PC - hezky česky...

Diskuze čtenářů k článku

Milan  |  05. 03. 2002 16:56

Teda asi jak ktery. Aby vyhoveli zakaznikum v komponentech ktery nemaj, nakupujou i u jinych firem ktery zdaleka nemaji takovou kvalitu a povest jakou ma prave Autocont. Potom to vydavaji pod svoji znackou. Proste asi takhle: Nakoupim kdekoliv a to doslova jsem se presvedcil, hlavne kdyz na tom trhnu vic. Kde je jejich ISO a proklamovana kvalita.   Mozna nekterymu z sefu zamestnanci delaj jiny veci nez by meli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PtJaa  |  03. 03. 2002 21:08

Chci si koupit "Tichý počítač" od Mironetu, protože když si stavím počítač sám, tak ať dělám co dělám není počítač správně tichý (tiché větráčky opravdu nestačí). Má prosím někdo zkušenosti s Mironetem a jejich tichými počítači?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK7R  |  01. 03. 2002 17:40

No tak za znackove PC povazuji Compaq(deskpro a vejs),HP,Dell,IBM,GATEWAY,SIEMENS... do jiste miry i Autocont. Kazdopadne kdyz ty PC rozeberete a podivate se do nich tak prijdete na jednu vec ... deska je od kvalitniho OEM vyrobce (ASUS,INTEL,etc..) pameti od renomovanych vyrobcu (cucidal,kingmax,mosel,siemens,etc.) zvukove a graficke karty od renomovanych znackovych vyrobcu. Kdyz si to tak pak clovek v hlave shrne tak znackovy pocitac je sestava vyvazene postavena (to je to proc DELL a ostatni maj svoje modelove rady s omezenou konfirugovatelnosti - muzou mit odbornika na celou radu bez nejmensich problemu a moznosti chybnych kombinaci se drasticky snizi -> "bezporuchove, neproblemove PC"). Ja osobne sem pracoval jako technik u jedne mensi IT firmy ktera mimo jine dodavala i PC a nejhorsi vec se kterou sem se setkal byl obchodnik ktery se neporadil se servisem ... tzn vezmu cenik kouknu na ceny a sestavuju "cenovou bombu" ... to byla moje nejhorsi nocni mura protoze to co slibil zakaznikovi a zakaznik podepsal byla hotova PC katastrofa ... Takze to shrnu: mas otestovane sestavy a vis jak je postavit aby byly spolehlive a dari se ti to ... muzes se povazovat za "znackoveho" prodejce PC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milda  |  28. 02. 2002 13:56

.. a sam si to taky otestuj... uz vidim, jak pri prvnim vyndani procaku ulomis roh, nebo moc primacknes pamet a nalomis desku... nebo se nahodou netrefis na spravnou dirku a zkratujes neco na desce..  parada, ne??  hlavne dyz sis to slozil sam....

Nekoupil bych si PC v karme jako je ATC, ProCa, nebo Libra  (o MiroNetu ani nemluvim) asi z pricipu, ze to tam jede jak na bezicim pasu.....  maloprodejce si asi nigdy nedovoli pustit ven nejakej shit, kterej nefunguje... A co se tyka ty reklamy, tak to je zase vec spis tech velkoobchodu, ktery do toho investujou... sem si nevsim, ze by nejakej maoobchodnik nabizel neco co neni pravda...

Mejte se fajn. Milda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tamten  |  28. 02. 2002 15:32

No ty ses taky dobre zabrzdenej

Zijes vubec na zemi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoky  |  01. 03. 2002 22:29

Já si taky dokážu složit PC a přesto už mám 3 PC od ATC a všechny i to 5 let staré jedou OK. Komponenty jsou v pohodě. Já si raději připlatím za značku ASUS než se babrat s noname či komponenty, které nejsou vyzkoušeny. Jinak ve firmě máme 11 PC a běží ty od ATC v pohodě. Zatím co ty jsme přivezly kdysi z USA jsou už v trapu a rozšiřitelnost žádná. Nemohu si dovolit dát účetnímu oddělení PC a klepat se aby nedošlo při výplatách ke kolapsu. 300 zaměstnanců bez finančních náležitostí to už by mi dalo zabrat. Jinak nesouhlas s tí, že u malododavatele se nemůže stát, že by dodali zmetek. Sám jsem to zažil několikrát. A když nyní už ke mně přijde někdo něco nabízet Tak musí dost těžce dokazovat, žen je opravdu dobrý. Nerad objíždím rádoby podnikatele a hledám jejich bývalá sídla a podobně.To platí nejen o PC ale obecně. Často slyším o tom jak někdo udělal či lépe vyladil PC než třeba ATC. Já nepotřebuji PC s maximálním vyladěným výkonem, ale stabilní mašinu na kterou mám záruku a která je hlavně stabilní a kompatibilní se softem. Na hry mám jinou mašinu. Tak Cao Yoky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.K.  |  27. 02. 2002 22:18

Mel sem to stesti a mohl sem se tam podivat s nasi tridou na exkurzi, jenom me zarazi ten pomer repasi 1:100 - kdyz sem videl ty regaly tak mozna 1:10 ale urcite ne 1:100. Jo a jeste jedno rypnuti ohledne reklamaci: vadna komponenta je pry u pocitacu v zaruce menena do 48hodin, ale mi se 3 krat stalo ze tech 48hodin trvalo 5-6 tydnu (A to nemluvim o zpusobu s jakym bylo se mnou jednano - jako s TOTALNIM blbcem ktery NICEMU nerozumi protoze TOMU rozumi jenom ONI - a to studuji IT na prumyslovce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 02. 2002 00:46

To jednani jako s blbcem neni jen vysada ATcka...setkal jsem se stim i jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.K.  |  28. 02. 2002 12:52

Souhlasim, ale u ATC to bylo nejhorsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tamten  |  28. 02. 2002 15:22

A s kým si mluvil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tamten  |  28. 02. 2002 15:27

Taky by me zajimalo jakym zpusobem sis koupuil PC od ATComputers ze si ho take reklamoval primo u ATC. ATC neprodava koncovým zakaznikum. A ty jakozto student prumyslovky asi nejsi jejich Dealer. A to me utvrzuje v tom ze sis asi koupil PC nekde jinde a spletls Firmy

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tamten  |  28. 02. 2002 08:09

Pěkně kecáš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.K.  |  28. 02. 2002 12:59

Kdo neveri at tam bezi......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tamten  |  28. 02. 2002 15:21

Ja neverim a nikam nebezim

Nevim co jsou u tebe plne regaly repasu. Ale pokud by jich tam bylo 15 coz k velikosti regalu muze pusobit jako dost zaplneny prostor. Tak si to spocitej. Kolik se tam denne vyrobi PC?

A taky pekne kecas ze ti reklamace trvala 5-6 tydnu. To je totiz naprosty nesmysl. Uved konkretni priklad.

Podle me si od ATC zadne PC nekoupil a ani nereklamoval a jen blbe kecas.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Bures  |  27. 02. 2002 19:50

Taky jsem kdysi montoval pocitace a chlubil se jak su o 3 procenta levnejsi nez AC :) pak jsem se ztratil na rok do nemecka. Kdyz by nekdo v te dobe chtel neco reklamovat, tak by mel smulu. :) Sam bych si koupil pocitac jen od velke firmy at by to byl AC nebo nekdo jiny (ted me nenapada kdo, za znacku HP ci DELL se mi nechce zbytecne platit) Cerifikace podle ISO hodne vypovida. Pomahal jsme ji zavadet v jedne vyrobni firme a verte, ze je tam pamatovano na vse - vyber dodavatelu, popis vyroby, popiis kontoly, popis expedice, popis vsech popisu :) ... . Dalsi pripominka: to ze ma firma iso neznamena, ze ma kvalitni vyrobky, ale ze ty vyrobky, kvalitne nebo nekvalitne, vyrobi pokazde stejne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  27. 02. 2002 18:31

Naše firma také prodává PC z ATC a jsme naprosto spokojeni a naši zákazníci taky.

Výroba neskladové sestavy sice trvá déle než u garážníka, který jeden den objedná díly a druhý den předává PC zákazníkovy, ale ten zákazník se za ním v nejbližší době dostaví znova s nějakým problémem nebo nekompatibilitou.

Reklamace: je rozdíl čekat na nový díl do druhého dne u ATC a až 30dní (většinou nejméně 14dní) u malé firmyčky, která nakupuje dílu u Libry, Procy a pod.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
..  |  27. 02. 2002 20:22

myslím, že máte pravdu, jen je škoda, že Vaše názory prezentujete včetně pravopisných chyb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  27. 02. 2002 17:13

3 letá zaruka bez plomby?...Proč ne?... Holt, povedou sestavu jako komponenty s výrobním číslem. Myslim, že by to neměl být problém. Pak ať si mění procesory jak kdo chce.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 02. 2002 00:42

nejde o zmenu komponentu...to si zase neni takovej problem uhlidat...ale je problem, jak nekdo nahore psal, dokazat, ze ten disk nespalil schvalne 24mi volty, jen aby mel novy (a treba vetsi)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tegi  |  27. 02. 2002 14:18

Prodavame PC Monsoon, Lynx, Abacus a Triline. Pokud mohu hodnotit z nasi zkusenosti, dopadlo by to asi takto:

Kvalita montaze: 1. Triline, 2. Lynx, 3. Monsoon, 4. Abacus

Rychlost dodavky: 1. Lynx, 2. Monsoon, 3. Abacus, 4. Triline (u sestav na zakazku)

Logistika: 1. Triline !! , 2. Lynx, 3. Monsoon, Abacus

Servis: 1. Triline !! , 2. Lynx, 3-4. Monsoon, Abacus

Rozsah uprav, konfigurovatelnost modelu: 1-3. Triline, Monsoon, Abacus, 4. Lynx

Ceny !!! : Jasny vitez neni, kazdy ma 1-5 modelu velmi vyhodne, ostatni srovnatelny standard = cca 5 az 15% nad ceny "Noname" PC. Akcni modely mohou mit ceny i pod Noname.

Zaruka: 1-2. Monsoon, Triline - 3 roky, 3-4. Abacus, Lynx - 2 roky

Co z toto vyplyva ? Nejsem zaujaty, ale 10 let praxe mi dovoluje se divat na vec objektivne. Neni vse jen cerne a bile, ale o kvalite pocitacu AT computers nelze vubec pochybovat. Kdo tvrdi opak, nema bud zadnou zkusenost (spise jen slysel) nebo si za "standard" vybral nejlevnejsi model s jistymi omezenimi (skrin, rozsiritelnost, zaruka apod.). 

P.S. Jsem se trochu rozkecal... 

TEGI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlczaak  |  28. 02. 2002 08:15

je fajn, že ses rozepsal... konečně taky pohled někoho, kdo je v obraze. a jak je vidět, kvalita se nakonec prosadí, což je dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luck  |  26. 02. 2002 18:54

I Kdyby jste přišli na tento provoz o Vánocích, to byste viděli, jak mladí lidé "dřou" za minimální mzdu !!! A když se zadaří tak mají něco navíc !!!

V procesu zapoměli na výstupní kontrolu a balení !!!

Jedinou výhodou je, že zaměstnávají zdravotně postižené.

L..

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Martinák  |  26. 02. 2002 19:26

... tak ať nedřou, pod mosty je ještě místa dost! Nebo jsi spasitel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Drbohlav  |  26. 02. 2002 15:49

Když jsem si to tady tak pročítal tak fakt nechápu Vaše názory! Máte doma jedno sesmolený PCčko a zavrhujete něco čemu vůbec nerozumíte!!!! Já prodávám a servisuji počítače TRILINE a v životě, zdůrazňuji "V ŽIVOTĚ" bych si nekoupil nic jiného! Počítače jsou z výroby perfektně připravené, v článku se nejedná o žádnou reklamu to je prostě pravda. Jsou složené pouze z komponent které jsou vyzkoušené a které 100% fungují! Ještě se nestalo, že by přišel počítač který nefunguje! Jó, že se vrátí po 2 měsících, protože si ho uživatel rozvrtal (softwareove) to je neco jineho! A když se náhodou něco stane, že třeba odejde CD-ROMka nebo deska tak Vám ji do druhého dne vymění kus za kus! A tomu já říkám služby! To je pro mě důležité! (A pro mé zákazníky taky). Plná 3 letá záruka!!! PC od ATC jsou nejlepší a doufám, že ještě nějaký čas budou! Snad si to uvědomí více lidí a trh se přestane zaplavovat těma srač...a, které doma v garáži bastlí každej druhej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  26. 02. 2002 16:18

Mno,tak já počítač na "koleni v garáži sesmolenej" opravdu nemám a o značkových PC těchto "velkochrličopečuhouskyvevelkym"si myslím a vím svoje. Jo a by the way : V ŽIVOTĚ BYCH SI TRILINE ANI NIC JEMU PODOBNÉMU NEKOUPIL,(záměrně se nebavím o DELLU,ale srovnávat DELL a ATC, třeba jenom se servise asi nemá cenu rozebírat) a každý rozumný člověk asi ví proč ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 02. 2002 16:21

Tak a s tímhle příspěvkem nemůžu nic než souhlasit. Naše firma také patří mezi partnery TRILINE a naše zkušenosti jsou naprosto stejné jako u pana Drbohlava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Technické oddělení  |  27. 02. 2002 08:10

To zahřeje u srdce. Ona to není žádná sranda tu mašinku aspoň v rámci možností vypiplat. A pak přijde nová revize desky a vše je v pr...
PS. Pochvaly na nás posílejte našim šéfům

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 02. 2002 20:18

No problém, už to smolím. Kolik dostanu slevu na odběrech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PK  |  26. 02. 2002 13:49

Já si taky myslím, že to není tak růžové, jak to vypadá. Jsem o tom přesvědčená. Znám to z vlastní zkušenosti. Navenek to vypadá mooooc hezky, ale teď určitě ty zaměstnanci, co čtou tento článek, se popadají za břicha. Ale je to asi normální, děje se to fšude.

Jinak jak je popsaná ta výroba, tak takhle se to asi dělaj fšichni. To mohli vzít jakoukoliv firmu, i menší (z vlastní zkušenosti), a bylo by to to samý v bledě modrým.

