie dlabe na ovladače a ani návrh jádra pocházející ještě ze 6tkové řady prostě není z nejideálnějších no a co s kartou bez dx10 a unifikované arch za více jak 5000,- ? :) ... to skutečně nemá význam pořizovat ... X1950PRO nebo až 8800GTS ... nvidie vážně odepsala půl trhu ... 79xx nad X1950PRO jsou nanic a X1950XT a spol taky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  01. 03. 2007 07:21

"nejideálnější" - no fuj!

jinak bych se s takovými lidmi nezahazoval, to jsou jedinci, kteří nedokáží překročit vlastní stín a koupit grafiku od jiného výrobce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huj  |  01. 03. 2007 12:24

Ja jsem spis nikdy nepochopil, proc bych si mel kupovat grafarnu za 8 a vice tisic. Obvykle kdyz si kupuju komp tak je to kolem 40 tisic bez DPH ale vetsinou tam dam "normalni" grafiku tak do 3 tisic -- ja teda nevim, ale k cemu by mi lepsi grafika byla? Hry me nebavi a zadny jiny duvod si predstavit nedokazu (teda asi krome CADu a podobnych veci, kterym nerozumim/nepouzivam)...

To neni provokace, proste by me to zajimalo. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hroch  |  01. 03. 2007 15:21

jelikoz je vetsinou cca polovina ceny PC dana jen za grafickou kartu a ty si kupujes PC za 40.000 Kc bez DPH, tak me celkem zajima, co za komponenty tam mas. tzn. ve tvem pripade 37.000 Kc bez DPH za stroj bez grafarny.... Bud mas PC s 2x Xeonem a 8 GB RAM a nebo tedy nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huj  |  01. 03. 2007 15:54

Vetsinou to vyjde zhruba nak takhle:

cpu 8
board 6
pameti 5
disky 7
grafarn a 3
mechaniky 3
case+zdroj 5
doplnky (mys, kb...) 2

Celkem neco pod 40... Zajimavy je, ze za poslednich 10 let uz jsem si kupoval celkem dost kompu, ale tyhle ceny jsou takrka konstatni (samozrejme pred deseti lety to byl ale jinej procesor a jiny disky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snajprik  |  01. 03. 2007 06:45

Ako nič v zlom pekne zostavy, ale skoro som spadol zo stoličky keď som videl v zostave za 10000Kč zdroj 350W za !!!2000Kč!!! a v zostave za 25000Kč zdroj 400W za 1450Kč a v zostave za 33000Kč zdroj 500W za 2000Kč. Mne ostava rozum stať, keď vidim zdroj za 2000Kč napajať sempron s integrovanou grafikou!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snajprik  |  01. 03. 2007 06:55

Sorry prehľadol som, že to je aj zo skriňou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  01. 03. 2007 00:26

diky za clanek, je super. vse na jednom miste!
chci koupit tichy pc kolem 15.000,- co nebo od koho doporucujete.
diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor