Staronový freemail Outlook.com se těší z nové domény a vzhledu. Ovládání je rychlé a přehledné, bez zbytečností okolo.
Volně dostupná e-mailová služba Outlook.com od Microsoftu už na první pohled působí čistě a přehledně. Pryč jsou doby překombinovaného Hotmailu. Navíc nabízí neomezený prostor pro zprávy a bez zbytečné reklamy.
Jednoduchost na každém kroku
Pokud to z prvního odstavce nevyznělo zcela jasně, tak ještě jednou – nová freemailová schránka Outlook.com je opravdu jednodušší na ovládání a skutečně přehledná. Celé to vychází z konceptu Metro, respektive Windows 8.

Registrace vyžaduje zadání telefonního čísla nebo e-mailu a ověřovací otázku
Jednoduchost místy připomíná „nový design“ služeb Googlu, ale Microsoft jde ještě dál. Odvážil se vstoupit do vod minimalismu, což je od docela konzervativního Microsoftu zcela nový přístup (který začal počínaje s Windows 8).

Porovnejte si sami: Nový webmail Microsoftu vs. loni modernizovaný webmail Googlu
Nic zbytečného navíc
Uživatelské rozhraní je rozděleno na tři části – levou, kde je nabídka, ve kterém najdete vyhledávání, složku s doručenou a odeslanou poštou, koncepty, koš a nevyžádanou poštu. Zkrátka vše, co potřebujete, máte na očích. Naopak pravá část je vyhrazena pro výpis e-mailových zpráv.

Barvu panelu a zvýrazněných položek si můžete měnit • vedle výpisu je možné zobrazit podokno čtení, jako v desktopovém Outlooku

Při výběru některého z e-mailu se v horní liště zobrazí nabídka funkcí pro práci s e-mailem – štítkování je zde nahrazeno kategoriemi, nechybí však ani klasické složky • podokno čtení můžete mít zobrazeno i dole
Horní (modrá) část se mění dle aktuální funkce. Můžete pomocí horní nabídky vytvořit nový e-mail, anebo pracovat s právě otevřenou zprávou. A jen tak mimochodem, můžete si zvolit jinou barvu prostředí.

Otevření e-mailu (pokud adresáta označíte jako důvěryhodného, budou se náhledy příloh vždy rovnou načítat) • pokud dostanete více příloh, můžete je všechny stáhnout jako jeden ZIP

Dorazí-li v příloze více fotek, můžete si je prohlédnout v prezentaci • dorazí-li dokument, přečtěte si ho ve webovém Wordu