Hoooj 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zaměstnanec  |  26. 02. 2002 14:19

Až na to, že se smíchy nepopadáme za břicha ale jsme vzteky zelení, tak máš pravdu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlczaak  |  26. 02. 2002 15:53

asi tak... pracovala jsi někdy ve firmě certifikované na ISO 9001? já jo a je už to trošku o něčem jiném než o "malém" českém podnikání. taky si nemyslím, že je to uvnitř tak růžové, jak to bylo podáno, ale dělají tam svou práci lidi, co tomu rozumí - hlavně inženýry na řešení konfiktů obdivuji a vůbec jim tu práci nezávidím - asi nikdo, kdo občas musí známému rozchodit počítač, kterému se moc nechce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PK  |  27. 02. 2002 07:35

Jistě že jsem pracovala "ve firmě certifikované na ISO 9001". Co se týká výroby a přípravy výroby, bylo to hodně podobné, jako v AT. (S výjimkou, že PC se zahořovali minimálně přes noc) Taky tam všichni té práci rozuměli. Inženýři na řešení konfliktů, jasně, ty jsme neměli, museli jsme si poradit sami. A taky to šlo. Nic proti nim nemám, ale když je jich tam tolik (12 inženýrů na 6 "výrobníků"), tak už by ty compy neměli mít žádný problém, ne? Já osobní zkušenosti s jejich počítačema nemám, takže nemůžu soudit, ale když to tady čtu ... V každým případě asi takhle: můj názor je, že je to jako každá jiná firma (kromě těch ING.). Chtěla jsem jen příspěvkem vyjádřit, že to tam ASI není taková sranda, jak je to pěkně napsaný.

Uff, já fakt nic proti AT nemám, zrovna si chci koupit comp, tak se kouknu i k nim. Až na to zaplombování, to se mi taky nelíbí. Dyk ho musim třeba něgdy vyluxovat

Jo, teď jsem si vzpoměla, to bonzování se mi taky nelíbí. Fuuuj. To bych nemohla dělat, vydělávat na něčí ztátě. Asi jsem cimprlich. Pa.

Nazdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zaměstnanec  |  27. 02. 2002 07:57

Hele uvědom si, že těch inženýrků je tam jen 7 (dokonce i sekretářka dostala titul) a vlastní podporou výroby se zabývá jen 8 lidí, a ti mají kromě toho na starosti nejenom konfigurování těch kompů, ale taky vývoj nových sestav (ono spíš platí, že skoro nic není kompatibilního s ničím a do toho skvělé systémy od Mikroskoku), testování nových komponent (ne každá se hodí, či dělá co má), testování nových ovladačů a podporu prodeje. A kromě toho musí řešit, když se někomu zboří Pecko a nikdo neví proč. Na technickém oddělení v obdobné firmě je přibližně 20-30% zaměstnanců firmy. Tady si spočítej, kolik procent je 12 lidí (včetně sekretářky a nějakých ISO lidí - ono je to odělení i jakosti ) ze 150. Hodně málo. Já bych to s nima neměnil. A sestavy, co v nich bude, určuje neviditelná ruka trhu ( a nikoliv technické oddělení. A těch šest výrobníků nemusí nic vymýšlet, testovat, jen udělají to, co se jim řekne.
A bonz systém je největší svinstvo, které se dá sqěle zneužít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Helma  |  27. 02. 2002 08:06

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PK  |  27. 02. 2002 08:13

HELE, a jak to mám vědít, co??? V článku to bylo jinak, že !? Ale dík, že jsi mi otevřel oči . To je přesně ono, proč jsem sem vlastně napsala "že to není tak růžové, jak to vypadá".

Tak se fšichni mějte.

Nazdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamarád AT  |  27. 02. 2002 08:30

Nevím, kde v obdobné firmě mají 20-30% lidí na technickém oddělení ? Firmy jako Libra, Proka nebo 100mega se takovejma problémama vůbec nezalamujou a smontují fšecko dohromady. Proka a 100M nemají ISO a Hydra (libra) montuje tak sqěle, že neustále ztrácí zákazníky. Jejich čísla o prodeji jsou naprosto vylhaný !!! AT Comp je proti tomu svatej !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tamten  |  27. 02. 2002 08:52

No ty budes nakej ten debilní vyvojar nejspis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Technické oddělení  |  27. 02. 2002 15:13

Debyl se pýše s tvdym Y.

Tvůj vívojář

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tamten  |  28. 02. 2002 07:59

Pro mě je debil odjakživa s měkým.

Je vidět že jsi vývojář.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 02. 2002 12:53

U AT Computers jsem si objednal Notebook ASUS L8400 z katalogu. Při objednávce mi tvrdili že dodání je otázka několika dní. Po týdnu se z několika dní vyklubal měsíc.

ASUS je na dodávky vůbec sračka. Před třemi týdny jsem kupoval nový komp a chtěl jsem ASUS desku i845 chipset s USB 2.0. Deska byla v několika testech i na živě, ale objednat se v ČR prý zatím nedá MSI byla do 24 hodin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coxx  |  26. 02. 2002 12:49

Počítač od jakéhokoliv prodejce bych si nikdy nekoupil a je mi jedno jestli je to ATC nebo nějaký malý prodejce s jedním krámkem (protože tady nejde ani tak o podnik jako spíš o samotného člověka který to prodává a vyřizuje případné reklamace). Sestavy jsou většinou postavené na "reklamě". První co vidíte je ferekvence procesoru ale to že je strčený do shitové desky nebo je tam integrovaný zvuk či grafika na úrovni TNT2 M64 tím už se nechválí . A kecy o tom že si to můžu nechat poskládat na míru jsou mi ukradené - proč to teda zrovna nedělají trochu vyvážené?

Prostě co si sám nesložím mi ke stolu nesmí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  26. 02. 2002 13:27

No tak s tímto úplně souhlasím,snad bych snad jenom něco dodal. Sám pracuji jako prodejce PC, PC stavíme jenom na značkách(MSI,Asus,Abit) a vysvětluj lidem,proč sestava od nás stojí o tolik a tolik víc, "když tam jsou stejný čísla". Vždycky mě pak potěší nářky mých známých,kteří chtěli ušetřit a koupili si nějakou "vždyťzatyprachynekupto" levnou desku a pak brečej jak je to nestabilní, padá jim to,nic nejde atd(i když v tomto případě je to ale kus od kusu,ale přece si nekoupim desku a nebudu doufat,že sem chytl ten správnej kus)..... Jo a PC od ATC bych si nekoupil ani náhodou......protože to jsou PC skládaný účelově (P4 se 128MB SDRAM=sestava úplně na .....)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miki  |  26. 02. 2002 15:18

Tak s tímto bych zase nesouhlasil já. Sice si myslím, že PC rozumím, ale že by šel, nakoupil komponenty a vše smontoval sám asi nehrozí. Pokud se jedná o upgrade prosím. Dnes není problém projít inet, napsat seznam komponent a říci prodejci tohle chci. Každý dobrý prodejce mi pak řekne tohle jo a tohle zase ne, a lepší by bylo tamto. Rozhodně pak má více zkušeností se vzájemnou kompatibilitou než já, který si složím 1PC za 2roky. Vše sežene (nemusím lítat po velkoskladech, protože nevinky vždycky nemaj), poskládá (nemusím shánět pastu, šroubky, každý kousek káblíku), sežene aktuální drivery (co je s komponentama není vždy to nej), nainstaluje, zahoří a dá mi záruku.

Mám co jsem chtěl, jistotu že to pojede (nebo záruku) a ušetřil jsem spoustu času. Ve výsledku zaplatím cca 5-10% více (samozřejmě ne u Autocontu, myslím drobného dobrého prodejce). Nevyrovná se to sice pocitu vlastnoruční práce, ale taky se u toho člověk nemusí nervovat, když se vyskytnou problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 02. 2002 00:34

Problem muze nastat v hledani "drobneho dobreho prodejce" a nebo v presvecovani zakazniku o tom, ze jsem dobry drobny prodejce :)

Delam PC jen znamym co me znaji nebo jim to doporucil nekdo dalsi a zatim jsem si, az na jeden pripad, dokazal obhajit svoje pripominky na slozeni(obsah) sestavy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamarad  |  26. 02. 2002 12:41

Meli byste napsat take o spolecnosti ProCA a jeji "profesionalni" montazi v praze a dalsich pobockach. To by byla chechtacka. Pak si vzit nejakeho mechanika stranou a anonymne se ho zeptat na drby ze zakulisi.

kabel sroubek?
Zadna mira,
na tohle se neumira )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamarad  |  26. 02. 2002 12:40

Meli byste napsat take o spolecnosti ProCA a jeji "profesionalni" montazi v praze a dalsich pobockach. To by byla chechtacka. Pak si vzit nejakeho mechanika stranou a anonymne se ho zeptat na drby ze zakulisi.

kabel sroubek?
Zadna mira,
na tohle se neumira )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luck  |  26. 02. 2002 19:03

Nemusíte chodit daleko. Počkejte si po 15 hodině před ATComputers a tam se dovíte zajímavé kuloární věci od zaměstnanců. To se Vám půjdou oči z důlku.

L.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 02. 2002 21:14

Tak proč sem něco nenadhodíte? O těchle historkách tu mluví každej druhej, ale nikdo nic konkrétního neřekne. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zůčastněný  |  12. 03. 2002 12:52

Protože kdyby ses dozvedel i byt jen cast tak by ses z toho osypal...

Ja jsem tam delal a vim o cem mluvim, ale zase jsem se nemel tak spatne abych je pomlouval a myslim si ze NIKDO co tu pise nema pravo je pomlouvat ! Zkuste si rozjet neco takoveho jako rozjeli oni a pak mi neco rikejte ! Zkuste vybudovat takovy kolos z "garazove" firmy a pak si povime... Jinak mr.Drozdek je byvaly ucitel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beruška a Brouček  |  26. 02. 2002 11:18

Pokec o AT Computers se nám líbí.

U auta si zákazník nemůže stěžovat, že mu chybí pod kapotou motor, ale u PC bez plomby si může zákazník stěžovat, že mu chybí cokoliv. Proto nám plomba a jiné ochranné prostředky slouží k odhalení takových zákazníků, kteří nás chtějí ošulit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beruška a Brouček  |  26. 02. 2002 11:18

Pokec o AT Computers se nám líbí.

U auta si zákazník nemůže stěžovat, že mu chybí pod kapotou motor, ale u PC bez plomby si může zákazník stěžovat, že mu chybí cokoliv. Proto nám plomba a jiné ochranné prostředky slouží k odhalení takových zákazníků, kteří nás chtějí ošulit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beruška a Brouček  |  26. 02. 2002 11:18

Pokec o AT Computers se nám líbí.

U auta si zákazník nemůže stěžovat, že mu chybí pod kapotou motor, ale u PC bez plomby si může zákazník stěžovat, že mu chybí cokoliv. Proto nám plomba a jiné ochranné prostředky slouží k odhalení takových zákazníků, kteří nás chtějí ošulit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dorf  |  26. 02. 2002 11:15

Polemiku o tiskovem zakone a skryte reklame vynecham - myslim, ze kazdemu je vse jasne. Jen zminim-li se o profesionalite lidi v Autocontu - kdykoli jsem neco shanel (prevazne nejakou novinku) a obratil se nedejbuh s dotazem na jednu jejich pobocku, koukaly (ano, y, byly to divenky) na me jako telata, coze si to vymyslim a co to vlastne ten chipset je... A ceny komponent? .......... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  26. 02. 2002 11:04

...by se dala udelat reklama pro jinou firmu

Jsem se uz dlouho tak nezasmal. Tym 12 inzenyru  ja myslel ze inzenyr je ten co ma vysokou  (ac v zahranici to tak neni)

No nevedet jak to tam vypada a chodi tak Vam to asi sezeru ale takhle ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wuuduu  |  26. 02. 2002 10:22

uz som videl aj lepsiu reklamu, to uz ani to neviete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cancri  |  26. 02. 2002 10:14

Živě = PR prezentace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Helma  |  26. 02. 2002 10:04

Když pominu ten socialistický tón článku (vše růžové, včetně vysokoškolských středoškoláků ), tak se diskutující opět rozdělili na dva tábory, jedněm je jedno, kdo to vyrobil, hlavně, že to dělá co má a druzí automaticky prohlašují vše od ATC za shit, ale proč, to už nenapíší. Stejně tak je blbost ten poměr závad po opuštění 1:1000, to chcete říct, že za loňský rok měli jen 40 mrtvých či vadných počítačů hned po dodání, chachá, to vám bude věřit jen cvok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SuData  |  26. 02. 2002 09:38

 dobrý kluci tak jste nám popsali výrobu PC podle normy ISO9001. Ono to bude podobně vypadat i u dalších větších firem, který se touto normou řídí. Spíš to vypadá na reklamu ATC. A o kvalitě jejich PC se dá říct ve většině případů SHIT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  26. 02. 2002 12:56

Nechápu, jak tohle můžeš tvrdit.
Každý si může říci, jaké tam bude mít komponenty. To si u "značkového" počítače moc neřekneš.Kdo tomu nerozumí, určitěmu poradí.
Já osobně mám zatím spíš lepší zkušenosti s počítači skládanými, než značkovými (konkrétně IBM).
Ale nezáleží na firmách, záleží na lidech. Svůj první PC v roce 1997 jsem koupil u Autocontu. 2x byl v servisu, opravili, stane se. Mezi opravami jsem ho odplomboval a protože o příčinách druhé opravy nebylo sporu, nikdo se nepozastavoval, proč je plomba vejpůl.

Jasně, že článek je účelový. Reklama? Jak to berete. Já to vzal jako článek jak se staví profícky poč a pro mě to mělo informační hodnotu. A když popisuju výrobu, tak někoho. On dal k nahlédnutí svou kuchařku, proč bych neměl uvést?

martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaz  |  26. 02. 2002 18:55

Najdi  si HP a nech si postavit PC . Od takovych "vyrobcu" radeji dal. Stejne mi tam chybely pionyrky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luck  |  26. 02. 2002 18:59

Plně s Vámi souhlásím.

Měl by jste se tam podívat, z jakých "SHITŮ" se tam vyrábí a jak se dodržuje ISO. Přijít tam namátkově kontrola na ISO, tak jsou ihned položeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vla  |  26. 02. 2002 09:07

Na počítačích ATC mi vadí jejich plombování. Je  to jako by mi někdo zaplomboval kapotu auta. Ne že bych byl zrovna automechanik, ale kdybych musel za dolitím tekutin do firemního servisu, to by mi fakt vadilo. A do stejné situace jsem se vždy dostal s počítači ATC. Vše se dá vyřídit posláním majlu se žádostí o odplombování, ale pak čekáte a čekáte, jestli dostanete žádanou, kladnou odpověď (zatím, po čase, vždy přišla).

Sporné je také jištění plochých kabelů proti vytažení. Konektory, které by vypadávaly při drcnutí by nikdo nekupoval, natož je ještě někam montoval. Starám se o větší počet počítačů, ale konektorový problém byl vždycky mým problémem větších tlap ve stísněném prostoru minivěží.

Taktéž předem dané umístění mechanik v počítačích ATC je voleno především s ohledem na rychlost montáže a ne na zákazníka. Zkuste přidat CDRW, šuplík. Budete řezat zalepené spoje, přemísťovat disky a drtit tvrdá slova mezi zuby.

Počítače ATC jsou podle mne pro lidi se spokojenou peněženkou, ktří si počítač vybaví tak, aby se nemusel následné 2 roky otevírat. V tom případě opravdu platí vše v článku zmíněné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Břetislav Roháček  |  26. 02. 2002 10:27

S plombováním PC zásadně nesouhlasím (a také dodané PC neplombuju), protože nelze zákazníka nutit, aby po dobu záruky nakupoval všechny rozšiřující komponenty od dodavatele PC. Zákazník se musí mít možnost svobodně rozhodnout, kde si nechá PC rozšířit. Vím, že je tu riziko neodborného zásahu, ale takový zásah se většinou dá poznat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Drbohlav  |  26. 02. 2002 15:32

Zřejmně jste zcela nepochopil k čemu plombování slouží! Nejde o to aby si zákazník nemohl koupit komponent u jiného prodejce ale proto, aby se v tom každej ňouma nevrtal a neměnil si každej druhej den s kamarádem procesor atd. !!! Jak jinak chcete nabízet 3 letou záruku???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  26. 02. 2002 21:28

A ako podla vas zistite neoborny zasah pri odpalenom procesore pobehanim 12V po nozickach, alebo graf. karte, ci diskoch? Niektory ludia totiz takto radi, lacno a hlavne velmi casto upgraduju svoje PC a vy potom na benzine qoli vybavovaniu takychto "reklamacii" prerobite viac, ako ste na danom PC zarobili.

Blomby su dobra vec. Ked si chcete vymenit procesor, tak nech vam to meni hociktory servis (podla vasho slobodneho vyberu), vzdy moze dat ten svoju vlastnu blombu, a je jasne, ze sa do toho nehrabal kdejaky lamer a zaruka sa ftedy da uznat aj s porusenou mojou pecatou (a nalepenou novou, cudzou). Mna to chrani a zakaznika to moc neobmedzuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Martinák  |  26. 02. 2002 19:17

... počítač se má koupit tak, aby mi co nejdéle sloužil a ve vhodnou chvíli ho celý vyměnil za jiný. Pokud si někdo počítač kupuje jako stavebnici, kterou každý druhý měsíc obmění, nepotřebuje 3letou záruku a nekupuje hotové sestavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigam  |  26. 02. 2002 20:25

zajimave pouzivam presne totez prirovnani a plne s vami souhlasim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Duda  |  09. 03. 2002 08:55

Tedy nevím, kolik počítačů od ATC jste viděl (i když z Vašeho názoru vyplývá, že celkem dost), ale já si dovolím s Vámi nesouhlasit.

Zalepování je dost důležitá věc. Pracuji v servisním středisku pro počítače ATC v ˇjedné malé společnosti na jihu čech. Jsme naprosto nezávislý a prodáváme několik značek PC. Nevěřil byste, kolik lidí přijde a rozčiluje se, že to či ono nefunguje, PC je šmejd apod. Poté se podíváte na záruční pečetě a ony jsou porušené, zjistíte, že v PC je nainstalována paměť, která není kompatibilní s původní a dělá problémy. Dále si zákazník stěžuje na to, že mu nefungují Windows, opět se kouknete do PC a zjistíte, že je tam nainstalovaný nový modem a zákazník prostě pokazil instalaci ovladačů. to je skutečný případ, který se mi stal, ale před touto kontrolou jsem se dozvěděl, že jsme podvodníci a já ještě nevím co, a že PC Triline jsou šmejdy. Zákazníkovi jsem to samozřejmě na záruku neuznal, ale kdyby tam ta pečeť nebyla tak bych to uznat nejspíše musel a práce technika by šla z naší kapsy, i když tam bylo od nás vše v pořádku.

Jištění kabelů je docela důležitá věc. Již jsem se setkal s PC, kterému vlivem přepravy vyskákali karty a dokonce uletěl větrák na CPU. Samozřejmě je to menší procento, ale ATC musí brát ohled i na to.

A instalace CD-ROM, šuplíků, apod? Ještě jsem neměl problém s tím, že bych se do jejich case nevešel nebo nedelbože pořezal. A to si myslím, že zase tak malé ruce nemám. Takže je to trošku taky o tom jak se s tím umí.

Samozřejmě ani ATC není bez chyby, ale kdo je? Myslím, že počítače od ATC jsou asi nejkvalitnější na trhu, a že si je může s klidným svědomím koupit opravdu každý. A to neříkám proto, že je prodáváme, ale z vlastní zkušenosti. Jak jsem uvedl, prodáváme několik značek, ale ATC je co do kvality opravdu super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  26. 02. 2002 08:51

........snad děláte srandu.Napište aspoň nad ten článek PLACENÁ INZERCE, nebo tak něco.Od dnešního dne přestávám navštěvovat Živě,protože je to stejně koupený plátek,jako byly letošní ZOH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  26. 02. 2002 12:47

...aspoň se mi budou stránky rychleji natahovat...
ale ty baby tam chyběly...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Martinák  |  26. 02. 2002 19:12

... no a co, někdy je třeba nejen dýchat čistý vzduch, a souhlasím, bude tu volněji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koba  |  26. 02. 2002 21:18

A co je to ten ZOH? A co je to ZIVE, o ktorom to tu stale vseci pisete? A co tu robim... jaaj, ja som si pomylil server. Tak caute, idem naspet na www.pornofotky.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SkRaT  |  26. 02. 2002 08:51

Kdybyste vedeli jaka tam je jedna nadherna holka - Marketka - ktera ty pocitace sklada !! Tak byste taky chteli chodit po vyrobni "lince" v Autocontu

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirekl  |  26. 02. 2002 09:12

celkem mi tam ty nadherny holky v plnem pracovnim nasazeni chybely

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  26. 02. 2002 09:26

Taky nechapu proc nam je neukazali.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.K.  |  27. 02. 2002 22:22

Taky jsem ji videl (Kez by tam slo nalezt vic takovych peknych veci)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanzs  |  26. 02. 2002 08:45

Reportaz je tak pekna, ze bych si snad uz od jinych firem koupit pocitac nechtel.

Ale meli jsme poc z Autocontu a mel spatny porty, takze nevim jestli je to s tou kontrolou tak super. Navic reklamace byla dost na dlouhy lokte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
František Brázdilík  |  26. 02. 2002 01:10

       No vypadá to moc hezky, ale když si budou všichni lidé kupovat počítače od firem kretým AT dodává, kam pak přijde drobný podnikatel který skládá počítače v malém? Naštěstí máme mi, drobní prodejci nižší ceny a protože fungujeme většinou v místě bydliště máme rychlejší a levnější servis. Když má dát normální človíček 400Kč /hod + dopravu  za servisního technika autocontu tak si opravdu radši zavolá mě (a má to skoro zadarmo jak by řekl Béda Trávníček)

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zkušenost !!!  |  26. 02. 2002 07:11

S takovým Bédou Trávníčkem jsem spolupracoval. Na začátku to bylo super, zázemí téměř rodinného "lékaře". Když se to však Bédovi rozjelo tak jsem byl rázem na chvostu a i celý týden se mi vyhýbal. Pohroma v účtárně. Bylo to neúnosné. A tak jsem přešel k pobočce Autocontu CZ a začal využívat jejich AC Asistentů. Jejich služby nejsou levné a ani úplně ideální, ale to co mám zaplaceno vždy nakonec splní. A co je pro mně důležité účetní mi "nespílala" už víc než rok Již nikdy žádný Franta Šroubovák !!!

JK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Břetislav Roháček  |  26. 02. 2002 10:20

Dle vašeho hodnocení jsem též "Franta Šroubovák", ale na rozdíl od Vás jsem několikrát zachraňoval situaci, kdy jsem byl požádán, abych bez ohledu na záruku (tzn. placeně) zprovoznil dodaný PC od nejmenované ale velmi známé "renomované" firmy. Dodnes těmto 3 zákazníkům dělám servis do 24 hodin. Je samozřejmě nutné mít zákazníky spokojené a většině drobných prodejců na spokojenosti zákazníků záleží podstatně více.

 

Ovšem i zde: "Záleží na konkrétní firmě (nebo podnikateli)!!! Nelze to paušalizovat!!! Znám hodně výborných i příšerných firem (i podnikatelů). Je důležité vybrat si dodavatele nebo servis, který splňuje všechny požadavky.

 

P.S. Já si takto samozřejmě vybral velkododavatele, od kterého nakupuji komponenty a se kterým řeším případné reklamace (u každého výrobku se určité procento závad vyskytne, ale i reklamace se dá řešit s úsměvem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koba  |  26. 02. 2002 21:11

Presne tak. Aj franta Sroubovak musi dbat na spokojnost zakaznikov, inak velmi rychlo skonci. Tiez som sa isty cas zivil podobnou cinnostou a mozem povedat, ze kazdy spokojny zakaznik mi doviedol dvoch dalsich. Toto je asi jediny sposob fungovania fyriem s mobilnym telefonom (ked nemaju vlastne priestory s velkym bilboardom)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 02. 2002 00:20

jeden mi sice dva nedonesl, ale i tak je to dobre na malej privydelek ke studiu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 02. 2002 10:24

Zdravim pana Brazdilika :) Kdyz uz jsi u toho popisu pristupu k zakaznikovi, tak ti chci jen pripomenout, ze mi stale dluzis ty zarucaky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
siph  |  26. 02. 2002 20:18

hezky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kokeš  |  26. 02. 2002 12:53

"mi, drobní prodejci"

cit.: "...myslím, že problém týdle země je, že tady lidi málo hulej..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  26. 02. 2002 21:13

Tak toto povazujem za hlasku dna... naprosto presne a vistizne, pasujuce na danu debatu

Plne sa stouto hlaskou stotoznujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Čupr  |  01. 03. 2002 03:33

Guten Tag Herr Brazdilik - kdybyste radsi nepsal po nocich do diskuzi a prodaval CD. Tudleva jsem v 1 v noci cosi potreboval usmazit a vy nikde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor