Koukám málokdo tady chápe účel a cílovou skupinu. V USA má spousta lidí letecký průkaz, méně z nich už vlastní letadlo, protože jak letadlo, tak především hangárování něco stojí, neboť ceny se odvíjejí od poptávky a lokality. Tohle je určeno pro lidi, kteří si zaparkují doma v garáži, když budou chtít někam doletět, nemusejí řešit vozíky za auto a rozebírání letadla, prostě si zajedou na nejbližší letiště a poletí. Rozhodně není účelem nahradit auto na dojíždění do práce.
Ďaľší model do Garáží Slepá ulička !
No tu si prave mozes vybrat ci do garaze, alebo leteckeho hangaru 😀
Dis is not da wae bruddah cluck cluck cluck cluck
2x som si prečítal 8 miliónov korun, ale prepočet na eura nič...
8M,- Kč = € 316k,- (25,3:1)(Musíš sám, my Češi se do € moc nehrneme, já také ne. Až v tom Germán, či někdo jiný udělá pořádek, a začne se chovat poctivě k jeho správě, kdy stejně bude přistupovat ke všem členům €-zóny vč. nezodpovědných, pak se můžeme zase o € začít bavit.)
Už jsem dlouho nezaznamenal nějakou zprávu od slovenských nadšenců, kteří taky autoletadlo vyvíjejí. Máte někdo čerstvé zprávy?
Ne, myslím, že tato auta, už dávno měla být v prodeji. Nejsem sice takový optimista jako někteří, jsem v těchto věcech při zemi (letitá zkušenost), což ovšem neznamená, že nové trendy a nápady nesleduji.
Loni začal předprodej, dodávky jsou předběžně slíbeny na rok 2020. Více info tady: https://vtm.zive.cz/bleskovky/slovenske-letaj... ...
Správy z oblasti sci-fi , alebo z www.fantas_magoria.sk ? To éroauto sa nikdy vyrábať nebude , bohužial , ale keď má podporu Fica je to odsúdené k zániku.
Mokré sny. Podobné "hračky" nemají smysl, nemají ho proto, že nemáme motory, které by při velikosti auta, měly dostatečnou účinnost. Auto je fakticky bez zavazadlového prostoru, s minimální nosností, krátkou výdrží (za letu), bez jakýchkoliv účinných bezpečnostních prvků, alespoň minimálně chránící posádku v případě nouzového přistání či havárie. Dále je nutné schválení konstrukce, pohonu, komunikace pro pozemní a především letecký provoz. Každou chvíli nějaký podobný koncept, "osekaného ultralightu", sériově už snad 10 let, nikde nic. Může mi zde někdo vysvětlit, k čemu něco takového, když máme dálnice, kde není problém zavést pruh pro +200 km/h, rychlovlaky +300 km/h? Koupil by si to někdo, věřil, že se dožije vnoučat, Víte jak nízká je stabilita za letu u podobných strojů? Zafouká a jací jste byli!
Mám-li na vrtulník a jeho provoz, mám v místě kde s ním přistanu i na taxík.Bezpečnost takovýchto vehiklů na silnici bude naprosto tragická, stejně jako jízdní vlastnosti, zejména pak za deště a ještě mnohem hůře v zimě.
To je víc vrtulník než auto. A je to ohyzdný jak prdeI. Kdepak, tudy cesta k létajícím autům nepovede.Jak by vůbec fungovala autoškola na létající auto? To by si asi člověk musel udělat i papíry na vrtulník. A představte si tu noční můru pro úřady, jak to omezovat, jak to kontrolovat, kam to smí, kam ne, a těch ožralejch kreténů, co nad ránem naboří pět paneláků na sídlišti, než se v nepříliš ladných spirálách zřítí k zemi a jejich šílená cesta skončí explozí jak v americkým filmu...
Presne tak.Navyše premena z auta na lietadlo musí byť automatická na jedno tlačítko a za jazdy, nie tam bastliť 10 minút niekde na parkovisku.Autopilot musí byť samozrejmosťou aby to nepadalo na tie paneláky. 😉😝
Tak podle vseho to neni vrtulnik ale virnik. Takze jedine co se s tim da delat je dojet na letiste, tam to slozit, rozjet se (delka rozjezdu k vzletu ~ 100m ???), letet na dalsi letiste. Tam pristat, slozit a pokracovat po silnici. Pilotni prukaz (na vrtulnik ???) jiste treba. Tito kockopsi (blbe to jezdi, blbe to leta) se objevuji uz asi 60 let. Nevim jestli technologie uz pokrocily, aby to davalo smysl...
Podle fotek se domnívám, že to není vrtulník ale vírník. Další pokus co může jezdit po silnici a lítat ve vzduchu (tedy bude moci, až získá příslušné bumážky). Takže aby se dostal do vzduchu bude potřebovat rozjezdovou dráhu, po normální silnici asi do vzduchu neodstartuje. Dokud se někomu nepodaří vymyslet něco co bude moci jezdit po dálnici a když se to dostane do zácpy, tak z místa odstartuje a ze zácpy odletí, tak tyhle udělátory budou spíš z kategorie "Kdo si hraje, nezlobí".Docela zajímavé je tohle:https://vtm.zive.cz/clanky/9-povedenych-konce... ...
V tuto chvíli by v rozvinutých zemích o žádnou revoluci nešlo. Musel by na to člověk mít dvoje papíry - tedy na auto i nějaký druh letadla (podle toho jak by to bylo homologováno, např. vzhledem ke hmotnosti) a tomu by i odpovídalo zda a za jakých podmínek by si mohl vzlétnout kde by chtěl nebo zda by mohl startovat jen z oficiálních letišť.Každopádně by to nebylo úplně k zahození - z kanceláře dojet na letiště, tam odstartovat, přiletět na cílové letiště a dojet na místo. Hodilo by se to jak v místech s přetíženou pozemní infrastrukturou, tak v místech s její absencí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.