Uvedu zde postupně co se děje v CZC a jak při malých částkách vše je ok, komunikace, laskavost, ale když jde o větší částku, najednou je všechno jinak. Předložím sem i postupně jasné důkazy, což uvidíte i v pořadu Černé ovce na ČT. A co na to jednatelka společnosti paní Dvořáková nebo dozorčí rada pánové Mahdal, Tomášek a pan Zábrodský? Je opravdu CZC dvojka na trhu?1. U mě vše začalo zakoupením nové TV Samsung UE75TU7072 - 189cm za 24.990, -Kč na kterou byla akce "90 dní zdarma" (možnost vrácení) a kterou jsem zakoupil po informaci pracovníka CZC, že TV má 50Hz. 2. Jelikož informace od pracovníka CZC, byla milná, zaplatil jsem jinou TV - LG 86UN8500 - 218cm za 49.449,-Kč, která dle informace pracovníka měla být naskladněna do 14 dnů.....
K předešlému textu, co jsem napsal. Viník poškození se našel a nám byla celá částka vrácena v plné výši. Jsem velmi rád, že jsem se mýlil a můžu dál bez obav nakupovat v CZC, jelikož se k věci postavili čelem a věc řádně prošetřili. Ač jsem měl i mylné technické informace od CZC a zakoupil produkt zbytečně, což při takovém počtu lidí a dotazů se stane asi všude, tak k danému problému vrácení zboží a částky, se paní jednatelka Dvořáková netočila zády a spolu s dozorčí radou rozhodli ve prospěch zákazníka. CZC doporučujiDěkujiPolák
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 9. 2020 13:47
Mam vybrany notebook a u obou firem (Alza a CZC) stoji stejne. U koho byste koupili a proc, kdyz jde o polozku za 43 tisic?
Chceš radu? Uvedu zde postupně co se děje v CZC a jak při malých částkách vše je ok, komunikace, laskavost, ale když jde o větší částku, najednou je všechno jinak. Předložím sem i postupně jasné důkazy, což uvidíte i v pořadu Černé ovce na ČT. A co na to jednatelka společnosti paní Dvořáková nebo dozorčí rada pánové Mahdal, Tomášek a pan Zábrodský? Je opravdu CZC dvojka na trhu?1. U mě vše začalo zakoupením nové TV Samsung UE75TU7072 - 189cm za 24.990, -Kč na kterou byla akce "90 dní zdarma" (možnost vrácení) a kterou jsem zakoupil po informaci pracovníka CZC, že TV má 50Hz. 2. Jelikož informace od pracovníka CZC, byla milná, zaplatil jsem jinou TV - LG 86UN8500 - 218cm za 49.449,-Kč, která dle informace pracovníka měla být naskladněna do 14 dnů.....
Já chodím na obě E-shopy, na Alzu i na CZC, a mám zkušenost, že ALZA je mnohem pružnější, tam vždy dostávám odpovědi na své otázky v diskusi. K jedné tiskárně jsem u obou E-shopů jsem položila otázku, či je podsvícený displej ovládacího panelu. U ALZY jsem dostala odpověď hned druhý den, u CZC nedostala jsem odpověď ani do teď, namísto toho mi chtějí vytřít zrak jako omluvu voucherem 100 Kč na nějaký nákup. 100,- Kč pokryje jen cenu dopravy. U ALZY jsou skuteční odborníci na každou značku. Lze chatovat, u CZC se mi povedlo chatovat jen jednou. CZC aspoň uzná že jsou dvojkou na trhu.
Ano, souhlasím Alza se nezměnila ani po 8 letech, a je stále nejhorší obchod v česku. Pokud si dáte nějaký technický dotaz, musíte jej nejdříve zaplatit a pak vám na něj odpoví. Je to něco nevídaného v našich e-shopech. Dobrá je Alfa, CZC.
Má zkušenost s CZC.cz (dále jen CZC): Já tam letos realizoval 3 nákupy v hodnotě bezmála 20tis korun. V prvním případě jsem bohužel zvolil nekompatibilní výrobek a tak jsem jej vzápětí hned druhý den na výdejně vrátil a následně zakoupil výrobek jiný. I když mě na výdejně mě ubezpečovali, že se z centrály ozvou do pár dnů, tak se týden nic nedělo. CZC nereagovalo ani na vlastní webový kontaktní formulář ani na mé emaily a musel jsem poslat klasický doporučený dopis. CZC se po uplynutí zákonné 14-denní lhůty rozhoupal k odeslání dobropisu, i když jsem všechny náležitosti pro zaslání peněz oznámil již ve svém emailu i doporučeném dopise.Po mém upozornění, že porušili zákonnou lhůtu si sami určili částku je CZK24,05 a na upozornění, že to nekryje ani náklady spojené s odeslání doporučeného dopisu nijak nereagují.Z tohoto jednání mám za to, že záměrně natahují zákonné lhůty za povolený limit v rámci jejich firemní politiky a ty zákazníky, kteří se přihlásí, odbydou nicotnou částkou. Tím si zlepšují bilanci na jejich úkor.Tyhle už teda já podporovat nebudu. ALZA je proti nim zlatá!
U CZC.cz už nikdy!Před dvěma lety jsem si u czc.cz koupila telefon – Samsung. Všechno bylo ok, ale pak se začal kazit, první dvě reklamace proběhly v pohodě, závady byly odstraněny, pak ale telefon začal dělat náhodné chyby, tak šel znovu na reklamaci, kterou však servis – BRITEX neuznal. Tak to šlo několikrát. Telefon byl již na reklamaci celkem 5x a neustále mi ho vrací s tím, že se „popisované závady neprojevily“. Telefon si nechávají celý měsíc, a to i přes to, že mi odmítají o tuto dobu prodloužit záruku. Coby spotřebitel tedy šeredně naletíte hned dvakrát – nejenže vady neuznají, a to i když jim pošlete důkazy – video, kde je jasně nahrané, že si telefon dělá, co se mu zlíbí, ale ještě k tomu reklamujícího omezují na jeho právu užívat svůj telefon, resp. na mu záměrně a zcela neoprávněně zkracují lhůtu pro uplatnění vad výrobku. Zákazník totiž v dobré víře doufá, že když už teda zdá se neschopnému servisu závady naservíruje div že ne s manuálem k opravě, že jeho reklamaci bude vyhověno. Ale nenechte se mýlit. Mám ten dojem, že když jsem si koupila telefon s dvouletou záruční lhůtou, mám plné právo na to, telefon po tuto dobu používat! A třešničkou na dortu je naprosto nespolehlivé reklamační oddělení czc.cz! Připravte se na to, že budete na telefonu „viset“ hodně dlouho, než se dovoláte. To bych ještě dokázala omluvit. Ale když jim pošlete svoje vyjádření k reklamaci a zdvořile požádáte o potvrzení přijetí, musíte si po týdnu naprosté nečinnosti ze strany czc.cz sami zavolat, zda jim Váš e-mail došel v pořádku, přičemž slečna operátorka Vám sdělí, že se e-mail někam zatoulal, ale nakonec se ho podařilo dohledat. Stejně tak žádného vyjádření k Vašemu dopisu se nedočkáte. Takhle se obchodník, co si staví na dobré pověsti, navíc v dnešní konkurenční době, prostě nechová! A nejhorší je, že na nefunkčnosti reklamačního oddělení se s Vámi shodne i prodejce czc.cz! Na internetu jsem našla spoustu nespokojných zákazníků. Mrzí mě, že to dopadlo takto, ale kdykoliv to půjde obchod nikomu nedoporučím. Myslela jsem si, že nakupuji u férového obchodníka, který si zakládá na spokojenosti zákazníka. Zatím má zkušenost ale svědčí o opaku.
Body byly na CZC smazány všem, kteří během několika upozornění nepřevedly body ze starého do nového systému. Uživatelé byli předem upozorněni, že k tomu dojde. Na jednu stranu si člověk řekne, že na ně měl nárok ... to měl ale můj kamarád co hraje Lord of The Rings online taky, když kdysi hru koupil, pravidelně platil poplatky a po převodu účtu ze správy Codemasters pod Turbine došlo k absolutně stejnému procesu.. během čtvrt roku co na to měl tak neučinil a o účet zcela přišel. Je to blbý příklad, ale totožná situace ..Navíc ... ne že by se mi Alfa nelíbila, naopak, ale většina známých nakupuje na CZC nebo Alze, pokud se jedná o lajka, téměř vždy na Alze. Taktéž bych řekl že Alza a CZC si nejvíce konkurují cenami, jež jsou dost často o pár korun níže, než je tomu u konkurence. CZC má pěkný portál a 90% uživatelů CZC, kteří ho upřednostňují nad Alzou mi vždy řeklo že se jim líbí diskuze ke každému produktu.Osobně neznám asi nikoho, kdo by upřednostňoval Alfu, ikdyž věřím, že se jedná o kvalitní shop. Těm výsledkům se mi tedy moc nechce věřit ... i plno ajťáků, providerů a geeků co znám nakupují rádi na zmiňovaných dvou, kor na Alze, kde mají dost často gold členství s výhodami na dodávky zboží a urychlení reklamací, atd...Za mě CZC se kterým jsem nikdy neměl problém (dobrá komunikace i reklamace) a narozdíl od Alzy mi zase byli schopni při návštěvě kamenné prodejny předvést jakýkoliv produkt, který byl na skladě. V Alze mi řekli že mám koupit a v případě nespokojenosti vrátit.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 11. 2013 23:55
Já prostě všechno vyhledávám na heuréce ... když tam nenajdu (což se stává většinou dost málo často), tak hledám v těchto nejznámějších obchodech a když nenajdu tam, tak pěkně do google vyhledávače - tam jsou i ty nejmenší obchůdečky. Ale na heuréce vetšinou najdu - kouknu na recenze na heuréce a poté, pokud je to možné, i na těch větších obchodech - a když se mi zboží líbí, tak dám do heuréky, aby se mi ukazovaly obchody, které mají pobočky v mém městě (abych neplatil za poštovné) a kupuji u obchodů s minimálně 1 000 recenzí a průměrem přes 90% a většinou nakupuji u méně známých obchodů - tuhle taktiku bych nevyměnil :)
Kupuji střídavě dle potřeby u všech uvedených, zkušenosti jsou následující:- CZC: problémy s reklamacemi, špatné ceny, to týhle firmy bych šel jen ve výjimečném případě- Alfa: bez problémů, ale chybí možnost osobního odběru, musím se spoléhat čistě na poštu- Softcom: bez problémů, spolehlivé dodávky (pokud se vejdou do ceny), přijatelný odběr přes zásilkovnu- Alza: kromě otravného zeleného mužíka a marketingu pro debily s 50+% slevami je plusem možnost platit kartou a hlavně ráno objednat a odpoledne vyzvednout (nevím jak vy, ale já když něco potřebuju, tak to potřebuju za dobrou cenu, ale hlavně rychle! Když přijdu v 8 k mrtvému modemu, tak je dobré v 10 objednat nový a po 17 hod. si ho vyzvednout.)- TS: bez problémů, jen se mi zdá, že doprava "zdarma" zbytečně kazí ceny. Dávám stejně přednost osobnímu odběru, opruz je i příplatek za kartu.
rad nakupujem v Alze v Brne- maju dobre vyriesenu prebierku tovaru na pobocke- maju velmi rychlu dodavku tovaru - ked si objednam do jedenastej (minule som poslal objednavku 10:59), tak pred piatou je tovar na pobocke, za prepravu na pobocku dam len 25 czk- na alzu chodim cez heureku, takze kupujem po porovnani cien, a mimozemstana ignorujem- raz som tam vyhodne kupil kresliarky tablet intuos, bol iba rozbaleny, spokojnost- celkom som nepochopil tie "bazarove" cenydakujem za tipa o alfa.cz
Celé hlasování je podvodV Alfě, CZC a TS bohemii sedí lidi a hlasují v těchto anketách. Reálně je první v ČR z hlediska prodejů IT Alza, hned za ní Mironet, pak CZC a TS bohemia, poslední je Alfa... tady údajně 50% všech nakupuje v Alfě...pěkná blbost :).Alfa, CZC a TS Bohemia...to jsou společnosti, o kterých najdete velké množství článků, že jako jejich nadšení zákazníci zde nakupují...po prověření IP adres se zjistilo, že Alfa, CZC a TS Bohemia podváděly.k čemu jsou takové ankety?
Kdo, kde, kdy a jak ty IP adresy prověřoval?Domnívám se, že kdybych přihlédnul ke názorovým vyjádřením v této diskuzi, tak i zde má Alfa i CZC rozhodně navrch oproti Vámi zmiňované Alze i Mironetu.Vychází mi tedy korelace anketa~diskuze.Četl jsem opravdu CELOU diskuzi.Máte-li v ruce nepopiratelné důkazy o manipulaci s hlasováním, rád se s nimi seznámím.
Přečetl jsem článek a všecky příspěvky včetně vláken, ufff. :)Proč? Protože v tomhle IT světě "jedu" už hezkých pár let, a vůbec...Alfu si pamatuji jako studentík, když ještě měla jen jednu prodejnu. Přetékalo to tam zbožím i zákazníky. Z dnešního pohledu bylo fascinující zajít si tehdy nejdříve pro papírový ceník na jedné A4, několik dní spekulovat (bez internetu!) a pak si přijít pro obří 8,4 GB HDD. =) Někde ještě mám docela velkou sbírku těch ceníků.Zažil jsem pak otevření druhé i třetí prodejny v OV, několik reklamací (včetně toho 8,4 GB HDD) a přivedl jim mnoho dalších zákazníků.Pak mě život odvál pryč a pak do Brna a po Alfě se mi tu děsně stýskalo. Trvalo to téměř rok. A pak zde otevřeli pobočku. Byl jsem tam snad hned první týden, a srovnával s Ostravou. Bylo to hodně jiné, ale zvykl jsem si. Bohužel ty prostory tu firmu omezují, nepasuje to tam. Mám z toho podobně divný pocit jako vnímám ze zdejších popisů nového sídla Alfy v Ostravě. Až tam pojedu, musím to nové sídlo konečně navštívit a také se chci podívat i na ta stará místa...Alfa má sice obstarožní web, jsem na něj ale zvyklý a většinu věcí tam najdu poměrně rychle. Avšak bez pokročilého parametrizovaného vyhledávání je to pro mě velké mínus. Naopak tam mají velmi dobrý srovnávač parametrů vybraných produktů vedle sebe, tohle mi na CZC hodně chybí.Je tedy asi jasné kde jsem dosud nejvíce utrácel. S rozvojem internetu jsem však neusnul na vavřínech a nakupoval ledaskde. Např. v CZC si mě získali prodejem SSD v době, kdy toto zboží nikde jinde ještě ani nenabízeli. Psal jsem tehdy dokonce do Alfy, jestli u nich nějaké SSD seženu a kdy. Nakonec jsem vybral u CZC a nechal si to poslat. Možná to byl tehdy můj první nákup s poštovným, taková to byla nouze. :) Bohužel i tento SSD šel na reklamaci, poštou, proplatili náklady a já byl podobně jako u Alfy příjemně překvapen reklamačním přístupem. Dlooouho jsem slintal nad cenami a rozsahem nabídky CZC, až tady v Brně nakonec taky otevřeli pobočku. Ano, přiznávám, jsem staromilec, zboží si chci vždy prohlédnout. ;)Měl jsem tu čest se všemi v článku jmenovanými e-shopy a nepamatuji si na nějakou výrazně negativní zkušenost. A kupodivu ani na jedinou zamítnutou reklamaci. Částečně to snad bude i tím, že jsem závadu vždy poměrně dobře zdokumentoval. Například pro Mironet je video (třeba z telefonu) v případě problematické opakovatelnosti problému vítaná pomoc a případně i jediný důkaz, který však berou vážně.Zažil jsem však několik víc-než-měsíčních čekání na vybrané zboží, vždy to však byl kousek s cenovkou na úrovni průměrného měsíčního platu a buď horká novinka nebo velmi žádaný model, který jinde prostě buď ještě nebyl, nebo už nebyl, případně "byl papírově" u nějakého podivného prodejce a za cenu citelně vyšší.Mé dnešní nákupní návyky se "překvapivě" shodují s tím, co popsali další zde diskutující.Zboží podle parametrů nejčastěji vybírám na CZC, občas na Mironetu, případně s pomocí zahraničních služeb. Zkoumám i zkušenosti se zbožím (v tomto CZC jasně vede) a často také své zkušenosti sdílím.Cenu pak kontroluji na zbozi.cz, případně na heureka.cz.Tam často na prvních místech vyskočí Alfa nebo CZC, případně někdo třetí, ale do experimentů se už moc nevrhám.Ve finále kromě ceny rozhoduje dostupnost zboží a má lenost trmácet se na pobočku (CZC je blíž).V Alze mě osobně irituje mimozemšťan a ceny, které i po slevách jsou vyšší než jinde. Na druhou stranu, když ve firmě něco hoří, tak se na peníze nehledí a Alza je rázem vítaným záchranářem.Díky zkušenostem s nákupem pro firemní projekty ve výši několika stovek tisíc Kč jsem získal i pohled do zákulisí a cenových nabídek "na míru", vyzkoušel pružnost při požadavcích typu "chci 20 těchto notebooků!" a též zažil (nenaplněné) obavy z termínu dodání, kde musím u CZC vyseknout poklonu, protože co mi do telefonu slíbili, tak to vždy dodrželi. A nevzpomínám si, že by e-shop říkal "skladem" a oni to přitom neměli. I když tedy u některých položek je to "objednejte-objednáme".Pro zajímavost, poslední PC jsem poskládal z komponent zakoupených v následujících e-schopech.Aukro: 3 komponenty (CPU, PSU, COOLER)CZC: 3 komponenty (MB, RAM, VGA)Alfa: 2 komponenty (CASE, SSD)Hodně jsem bojoval s dostupností, zejména VGA a PSU, který se zdá, že jsem zastihl na odchodu z trhu, neb stále nikde není skladem.Díky za pěkný článek a obsáhlou a konstruktivní diskuzi, která bude na příštích pár let studnice příkladů i varování pro mnohé e-shopy i zákazníky. =)DD
Já kupuju skoro všude, většinou si zboží hodím do Heuréky a mrknu jak na cenu, tak hlavně na dostupnost. Jsem ten typ člověka, který když něco chce, chce to okamžitě :)V tomto jasně vede Alza, kde skladem = bude to dnes, pokud objednám do 12 hodin (nebo tak nějak). Vzhledem k tomu, že není problém odbočit cestou z práce doleva místo doprava a být v práci do 17 hodin mě taky nezabije, je to téměř ideální.Alfa a TSB mají společný problém, a to že nejsou po cestě domov - práce. Navíc u Alfy se fakt blbě parkuje (Brno), TSB má sice parkoviště, ale ta závora je fakt zážiteček. (I když pokud se v Rondu hraje hokej, ALza je taky zajímavá).CZC a MIronet jsou na tom podobně s parkováním a dostupností, ale nikoliv se skladovými zásobami. Zatímco Alza většinu věcí dodá ten samý den, ALfa má dost věcí skladem, ale snažit se něco přesunout mezi pobočkami je zlo, tak CZC, jak se tu několikrát zmínilo, je v tom to opravdu geniální. Mironet má přesuny relativně rozumné, TSB už ani nevím. Ohledně cen: nepřijde mně, že by Alza byla nejdražší. Možná někdy je, ale taky ty věci má skladem na rozdíl od ostatních, kteří tak ve snu. Nezanedbatelné nejsou ani děkovné kupony na slevu, nedávno jsem kupoval monitor za asi 11000 Kč, napsal jsem ve firmě do chatu, jestli někdo nemá kódy a hned jsem ušetřil 600 Kč.Co se týče vracení věcí, vracel jsem v Alfě a bylo to peklo (chtěli po mně nějaké věci ,které u té grafické karty prostě nebyli a pak uznali, že si spletli verzi + spousta keců okolo), v TSB jsem vracel jednou monitor s vadnými pixely a v pohodě, ale to už je dávno, Alza naprosto bez problémů vrací peníze na počkání - až mě jako zákazníka děsí, co si asi tak kupuju... Vracel jsem tam věci od wi-fi karty (v našem bytě neměla šanci), přes audio minisystém po televizi (to teda tchán) a platil jsem jen jednou asi 300 Kč za ten audiosystém, kde jsem fakt udělal mini škrábanečky.V TSB,Alza a Mironetu jsem neměl problém reklamovat věc bez jakéhokoliv dokladu, v Alfa je to opět peklo, navíc reklamace grafiky: popis závady: karta píská, je to slyšet při zapojení DVI2 v BIOSU. Odpověď: karta je OK, projeli jsme 3D testy a nepadá - za co?!?!Chvíli jsem v jednom z těchto obchodů dělal technika při škole a trošku vidím do zákulisí. Vím, že zrovna za mého krátkého působení se měnila politika firmy z "udělejte ze zákazníka vola a protáhněte to na 30 dní" na "fakt se snažte mu vyhovět" a bylo to znát.Takže závěr? Je mi celkem jedno, kde to nakoupím, zajímá mě rozumný součin dodací doby a ceny a jak složité mám vyzvednutí. Někdo v Horní Dolní bude mít asi úplně jiné nároky, resp. ho nezajímá parkování před pobočkou, ale spíš rychlost odeslání a cena poštovného.To, že CZC má pod zbožím diskuze, může být super, ale nijak mně to nezabrání tomu, abych si diskuzi přečetl a pak nakoupil jinde :)
Softcom, už asi 15 let dobrý zkušenosti, reklamace několikrát a vždy ok. A rozhodně není dražší než Alza, ten test je mimochodem dost náhodný. A mohu potvrdit i slova o nabídce nižší ceny.
Softcom taky léta používám, ale jejich novej web je katastrofa, mám pocit že vyštrachali nějakou 15 let starou zálohu a použili to jako "redesign".
Jsem ajťák, tak nakupuji u SWS, Edsystem, softcom, alza, czc a minoret.. U mě rozhoduje dostupnost skladem a cena. Alza je většinou dražší i když jsme gold partner, ale pro změnu drží věci skladem a kdykoliv v akutnim případě tam můžu jít nakoupit.
Ještě rozhoduje nákup na fakturu :)
Nemohu si pomoct, ale asi TS Bohemia. Dlouho jsem nakupoval přes Alzu, ale momentálně je TS číslo 1. 🙂
Taky ty obchody stridam. ale v alfe jsem kdysi chtel zkontrolovat lcd na spatne body. no to bylo pindu. navic mi bylo sdeleno, ze mi predvedou jen 1 a kdyz bude spatny, druhy uz bych musel vzit jak je. test zabral 3 minutky, lcd ok, ale ty vrazedne pohledy vidim jeste ted.
jen doplnim-problem je, ze podle normy je nekolik bodu ok. takze pokud clovek koupi lcd s par body, v ramci klasicke reklamace to nebude uznano a muzu na to cucet nekolik let jiz od prvniho dne. a to jsem tem tupcum nemohl vysvetlit.
problém není v tom jim to vysvětlit, oni to dobře ví - problém je v tom, že byste ty pixely mohl najít 🙂Na tohle je super těch 14 dní na vrácení. Pokud on tvrdí, že 3 pixely jsou v pořádku, musí ten monitor vzít jako nepoškozený.Dobré to měl kdysi Cybex, dával garanci na 100% kvalitních pixelů pro většinu monitorů 14 dní po koupi. Výsledek byl, že jsem koupil monitor v TSB, měl 1 vadný pixel uprostřed, tak jsem ho vrátil a koupil ten samý u Cybexu - měl 3 vadné pixely - vráceno v rámci jejich záruky, za 3 dny jsem měl nový a bezvadný. TSB utřelo, Cybex si vydělal 🙂
Tam jdeo to, že na tohle jsou nařízení shůry. Není na to čas ani řádný prostor. Jak Ti radí diskutér vedle. Z e-shopu. Ale riskuješ odečet za to, že zboží není v původním stavu(max pár stokorun:).
Czc má rozestrkané pobočky asi někde v křoví v okolí Prahy,jenom jednou jsem se přinutil jet někam do Háje, stát frontu v nějakém chaotickém prostoru. Alza jsou šejdíři a spameři, ale mají skvělý showroom a vůbec kulturu osobního nákupu, je to světelné roky před čímkoli v česku. U TS jsem pobočku taky nikdy nezahlídl, ale eshop funguje výborně, a ceny i bez fake slev ujdou.
Po tom co mi Alfa poslala fejkový Apple sluchátka, už Alfu nikdy.
Já nakupuju v Agem.cz. Mám je z počernic kousek a mají skladem (tj. ihned k odběru) kvanta zboží. Kupovali jsem do firmy 8ks Crucial 960GB SSD a skladem 50+, potřebovali jsem 2000 UTP kabelů opět skladem desetinásobek. Navíc ceny úplně jinde než zmiňované obchody, což je dáno tím že jsou i velkoobchod. Reklamace osobně na pobočce vždy výměnou za 5 minut kladně vyřízeno.
Agem je trochu jinde, nez alza/czc/ts (byt TS k agemu ma bliz).Sam mohu napsat 100mega/atcomp, a hned jsme zase u jinych cen, a na jinych skladovych cislech. Ale to uz nejsou shopy pro koncaky, pri "nepartnerskych" cenach....Jinak dnes obvykle vyhrava "ti co to maji na sklade", a ti co mi to nejrychleji doruci. Jestli zaplatim 500 nebo 530 je mi fuk. Pokud ale objednavam neco ve vetsim (ci drazsim, ci kombinace vetsi mnozstvi a drazsi), pak je to zcela jine, cena + pridana hodnotaJinak alzu dnes moc po pravde nemusim, bo uz pakrat jsem od nich koupil vec, ktera vypadala jako pouzita (netbook, prehravace, sluchatka etc.). A jako koncakovi (pri uziti alzi) je mi fuk, jestli je to vinnou skladovani, nebo vinnou "reklamovanych veci", ktere jsou znovu baleny (doufam ze to tak neni).
Je to o zvyku a o tom, co je nejblíže. Nefandím ani jednomu ze zmíněných obchodů, ba ani s jedním nemám špatné zkušenosti. Snad ze zvyku a velikosti chodím nejčastěji do Alzy, pokud jde o něco dražšího, zkontroluji kde to mají levnější. Jestli má někdo problém s Alzou jen kvůli jejich maskotu, jejich věc, ale upřímně mám problém to pochopit.
Jedině CZC.cz. Léta ho využívám a nemám sním absolutně žádný problém. Všem doporučuji.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 8. 2013 18:19
Ty reklamy v televizi musí někdo zaplatit... (Alza.cz)
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 8. 2013 17:31
U mňa víťazí jednoznačne Alza, pobočka v mojom meste, dobrý prístup, systém alzákov, bohatý sortiment...
Alza: vadia mi tam 2 veci ten zelený mimozemstam a to že ako hlavnú cenu majú cenu bez DPH. Nakupujem iba v CZC hlavne pre komentáre, recenze a mám ich pobočku Praha Háje 200m od bytu 🙂
Hodně jsem nakupoval u LAN shopu a spokojenost, vždy rychlá dodávka a vše pečlivě zabalené. Na Alzu často koukám, když potřebuji skouknout nějaké parametry, ale kšeft u nich asi nikdy neudělám, jsem vždycky na prášky, z toho jejich uřvaného Marťana ! 3-[ "U nás na Alze teď máme masakr cen !! Rozumíš ?! Masakr cen !! :-O Chi Chi !"
Mohli jste zhodnotit i mobilní verzi webu.
Miroslav Kučera na konci článku asi nebyl pravidelný návštěvník CZC eshopu.Jinak by se loni o novém eshopu dozvěděl včas a věrnostní body by si tam ze starého převedl (jedním kliknutím).Já vím, nejlepší by to bylo automaticky, ale CZC holt zvolil tuhle filtraci neaktivních zákazníků.
To jsem si taky nejdriv myslel, ale pak jsem se kouknul na ten obrazek ještě jednou a je tam ten odecet za neaktivitu, ne tim prevodem. Prevod udelal, mas to tam i napsane: převod bodů z CZC1. Smazali mu to, ze neudelal rok nakup. Coz se mi moc nelibi, nevidim důvod, proc by to měli mazat, když si rok nic nekoupim.
To je odecet na "neaktivitui".
Anketa má zatim zajímavý výsledky… Já se nestydim přiznat, že nejčastějš nakupuju na Alze, nebudu si hrát na pozéra, ač mě ten zelenej zmrd taky sere. Alza má prostě velkej výběr a hromadu výdejních míst
Tak do tsbohemia jsem psal dnes dopoledne stížnost. Citace:"Dobrý den,dne 16.7 (datum expedice z informačního emailu) jsem zakoupil přes e-shop zboží na fakturu XXXXXXXXX které bohužel nesplnilo mé požadavky a představy. Proto jsem se ho rozhodl vrátit. Dne 26.7.13 jsem ho donesl na pobočku a sepsal se zřízencem nějaké papíry. Bohužel do dnešního dne nemám žádné řešení problému.Týden na vyřízení tak banální věci považuji za velmi dlouhou dobu. Domnívám se, že vaše reklamační oddělení zákazníkům schválně znepříjemňuje život a vrácení zboží dělá co nejvíc složité, zdlouhavé a stresující. V TS Bohemia jsem nakoupil soukromě jen jednorázově protože u našeho dodavatele nebylo požadované zboží skladem. A můžu říct, že zůstanu u Alzy (kde jako firma děláme obrat stovky tisíc obrat). Vrácení zboží na pobočce Alzy trvá asi tak pět minut a nejdelší čas zabere když si prodavač opisuje údaje na dobropis - ANO vrácení zboží je vyřízeno NA POČKÁNÍ. Arogantní chování TS Bohemia mě rozčiluje a kudy chodím tam vyprávím můj příběh. Zkušenost s TS Bohemia je pro mě velmi záporná a budoucí spolupráci nepovažuji za pravděpodobnou.Požaduji urychlené dořešení problému a navrácení celé částky za předmět. Preferuji navrácení na účet XXXXXXXXXXPředem děkuji za dořešení problému. S pozdravem XXXXXX"... tak asi tak.
WTF? Koho zajímá tvoje korespondence?
Stresující si to očividně děláte vy sám. Prodejce má na vrácení peněz 30 dní. Nechápu, proč prostě na ty peníze normálně nepočkáte a už po týdnu píšete stížnost. S vám bude asi radost jednat...
U Alzy jsem si navykl na určitý standart služeb a když něco vázne tak se mi to nelíbí.
Kdyz maji na neco ze zakona 30 dnu, maji na to 30 dnu. Vztekas se uplne zbytecne, na co jses nebo nejses navykly nikoho nezajima. Jestli te to ze jednaji v ramci zakona tak strasne stresuje tak tam uz holt nenakupuj, easy.
cista retardace :) nebyt takovych lidi, tak se vsechno vyrizuje rychleji - urcite nemaj nic na praci, nez cist srac*y :-/
Pohled z druhé strany.Určité zboží se musí poslat na posouzení výrobci, zda není vadné či fyzicky poškozené. Nelze jej běžně vyzkoušet.Vaše historky si povídejte komu chcete, ale tento případ se Vám může stát kdekoli s kýmkoli.Naopak byste už mohl trošku vědět co a jak, když jste tak erudovaný nákupčí.
Je tu ještě jedna věc, která je důležitá. Jak zacházejí s vráceným zbožím! ? U Alzy je to loterie. Pokud je obal zalepen nálepkou Alza originální zboží (nebo tak nějak), tak mám podezření, že je to zboží divné, vrácené jiným zákazníkem a zkouší to prodat dál. Ve firmě jsme si nedávno koupili síťový prvek od Alzy a na úchytech byla ještě omítka, jak to měl někdo přišroubované na zdi, než to vrátil :)
Já mám třeba špatnou zkušenost s Alzou ohledně reklamace.Po osmi měsících odešel HDD, a to nadobro (asi elektronika disku) šel jsem reklamovat, bohužel už jsem měl po 6 měsíční lhůtě, takže pvní reklamace, ta zamítnuta že prý mech. poškození apod. disk nic nevykazoval a ani při příjmu na pobočce nic takového týpek nezjistil, takže druhá reklamace, tentokrát neuznáno ze stejného důvodu, takže třetí reklamace a potom už mi museli vrátit peníze, ale musel jsem třikrát jet 30 km na pobočku do ČB, takže jsem najel 180km jen kvůli reklamacím a trvalo ctvrt roku nez mi vrátili peníze.Takže za mě Alza z důvodu reklamace už nee, u czc zatím vždy reklamace bez nějakých průtahů a výmyslů a navíc si neúčtují poplatek za vyzvednutí zboží na pobočce
nejlepší je alfa, pak czc; nejhorší je alza.
Za mě ALFA. Když objednám do 16:00, tak to mám ještě ten den doma. Co víc si přát.
Co se tyce cen tak neni o cem diskutovat, Alfa je z 90% vzdy levnejsi nez zbytek. Co se tyce webu tak rovnez Alfa, v clanku vytykane drobne pismo a oldschoolovy vzhled je pro mne naopak nejvetsi benefit protoze jsou ty stranky aspon prehledne, hlavne vypis detailnich parametru konkretniho produktu je super, hlavne kdyz na to clovek kouka z mobilu nebo z notebooku s malym vertikalnim rozlisenim. Ten web bych urcite nemenil, lidi kteri na Alfe casto nakupuji uz jej dokonale znaji a vedi kde co presne je, neni nutne podlehat grafickemu diktatu a cpat za kazdou cenu na stranky obrovske obrazky a pismo jak pro slepce s 20 dioptriema. Doprava zdarma ten samy den v ramci OV je uz jen tresinka na dortu. U mne navic hraje znacnou roli nostalgicky prvek, znam Alfu od jejich uplnych zacatku kdy meli jednu mrnavou prodejnicku s Amigama a kazetama pro osmibity :) Skoda toho prestehovani do budovy byvaleho Nosretiho, maji to tam sice pekne, ale uz to nejak neni ono... atmosfera 3 prodejen v Mariankach ktere byly v jakoukoliv denni hodinu neustale natriskane lidma je pryc. Jestli je tu nekdo z Alfy popr. nekdo kdo tam predtim pracoval a zna zakulisni info, muzete mi rict proc se vlastne prestehovali do toho Nosretiho? To misto kde byli predtim bylo prece naprosto genialni, par metru od zastavky, lepsi flek snad v OV neexistuje. Ted tam musi clovek smatlat skoro 300m pesky nebo dojet autem a to hazet na dost vzdaleny parking. Nechapu. I tak je to pro mne ale porad co se tyce elektroniky a IT veci e-shop #1.
Hlavně je to E-shop, tak lidí z jiných měst nebudou řešit kamenný shop. Ale když jsem minulý rok byl na prodejně vyzvedávat PC, tak ten shop byl napraskaný, že jsem vzdal čekáni ve frontě u pokladny. (potřeboval jsem ještě nějaké prázdné DVDčka, které jsem si neobjednal)
jj jasne, krome lidi z OV jejich kamenny shop nikdo resit nebude, mne by jenom ze zvedavosti zajimalo z jakeho duvodu se vlastne prestehovali do toho byvaleho Nosretiho... bavil jsem se o tom s vice lidma kteri v Alfe nakupujou pravidelne, skoro kazdy rikal ze ty 3 prodejny ktere meli predtim byly tak nejak pocitove lepsi. Je to takovej blbe definovatelnej pocit... proste kdyz tam clovek prisel tak tak se cejtil jak u nejlepsiho kamose v obyvaku, amici by rekli "home, sweet home". Tedkonc ten novej barak co maji je sice peknej, ale taky dost chladnej a neosobni (aspon tak to tam na mne pusobi). Do tech starych prodejen jsem chodil hrozne rad, treba se jen tak mrknou aniz bych chtel neco koupit... ted co jsou prestehovani uz bohuzel ne.
S tím chladem souhlasím. Sice jsem tam nikdy nebyl, ale z fotek to na mě dýchlo dostatečně negativně.
Můžeš přece parkovat přímo před prodejnou na hlavní cestě, vždy sem tam našel místo ať už dopoledne nebo odpoledne, opravdu sem tam nikdy nezažil problém s parkováním přímo pře obchodem.
Ty původní obchody byly opravdu hezké, bylo tam většinou plno zakázníků, ale v novém je to podobné i v tom novém bývá dost lidí, alespoň co jsem jsem tam za tu dobu párkrát byl, ale napadá mne jedno laické vysvětlení proč jsou v novém místě, co třeba že chtěli mít sortiment zboží pod jednou střechou,v modernějším stylu, než ve třech obchodech🙂???
A proč se porovnávají zrovna 4 nejdražší eshopy v ČR ?
Protože lidé nejsou tak bohatí, aby měli nakupovat v těch nej nej nejlevnějších obchodech z nějaké horní / dolní, kde je velmi veliké riziko toho, že člověka natáhnou...B-]
TS Bohemia = banda arogantních "všechno vím, všechno znám". Když se člověk potřebuje na cokoliv zeptat, je problém.Alza - předražený obchod, kde jsou milí a ochotní jen dokud platíte. Když jdete reklamovat, je zle.Osobně nejvíce preferuju Softcom. I když s tím jejich vystupováním to poslední dobou taky trošku pokulhává. Ale mají dobré ceny, perfektní reklamační oddělení.
Z Alfy mám nepříjemnou zkušenost s reklamací. Donesl jsem HDD, že nejde načíst v PC. Pán se od stolu na něj podíval a řekl mi, že reklamace se zamítá. Tak jsem mu kladl odpor, že takhle ne (sám jsem tou dobou x let pracoval na reklamačním oddělení). Tak, že to prej z jeho dobré vůle maximálně může poslat dodavateli a výrobci, ale že to může trvat x měsíců (protože reklamaci na místě zamítli,...). Chvilka výměny názorů. Nakonec to odeslal a za pár týdnů byl zpátky nový HDD, protože ten starý byl vadný.
A co takhle to podat, jak to bylo doopravdy? He? 😉 To že tam spousta lidí donese rozflákáný mobil s displejem(po 14dnech od koupě) nebo naražený HDD a pak se chce hádat , je smutné, ale fyzicky poškozené zboží je problém zákazníka.
Jak víte, že byl HDD naražený? Běžně si se stolním počítačem nehážu. Navíc zvenčí byl disk neporušený, tak je mi dost záhadou, jak přebérající člověk od oka poznal, že jsem si ho zničil sám. A pokud to poznat nejde, tak logicky danou věc pošlu do servisu na posouzení. A kdybych si ho doopravdy zničil sám, asi by mi nakonec výrobce nový disk nedal.
Bohužel po sloučení TS Bohemia a Alfacompu zavřeli v Brně v Alfě reklamační oddělení v druhém patře. Ty se teď vyřizují dole na prodejně a je to znát. Reklamační pracovník je tam jeden u pultu, kde se prodává, nic nemá čas pořádně vyzkoušet, prostě teď tam něco reklamovat nebo vracet - hrůza.🙁
Fakt? Já sice na to umístění reklamačního oddělení strašně nadával, přece jenom plazit se (ještě s mou fóbií z výšek a 100kg váhy) tím průhledným schodištěm dvě patra nebylo nic příjemného, ale představa, že to řeším dole, je opravdu děsná.BTW to mně na Alfě vadilo vždycky, že člověk potřebuje manuál, aby zjistil, do kterého patra má jít a nejhorší je, když mám objednávku a půlka je v přízemí a půlka nahoře a já musím stát dvě fronty, jakoby to nemohli už nachystat, když stejně musím čekat na potvrzení připravenosti k odběru.
Ta expirace bodu u CZC me ted velmi zklamala, 30 tisic bodu pryc!!!. Zustanu nadale verny TS Bohemia, poskytuji slevy pro studenty, pripadne vam produkt prodaji za nizsi cenou kterou na internetu najdete. O doprave zdarma ani nemluve. Navic lide na pobocce jsou tak vstricni, ze se mi podarilo vratit zbozi i po mesici.
Upřímně řečeno je to částečně i vaše chyba - body bylo možné převést do nového eshopu,Já v seznamu bonusů mám:18.7.2012 15 351 b speciální CZC1 převod bodů z CZC1
To s tim nijak nesouvisi...
Využívám Alzu, protože i když mají zboží občas dražší o nějakou tu stovku než jejich nejlacinější konkurent, můžu se spolehnout, že je opravdu skladem a mohu jej mít doma ještě během dne, nebo nejpozději zítra.
Asi nejvic Alza mam to pri ceste z prace vetsina zbozi co tam kupuji je na nakem cenovem prumer a objednavat si to z druheho konce republiky mi fakt za tech 150kc slevu nestoji :) Reklamaci sem moc nemel snad jenom SSD a RAM ale oboji bylo do tydne ready :)K te otravne reklame v TV ta mi je celkem ukradena 😃 Koukam pouze na Discovery a podobne kanaly takze nebejt YT tak sem ani nevedel ze alza nakou reklamu ma 😃
Za mě Mironet, není nejlevnější, ale při servisních zásazích či reklamacích nedržkuje, neprudí ale koná, což se některých ostatních říci nedá.
S Mironetem se shodnu, zkušenosti s nima mám dobrý - ani vrácení ve 14-denní lhůtě nebo výměna za jiný kus nebyl problém. Na druhou stranu - nakupuju u nich už hodně dlouho, takže možná ten přístup je tím trochu danej..😀
A zrovna vcera jsem podstoupil nakup u CZC, a jak to dopadlo. Jestli management nekdy place, ze se jim nedari jako konkurenci, nemaji se cemu divit.1) v katalogu vyberu zbozi, ktere chci poridit, pridavam do kosiku - zbozi je oznacene "skladem" *2) prechazim k objednavce3) na strance se na me smeje "dodani dnes" (doprava DPD **) - tak jsem spokojen, protoze to je presne to, co chci - chci zbozi jeste dnes (objednavku jsem vytvoril dopoledne)4) pokracuji ve vyplnovani formulare5) zaplatim pres platebni branu... a uz jen cekam. A ono se nic nedeje. V seznamu objednavek nevidim jediny naznak zmeny. Vecer si tedy troufam volat na zakaznickou linku, ale je mi sdeleno, ze zbozi uvidim az v pondeli!Cele toto martirium jsem podstoupil prave a jen kvuli tomu, ze jsem nechtel podporovat zeleneho vresticiho skreta, u ktereho bylo to same zbozi navic o 150,- drazsi. Ac nerad, priste u skreta asi nakoupim, protoze skret mi zbozi doruci do nekolika hodin - jeste ten samy den.* mel jsem asi spozornet, protoze "doruceni dnes" se zobrazilo i pri vybrani Ceske Posty** skladem v centralnim skladu, ze ktereho se zasadne zbozi neexpeduje (jak jsem pochopil z telefonatu): prvni den se posle zbozi z centralniho skladu do "normalniho" skladu, kde se pak zbozi predava dopravci az druhy denChtelo by to zakaznikum nelhat - neuvadet, ze bude zbozi dorucene jeste ten samy den. Nemluve pak o oznaceni "skladem". Jako zakaznika mne nezajima nejaky centralni sklad - pokud vidim, ze je zbozi "skladem", ocekavam, ze ho lze ihned expedovat k zakaznikovi. Ale asi cekam v roce 2013 prilis...
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 8. 2013 17:59
U CZC je to nechutný trik. Kdo nezná, naletí jako Vy, kdo zná ví, že nejrychleji se ke zboží dostane pouze když je "ihned k odběru ..." jinak je to nejdříve následující den až dva.
Nezkuseny zakaznik si muze nabehnout. Ale nastesti se to tyka jen nektereho zbozi. To je jedina vec, ktera mi na CzC vadi. Je to myslim skoda, protoze je to srazi na uroven komediantu z Alzy (slevy, cena bez dane,..).
Nevím přesně, jestli to je stejný pan Mojžíšek, jako bývalý majitel Alfy, ale kdysi dáááávno jsem u pána toho jména kupoval Amigu. Jel jsem pro ní někam k němu do rodinného domku a dvě hodiny seděl v obýváku s jeho manželkou a čekal, až se s tím zbožím vrátí z burzy. Docela fajn doba.Každopádně v Alfě jsem od té doby nakoupil možná 100+ krát. Dneska si ve čtyři odpoledne něco objednám a pokaždé přesně v pět hodin zazvoní kurýr a přiveze mi to. Co víc si přát. Mám dopravu zdarma, skvělé ceny a za celou dobu jsem neměl jediný problém.V Alze jsem si jednou před vánocemi objednal jenom nějakou stavebnici asi za 1 000 Kč. Vůbec to nezabalili, jenomto trochu oblepili lepící páskou a adresu nalepili přímo na krabici. Krabice přišla dobitá jak cikánské hračky a jak jsem odlepoval tu pásku, všude se strhl potisk.. No styděl jsem se to dát pod stromeček. Alzu už ne.
Alza má opravdu fríkulánský web a největší opruz je to jejich tlačítko "Dalších 21..." 3-[ Proč si ksakru na velkém monitoru nemůžu zobrazit všechny položky na stránce a musím pořád mačkat "Dalších 21"? Jasně, pro ošahávající strojky to možná má smysl, ale proč si tedy aspoň do svého zákaznického profilu nemůžu nastavit, že chci vidět VŠECHNO??? Psal jsem to do Alzy již několikrát, ale nikdo se neobtěžoval reagovat. Na druhou stranu, když jsem se naučil ignorovat jejich marketingové blbosti typu uměle vytvářených slev apod. tak musím říct, že to není až tak špatné. Na rozdíl od řady lidí mám třeba výbornou zkušenost s reklamacemi, příp. vracením zboží ve 14-denní lhůtě. Trošku ale mají problém s délkou záruky - např. zboží, u kterého výrobce udává záruku např. 5 let (a tu dávají u daného zboží i na jiných shopech), tak Alza uvádí jen 2 roky (ano vím, cokoliv co je pro spotřebitele nad 24 měsíců je nad rámec zákona). Poslední věc je těch nesmyslných 25 Kč za vyzvednutí na pobočce 🙁 Naopak moc chválím platbu Paypalem!CZc je mi velmi sympatický, bohužel nemá u nás (Olomouc) pobočku pro osobní odběr. Jediné, čím mě nemile překvapil, že dělal docela velké obstrukce pro platbu fakturou pro státní instituci (na rozdíl od Alzy či TSB) a argumentoval přitom tím, že je pouze a jen maloobchod ... Na druhé straně jsou u něj skvělé uživatelské recenze i způsob filtrování zboží.TSB je "domácí" stáj", takže mám pro ni určitou slabost. Navíc pro spoustu věcí, které jsem kdy sháněl, měla nejlepší ceny. Bohužel si však účtuje poplatek za platbu kartou, nicméně pro ty, kteří nemají blízko pobočku je určitě skvělá doprava zdarma.S Alfou nemám zkušenost (opět kvůli chybějící pobočce), nicméně díky akvizici TSB to nakonec bude opět "stejná stáj" (i když s jinými "koňmi") včetně dopravy zdarma ...
Za mě je to Alza, CZC, Alfa, TS Bohemia a lokální Patro (NWT). Výjimečně nějaký jiný.Rozhoduju se podle toho, kde je zrovna nejlevněji dané zboží, o které mám zájem. A taky podle toho, kde zrovna žiju a kam mám cestu. Rozhodně nejsem fanatickým zastáncem ani jednoho.
Za mě Alza. Nakupuji u nich pravidelně a nikdy jsem neměl problém s reklamací.Jednou jsem reklamoval router - sám se resetoval, do týdne jsem měl doma novýTlakoměr - nešel vůbec, na pobočku jsem ho donesl hned druhý den, bez dokladu a peníze mi hned vrátiliMonitor - chyběl zdroj, dodali za tři dnyU TS Bohemia mě štve poplatek za platbu kartou. 25,-Kč u Alzy za dodání na pobočku mě nezabije, když kupuji něco za tisícovku.Ale je fakt, že u Alzy mě už hodně sere ten jejich "mimozemšťan".Jen mě štvou, že si skoro nikde neváží věrných zákazníků. A možná tip pro někoho - když kupuji něco dražšího, hodím do do košíku a nezajímám se o to, asi za tři dny se mi ozve Alza s 5% slevou na zboží v košíku, udělal jsem to tak už asi 5x.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 8. 2013 10:29
Tak to mas to stejny, kdyz kupuijes neco za tisicovku mas to v bohemce s poplatkem za platbu kartou tak je asi 10kc, coz te vyjde v zaveru levneji nez v Alze. Ja teda radeji bohemku nez alzu, hlavne kdyz potrebuju neco fakt rychle, tak to proste maji naskaldneny. A mam to hned jak tam prijdu :-
Tak to já mám s Alzou zase co se týče reklamací špatné zkušenosti. Jednou jsem reklamoval tablet co byl asi dva měsíce starý. Přestal fungovat displej, tak jsem jim ho zanesl na reklamaci. Po 3 týdnech mi bylo oznámeno, že vada je mojí vinou a že reklamace není uznána z důvodu ohnutí displeje. Tablet rozhodně nebyl nijak poškozen a byl bez škrábance a od posledního používaní, kdy fungoval se sním nic nedělo...tak jsem jim ho tam nechal a naštvaný, že u nich už nic nekoupím odešel.
„Alza kašle na dlouhodobé zákazníky. Mám tam utraceny od roku 2005 statisíce a žádná sleva, žádný výhody, prostě nic.“Zvláštní, nakupoval jsem v Alze celkem často, ale spíš menší věci, které jsem potřeboval rychle. Rozhodně jsem neutratil částku potřebnou pro vstup do VIP a jednoho dne zazvonil telefon, že si váží naší spolupráce a aktivovali mi VIP účet, což pro mě znamená hlavně nižší ceny. Od té doby se mi nevyplatí objednávat jinde. Ceny má Alza v porovnání s konkurencí stejné, nebo nižší a ve většině případů můžu zboží vyzvednout hned po objednání.
Alfa - levne zbozi, doprava zdarma, s reklamaci zkusenosti nemam, rad tam nakupujuAlza/CZC u me vitezi CZC - při sestaveni a oziveni PC jsem mel problém se stabilitou a uz jsem si vůbec nevedel rady. Donesl jsem PC do Alzy (v PC byly dve komponenty od nich), s tim ze na to prijdou. Po 14 dnech testovani mi PC vratili, ze během testovani zadnou nestabilitu nezjistili a stalo to myslim 299. Doma chvili po zapnuti opet modra smrt. Pak jsem to dal do CZC, za dva dny to bylo hotove a rekli mi cim to bylo a nestalo to nic. Z celého PC on nich byla jen jedna komponenta.Jinak, jak uz tady bylo několikrát receno, ten zelenej de.il z Alzy mi taky uz leze krkem. Ale asi to bude stejne jako s reklamou na XXX, kazdej ji nenavidi, ale vždycky si na ni vzpomene.Alza ve vetsine pripadu i po sleve drazsi nez jinde.S ostatnimi obchody zkusenosti nemam.
WWW.AXDATA.CZ
ALZA a její "megaslevy" člověka vyléčí. Je dost trapné kontrolovat na webu, zda vás firma "lakuje" nebo je zboží opravdu ve slevě. Bohužel u Alzy začíná být pravidlem první varianta.Obelhávání zákazníka na obřím bez DPH a miniaturním "s" je dalším bodem.Každopádně chybí jedno z nejdůležitějších hodnocení a to reklamace, vrácení zboží ve 14 dnech, přístup reklamačního oddělení, snaha o minimální lhůty nebo cílené dodržení 30 dnů až na doraz ...V tomto případě nemám s Alzou moc dobrou zkušenost.
dal som ti plus, ale je to taky polovicny suhlas. Suhlasim s tymi cenami, to Alza vazne prehana, ked tovar v zlave je drahsi ako hoc kde inde. Na druhu stranu vedia tovar rychlo dodat a teda niekedy ked cas tlaci, tak to clovek rad kupi v alze.A teraz ta vec s reklamaciami, nechcem pisat ze nesuhlasim, lebo skusenosti moze mat kazdy ine. Len chcem napisat, ze ja mam zatial iba dobre skusenosti s reklamaciou v alze.
Jasně, zkušenosti mohou být různé. Pak se to sečte, a kterých je více dají nějaký výsledek. Diky za plus.
Dříve jsem hodně nakupoval na Cybex.cz, dokud měli sortiment. Byli levní a spolehliví. Nebo v kamenném obchode v krajském městě, kam jsem jezdil jednou za měsíc. Teď nakupuji nejvíc na Alza.cz a Mironet.cz.Bydlím v Horní Dolní u hranic a jet někam na pobočku je to mnoho desítek km dlouhý výlet na celý den. Takže si vše nechávám posílat. Byl jsem zvyklý čekat i týden i víc, v lepším případě do tří dnů. Až prodejce vše objednané naskladní, vybaví, odešle, přepravní společnost přiveze... Na Alza.cz objednám zboží odpoledne a druhý den dopoledne tu je přepravní společnost s balíkem. Beru to jako takový malý zázrak. Často pročítám recence uživatelů, na některých obchodech skoro nejsou, na Alze je jich dost. I když se podle nich orientuji s rezervou a hledám i jinde. Ale pro levné komponenty to bývá užitečné. Vyloženě mi na Alze vadí ty ceny bez DPH a ta zelená věc v kýblu. Jako dlouholetý zákazník pak mám slevy! I když žádný MASAKR CEN se nekoná.
Jo to je fakt, skladem u Alzy znamená, že to mají přímo na tom obřím skladě v Holeškách. To třeba u CZC si musí člověk dávat majzla a aby to měl druhý den, tak nestačí mít zaškrtnuto skladem, ale "ihned k odběru". V Alfě zase si musí pohlídat, aby to bylo součásti EShopu, jinak to jde taky déle.
Ani u jednoho. Mam lokalni eshop kde mi cenu udelaji vzdy nejlepsi co je na trhu a sezenou vse, co muze sehnat i jakykoli jiny obchod v CR. Ale je pravda, ze na web k nim nechodim - holt nemaj armadu pehapeckaru nebo 150 klacku mesicne na pronajem kvalitniho eshopu, takze brouzdam vetsinou na neweggu a pak na czc pac maj dobry filtry a obsahle diskuze k produktum a pak jen napisu email, co chci a kolik by to melo stat... B-]
Proč jsou ty srovnávací tabulky jako obrázky a ještě v mizerném rozlišení? Aby nebyly indexovány roboty? Nebo snad váš redakční systém tabulky neumí? Jinak dobrý článek.
Alza.cz je jediny obchod, kde maji akci kazdy den a i presto jsou vsechny veci drazsi nez jinde 😀😀
Alza je skvělý katalog zboží, ale velmi drahý eshop.
ja pouzivam ich stranku najviac ako nakupny zoznam. Cize najviac pouzivam cast "oblubene" a ked nastane cas na nakup, tak pozrem kde najdem zluceninu: vyhodna cena a stale znesitelna dodacia doba.
Krásně řečeno 😀
No léta jsem nakupoval v Alze, ale protože nyní mám pobočku CZC.cz, zkusil jsem nakupovat tam. Po zkušenostech s reklamací - http://www.kombajn.info/czc-cz-zacina-ochotou-pri... ... , se ale opět vracím k Alze.
Jako je to sviňárna, o tom žádná. Ale prostě CZC, stejně jako jiné eshopy, využívá znění zákona. Na výměnu zboží není právní nárok, obchodník může zvolit vrácení peněz.Využívají to zejména, když nakoupíte zboží v akci, které v době reklamace už samozřejmě neběží. Ostatně i to byl tuším důvod, proč reklamace trvala 30 dní. Když je zboží za víceméně stejnou cenu nebo dokonce levnější, tak to CZC vymění i jako Alza, tedy ihned (ovšem nutno reklamovat v Příbrami nebo Praze 🙂Bohužel takový ten slušný a nadzákonný přístup k zákazníkům vzal ve všech eshopech, ve kterých nakupuji (Alfa, Alza, CZC, Mironet), v době krize za své. Když to srovnám s obdobím před 4-5ti lety.
Zakon ale rika, ze po prekroceni 30denni doby mate narok na vymenu nebo vraceni penez.
Tak jestli Vas tohle od CzC vyhnalo, tak hodne stesti s Alzou. ;o)
Sorry, ale za to si můžeš jen tysám. Když pominu to, že jsi měl dodat kompletní zboží (včetně kabelu), tak ti nabídli i možnost, aby sis u nich koupil externí disk, jaký chceš (třeba i ten stejný, jestli ho tak mermomocí chceš) a oni ho odečtou od částky na dobropise.Seš fakt kombajn...
Často jsem nakupoval v Alza.czPo té, co jsem zjistil, že občas dávají lehce použité zboží jako nové, jsem tam už nešel.Šlo sice o věci v hodnotě pár stokorun, ale už jim nevěřím.Jsem zvědav na výsledek oblíbenosti a vyzkouším...
Mě to udělali také. Zboží objednané jako nové přišlo rozbalené a "potlapkané". Vzal sem celou objednávku a vrátil to hned druhý den. Ještě jsem napsal na stížnosti, ale pan Pavlíček mi jen dokola vysvětloval, že je to fpohodě a že se to občas stane, že to tak už přišlo a že když mám problém, mám se stavit na pobočku a tam mi prý zajistí, abych konečně dostal to, co jsem si objednal původně.Tenhle přístup mě velmi zklamal a od té doby tam nenakupuji. Do té doby jsem byl poměrně spokojený, ale nemůžu se nechat takhle odrbávat. Ale mohli prostě rovnou napsat, že mam nakupovat jinde 🙂
Léta letoucí už nakupuju u CZC.cz - ano jsem věrný zákazník. Vždy se však držím pravidla "zkontroluj si konkurenci". A proč vždy vyhraje CZC.cz? - Mám tam ty jejich body, takže doprava zdarma a občas nějakou kravinku si nechám poslat, když skládám kamarádovi PC nechám mu ho sestavit ... - CZC.cz má největší výběr - ano uvádí i produkty, které nemá skladem a už se mi i stalo, že jsem si musel najít náhradní, abych vůbec zásilku dostal, ale s tím počítám a nakupuji minimálně 30 dní předem. - Většinou kupuji víc konkrétních, předem vybraných produktů nebo celé sestavy PC či komponentů pro kompletní sestavu a tak si vždy ve všech obchodech naložím stejný košík. Pak porovnávám ceny, dostupnosti, cenu za dopravu - CZC.cz a Alza jsou hodně vyrovnaní - CZC.cz má větší výběr a většinou má vše co sháním. - Na CZC.cz se výrobky snadno filtrují, navíc jsou zde diskuse a uživatelské recenze - Navíc novinky jsou v obchodě řekl bych vždy za zaváděcí cenu - příklad za včechno notebook za 30k za 20k 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 8. 2013 08:54
Vždycky když skládám kamarádovi PC,nechám mu ho sestavit😀😀😀Hele Ludvo, víš jak jsem se tentokrát u toho sestavování nadřel.😝
Nakupoval jsem v Alze, mají přehledné stánky ale na srovnavačích je zboží obvykle o 10 a více procent levnější. Alza mě ale 2 vypekla s reklamací takže u mimozemšťanů z Kypru už nic. S nákupy v nejlevnějších obchodech jsem dosud neměl problém (obvykle reselleři Techdaty, Edcz)
Paráda, potvrdil jsem si své názory 🙂Vyhledávám zásadně na CZC, filtry nemají konkurenci, a po nalezení produktu ještě rychle čeknu, jestli není Alfa či Alza výrazně levnější, a pokud ne (nebo jen o trošku), nakupuju na CZC. A naprostá spokojenost.
No mě spíš vadí, jak ten personal nic neví. Tuhle sem byl v jednom z uvedených e-shopu pro HDD (WD RED 2TB) a hned sem si všimnul, že na fakture je záruka jen 2 roky. Říkám prodávajícímu, že by měla být záruka 3 roky, pro to že sem si ten disk mimo jiné kupoval (nevěřil, musel se podívat k nim, na stránky) tak se zeptal druhého, druhý třetího a pak ten prodávající řekl, no prostě to tak je ty 3 roky platí, klidně si s tím můžete zajít do toho Westernu když s tím něco bude (asi myslel do USA). Prostě tyto firmy se od sebe zrovna moc neodlišují, jen to točí aby měli obrtat a zisky, takže je v podstatě jedno kde si to koupíte. (znalí si to nastudijí v recenzích a forech, pak si vyhledají sloušnou cenu a jdou si to koupúit) ostatní podlehnou mediální masáži a můžou si pro to v podstatě zajít kamkoliv. Prostě neinvestují do lidí, na přapážkách sou jen "brigoši" nebo nekvalifikovaní lidé, kteří nedokáží odpovědět nebo pořešit základní věci, a to je prostě chyba, proto ve finále jeden obchod jak druhý...
To je fakt, kdybych nemel kamarada ve vyse uvedenem eshopu, tak ostatni zamestnanci nic moc. Kdysi jsem neco resil a jak pises, precetl jsem si recenze, nasel cenu a sel do "alfy". Myslim, ze jsem kdysi kupoval NB, nebo wifi router...😉Dělam to stejne porad, pak uz si jen objednam zbozi a nic s nikym nediskutuju (na prepazce).
Pro me jednoznacne ALFA.1. Mam ji 3 minuty autem v hrabové, 5 minut z prace pesky -D 2. vzdy bez problemu - reklamace, obj. zbozi, eshop sklad v OV - velka vyhoda !3. prehledny eshop, perfekt4. mam tam zname, tak vim sve B-]5.cela ALZA je reklamni predrazeny parazitismus v CR se sku****** pi**likem, ktery jen otravuje s reklamou6.CZC a TS bohemia mi nikdy nic nerikali, proto je ani nesoudim.:
Přehledný eshop? To jako vážně, nebo jste do jiných raději ani nenakoukl?
Ale koukl.Mě osobně prostě vyhovuje ALFA, tak jak ma poskladany eshop, rozdelení atd.Je to můj nazor. Ostatnim nazor neberu, pokud maji jiny, a hlavne neurazim (nemysleno na vas) !B-]
Njn, bude to asi opravdu subjektivní.Objektivně by Vás to trklo, kdyby nám někdo dal na papírku vypsanou sestavu či určení sestavy a my bychom mu měli na čas tu sestavu překlopit do košíku či v eshopu navrhnout. To by Jste se pak objektivně dost divil, jak dlouho a složitě se to dělá zrovna v Alfě.Ale pokud člověk nenavrhuje sestavy, tak uznávám, je to vlastně jedno, jak je eshop udělaný. Po pár nákupech se člověk vyzná v libovolném eshopu.
Škoda, že alfa přechází na nový vzhled :/ Ten starý mi bude vážně chybět...Nový >> http://beta.alfa.cz/...
"A na závěr hodnocení dojmů z webů ještě pomyslné dva černé puntíky pro Mironet a Alzu – tyto dva obchody totiž zobrazují výrazněji cenu bez DPH, což je pro naprostou většinu běžných nakupujících dosti zavádějící údaj."Co je to za kravinu?Ma autor clanku nejakou statistiku ohledne nakupu bez DPH a s DPH?Ja se klidne vsadim, ze nejvetsi obrat udelaji firmy, co nakupuji bez DPH.
jenže firmy nenakupují přes e-shop ve většině případů, a zasílají objednávku emailem, či na svém formuláři.
Pokud firma nakupuje přes (e-)shop, tak leda nějakou drobnost. Velké objednávky nemíří do maloobchodu, ale k velkým dodavatelům.
Však to nemění nic na tom co jsem řekl....Většinou to bude dáno nejspíše mírou byrokracie té které firmy ... ale někde prostě potřebují i na tu barvu do tiskárny a jeden USB kabel vytvořit písemnou objednávku, kterou následně potřebují potvrdit.... tak je pro ně jednoduší poslat tento papír, než něco naklikávat :)Neříkám však že to tak platí globálně :)
Kdyby šlo o firemní nákupy tak je v žebříčku např. Techdata a ne Mironet.
Kdyby šlo o hodnocení webu, tak TechData by snesla označení katastrofa kdykoliv.
Všichni to nakupují s DPH. Akorát registrovaní plátci DPH si to dodatečně zúčtují s FÚ. Ale dodavateli to zaplatí s tím DPH, takže i pro ně je to důležitý údaj.
Chybí jedno z nejzásadnějších srovnání a tím je cena služeb. Ono například takové sestavení PC zdarma u CZC docela zásadně hýbe s pořadím.Dále je to možnost uživatelské diskuze. Dodatečné odkazy na recenze a stránky výrobce. A v neposlední řadě i nejpřehlednější předávaný seznam.I taková poruchovost je informace k nezaplacení.V těchto ohledech CZC konkurenci doslova drtí.Ovšem na webu, kde superfóru vládne velký (Alfa)KineCZek a jeho parta rektálů, by bylo s podivem, kdyby nevyhrála Alfa, která jako eshop je spolehlivě nejhorší nejen z velké čtyřky, a intenzivně čekám, kdy konečně nový majitel změní engine Alfy na svůj. Protože skládat něco tam, to je porod nožičkami napřed.
Sestaveni PC? Myslis montaz tech 10 sroubku? To snad zvladne kazdy nouma a s vyberem vam po telefonu poradi vsude. A poruchovost je vsude stejna nebot prodavaji stejne zbozi, jsou to preprodejci ne fabriky!
Zkuste si to jeste jednou precist...na co reagujete.Takhle to vypada, ze mate IQ spalene topinky. B-]
Jo, ale až ti nepojede jinak kompatibilní procesor v desce proto, že tam je prostě starý bios, nebo prostě přijde porouchaná součástka a musí se čekat týden až měsíc než dorazí nová ... to jsi pak za toho největšího ňoumy ty.Nebo když si člověk vybere kombinaci skříně, desky a zdroje, která tak úplně k sobě nepasuje (zdroj má malé kabely). Nebo zvolí 1,65V paměti k Intelům.... Nemusí to být neznalost, jen drobné přehlédnutí. A jsi za ňoumu.Argumentace telefonním poradenstvím je lichá, toto je srovnání e-shopů, ne obchodů jako takových. Hodně lidí nemá telefonní komunikaci rádo z různých důvodů (nejčastěji finančních, nepřehlednost, nemjistota z verbální komunikace).Poruchovost je všude stejná, ale je to informace, která ti řekne - tento zdroj si nevezmu, tento disk si nevezmu, tato deska mi za těch 5Kč ušetřených nestojí atd... Když tam ta informace není, tak musíš do e-shopu, který ji tam má (CZC není jediný) a to mi přijde nepraktické.Vlastně, proč vůbec žvaníš o něčem, o čem nemáš ani zbla páru?!
¨Teda pardon ale musím ostře nesouhlasit - kdo si koupí věci, které k sobě nepasují, tak je ňouma, kterej měl využít možnosti koupit si v hypernově už poskládaný PC ... ostatní buď ty výrobky znají a ví, nebo umí použít google.
Má pro tebe jediné slovo - debil.Vysvětlení nadávky pro redakci:Kdož, byť virtuálně, uráží v oboru aniž sám má v daném oboru nějaké praktické zkušenosti je debil.I v případě KineCZka a jeho party, která PC stavět UMÍ a má znalosti exponenciálně přesahující znalosti Ondřeje Šislera, občas v návrhu ustřelí a navrhne například ATX desku do mATX skříně a podobně.Jinými slovy i mistr tesař se utne. A kdo toto rčení bez zkušeností zpochybní je prostě jen debil.
Debil je ten, kdo navrhne desku ATX do skříně mATX. Může se stát, že se tam třeba nevleze grafika kvůli chladiči, to beru. Ale to co píšeš není ustřelení, ale totální amatérizmus. Ale vzhledem k tomu, že vím co do těch firem berou za „odborníky“, tak se tomu nedivím.Osobně znám lidi, jako vyučený zámečník nebo jen s ukončenou základkou, kteří dělají obchodníky v takovýchto firmách (a dělají návrhy sestav). Ono na takové místo žádný opravdový odborník nepůjde.
Ne je to ustřelení, ale prosťáčkovi, kterej navrhne jednu sestavu do roka to asi těžko vysvětlím. Když děláš deset návrhů denně a klientovi se nelíbí vysoká cena Gygabite sniper m1, tak mu tam střelíš něco lacinějšího, fullATX, a už přehlédneš, že jsi tam předtím dal Fractal define mini. Dotyčný zajásá, vezme návrh a už se na fóru neobjeví. Když si to nechá složit v CZC, tak ho na problém upozorní, když se to rozhodne složit si to sám, tak pak jenom čumí jak puk.Ale jak říkám, amatérům, kteří se považují za neomylné profíky toto těžko vysvětlovat.
Holt já prosťáček s 20letou praxí oboru, který postavil stovky počítačů, odborníka, který skládá teoreticky na fórech, takt nepochopím. 😀
Jak říkal House, všichni lžou. To u tebe platí dvojnásob. Kdyby jsi měl opravdu 20ti letou praxi v oboru a stovky PC za sebou, tak by jsi měl za sebou takový kiksy, že by jsi mluvil jinak.Jak říkám, každý mistr tesař ví, že se někdy utnul a nezapomíná na to. Jen ti, co se jako mistři tváří si to nepřipustí, protože by jejich vylhané ego utrpělo.
Jistě že jsem nějaké kiksy udělal. Ale pořídit do mATX desku ATX je jako kdyby automechanik do osobáku objednal motor z autobusu.
Cernakus má minimálně pravdu co se týká procesoru a verze "podporujícího" BIOSu.Viz tato situace: vyberu si fošnu, najdu podporované procáky a zjistím, že ten "můj" podporuje až BIOS od verze XY. Myslíte, že vám e-shop ochotně sdělí, jakáže verze BIOSu je v té fošně? A je zaručeno, že bude stejná u všech, které mají na skladě? Ha? 🙂
Tak jistě, ale někdo nechce zbytečně ztrácet čas (a když si zadarmo může nadiktovat všechny podrobnosti co a jak - např. ohledně použití nebo naopak nepoužití bezšroubkové montáže), i když to umí, a sestavení znamená i zahoření (na testovací image, instalace OS už se do toho samozřejmě nepočítá)...
Ty seš asi velkej trvrďák, co? Kolikpak si jich už sešrouboval? Dva, tři nebo snad pět? Pokud by Ti jich pod rukama prošly stovky, tak bys nikdy takovou krávovinu nevypustil z huby 3-[3-[3-[
TS Bohemia běží na I6, což je ERP hodně šitý na míru obchodům s počítači/elektronikou (naopak v něm provozovat jiný obor je celkem porod).
Ještě asi před dvěma lety bych dal ruku do ohně za CzC, zejména za bezkonkurenční eshop, motivační bonusový program a prozákaznický přístup. Od přepracování eshopu už to neplatí. Když spěchám, je Alza jasná volba, ale člověk musí být ostražitý vůči tamnímu marketingovému oddělení. Na Alfě oceňuji velmi přehledný výpis parametrů a galerii produktu a dopravné zdarma na všechny produkty mě mile překvapilo. A pokud se nákup jeví nejvýhodněji na CzC, jednorázově se k nim vrátím, zejména díky široké síti poboček a stále přetrvávajícího patriotismu, i když už to není, co bývalo.
Jo tehdejší vyhledávání výrobků dle parametrů nemělo chybu. Na druhou stranu, i po tom kroku zpět je jejich filtr stále nejpodrobnější a nejpřehlednější, i když již nemá ani zdaleka tolik možností volby.Na alfě mi nevadí jen mizerný eshop, ale také fakt, že si účtují to 1% při platbě kartou a jediné místo, kde se s tím pochlubí je pokladna. Když tam člověk kupuje věci za 80 tisíc a pak na něj vyrukují, že buď přirazí 8 stovek, čímž výhodnost padá, nebo si zajde tuto "malou částku" vybrat do bankomatu vedle ... to přestane mít chuť se tam vracet.Mimochodem, doprava zdarma je důsledek převzetí Alfy firmou T.S. Bohemia, která to má jako dlouhodobou obchodní filozofii. Je to vcelku výhoda, když člověk objednává vzdáleně drobnou položku, kde jinak doprava tvoří značnou část ceny. Na druhou stranu, chudáci místní obchodníci 🙂
No ja to mam jednoduche,nakupuje jedine v Alfe,protoze jsem tam pracoval a tak vim,ze to delaji dobre.Je pravda,ze uz je to pet let a od te doby se tam hodne zmenilo,ale porad jsem spokojeny.Reklamace bez problemu a hlavne slusny pristup.
Alfa ma casove problemy s dodanim, mockrat jsem to zkusil a mockrat jsem na tom shorel. Dodani skladoveho zbozi do tydne je neprijatelne. Ono vzdy zalezi v jakem mnozstvi kdo nakupuje, pro lidi kteri si obcas koupi cdcko nebo klavesnici je alfa dobra, ale pokud mate odbery kolem milionu rocne pak vase priorita je rychlost dodani / rychlost vyrizeni reklamace.
no jak rikam,par veci se zmenilo.Ale zase ja nenakupuju za milion rocne a vetsina lidi asi taky ne.😉
Tak pokud ma clovek odbery kolem milionu rocne, tak je otazka, jestli neni lepsi nejaky velkoobchod. Osobne jako spousta lidi nemam s Alfou jako bezny zakaznik problemy. Kdyz dam v deset vecer objednavku na zbozi skladem na pobocce, rano, sotva jim zacne pracovni doba, mi kolem te 8-9 hodiny prijde SMS, ze je zbozi pripraveno k vyzvednuti. U zbozi, ktere bylo na jine pobocce, jsem cekal myslim den. Takze za me vyborne rychly vyrizeni objednavek.A pokud jde o reklamace, potreboval jsem zatim reklamovat resp. vratit jen BD-ROM mechaniku, protoze jsem si kvuli vlastni nepozornosti nevsiml, ze kupuju jen BD-ROM kombo a ne BD vypalovacku. Druhy den jsem dosel na reklamacni oddeleni, vysvetlil jsem situaci, mechaniku ode me bez problemu prijali a behem deseti minut jsem odchazel po doplaceni rozdilu s vypalovackou misto komba. Proste parada.Krom toho vzdycky behem pracovniho dne odpovidaji na vsechny emailovy dotazy na chybejici udaje.
U mne také jen a pouze Alfa. Mám od nich doma vše. Vždy u Alfy zboží vycházelo levněji než u konkurence. A jsou tam profesionálové kteří umí poradit.
U me jedine ALZA, za mohe nakupy (kupuji pro radu firem) mi dali slevy a lepsi pristup pri reklamacich. Vcera jsem vracel zbozi po 2 medicich na dobropis. V lednu mechanicky poskozeny disk. U me kvalita obchodu vusi na rychlosti a pohodlnosti reklamaci, kde alza vede za ni bohemka a nejhorsi je to v czc. Pokud reklamuji na pobocce nikdy si sebou neberu doklad jen zbozi. Pokud by stim nekdo mel problem jdu jinam.
Takhle se ale mozna chovaji k nekomu, kdo tam utraci statisice rocne. U ostatních, co utrati max několik tisíc rocne bych řekl ze ne. Ja mam zase u CZC s reklamaci jen dobre zkusenosti, ale tak to bude asi u každého jiné.
U CZC mam docela problem s dodaci lhutou a skladovymi zasobami. Ale v zasade je mi to jedno i dle tohohle testu vychazi rozptyl cen 2%, coz je celkem bezvyznamne. Ja kupuju tam, kde dane zbozi maji a skutecne ho a maji a jsou schopni mi ho ten den prodat. Bezne teda Alza/CZC/Mironet. Driv jsem jezdival po vice mistech, ale nemam cas kvuli usetrene 50Kc jet 30km pres Prahu.
Utrácím ve všech obchodech řádově tisíce za rok, teď nejvíc v Alze, ale taky jsem tam pár objednávek zrušil a pár věcí vrátil a při reklamaci nebo vyzvednutí po mně papír nechtěli. To samé Mironet (minimální útraty) nebo TSB (tam dřív, nevím jak dnes).S CZC moc zkušeností nemám, viz jiný příspěvek o jejich dodacích termínech - v Brně nemají skladem skoro nic a nedá se jim věřit, že to dodají včas - Alza na 99%, Mironet dokonce garantuje dodání pod sankcí 500 Kč (když to nebude nachystané v době, kdy slíbili, dají vám 500 Kč kredit)Hlavně ty velké obchody řeší reklamace vesměs rychle, hlavně u nedávno koupených věcí. Menší obchůdky fungují tak, že jim donesete věc koupenou včera a oni řeknou, že na to mají 30 dnů - to mě opravdu moc nebaví 🙁
To si robis prdel. Alza a lepsi pristup pri reklamaciach? Po tom co tam tri tyzde dva krat drzali sluchatka pred tym ako ich odoslali z predajne na reklmaciu, a presviedcani, ze odpadnuta cast u sluchatiek na behanie je pre mna naozaj dovod na reklamaciu a teda ich nemozem normalne pouzivat na ucel na ktory boli zakupene mi nepride ako ukazkova firma. A niesom jediny, mnozstvo problemov v okoli.
Ja u nich resil zatim asi 10 nebo 11 reklamaci a vsechny zcela bez problemu a asi 6 z nich vyresili ihned. Nikdy nic nezamitnuto. Holt mam asi velike stesti.
Souhlasím. A funguje to i u běžných menších objemů. Reklamace řeší perfektně, pro mě důvod u nich nakupovat.
Alza mě nezajímá od doby, kdy otravují s tou zelenou buznou. TS nebo Alfa tyhle moravský obchůdky ty já rád.
Mne je ufoun pomerne sympatickej, ale pouze dokud drzi hubu. :)
Ja u alzy nemam rad, ze ze me delaji kretena... Velke zvyraznene ceny jsou ty bez DPH, a velmi casto se u zbozi pise ze je zrovna slevnene z nejake uplne nesmyslne vysoke castky. A pak ten samy kus zbozi najdu u CZC kde cena uvedena jako bezna (ne ve sleve) je jeste nizsi nez v alze s tou slevou. A k tomu ta jejich naprosto odporna ultrazesilena reklama s tim Bckove animovanym panakem co ma usi trhajici hlas...Takove praktiky me od Alzy naprosto odradily... :-/
všechno co jste napsal je bohužel pravda ...
Zkuste rozšíření "Punkový konzument". Taky nemám rád, když se se mnou někdo snaží manipulovat.
Bohužiaľ pravda... sledoval som ceny na Alze, šetril peniaze na komponenty do počítača a zrazu tam dali "Vianočné zľavy" kde pôvodné ceny boli úplne nezmyselné a tie čo tam dali prevyšovali ceny tých, čo som si napísal. Dokopy z celého počítača ktorý ma vyšiel 1200 eur by som zaplatil 1350 eur keby som šetril len do Vianoc. Takto pekne vo februári ceny padli, no stále boli o niečo vyššie než som ich mal napísané. B-]
Naprosto souhlasím. Zvýrazněné ceny bez DPH člověka nepřekvapí v Makru a podobně, ale v obchodě pro spotřebitele jde o pěknou sviňárnu. A s těmi cenami to bohužel platí taky - ostatně je to vidět i v tomhle článku, kdo měl nejdražší komponenty (byť v součtu byl o fous druhý). Nechápu, jak někdo může říkat, že Alza je nejlevnější...
U alzy už nikdy! Kupoval jsem tam kdysi spousty věcí včetně mého notebooku. Naposled jsem si koupil televizní tuner a doma po rozbalení jsem zjistil, že kovová redukce na anténní kabel má výrobní vadu, tak jsem to šel hned druhý den reklamovat. Jak myslíte, že to dopadlo?Přesně za 31 dní mi oznámili, že mi výrobce konektor vyměnil ale, že jsem si tu tvrdou kovovou špičku ulomil sám (Asi ve svěráku kladivem???) a že mi záruka padá. Mají takový obrat a stojí jí za to dělat problémy při reklamacích? Nechápu....
Do 14 dnu ti vrati penize bez udani duvodu a to vsechny eshopy, nevymyslis si tak trochu?
To je jen v pripade objednani pres internet.Jinak 31. den jste mel pozadovat dle zakona vraceni penez.
Nad tím jsem taky uvažoval, ale to by byla dlouhá strkanice než bych dostal prachy zpět. Tuner jsem si nechal, redukci mi sice vyměnili, takže doufám že nebudu muset reklamovat už, zatím vše funguje tak jak má. Příštup alzy mě velice zklamal, proto už tak nakupovat nebudu. (Alespoň elektroniku ne)
elektroniku rozhodně ne --- doporučuju kupova u nich zmrzlinu😀
A bylo by mu to prd platné, když už to tam ten 31. den bylo. By mu řekli, že už to tam mají týden, že je jeho chyba, že si to nevyzvedl. Je potřeba přijít 30. den před zavíračkou. A v případě, že to tam ještě nemají, chtít vrátit peníze.
Do 14 dnů můžeš vrátit nepoškozené zboží, to moje bylo poškozené (redukce) už když jsem ho rozbalil. Když by na to přišli že jim to vracím a konektor je vadný, tak to přišijou mě a budu muset doplácet za uvedení produktu do původního stavu (A ta netradiční redukce stojí 4 kila). Proč bych si vymýšlel?Jak bys to vyřešil ty, ty chytráku? Kupoval jsem Pinnacle PCTV 290e, a u týhle redukce chyběl poslední kovový článke:http://www.tvfreak.cz/recenze-pctv-nanostick-t2... ...
Asi před rokem jsem na mallu kopoval paměťovku. Měl jsem cestu do Prahy a tak jsem si jí rovnou osobně vyzvedl. Když jsem přišel domů, tak jsem jí chtěl ve čtečce vyzkoušet, ale po chvíli se karta z ničeho nic odpojila a už nefungovala. Vyplnil jsem formulář, že zboží vracím ve čtrnáctidenní lhůtě, protože je nefunkční a odeslal jsem to zpět do shopu. Bez problémů mi peníze vrátili
To si měl štěstí, že tu kartu asi ani nezkoušeli. Přeci jenom u konektoru by to bylo vidět.
U Alzy už taky nenakupuju, SSD disk za 6 tis po týdnu udešel, technik v Alze přejel po kovové kraně přes kterou je nalepená pečeť a oznámil: máte porušenou pečeť, někdo se v tom vrtal. To bylo na ránu. Pak jsem s nima řešil reklamaci setu klávesnice a myši. Obojí dopadlo, první případ s výrobcem, druhý přes ČOIku. Jak píšeš, v Alze už nikdy
Áno, ale některé zajímá i průhledný/známý a jasně český majitel, což souvisí i s daněmi (taková ALZA je tedy zcela mimo hru).A ještě před nedávnem takový MIRONET plomboval šasi počítačových sestav, což je jedna z největších IT hloupostí a zrůdností, přežívající jen v jeskynních pralidí...
*jeskyních (původně jsem chtěl větu sestavit jinak, a nezaplombovat, ale pak jsem se do toho zamotal, zkrátil to, a plombovacíma kleštěma to dorazil...)
Myslím, že to je docela hodně o jakémsi "patriotismu". Spousta dnešních lidí starších 25ti let začala do těchto obchodů chodit, když to docela malé krámky výhradně s IT a ředitelem ještě jako prodejcem a od té doby se toho vybraného obchodu lidé tak nějak drží. Na Moravě si lidé zafixovali Alfu + TS, ale v Praze většina chodí do CZC+Alzy a to i když všechny obchody vlastně pokrývají většinu republiky.Osobně preferuji z dvojice CZC/Alza firmu CZC a to z následujících důvodů: zpravidla nejsem "lakován" výprodeji o 50% z uměle nastřelených cen jako u Alzy, aby bylo z čeho fiktivní slevu nabídnout. Pokud je v CZC nějaká sleva, tak je skutečná, ne jenom vizuální, takže mi v tomto ohledu přijde CZC férovější a necítím se stále, že mě někdo chce jen natáhnout. CZC si v cenách na nic nehraje a nevnucuje se. Za druhé, Alza má neprůhlednou vlastnickou strukturu, jediný akcionář je jakási pofidérní kyperská firmy, zatímco CZC je typyické české s.r.o., kde majitelé jsou od založení počátku 3 stejní lidé.
Napsals to o něco dřív a podrobnějc 🙂
Ta firma je registrovana v kypru jen kvuli danim... :) Jednoduche :)
A majitele schovává... protože to může být váš "oblíbený" politik...
To samozřejmě vím. Neřeším důvod, jen říkám, že to na mě působí nedůvěryhodně. Když vidím, že chce firma odrbat stát stůj co stůj na daních a přitom v něm podnikat, je to trochu parazitování.
Firma tu daně platí (nemá jak se jim vyhnout), jen majitel nechce, aby mu stát danil jednou zdaněný zisk.
Máš to nějaké popletené. Jestli tu někdo parazituje, tak je to stát. Vyhnout se vícenásobnému zdanění je naopak v pořádku.
Taky preferuji CZC, zejména kvůli diskuzím pod produkty. Je to naprosto perfektní věc, hlavně při nákupu něčeho, kde 'si nejsem zcela jist v kramflecích'. Tahle karta se bude ostatním obchodům těžko přebíjet.Škoda jen, že při posledním 'redesignu' se ty diskuze nějak znepřehlednily.PaRi
Trefný. U mě je to podobný. Do Alzy jsem přestal chodit po jedný otřesný reklamaci a po zavedení přirážky za osobní odběr. "Utrácíš u nás po stovkách místo po tisích? Odpal nemáme o tebe zájem" Teď utrácim tisíce i stovky v CZC nebo TS.Prvně jsem nakupovat v Monimě. Měla nejlepší ceny.
Na CZC jsem dlouho nedal dopustit. Mel pro me same vyhody - ceny, rychlost dodani, pobocka za barakem. Po nejake dobe to uz nebyla cena, ale porad tu byla pobocka kousek od domu. Nasledne Alza otevrela vydejni misto na Chodově, takze i tato vyhoda padla. Kazdopadne pokud jsem s firmou spokojen, rad podporim, jsem loajalni...Bohuzel cca pred rokem to u CZC zacalo jit dost z kopce. Vec, ktera se mi stala cca 6x - vlezu na web, vyberu zbozi. Koukam na stav skladu. SKLADEM - "Pobocka X - k odberu zitra". Objednam a cekam na potvrzeni. Druhy den nic. Kouknu na web a tam 2-3 dny - "Pobocka X - k odberu (datum)." ... Takze v dobre vire objednam a spoleham na to, ze mohu druhy den vyzvednout a nakonec cekam treba 4, 5 dni. Alza ma sice zeleneho krebila a casto je o neco drazsi, ale kdyz napisou, ze je zbozi skladem a lze jej vyzvednout, tak tomu tak skutecne je. Nestalo se mi, ze by zbozi nedodali vcas. Od te doby 9 z 10 nakupu udelam radeji v Alza.cz.
Já dřív nakupoval zásadně v Alze, protože měla v Plzni možnost osobního odběru.. Když tato možnost před cca 2 roky přibyla i u CZC, tak jsem začal nakupovat tam, přeci jen ceny maj u většiny zboží příznivější... Jinak poměrně dost často vidím v Plzni u CZC parkovat Alza kurýra😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.