SaiyanZ
29. 1. 2021 • 3:25

Uvažuji že jim k 1. dubnu zruším účet a nebude to apríl! Mám nyní 3 banky (vše zadara a bez jakýchkoli dalších podmínek): Fio Banku (má nejoblíbenější), Air Banku a ČS, takže budu mít už jen 2 😝

quaker66
28. 1. 2021 • 22:54

takže aby teď člověk u této banky mohl platit na internetu, musí vlastnit zařízení s Androidem nebo iOS...

Radek Holeček
28. 1. 2021 • 19:20

Tohle mi udělat moje banka, tak se s ní rozloučím.
Je smutné, že banku vůbec něco takového napadne, a ještě smutnější, kolik lidí jim to schvaluje. Přitom přeci nejde o to, co komu vyhovuje, ale jako já neberu lidem, aby používali mobilní aplikaci, byl bych rád, aby lidé mně nebrali možnost potvrdit svou transakci přes počítač naprosto nezávislým kanálem, což hloupá smska zcela jistě je.

našinec
našinec
28. 1. 2021 • 19:03

Domnívám se, že ověřování aplikací je mnohem nebezpečnější než SMS.

Dr. QQ
Dr. QQ
28. 1. 2021 • 18:56

A Švýcarsko. Pokud bude mít e-shop pokladnu ve Švýcarsku, dvoufázové ověřování též netřeba.

frantaN47
28. 1. 2021 • 18:33

Tak ale ať zruší i to moto: "I banku můžete mít rádi". Pokud si někdo chce Airbanku ponechat, tak se dá založit druhý účet někde jinde (zdarma) a pro platby přěs net si tam něco nechat posílat. Snad to ty jiné banky taky nezruší nebo aspoň ponechají ten ePin.

Martin Novotný
28. 1. 2021 • 18:07

Takže v zájmu "bezpečnosti" to lidem zkomplikujeme, co kdyby někomu ukradli kartu, NB i telefon současně, ale obrovzkou díru v podobě opakovaných plateb bez vědomí uživatele necháme dál. Ach jo...

PcBuh
28. 1. 2021 • 17:56

Mám to u Fio už nějakou dobu a pro mě je to lepší jak SMS

jentakjdu
28. 1. 2021 • 17:42

Je to jednoduché, zkracuje se řetěz a všichni musí být pod kontrolou. Tohle není pro ochranu občanů ale pro fízlárnu jménem EU a ČR, aby věděli veškeré údaje, včetně telemetrických dat. Těch podvodů se stávajícím zabezpečením bylo 0.00001%. Tohle všechno směřuje k tomu, abychom i pro přístup k internetu byli registrovaní. Hamáček a všichni ti kterým slouží tleskají.

radon
28. 1. 2021 • 17:38

chápu to tak, že ušetří za platby SMS telefonním operátorům a zákazník to zaplatí jen svým datovým tarifem. Z hlediska bezpečnosti bych věřil více SMS, jde (snad) nenapadnutelným GSM kanálem a je to osvědčené. U nějaké androidí aplikace bych si nebyl jistý, že se časem neobjeví nějaký naprogramovaný šmejd, co to obejde. Zase u ukradeného mobilu s bankovní aplikací, kde chodí SMS na stejný mobil (já používám mobil&tablet) je řešení s SMS horší volba ...

Jakub Lamacka
28. 1. 2021 • 17:32

No popravdě mě moc nepotěšili. Je sice pěkné, že platby v ČR budu muset nově potvrzovat bezpečnější aplikací místo SMS (takže práce pro mě navíc), ale zároveň zahraniční obchody tohle nemají, takže tam kde by to bylo opravdu potřeba to není. B-] Mimochodem snad každý rozumný člověk tam má nějaký limit, takže i kdyby náhodou to někdo zneužil, tak přijde o pár tisícovek. Mimochodem pro opakované platby je stejně potřeba dát třetí straně všechny údaje potřebné pro provedení platby a už se nic nepotvrzuje, prostě si strhnou kolik chtějí. B-]Takže akorát buzerace navíc, protože již bezpečné platby nebudou díky tomu bezpečnější a těch skutečně nebezpečných se to netýká. B-]

brk77
28. 1. 2021 • 17:19

Přijde mi to postavené na hlavu. Tyhle "domácí" platby po EU, které považuji za bezpečné, se musí speciálně ověřovat a divočina, kvůli které mám z dřívějška kartu jen na internetové platby, se neřeší vůbec. Nechápu.

trevi374
28. 1. 2021 • 17:10

Hrůza. Snad to jinde vydrží. Kellner je stejně největší bastard a podvodník. Divím se, že někdo za ty čachry s Home Creditem, Čínou a podobným nešel do kriminálu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud