DDRatm
19. 11. 2018 • 17:40

A co takhle kontejner uzpůsobený pro cestování do pumovnice B-1B? Má sice maximálku jen 1,3 M, ale dost slušnou výdrž a může tankovat za letu.

dolph1888
dolph1888
19. 11. 2018 • 11:56

Všechny tyto projekty většinou končí na neefektivitě, neziskovosti. Dalším důvodem pak také je mizerná bezpečnost, nevejdou se do bezpečnostních předpisů. Chemické motory, které během okamžiku zhltnou palivo budou vždy brzdou. Budoucnost jak ji známe ze sci-fi přijde až ve chvíli, kdy zvládneme fúzi v motorech. Kdy si takový motor, při vysokém tahu, vystačí s tunou paliva třeba na několik dní chodu. Bohužel s tím je spojen ještě jeden požadavek, velmi výkonný, mobilní zdroj energie (reaktor nebo vysokokapacitní článek, mně neznámé technologie, konstrukce). Stručně, já se toho nedožiji a myslím si, že nikdo ze současníků.

radon
19. 11. 2018 • 9:18

Nadzvukové (2-3Mach) proudové fajn, ale já bych raději viděl nadzvukové (5-7Mach) náporové motory. V raketách vzduch-vzduch se už něco děje, tak třeba se dočkáme i v komerčním letectví.

Určitě si přečtěte

Články odjinud