Druhý den Prague Internet World 2001 byl naštěstí velmi odlišný ode dne prvního. Podle prvních odhadů přišlo přibližně třikrát více lidí k vlastním stánkům i na některé přednášky, než tomu bylo prvního dne.
Druhý den Prague Internet World 2001 byl naštěstí velmi odlišný ode dne prvního. Podle prvních odhadů přišlo přibližně třikrát více lidí k vlastním stánkům i na některé přednášky, než tomu bylo prvního dne.
Na veletrhu byl představen nový produkt společnosti Computer Press s názvem Adrenaline. Jedná se o reklamní systém, na kterém se podílel zkušený autorský tým předního českého reklamního systému Mr.Lin(x). Adrenaline má podle plánů přinášet do české internetové reklamy další nové funkce, kterými má výrazně předstihovat konkurenci a nabízet inzerentům lepší zhodnocení investic do internetové reklamy. Systém běží od 10. dubna ve veřejné betaverzi, ostrý start je připraven na 1. května 2001.
„Naši programátoři stvořili bez přehánění dílo světové kvality – z toho, co jsem měl možnost shlédnout a porovnat, se domnívám, že funkčností výrazně přesahuje systémy jako je např. NetGravity od Doubleclicku“ komentuje Adrenaline Jiří Hlavenka, předseda představenstva firmy. „Pro české servery je navíc důležité, že dokonale odpovídá na jejich potřeby, je pro ně výrazně vhodnější než systém, který byl šit na míru spíše serverům typu Yahoo! Za klíčovou vlastnost považuji, že si přes Adrenaline může každý správce komfortně spravovat celý reklamní prostor svého serveru a libovolně jej věnovat na různé účely“.
Obveselením vystavovatelů i návštěvníků byly pomlázky, rozdávané právě k příležitosti startu projektu Adrenaline. Reklamní předměty si návštěvníci obvykle neradi berou, pomlázkou však týden před velikonocemi nepohrdl skoro nikdo a našli se i tací, kteří si jich brali víc.
Dále představím některé zajímavosti či krásy, které na návštěvníky čekaly a ještě dnes čekají. Hned u vchodu to jsou samozřejmě hostesky.
Přednášky se odehrávají například ve Velké infoaréně.
Zajímavé a zatím neokoukané lákadlo na diváky předvedla letecká společnost ČSA. Ta instalovala speciální stožár s vlajkou, na kterou je neustále foukán vzduch, takže stále vlaje.
Na PIWu se i malovalo za svitu svíček. Tedy ne, že by tam bylo slabé osvětlení, čistě pro zvýšení stylovosti.
Vystavovatelé byli oblečeni nejen oficiálně, ale též sportovně a jak je vidět, bylo to docela hezké.
Kdo se na veletrhu ušpinil, ten mohl poprosit pracovníky na stánku Bílézboží.cz o vyprání. Potřebný hardware s sebou měli a jeho funkčnost dokazovali po celou dobu od rána do večera.
Snad nejkurióznější název stánku i webového serveru nemá asi smysl komentovat, to se musí vidět.
Jen poznámka nakonec – návštěvnost se skutečně enormně zvýšila oproti prvnímu dni. Výmluvně se k otázce postavil jeden z vystavovatelů, který odpověděl: „No podívejte se – včera jsem mohla třeba půl hodinu sedět, protože se sem nikdo nepodíval. Dneska si skoro nesednu. Už mě bolí nohy, ale aspoň se něco děje a utíká to.“