dpcstb
5. 4. 2019 • 9:01

a co dalej? vypli automaticke trimmovanie a preco nezrovnali lietadlo manualne? pre poruchu to neslo, alebo to nestihli, alebo nevedeli ako sa to robi?

Roman Langer (RomanL)
5. 4. 2019 • 7:32

Aby se nakonec nezjistilo, že se jim v zavazadlovém prostoru přesypaly kufry... 😉

Václav Kovařík (Wakllaf)
4. 4. 2019 • 22:44

To je tak obrovský průšvih, že bych teď nechtěl vlastnit akcie Boingu. Obrovská odškodnění, vracení letadel, kterýma nikdo nebude chtít lítat ani po opravě SW a vývoj nového letadla, které bude vyvážené bez SW. Značka je poškozená na 20 let.

salko
4. 4. 2019 • 19:47

Práve som pozeral tú predbežnú správu a desivé:http://www.ecaa.gov.et/documents/20435/0/Prelimi... ... ,(ET-AVJ).pdf/4c65422d-5e4f-4689-9c58-d7af1ee17f3e(snáď sa prenesie link)Rozdiel v AoA ľavý a pravý oveľa viac ako pri LionAir.

totter
totter
4. 4. 2019 • 18:59

Podle toho, že jmenovaný systém má opravovat vyvážení letadla po instalaci motorů, které se pro něj nehodí bych řekl, že je chyba na straně Boeingu. Přijde mi to analogické např. problému, kdyby výrobce auta opravil samovolné zatáčení auta způsobené křivou nápravou softwarově.

Veolw
4. 4. 2019 • 15:14

No predstavte si auto ktere kdyz nefunguje SW tak odboci prudce do leva. V pohode si auto ridite, najednou se podela SW a vy jedete doleva. Zkousite to vyrovnat ale ten mechanismus je udelany tak aby to ovladl jenom nejaky posilovac. Takze se jenom koukate tocite volantem a napalite si to vesele treba do stromu. Toto je novy Boeing 😀

Yarda
Yarda
4. 4. 2019 • 14:15

Pokud někdo dává vinu pilotům, připomněl jsem si článek "Piloti nebo strojníci" co před pár lety na internetu vzbudil dost emocí (snad se ještě někde dá dohledat, ale už upadl v zapomnění).
V případě nehody na Hudsonu měli pasažéři štěstí, že na přední sedačce neseděl strojník, ale Pan Pilot.

duromiso
4. 4. 2019 • 14:15

Tož tolik k automatice, která se má o člověka postarat ať už v autech nebo letadlech.:-/

DDRatm
4. 4. 2019 • 13:58

No pokud je analýza toho Bjorna správná, tak se jedná o mnohem větší systémovou chybu.

mdgarf
4. 4. 2019 • 13:37

priplatkove bezpecnosti vybaveni
podivne praktiky schvalovani - proto obnoveni letu tak dlouho trva vsude cmucha FBI nekdo pujde sedet jak z uradu tak nejspis z boeingu
skoleni pilotu se osidilo, areolinky i boeing jsou na vinevetsinou se sejde vic problemu najednou a pak je pruser

Walkeer_CZ
4. 4. 2019 • 13:08

ja osobne timto typem letadla nikdy letet nechci. Nedavno pri preletu mezi letistema mel vaznou poruchu obou motoru, nastesti jiz bez cestujicich.

Adam Vágner
4. 4. 2019 • 12:54

A to je přesně ten důvod, proč bych se asi zbláznil, kdybych měl programovat software do letadel.

Ředitel ČTÚ
Ředitel ČTÚ
4. 4. 2019 • 12:26

I etiopský pilot může číst Vergilia v originále. B-]Apropo nejlevnější oprava té létající rakve je mít na palubě dostatečný počet padáků. 😉

Názor byl 1× upraven, naposled 4. 4. 2019 14:16

Jarda.abc
4. 4. 2019 • 12:14

Ten etiopský pilot měl nalétáno 8 000 hodin,
takže bych ho jako čtenáři Živě neurážel, že je to jenom Etiopan.

Určitě si přečtěte

Články odjinud