Skuste si tipnut co sa stane az mediami preleti sprava, ze 737 MAX sa vracia do vzduchu...Vacsina cestujucich zacne kontrolovat cim poleti a v pripade 737 MAX sa radsej poobzeraju po inom spoji.
Možno urobia nejaký rebranding a bude.
divne je, ze s cenou akcii to nedela vubec nic
To není divné, to je realita. Veškerá kauza okolo Boeingu kvůli dvěma padlým letadlům je jen mediální divadlo pro pitomce.A těmi obvykle držitelé jejich akcií nejsou.
Několik stovek mrtvých lidí je divadlo, hmm boduješ.
Ano je. Jedná se o roční průměr, mimochodem jen v Česku zemře na silnicích ročně mnohem více lidí.I sebevražd je v Česku 3x tolik.
A co by to mělo dělat s cenou akcií? Ano, nyní chtěj všichni radši Airbus, jenže kapacity Airbusu nejsou nafukovací. Na nová letadla od Airbusu se čeká nyní hodně měsíců či roky. A další výrobci neexistují nebo dělají jen podstatně menší letadla. Takže kdo chce lítat, tak stejně bude muset do určité míry zvážit jako reálnou možnost i Boeing, se všemi jeho neduhy a nectnostmi. Držitelé akcií to vědí moc dobře, že Boeing se dostane k lizu tak jak tak, i kdyby jim spadlo každé 10. letadlo, takže nějaká vysloveně výprodejní panika se nekoná.
Jo, kdyby mohl Airbus z týdne na týden navýšit výrobní kapacity na dvojnásobek, tak je Boeing z týdne na týden automaticky v pr*eli.Bohužel Airbus sotva stíhá vyrábět to, co nasliboval za podmínek ještě před držkopády Boeingu.
Ty MAXe stejně nakonec sešrotují, a nebo to půjde všechno v zásadě povinně na přestavby na CARGO verze. Lidi už v tom nechtěj dělat (letový personál) ani lítat (pasažéři).B-]
Ano, přitom technický je to letadlo OK, pokud jsou zapojeny obě čísla. Jak se adburdum dotažená snaha ušetřit dokáže zničit slušný výrobek a pověst staleté firmy.
Na to zapomeňte. Boeing nemá na to, aby to přežil, pokud je odepíše bez náhrady. A žádnou nemá. A nechtějte vědět co by následovalo, kdyby Boeing zbankrotoval.
Proč by měl Boeing zbankrotovat? Výroba komerčních letadel je pouze jedna z několika divizí Boeingu, Navíc ani divize komerčních letadel nestojí jenom na B737, ale na mnoha dalších produktech.To je jak tvrdit že nový Golf od VW je propadák, tudíž celý skupina VAG zbankrotuje 😀
Já v to samozřejmě také nevěřím, jen reaguji na zjevnou snahu některých místních Boeing položit za to co udělal.Nicméně zrušení B737 by Boeing skutečně nemusel přežít. Jednak by musel vrátit všechny peníze za nakoupená, ale odstavená letadla. Jednak by musel vyplatit všechny smlouvy na objednaná letadla. A to bylo od spuštění výroby téměř 1000 kusů.Finanční kolaps, který by z něčeho takového vyplynul, by ohrozil ostatní projekty, včetně těch armádních. A armády jsou značně citlivé na nestabilitu dodavatelů, neboť to ohrožuje bezpečnost dotčených států.Takže by následovaly další výpovědi objednávek.A domino je na cestě. A to by byl jen začátek. Krach takovéhle společnosti by mělo existenční vliv na miliony lidí tisíce firem a bezpečnostní politiku desítky států.Přirovnání s Golfem mě tak rozesmálo, že jsem se polil čajem 🙂
Jistě a teď tu o karkulce 😀 V první řadě Boeing měl silné problémy po 9/11, jelikož spousta areolinek zkrachovala a nikdo moc nechtěl kupovat nová letadla, přežil bez problému. Tady má problémy pouze s jedním typem letadla.V druhé řadě jakékoliv hypotetické finanční problémy Boeingu by řešila vláda USA, pravděpodobně půjčkou jakou dala GM. Důvod je zcela jednoudchý, Boeing je klíčový dodavatel pro americkou armádu, letectvo i námořnictvo, tudíž je klíčový pro "Národní bezpečnost" + Airbus by po kolapsu Boeingu prakticky získal monopol na trhu s komerčními letadly, což je pro američany obecně zcela nepřípustné. 😀
Dobře. Jak si přejete.Žilo jednou jedno děvčátko a to dostalo od babičky k narozeninám dárek – červenou čepičku. Rádo ji nosilo, a proto jí říkali Červená karkulka. Babička bydlela za lesem a Karkulka ji často navštěvovala. Jednoho dne měla i babička narozeniny a maminka k ní Karkulku poslala s košíčkem plným dárků. Děvčátko muselo projít hlubokým lesem a proto jí maminka přikazovala: „Jdi rovnou k babičce, Karkulko, a nikde se nezdržuj a nescházej z cesty. Mohlo by se ti něco zlého přihodit.“Karkulka to slíbila, ale na svůj slib brzy zapomněla. Jakmile uviděla rozkvetlé lesní květy, začala je pro babičku sbírat do kytičky. V hlubokém lese žil také zlý vlk. Karkulku zahlédl a začal ji zpoza stromů sledovat. Po chvíli jí nadběhl, vynořil se před ní a ptal se:“Kam jdeš, Karkulko?“„K babičce,“ odpověděla Karkulka. „Nesu jí k narozeninám košíček plný dárků. Bydlí v chaloupce za tímhle lesem.“Vlk to uslyšel a pelášil k babiččině chaloupce, aby tam byl dřív než Karkulka. Zaklepal na dveře.„Kdo to klepe?“ ptala se babička. „To jsem já, Karkulka. Jdu ti popřát hezké narozeniny a nesu dárky,“ odpověděl jí vlk tenkým hláskem. Babička si myslela, že je to opravdu Karkulka. Pustila vlka do chaloupky a ten ji spolkl. Potom si nasadil na čumák brýle, vlezl do postele a přikryl se.Karkulka zatím doběhla k babiččině chaloupce a celá natěšená, že jí udělá dárečky radost, zaklepala na dveře. Vešla dovnitř, podívala se na vlka ležícího v posteli a podivila se:„Babičko, ty máš ale velké uši.“„To abych tě lépe slyšela,“ řekl vlk.„Ty máš ale velké oči, babičko,“ podivila se zase Karkulka a vlk odpověděl: „To abych tě lépe viděla.“„Ty máš ale velkou pusu, babičko,“ podivila se Karkulka a vlk zařval:„To abych tě mohl lépe sníst!“ Pak otevřel svoji tlamu a Karkulku spolkl taky. A jak měl plné břicho, svalil se zpátky do postele a tvrdě usnul.Brzy šel kolem hajný, který při svých pochůzkách lesem vždy babičku navštívil. Z chaloupky však uslyšel hlasité chrápání. Nakoukl dovnitř oknem a v babiččině posteli vidí ležet vlka s obrovským břichem! To on asi snědl babičku! Vešel tedy dovnitř a tesákem vlkovi břicho rozřízl. Jak se podivil, když z něho s babičkou vyskočila i Karkulka. Obě byly živé a zdravé.Všichni začali nosit kamení a sypat je vlkovi do břicha. To pak zašili. Když se vlk probudil, uháněl pryč do svého lesa. Bylo mu ale těžko a měl žízeň. Nejblíž byla babiččina studna, když se však nad vodu nakláněl, těžké břicho ho stáhlo dolů a již ho nikdo nikdy neviděl.
Krása, příště sem zkopírujte celou Vojnu a Mír 😀 Už zase došly argumenty, tak se budete chovat jak malé děcko 😀
No problémo. Ale musíte o to požádat, jako v tomto případě “o karkulce”. Reaguji jen na vaše písemné požadavky.Pěkný zbytek večera .-)
Boeing nema problemy jenom s jednim typem letadla, Boeing ma problemy na vice frontach a paradoxne ten tak silne medialne akcentovany Max je jednim ze spise mensich problemu kterym Boeing celi.Problem Boeingu je primarne asi v tom, ze Boeing ve skutecnosti uz neexistuje. To co existuje je firma sice s puvodnim jmenem, ale ve skutecnosti pohlcena konkurenci McDonnell Douglas se kterou Boeing v roce 1997 zfuzoval a nasledne ji byl ovladnut. Bohuzel tim byl znicen puvodni unikatni Boeing a stala se z toho univerzalni spolecnost na delani penez, ktera uz nema zadny vztah k letadlum. Soucasne problemy jsou jenom dusledkem a vyhozeni jednoho blba nic nevyresi.
Co by nasledovalo?
Vám druhé Vánoce 🙂
ja jsem se slusne zeptal na zaklade toho co pises. tedy bych ocekaval, ze slusne odpovis a napises mi, co by nasledovalo. jsi toho schopen?
Ta odstavená letadla budou v polovině 2020 z poloviny už "odepsaná", ať někdo chce nebo nechce. To je zkrátka neoddiskutovatelný fakt. -20% ztráta reputace, dalších -30% časové opotřebení a náklady na znovuuvedení do provozu.K odstavení typu Boeing 737 MAX došlo v březnu 2019 a nyní se ukazuje, že patrně ani v červnu příštího roku, tj. 2020, nebude ještě rozhodnuto o návratu do vzduchu.Na spravený MCAS každý s*re zvysoka. Ukažte mi někoho, kdo bude mít odvahu na to vše dát palec... Nikdo... Jediná reálná možnost je 737 překopat konstrukčně natolik, aby tam šly ty ultraúsporné motory umístit do přirozeného těžiště, bez obezliček typu MCAS, tj. je nutné zvednout podvozek.
Ale oba víme, že tohle je jen vaše osobní domněnka.
Napíše člověk co o pár hodin dříve kompletně vykonstruuje finanční kolaps Boeingu 😀
To máte tak. 5 lidí nezávisle na sobě odprezentuje možný předpoklad budoucího vývoje.Každý píše něco jiného.Je možné, že jsou mimo všichni.Nicméně jsou jisté reálné předpoklady, se kterými je možné pracovat a vytvořit reálný obraz možností budoucího vývoje.Jen nesmíte věřit, že tam budou ty vaše pohádky, které fakt nejsou na ničem založené.Co se tu osobně prezentujete, tak je to za poslední týden jedna blbost za druhou.To jsou vánoce, co? 😂😂😂
Jediný kdo tady (i doslova) píše pohádky jste Vy 😀 Já Vám jenom ty Vaše pohádky drtím argumenty, na které většinou začnete reagovat hysterickým fňukáním. Jako třeba nyní 😀
Jen houšť drcení a sebeklamu 😂😂😂
Kdyz ctu tvoje prispevky v teto diskusi tak mam pocit jako bych cetl neco co vyplodil z hlavy zak mozna tak maximalne treti tridy. Je videt ze problematice vubec nerozumis a cucas si neco z prstu.
Proc sem pisete o vecech o kterych vubec netusite? U letadel fakticky neexistuje neco jako "casove opotrebeni", jedine cim klesa hodnota letadla je jeho uziti. Letadlo neni auto. Ctyricet let stara malo letana Cessna 172 s plnym servisem muze klidne stat i 80 % ceny noveho letadla. U dopravaku je bezne, ze se prodavaji letadla co nekde stala pet i vice let (treba u soudnich sporu po bankrotech) a neni problem je nasledne prodat za plnou cenu. U dopravnich letadel hrozi maximalne moralni zastaravani s tim jak se zprisnuji hygienicke normy a zlepsuje efektivita, ale ani jedno u Maxu nehrozi, protoze nic modernejsiho na trhu stale neexistuje. J
jedno prepustenie vs stovky fakticky zavrazdenych. to niekomu pripada fer?
😀 tady to maji spatne, sef byl odsunut aby se usnadnilo jednani firmy se statnimi uredniky (statni zakazky a kontrolni/certifikacni urady) ohledne armadnich zakazek
Bože můj. Tady už vážně přestávají jak se říká “hovna smrdět”. Kdybych byl ředitel Boeingu a měl na vás čas, tak vás za tenhle veřejně vyřčený výrok rovnou ženu před soud.Lidstvo už by mělo začít přemýšlet nad tím, jestli by třeba nestálo za to, aby byl každý za své výroky o těch druhých a k těm druhým na internetu trestně odpovědný.“Fakticky zavražděný” ..... to je jak výrok z klubu imbeccilních výroků Zecka z BBT: “nebyl jsem v obchodě s komiksy doslova milion let”
😀 pekny cetl jste ten clanek? ale diskuze vadi.mozna byste mel zacit u novinaru, politiku a reklamstinou vetsiny firem... pak by se mozna i normalni lidi chovali jinak
Neobhajujte vlastní chování poukazováním na ty druhé. To dělají děti ve školce.O jaké diskusi, která mi vadí, to mluvíte? Proč lžete? Mě v žádném případě nevadí diskuse. Přečtěte si prosím znovu co mi vadí.Ano, souhlasím s postojem, že tak problematická témata, jako je tohle, by vůbec nemělo mít prostor blábolení pod článkem. Prostě napíšu informaci a tím to končí.Bohužel ani redakce si nevidí na špičku vlastního nosu ohledně zodpovědnosti za svou práci.
Obhajovani poukazovanim na ostatni? To si musim zapamatovat. Libi se mi, jak ostatni poucujes a sam to delas jak na bezicim pasu. A nezapomen jeste vsechny obvinit ze lzi 😀 hehe jak ve skolce 😀
Vnímám to tak, že jste také přesvědčený, že ředitel Boeingu je sprostý vrah 🙂Ale kdybyste si myslel něco jiného, fakt to můžete napsat. Tady ještě ano.
mam pocit, ze nedokazes chapat relativne jasny psany text. a ja uz jsem ti jednou psal, ze mi nemas podsouvat sve dojmy. nebo mi snad chces odpovedet na tema ekologickeho protlacovani uspornych zarovek a zakazu prodeje klasickych zarovek jako takovych, coz ve vysledku znamenalo velky ekologicky pruser? fakt to muzes napsat. tady jeste ano.
ty budes asi rovnaky psychopat ako ti manazerkovia v boeingu. alebo si mozno iba slaboduchy.a ja by som bol za to aby sa psychopati vesali a na internet pustali iba ludia s iq nad 130
Tomu se vůbec nedivím.
Hele a jen ze zvedavosti. Ciste hypoteticky. Predpokladam by ti tedy nevadilo, kdybys na zaklade techto pozadavku uz nemohl pracovat s internetem?
ciste hypoteticky mohol, ale mozno by som tu hranicu znizil akby tu bolo bez vas moc smutne 😀
ale to neni odpoved na otazku. chapu, ze tve iq je minimalne 150, ale pak prijde dpcstb2, ktery se svym iq velkym jako 6000 dpcstb nastavi hranici mnohem vyse, nez docuras. tedy znovu, ciste hypoteticky, nevadilo by ti to, kdybys pak uz nemohl lezt na internet?
Ten člověk vědomě rozhodl, aby se nedodrželi interní předpisy a postupy, aby se oblbli kontrolní státní státní orgány a obléhali zákazníci, což přímo vedlo ke smrti stovek lidí. Ten člověk je masový vrah a měl by dostat elektrické křeslo.
Ani tohle není vražda a ani vaše tupá hysterie na tom nic nezmění. Naopak co je naprosto zřejmé je veřejné očerňování člověka do pozice vraha.Nechápu, jak tady může vás příspěvek vydržet déle, než hodinu.Tohle je totiž i na žalobu Živě.
zalez demente!!!!!!!!
Moc alkoholu v krvi?
Přečti si zákony hlupáku.
Ještě prosím o kopii celkové vyšetřovací zprávy a doufám, že je v ní uvedeno to co jste tu nablinkal. A běda jestli ne.
az ju dokoncia a bude verejna, poslusne nastupis, obaja ti nasereme do huby a poslusne to spapas. plati?
Tak moment. On si to tedy celé vymyslel, ale já si mám nakálet do huby?Vy jste namol že?
nie, my ti nakaleme do huby, nie ty sam 😀boeing je ten co ten system vyvijal, boeing odflakol testovanie, beoing odignoroval prvu nehodu, boeing odignorova pocetne dalsie komplikacie za letu ktore iba neskoncili nehodou. takze pad posledneho lietadla bola fakticky vrazda. co hovori pravo ma nezaujima. hruba nedbanlivost s nasledkom smrti JE VRAZDA. a to je presne to co sa stalo.
"co hovori pravo ma nezaujima". A o tom všechny tvé bláboly jsou 😂😂😂😂
uz teraz ti prajem dobru chut
Keď ti zlyhajú brzdy lebo si ich neservisoval. A ty niekoho zrazis, tiež budeš vrah?
ak ti zlyhaju nahle, tak nie. ak ti zlyhali viac krat a ty si sa vysral na opravu, tak ano
Toto Boeing už veřejně přiznal hlupáku.
Cituj ono přiznání, děkuji.
Maximálně tak zabitých z nedbalosti. Vražda vyžaduje přímý úmysl někoho zavraždit.
Ano, přesně. A i to je hodně vzdálené reálnému přiznání viny.Že jde o zavinění z nedbalosti je celkem zřejmé. Ale i zde je naprosto nezbytné správně určit kdo byl nedbalý a kdo měl jen zodpovědnost.
Ne úplně vždy. Právní analýza vraždyV obecném (římském, kontinentálním) právu je vražda definována jako protizákonné zabití jiného člověka se stavem mysli známým jako "zlý úmysl".První tři elementy jsou relativně přímočaré. Ovšem koncept "zlého úmyslu" je složitější, protože nemusí nutně znamenat předběžnou úvahu. Jako formy "zlého úmyslu" se rozlišují následující stavy mysli:1 úmysl zabít,2 úmysl způsobit vážnou tělesnou újmu blízkou smrti,3 naprostá lhostejnost vůči neopodstatněně vysokému riziku pro život člověka, nebo4 úmysl spáchat nebezpečný zločin (doktrína "zločin-vražda").Na Boeing sedí naprosto bod 3. V Německu takhle dostali doživotí účastnící nelegálního závodu v ulicích, když přejeli chodce.
Nesmysl. Bod 3 není možné na Boeing implementovat, protože idea o naprosté lhostejnosti vůči neopodstatněně vysokému riziku u výrobce letadel na úrovni Boeingu je holé sci-fi. Ale to je nad schopnosti tvého chápání.Tvá tupá zaujatost a přání s tím nemá co dělat. Taktéž s tím nemá co dělat ono římské - kontinentální právo, které sis do toho vsunul z vlastní vůle 🙂Tupost tvého marného postoje dokazuje srovnání s nelegálními pouličními závody. To ses mohl rovnou podepsat jako “jjfb, místní blb s IQ houpacího koně”.
ANONASVUL (zkratka pro vulgarni) je oznaceni prispevku, kdy anonas rozhodne nikomu nenadava, nikoho neurazi a uz vubec neni vulgarni. diky teto zkratce je pak mozne lepe vyhledat tyto jeho prispevky, az vas zase bude obvinovat ze lzi.
to ho meli ukamenovat nebo co? jste dost mimo
A dostane i padák, nebo jen padáka? ☺
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.