Petr Benýšek, Český bezdrát: Opět bych začal stejně

Diskuze čtenářů k článku

22. 02. 2015 16:19

dalsi zbytecny operator s nefer nabídkami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  03. 07. 2007 14:43

jen k té garanci, stačí si přečíst všeobecné podmínky O2 a zjistíte, že doba na odstranění poruchy u klasických pevných linek je 4 dny........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truba  |  28. 06. 2007 08:06

placena inzerce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  28. 06. 2007 15:06

Souhlas, navíc bych přidal, že rozhovor neobsahuje bohužel ani nic zajímavého.

A garance 99,5%? Nemůžu si pomoci, ale jestli dobře počítám, tak to jsou tři a půl hodiny měsíčně. Tedy pro telefon značně nepoužitelné. Nevím samozřejmě, jaká je dostupnost v praxi, ale ta garantovaná není rozhodně nic oslňujícího...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  30. 06. 2007 22:26

Ti technicky vyspělejší CZ VoIP operátoři, mezi které Český bezdrát (alias ERI VoIP) IMO patří, dosahují celkem běžně bez větších problémů nějakých 99,98% dostupnosti. Samozřejmě ale jen tehdy, mají-li pod kontrolou trasu přenosu k zákazníkovi. A to lze zejména u firemních klientů obvykle bez problémů zajistit. Jinak mám za to, že zejména taková ta česká "top desítka" se ve srovnání se zahraničním nemá co do kvality služby vůbec za co stydět. Na dobrém internetovém připojení jsou v praxi jejich služby stabilní a jsou srovnatelné s klasickou pevnou linkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor