Pitva: LED tiskárna OKI do posledního šroubku

Diskuze čtenářů k článku

11. 12. 2010 17:02

zajimalo by mě proč je tahle pitva stále na prvním mistě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 10. 2010 12:18

a čtečku eknih ještě jen budete pitvat jak jste říkali ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 22:57

Bral bych ty 2 krokový motorky [krokáče] . využil bych je na CNC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 14:22

Kde berete ty veci k pitve? Vzdy jsem myslel ze to jsou vlastni rozbite a nebo vyrazene veci, nicmene tady zaznelo neco ve stylu ze Vam to darovali z OKI a podle toho jak byla fakt pekna to vypada na funkcni kus a toho je skoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 17:30

uz jsem zvědavej co to bude příště.

a vam není líto rozbíjet funkční věci?

jak jsem viděl ta tiskarna OKI byla ještě nova ze jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 27. 10. 2010 18:52

Většinu věcí nám darují výrobci ze svých skladů, jen v minimu případů jde o věci funkční. Pokud si pamatuji, tak třeba LCD monitor Samsung byl funkční a po rozebrání/složení funguje vesele dál - používá jej Tonda.

Oki tiskárna byla sice krásně čistá a jakoby nepoužitá, dle slov výrobce ale funkční nebyla. Přiznám se - nezkoušeli jsme. Podobně i čtečka eknih příště již byla rozbitá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 10. 2010 21:42

...pouziva jej Tonda...

Pac Tonda nerekne, ze celech par hornich radku se nezobrazuje a podsviceni je vicemne flekate :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 09:11

Co jste to tám říkali, že má topné těleso silné desítky wattů :).

Snad jednotky tisíc ne? Bych tipoval 2-3 kW. S desítkami wattů by se toho moc nezapeklo :). To by tu trubku ohřálo na příjemnou teplotu tak za dvě hodiny :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 09:13

Někdy prostě strašně kecáte :).

A příště když budete o něčem mluvit, že je to zajímavé (čočky), tak to sakra ukažte podrobně na kameru a nejlépe ještě pod mikroskopem, jsem byl natěšený a pak jste čočky neukázali :(.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 12:12

Má skutečně desítky wattů, tiskárna opravdu při tisku nespotřebovává kilowatty, ale jen (malé) stovky wattů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 14:20

sakra chlape, kdyby to zralo 3KW, tak to by v kanclu nesel vecne proud a uprimne by to nikdo nechtel, to by se dnes inkoustovalo

predstav si klasicke prodluzovacky s vypinacem (ktere se bezne v kancelarich vyskytuji) a uvidis ze maji limit na 250V a 10A = 2.5KW

A kdyz se podivas na web vyrobce, tak ten tam udava spotrebu max 350W (to strilim od boku) a dalsi vec je, ze to teleso topi treba na 60 stupnu, nemuze vic a ani nemusi. Leze tam prece papir...

Otazka do pranice spis zni, zere min laser, dioda a nebo je to na stejno.

Vim, muzu si najit treba 3 tiskarny LED, 3 Laser a udelat prumer spotreby, to by slo brat za vysledek, ale jsem linej, radsi se zeptam jestli to uz nekdo nezjistoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 15:55

Podrobnosti ke všem pitvám jsou vždy v Computeru, takže případně koukejte tam Každopádně teplota pro zažehlování toneru je lehce pod 200 stupňů. Zahřívá se jen povrch papíru, takže se to dá snadno srovnat třeba s teplotou 100 W žárovky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2010 09:13

"Podrobnosti ke všem pitvám jsou vždy v Computeru, takže případně koukejte tam"

Papír je mrtev, ať žije binární kód :)! Žádné čtení papíru se konat nebude :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 11. 2010 18:23

Binární kód? Proč ne, my na papíru netrváme: http://www.zive.cz/archivcasopisu/computer.asp...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2010 09:17

Jsem se podíval na mou laserovku Xerox, a ta žere 600W.

Je fakt, že 2-3kW je asi moc, to jsem možná přestřelil. Jsem si řekl, když topná spirála, tak topná spirála :) LOL.

Jinak prodlužky (ten 1-1,5mm) toho snesou dost, zvláště, když ten spotřebič nejede pořád. Kolikrát už jsem viděl "stromeček" a na takové prodlužce byla třeba rychlovarná konvice (která ty 2kW má) a i další věci najednou. Ale holt se to nejede nonstop (stejně jako laserovka, ta se taky nažhaví, vytiskne a vypne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 10. 2010 21:41

ja mam v praci prodluzku vcetne jisteni a kdyz si na ni zapnu 2KW el. kamna, tak to udela jen prt

a presne tyhle jsem myslel, ne ty klasicky bez jisteni

a jestlize nejaka laserovka zere 600W, tak bych se ji zbavil uz vcera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2010 01:39

Koukam uzivatele mobilno verze muzuou jit do analu co.??

m.zive.cz

25. 10. 2010

Pitva: LED tiskárna OKI do posledního šroubku

Kuruc Jiří, Kos Dušan | skrýt obrázky

Našim šroubovákům tentokrát neodolala tiskárna OKI pracující s technologií LED. Ta je podobná laserům a vy můžete detailně prozkoumat, jak funguje.

~/PubSystem.Controls.Run.Articles/Article.ascx

System.Web.HttpParseException

Značka serveru SEO:SEOAnchor je nejednoznačná. Změňte přidruženou registraci, která nejednoznačnost způsobuje, a vyberte novou předponu značky.

System.Web

v System.Web.UI.TemplateParser.ProcessException(Exception ex) v System.Web.UI.TemplateParser.ParseStringInternal(String text, Encoding fileEncoding) v System.Web.UI.TemplateParser.ParseString(String text, VirtualPath virtualPath, Encoding fileEncoding) v System.Web.UI.TemplateParser.ParseReader(StreamReader reader, VirtualPath virtualPath) v System.Web.UI.TemplateParser.ParseFile(String physicalPath, VirtualPath virtualPath) v System.Web.UI.TemplateParser.ParseInternal() v System.Web.UI.TemplateParser.Parse() v System.Web.UI.TemplateParser.Parse(ICollection referencedAssemblies, VirtualPath virtualPath) v System.Web.Compilation.BaseTemplateBuildProvider.get_CodeCompilerType() v System.Web.Compilation.BuildProvider.GetCompilerTypeFromBuildProvider(BuildProvider buildProvider) v System.Web.Compilation.BuildProvidersCompiler.ProcessBuildProviders() v System.Web.Compilation.BuildProvidersCompiler.PerformBuild() v System.Web.Compilation.BuildManager.CompileWebFile(VirtualPath virtualPath) v System.Web.Compilation.BuildManager.GetVPathBuildResultInternal(VirtualPath virtualPath, Boolean noBuild, Boolean allowCrossApp, Boolean allowBuildInPrecompile) v System.Web.Compilation.BuildManager.GetVPathBuildResultWithNoAssert(HttpContext context, VirtualPath virtualPath, Boolean noBuild, Boolean allowCrossApp, Boolean allowBuildInPrecompile) v System.Web.Compilation.BuildManager.GetVPathBuildResult(HttpContext context, VirtualPath virtualPath, Boolean noBuild, Boolean allowCrossApp, Boolean allowBuildInPrecompile) v System.Web.UI.TemplateControl.LoadControl(VirtualPath virtualPath) v System.Web.UI.TemplateControl.LoadControl(String virtualPath) v PubSystem.Controls.Run.Articles.ArticleAllChapters.renderIncludes(String html) v ASP.pubsystem_controls_run_articles_article_ascx.__DataBind__control20(Object sender, EventArgs e) v System.Web.UI.Control.OnDataBinding(EventArgs e) v System.Web.UI.Control.DataBind(Boolean raiseOnDataBinding) v System.Web.UI.Control.DataBind() v System.Web.UI.Control.DataBindChildren() v System.Web.UI.Control.DataBind(Boolean raiseOnDataBinding) v System.Web.UI.Control.DataBind() v System.Web.UI.WebControls.Repeater.CreateItem(Int32 itemIndex, ListItemType itemType, Boolean dataBind, Object dataItem) v System.Web.UI.WebControls.Repeater.CreateControlHierarchy(Boolean useDataSource) v System.Web.UI.WebControls.Repeater.OnDataBinding(EventArgs e) v System.Web.UI.WebControls.Repeater.DataBind() v System.Web.UI.Control.DataBindChildren() v System.Web.UI.Control.DataBind(Boolean raiseOnDataBinding) v System.Web.UI.Control.DataBind() v PubSystem.Controls.Run.Articles.ArticleAllChapters.Page_Load(Object sender, EventArgs e) v System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) v System.Web.UI.Control.LoadRecursive() v System.Web.UI.Control.AddedControl(Control control, Int32 index) v System.Web.UI.ControlCollection.Add(Control child) v PubSystem.Controls.Run.CacheControl.CreateChildControls()

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2010 17:09

Za takovou práci bych chtěl přidáno! :D

Jinak opět dobrá pitva ;)

a kde ste nachali Tondy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

skoro je přes ten šrot na konci neni vidět . pěkná poctivá demontáž .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2010 10:42

.. přehlíd jsem to nebo detail čoček skutečně nebyl ... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2010 14:08

Nebyl, jen detail LEDek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2010 19:36

Nebyl pod mikroskopem, ale na normálním záběru kamerou to bylo vidět celkem dostačujícně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 09:09

Taky mě mrzelo, že nebyl detail čoček, zvláště potom, co je dvakrát ve videu zmiňují jako zajímavé :(.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2010 09:15

Tyhle jejich pitvy jsem nějak nepochopil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2010 09:51

me treba zajima jak to tam funguje a tohle je zpusob jak se dozvedet neco noveho..a co viz v bezpeci zadarmo a bez prace :)...kluci delaji uzitecnou praci...a podle me ukazuji ze to neni jen bila krabice do ktery se to z jedny strany strka a z druhy to leze ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2010 10:18

Tak tak, tesat do kamene... Škoda, že se k těm pitevním videům nedostane moc BFU, zrovna včera jsem kamarádce půl hodiny vysvětloval, že do 6230ky jí WiFi fakt nainstalovat nemůžu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2010 11:04

a ono to fakt nejde? :D...ROFL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2010 10:33

Tím že rozeberu tiskárnu, tím zjistím jak funguje..? Aha..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2010 11:04

vy asi poslouchate bez zvuku a vidite prvni video ze :D...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2010 11:28

Ano, pro obyčejného BFU je vědět jak to funguje opravdu k ničemu. Asi tak to samé, jako mě je fuk jak fungujou všechny ty pajšly ve mě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2010 20:09

No, tak já to vědět nepotřebuju - ne z takovéhoto videa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2010 09:05

Tak na něj nedívej a neblij pod něj do diskuse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2010 05:22

Fajn. A teď to dejte zpět dohromady

Kolik času jste na destrukci spotřebovali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 25. 10. 2010 13:43

Pokud se pamatuji, tak tuto jsme natáčeli tak dvě hodiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2010 16:34

Do příštího dílu bych si být Vámi vyndal štípačky nebo kombinačky, které jste si zapoměli připravit. To řezání kabelu k tomu topnému tělísku nebylo úplně košer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 10. 2010 09:30

Hlavně to zavádělo úrazem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor