Philips DVP5960: DVD přehrávač s HDMI rozhraním

Diskuze čtenářů k článku

andre  |  02. 01. 2008 12:59

Mám jeden dotaz, kdosi uváděl, že u USB (u Philips DVP 5960) nestačí na napájení externího disku bez vlastního zdroje. Uvažuji o jeho koupi a chtěl bych k němu připojit ex. disk WD Passport 160 GB, znamená to že nebude fungovat?

Díky za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BadNick  |  15. 01. 2008 23:12

Napajeni externich disku pres USB je pro vetsinu z nich dostacujici, WD Passport bude fungovat. Nicmene dle vlastnich zkusenosti dodavam, ze je lepsi pro prehravani napr. videa pouzit spise flash disk, pri pripojeni externiho HDD se obraz obcas zaskube. Na fotky to ale muze poslouzit dobre ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BadNick  |  03. 10. 2007 16:59

DVP 5960 je vyborny prehravac, ale jeho jednou z mala chyb je zobrazovani CZ titulku. Firma Philips totiz rezignovala na implementaci adekvátních fontu pro cesky jazyk - chybi kodovani ANSI 1250. Prehravace, ktere se zde prodavaji, maji vybavu pro zobrazeni anglictiny.

Tento problem se da jednoduse vyresit prehranim firmware - doporucuji tento: http://www.phunkyfish.com/file_download/33 - je postaven na zaklade nejnovejsiho oficialniho FW a je odzkousen. Nejen, ze zobrazi bezchybne CZ titulky ve formatu .srt a .sub, ale zmizi i osklive sedive pozadi puvodnich titulku, ktere se take presunou nize a zvetsi se jejich font. Navod, jak na upgrade se da najit na strankach Philipsu (http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpcontent.pl?scy=CZ&slg=CES&mid=Link_Software&cat=DVD_HOME_THEATER_CA&sct=DVD_PLAYERS_SU&grp=HOME_ENTERTAINMENT_GR&session=20071002144103_89.176.8.89&ctn=DVP5960/12&dct=FUS&did=ENG&file=/files/d/dvp5960_12/dvp5960_12_fur_eng.pdf) nebo na strankach Phynkyfishe (http://www.phunkyfish.com/article/4/philips-dvp-596012). Tam lze take najit dalsi informace o dostupnych firmwarech. Go for it!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr__  |  26. 12. 2007 09:31

To neni pravda, me na mem 5960/12 jdou ceske titulky bez problemu. Staci nastavit Subtitles DivX -> Central Europe a hotovo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Negativ  |  06. 01. 2008 14:10

Nastavit Subtitles DivX? To je rada k nezaplaceni, zvlast kdyz takova polozka v menu vubec neni, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Negativ  |  06. 01. 2008 14:09

Diky chlape! Prolezl jsem plno diskuzi ( i zahranicnich), plnych ruznych hloupych prispevku jako ten nize, ale tvuj odkaz mi konecne pomohl. Diky!!! .-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BadNick  |  14. 01. 2008 00:10

Rado se stalo, mel jsem s timhle problemem taky peknou honicku. Nejdrive jsem psal na technickou podporu Philipsu, ale suse mi jen odepsali, ze problem oznami do jejich softwaroveho oddeleni. Od te doby nic ... Celkem mne nastvalo, ze tu prodavaji nelokalizovanej vyrobek, chlubi se podporou titulku k avi a pritom ty titulky vypadaj pod psa a jeste nezobrazej ceskou diakritiku. No, nastesti se toho nekdo ujal a ten FW upravil, pomohl tim urcite spouste lidem ... Zdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  14. 05. 2008 22:41

Také se připoji a moc děkuji za nesmírně užitečný příspěvek, byl jsem už trochu zoufalý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  23. 04. 2007 17:43

Něvěděl by někdo:
1) umí ten přehrávač přemotávat i soubory ve formátu DivX a Xvid atd.? - v návodu co je na netu, je psané přemotávání u DVD formátu - že 2x, 4x, 8x, 16, 32x - ale jde to i u DivX atd? a jakou rychlostí?
2) když dám pauzu (a to i formát DVD tak i DivX) - je možné se pak posouvat snímek po snímku (nebo třeba po 1 sedkundě nebo tak nějak) dopředu a dozadu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Legalize  |  27. 03. 2007 17:18

prosím vás můžete někdo udělat český návod na přehrátí nového FW....uplně tomu v angličtině nerozumim....
jo a nějaky link na "nejlepší" (klidně neoficiální modifikovaný) FW.....jak říkám našel bych si něco ale většinou je to english....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  15. 02. 2007 14:11

Miso, pisal si, ze ta Orava 561 je po reklamacii OK. Skus ale pozriet na ansledovne, lebo mne toto robi:
JPEGECKA su horizontalne roztiahnute a MP3ky mi prehrava iba po jednej, nie je moznost prehratia celeho adresara. Ma takyto problem aj ten Philips ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ka-spel  |  13. 02. 2007 23:36

Tak furt váhám co vybrat z těchto přehrávačů:
PHILIPS DVP5960/12
Xoro HSD-8410
Biostek XE-320 Pro
Yamada DVD-Mi220X
SiGMATek XM-400 Pro!
SilverCrest KH-6515/6516

Jinak o tomto Philipsu je hodně info též tady: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=675600 a fw i zde http://www.p4c.philips.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Heretic  |  13. 02. 2007 14:13

hm.. zufalo som sa snazil najst DVD prehravac ku ktoremu je mozne pripojit HDD cez USB a je mozne prehravat aj DVD filmy z disku. Philips alebo Xoro to dokazu ? Asi s USB 1.1 nie vsak . Nasiel som nakoniec jednu ORAVU 561 ktora ma USB 2.0 a u ktorej pisali ze to dokaze. Zial teraz je na reklamacii lebo sekala pri prehravani DVD z HDD az mi z toho bolo zle .. takze este raz otazka... nejake odporucania ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yupiter19  |  13. 02. 2007 18:01

Tento prehravac (Philips 5960) mam doma zhruba od vianoc, upgradol som firmware (http://board.softpedia.com/index.php?s=721bfb25d6d7edf9595f61ed6eba4de1&showtopic=4372&st=280O ), kvoli titulkom. Zatial ziaden problem, prehraval som filmy DivX 4,5,6, Xvid, tiez bez problemov.
Cez USB som pripjal 2GB kluc PQI - s ktoreho som pustal mp3, pozeral fotky, pozeral filmy, nesekalo !!! jediny problem pri USB su dlhe nazvy (DVD, CD s tym nema problem), skusal som pripojit externy USB disk (s externym napajanim, prehravac ho sam neutiahne) tiez bezal bez problemov, aj prechadzanie po particiach bolo bez problemov, filmy nesekali ... skusal som aj z vyssim datovym tokom ... tot moja skusenost za zhruba 3 mesiace pouzivania ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miso  |  13. 02. 2007 20:07

doma mam tiez Oravu 561 a po reklamacii (tiez mi to trhalo straaaaasne), mi funguje Vynikajuco, absolutna spokojnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  13. 02. 2007 20:39

DVD filmy mas prehravat z DVD disku a ne z HDD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ODSakEda  |  13. 02. 2007 12:26

To je prdel, nebo spíš jen marketing... Ano pane m,á to HáDéeMIíí, bude moci argumentovat prodavač. A jakéže to "umí" rozlišení?! No HDTV pane No leda na výstupu interpolované..., ale nikdo nikomu neprozradí, že zdroj videoa v HD to porstě nezdekoduje...
Apropo HDMI = další mechanická nekompatibilita u HD Video rozhraních po VGA a DVI... a navíc s HW ochranami!!! Nemluvě o tom, že přeci mámli love na HD zobrazovadalo, budu chtít i HD Video player a určitě nebudu posílat audio obsažené v HDMI do displeje na zdi do jeho pidirepráčků, ale zcela jinam-do vícekanálového zesilovače s dekodery, který jaksi není zpravidle vedle LCDTV nebo Plasma TV a nevím tedy prož zvuk a obraz slučovat do jediného konektoru??? Navíc u PC poleze z vuk z grafiky???!!!... (nějaká kompromisní integrovaná zvukovka na grafice???...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
masi  |  13. 02. 2007 14:17

Uzasny myslenkovy pochod... smat se sice umis, ale uvazovat moc ne...

Ja osobne jsem treba rad, ze si muzu DVD prehravac spojit s LCD digitalne. Zadna konverze na analog a o pul metru dal zpetna konverze na digital. Stejne tak si muzu (kdyz budu chtit) spojit tento prehravac s obycejnym PC monitorem (zase digitalne). Me osobne se libi, ze spotrebni elektronika a IT konverguje. A HDMI je dalsi krucek.

Ze ten prehravac nedoda signal v HD? No a co? Vsak co cekas, kdyz to neni HDDVD ani BlueRay. Ale ten v SD doda kvalitneji nez stavajici analogove propojeni. Takze nevidim duvod, proc se tomu vysmivat, zvlast kdyz snad kazda HD Ready televize uz HDMI vstup ma.

HW ochrany. No jo, to sis zase neco precetl na zive, nepochopil, ale kricet budes. Jiste, HDMI zavadi ochranu pro chraneny obsah (BlueRay,HDDVD), ale tady se o nic takoveho nejedna, protoze to proste NENI HDDVD nebo BlueRay. Zadna ochrana tam proste NENI uplatnena.

Ad mechanicka nekompatibilita: hroznej problem,co... misto HDMI/HDMI kabelu, je obrovskej problem si koupit o 100Kc drazsi DVI/HDMI kabel... dal to komentovat nebudu.

Proc je tam tazeny i zvuk? Kvuli te konvergenci se spotrebni elektronikou. Rika ti neco zarizeni A/V receiver? Ten slouzi k prepinani vice vstupu videa a zvuku na jiny(e) vystupy a take vetsinou obsahuje ruzne dekodery. Predstava HDMI A/V receiveru, kde mam dva kabely (SCART a SPDIF) nahrazeny jednim (HDMI) a prepinat si soucastne zvuk i obraz, se mi velice zamlouva. Proto ten zvuk. Nevim, jestli uz takove zarizeni existuje, ale skoro urcite existovat bude.

Vlastne ani nevim, proc na tebe vubec reaguju, protoze ses pravdepodobne pubertak, co si precetl, ze HDMI je spatne, protoze MUZE zapnout sifrovani prenosu a obsahuje i signaly na prenos zvuku a musis to vsem uzasne spektakularnim zpusobem sdelit a pridat k tomu svuj hlubokomyslny nazor, ze je to na hovno, protoze to TY nepotrebujes. Ale to je uz na zive zvykem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KArel  |  13. 02. 2007 20:00

On to asi psal člověk, který HDMI (nebo DVI) spojení nikdy nevyzkoušel v praxi. Doporučuji - vem si moderní HD televizor a připoj ho analogově (komponent, ať je to nejlepší) a digitálně HDMI. Potom si vem nějaké kvalitní testovací DVD a pusť si test šířky pásma. A pak se podívej, co dopadne líp.
Podle mého sledování je HDMI vždy o kousek lepší - bez jakéhokoliv chvění a přesahů barev přes jasy. Pokud ho navíc použiješ v HD režimu, provede přehrávač upsampling s vylepšením MPEG-2 artefaktů a je to sakra poznat (všechny další upsamplingy, byť kvalitní, už mají k dispozici jen výsledný obraz a zázraky dělat nemůžou).
Prostě HDMI je u kvalitního přehrávače bezvadný už teď a to ani neberu v úvahu použití AVR jako kolega přede mnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majitel toho přístroje  |  13. 02. 2007 21:38

Zdravím,
1) určitě to je krok vpřed (HDMI), ale obávám se, že se projevují ještě "porodní" bolesti...
2) tenhle přehrávač jsem mohl posoudit a opravdu jsem nějaký postřehnutelný rozdíl v kvalitě obrazu mezi analog (komponent) a digitál (HDMI) nerozpoznal. Spolupracoval s 106 cm plasmou od LG (1024x768 bodů).
3) Přes koupený HDMI kabel (cena dost vysoká šlo propojit i zvuk, nicméně pouze ve stereo. Obávám se, zda nejde o parametr HDMI normy (nejsem si jistý, neznam přesné specifikace norem HDMI).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  14. 02. 2007 01:24

To, mně právě, na těhlech, televizích, docela, štve, no taky, máme, Plasmovou televizi 16:9, s uhlopříčkou 106 cm, ale prostě, to rozlišení 1024x768, to mně, docela, žere, prostě, rozlišení 4:3, na televizi ve formátu 16:9, to mně, přijde, trošku, jako pěst, na oko, to je, tak trochu, jako kdybych, si pouštěl, na svém 17" CRT Monitoru, značky Samsung, typ: SyncMaster 753 DFX, ten monitor, je 4:3, rozlišení 16:9, no už jsem to zkoušel, vypadá, to docela, hrozně, a proto, už zase, na svém monitoru, Samsung, typ SyncMaster 753DFX, používám, radši už zase rozlišení 800x600, při 32-Bit. barvách, a při obnovovací frekvenci 100 Hz, teda, ten můj Monitor, Samsung, typ SyncMaster 753 DFX, by při rozlišení 800x600, utáhnul, i obnovovací, frekvenci 110 Hz, ale já, ho prostě, nechci, tahat, nadoraz, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anunnaki  |  20. 03. 2007 16:44

Ahoj,

1) HDMI urcite zadnou porodnou bolesti nemuze trpet, je to 100% identicka zalezitost s DVI-D, coz se u monitoru v PC jiz pohybuje nekolik let. Tedy vyslovene jen "jina koncovka" ale stejne zapojeni dratku, stejny pocet dratku a veskere komunikace po techto dratcich je stejne. Akorat ma HDMI jeste navic dusim dalsi dva dratky pro SPDIF (digitalni audio) coz take jiz leta porodni bolesti nema
1a) tady spis chapu ze porodni bolesti u HDMI si spojujes s HDCP sifrovanim, coz ale s HDMI nema nic spolecneho, to se dela pred vstupem a po vystupu s HDMI rozhrani.

2) U zarizeni s HDMI vystupem (DVD,DVB-T a IPTV set top boxy) je na 99% nastaven defaultne u HDMI rozliseni 720x500 (klasicke S-VHS) takze pak kdyz to propojis s HDMI LCD TV/Monitorem a nechas v tomto rozliseni, tak zmena neni vyrazna oproti analogu (SCARTu nebo S-VHS) pokud mas kvalitni analog kabely. Podstatne zlepseni nastava az tehdy :
2a) pokud na vstupnim "zarizeni" nastavis HDMI vystup do vetsiho rozliseni (treba 1980 x 1050)
2b) pokud vstupni "zarizeni" dokaze delat kvalitni resampling z 720x500 do rozliseni nastaveneho v bodu 2a.
Kazdopadne zatim na trhu nejsou moc kvalitni zarizeni ktere by kvalitne "resamplovaly" rozliseni, jak to umoznuji ted pocitace. Ale do 2-3 let se situace drasticky zmeni a tyto "zarizeni" budou vybavena velice silnym CPU ktere to pak budou delat ve vynikajici kvalite.

3) U HDMI kabelu na kvalite prakticky nezalezi, prenos je digitalni tak ho neni potreba stinit, ruseni ktere se namoduluje neovlyvnuje prenos 0 a 1 po kabelu. Jedine ze sum/ruseni presahne uroven signalu, coz by ale musel byt kabel velice nekvalitni a velice dlouhy (15m ?). HDMI to HDMI stoji bezne cca 75KC-150 v PC Prodejnach. Stejne tolik stoji kabely HDMI to DVI-D (nebo obracene).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  14. 02. 2007 01:18

No, nevím, to zvětšování videí, no, to když si taky, roztáhnu, video, v rozlišení 320x240, s PUNKerkou a ROCKerkou, Avril Lavigne-Live, na 17" CRT Monitoru Samsung SyncMaster: Typ: 753 DFX, starý, asi tak 2 roky a 11 Měsíců, tak už, to prostě, nebude, vypadat, nic, moc, přeci, jenom, video, v Nativním rozlišení, 1024x768, by v rozlišení 1024x768, na mém monitoru Samsung, typ SyncMaster 753 DFX, zcela plochý, by vypadalo, asi lépe, ale tak jo, máme, DÉVÉDÉ Přehrávač s HDMI, a zkoušel, jsem na něm, pouštět, nebo, spíše, lépe, řečeno, přesamplovat, Film, na Médium DÉVÉDÉ-ROM, na rozlišení 1280x720, tedy rozlišení Blu-Ray, a to celkem, ještě, šlo, ale pak mám taky, Horror, Resident Evil, ve Formátu Souborů *.DivX, a ten mám na Cédéčku, a mám ho v rozlišení 576x240, a ten jsem, taky, zkoušel, dát, do toho našeho Dévédé, přehrávače LG, asi tak, půl roku starého, a dát, tam rozlišení 1280x720, a to ještě, docela, šlo, ale pak, jsem tak, zkoušel, dát rozlišení 1920x1080, a to už, ale, vypadalo, docela, hrozně, bylo, to takové kostičkované, no, prostě, ono to zvětšování, až kdo-ví, kam, to už, pak, taky, nemá, moc, smysl, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5h1nj1  |  14. 02. 2007 14:48

Doufam, ze s tim chodis k lekari.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jitka  |  26. 02. 2007 11:37

Probírám se diskuzemi na téma propojení DVD a TV HDMI kabelem jestli neobjevím odpověď na můj problém. Tady mám pocit, že by jste mi mohl poradit. Máme DVD s DVB-T tunerem Thomson DTH8677 a TV Philips 32PW9551. Propojili jsme je HDMI kabelem a je to super při sledování TV. Problém nastal při přehrávání DVD. Vzhledem k tomu, že je to naše první DVD, tak moc disků k přehrávání nemáme a originální žádné. Zkoušeli jsme DVD vytvořené v PC ze záznamu digitální kamery i zkopírovaný film od známých. V obou případech se objeví obraz, ale nejde zvuk. Po propojení SCARTEM je to OK. Jsme v tomto laici a neumíme posoudit jestli je problém na straně TV nebo DVD a už vůbec ne čím by to mohlo být způsobeno. V návodu k DVD je pouze info, že by to mohlo být způsobeno kodekem a ať hledáme na internetu . Díky za každou radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mailo  |  13. 02. 2007 11:17

Mam od Philipsu prehravac DVP 737 (s prehravanim DivX) ... taktiez mal perfektnu mechaniku (po roku a pol sa odporucala a tak je teraz nahradena mechanikou z PC), ale po skusenostiach s podporou zakaznikov zo strany firmy Philips (stale len sluby s riesenim problemov s FW) ... Philips uz nikdy viac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tk  |  13. 02. 2007 07:59

Ovladac (ci prehravac) ma jen jednu nevyhodu, musi byt celkem presne nasmerovan na cidlo, aby fungoval. Ani zcela nove baterky to nejak nezlepsily.
Dluhe nazvy souboru na USB opravdu nejsou podporovany, ale urcite to neni tim USB 1.1 jak pise Fero, ale (ne)podporou FAT32 s dlouhymi nazvy. Jo a taky to soubory v adresari netridi, takze treba fotky je dobre si na FAT32 "predtridit" v pocitaci.
Dotaz na Qee: on je nejaky rozdil ve specifikaci napajeni mezi USB 1.1 a 2.0?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qee  |  13. 02. 2007 19:37

Samozrejme ze neni... Ale ja taky o specifikaci USB nic nepsal, jenom jsem podotknul, ze USB rozhrani na prehravaci neposkytuje pro nektera zarizeni (2,5" disky bez pridavneho napajeni ale treba i nektere flash disky) dostatecne napajeni.

Seznam fungujicich (otestovanych) zarizeni je treba tady... http://www.phunkyfish.com/article/4/philips-dvp-596012#externhd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc, Jarda.abc  |  13. 02. 2007 07:10

Nebo je zapotřebí ještě dokoupit k LCD monitoru TV tuner a ten se musí vložit mezi přehávač a monitor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pastelka  |  13. 02. 2007 10:29

Existuje redukce HDMI>DVI, za cca 800 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc, Jarda.abc  |  13. 02. 2007 10:52

Děkuji, proto jsem napsal tento příspěvek. Vím, že se dá propojit DVI s HDMI, ale nevím zda lze propojit uvedený přehrávač s LCD monitorem bez TV tuneru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anunnaki  |  20. 03. 2007 16:28

redukce HDMI to DVI-D(digital) (nebo obracene) stoji kolem 50-150KC vcetne DPH. DVI akorat neobsaduje audio takze je potreba audio brat ze zarizeni primo z audio cincu.

Redukce mezi HDMI a DVI-A(analog) neni, to je potreba aktivni konvertor v cene 1500-5000KC dle toho, jake rozliseni podporuje a je vzdy jen jednosmerny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xroot, xroot  |  13. 02. 2007 22:03

No tuner na nic nepotrebujes, ten slouzi akorat pro prijem tv signalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fero  |  13. 02. 2007 02:03

Mal som Philips 462 ale tento je omnoho lepsi precital mi zatial kazdy film, mam ho na 500GB hardisku cez USB a nemozem si ho vynachvalit.
USB 1.1 je nevyhoda lebo nazvy filmou su niekedy necitatelne.
Nacitanie HD je tiez pomale a takisto pomalsie reaguje na ovladanie cez ovladac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qee  |  13. 02. 2007 01:20

1) MA dekoder prostoroveho zvuku Dolby Digital, nema pouze DTS
2) USB je jenom 1.1, datovy tok filmu se tam vejde s prehledem, ale problem muze delat nedostatecne napajeni portu
3) omezeni titulku neni 32 znaku na radek, zalezi na pouzitem fontu a sirce boxu s titulky - lze zmenit upravou firmware, stejne jako se zbavit sedeho ramecku kolem titulku nebo vymenit pozadi a grafiku
4) Novejsi firmware od Philipsu neumi Packed Bitstream vymenou za funkcnost koaxialniho vystupu zaroven s HDMI - lze vratit do puvodniho stavu (se zachovanim ostatnich vylepseni noveho FW) pouzitim upraveneho FW
5) tenhle prehravac mozna nema ctecku karet jako XORO 8410, ale na rozdil od nej ma kvalitni mechaniku, ktera precte (temer) vsechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
otec  |  14. 02. 2007 15:40

to este stale fylyps nevie pustat zvuk do koaxialu, ked chcem pozerat obraz cez hdmi??

Opište prosím do políčka následující kód (povinné): 305

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BadNick  |  01. 10. 2007 18:18

Prosim te, neni mozne ten predelany firmware odnekud stahnout? Myslim, aby ty titulky byly bez sedeho pozadi a spravne se zobrazovaly cz fonty. Zkousel jsem MTKtools, ale dost se s tim morim a bez odpovidajiciho vysledku. Moc diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojaveja, jojaveja  |  13. 02. 2007 00:32

Ovladač je totožný se starším typem Philipsu DVP 3040. Ale proč ho měnit, když je ergonomicky na dobré úrovni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor