DP Praha ma uz roky system pro realtime sledovani polohy tram Doris a bus Audis jenze pan Dolezal z DPP na tech datech sedi jak zaba na prameni a nic s nim nehne
no hlavně že to vůbec nefunguje tak jak to vypadá, na druhou stranumáte lidi na nástupištích, žádné ptákoviny jako pražáci - obří stanice z mramoru, žuly, čištění tunelů mezi stanicemi (to je snad Praha jediný metro na světě v tomhle)všude turnikety, snímače, kde to jde je metro vedeno na kolejích mezi barákama, v Prahe i na JM máte stanice zakopaný, široký nástupiště, park na nima, 2x tunely, ně jeden, ale 2 ! pro každou kolej 1 . . protiatomový dvěře v každý stanici (i na JM), střížkov = vypadá jako terminál na letišti, podobná stanice v Lon. metru je něco jako Dorris Hill, Kilburn - podivejte se jak vypadá, člověk přímo cejtí že je to stálo postavit asi tak 100X míň,na druhou stranu to taky nefunguje, v autobuse musíte jít předním vchodem a cvaknout si oyster, musíte si ťuknout na zastavení, tohle všechno zpomaluje, DLR - většinou ve špičce jede jako housenka(jako kdysi v Praze na Václaváku had tramvají), poruchové, má to být bezúdržbové, v každém voze je přitom přítomen vyškolený pracovník, který to hlídá = takže zaměstnance to neušetří, navíc každou chvíli vidíte odklopený nouzový pultík a jak to zaměstnanec provizorně řídí sám bez pc a jede to rychlostí jen o něco větší než chodec, asi 20 km/h max, pak to za takovu soupravou vytváří velkého hada (ve špičce)autobus někdy zastaví bezdůvodně uprostřed trasy a další už nejede, musíte si přestoupit a koupit další lístek znova . . no asi to vypadá že to tam navrhovali češi nebo poláci tak trochulidi na druhou stranu jsou zvyklí chodit mnohem více pěšky, někdy je lepší v metru nepřestupovat a nejet další 1-2 stanice, ale radši vystoupit a jít pěšky(třeba když jste na Bank - nebo tak nějak, už se moc nepamatuju a chcete jít na Tower Bridge, nebo Tower, tak je lepší to tam zapíchnout a neproplejtat se bludištěm a jít po ulici, dorazíte dříve, lepší než čtvrt hodiny se proplejtat a pak jet 1 stanici)aspoň že řidiči nejsou tolik naštvaní a pracovníci jsou ochotní, turistu většinou pustí ven i bez platné karty, ti lidi sou většinou černoši, indové, pákistánci, starší lidi, většinou vás pustí a většinou jako turistu (napoprvý) i bezplatně dovnitř, to se nedá srovnat s psychopaty z dp praha (pardon, revizory) nebo nasranými tramvajáky, autobusáky
a mimochodem v Londýně žije cca 5,5-6 milionů lidí, né 8, to se vlastně(díky bohu) změnšuje, ve 30-60. letech 20. stol to bylo naprostý mraveniště . .to je jakobyste počítali do Prahy i Jílové, Kamenný při., Týnec, Benešov..
Odhad populace pro Londýn z roku 2014 hovoří o 8,5 mil. lidí. Ono je to ale celkem nepodstatné, když započítáte ještě turisty a lidi dojíždějící za prací z okolí Londýna, tak vám to číslo naskáče hodně vysoko.
Chodit peso mozes len po cetre, kde je pravda, ze jednotlive zastavky su npr 10minut chodze, ale kazdou dalsou zastavkou od centra sa tie vzdialenosti predlzuju... Z Mile endu na stradford (jedna zastavka) peso mas tak 40 minut
Moc dobře si pamatuju, jak jsem potřeboval poradit při první cestě. V metru mi poradili jaký lístek, na kterou linku. Táhnul jsem obrovský kufr a když mě viděl ten chlápek u turniketů, tak na mě zamával a pustil mě průchodem pro vozíčkáře, který byl o dost širší a nasměroval, abych trefil správným směrem.V Praze? "Nerozumim" "Nevim" "Mluvte česky"....nebo turistu rovnou zkrouhnou, protože špatně pochopil princip fungování pražské městské a jízdenek.Největší fór je upozornění na nefungující lanovku na Petřín....POUZE V ČEŠTINĚ a ty báby, které tam vloni seděly a taky neměly jinak než česky, slovensky a sprostě, to mě dost pobavilo, nebo spíš zklamalo.Pražský dopravní podnik je taková parodie na fungující službu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.