Brandstifter
Brandstifter
13. 2. 2018 • 23:41

Vždy když čtu spojení Home Pod a kvalitní zvuk tak se zasměji. Miniaturní měniče připevněné k plastovému držáku a prakticky žádná ozvučnice. Ohledně opravitelnosti plně to chápu, všechno je plast, většina je lepená nebo jen zacvakávací a velký důraz na malé rozměry. Hold není nad klasický zesilovač a pasivní repro bedny, lze opravit vše a pokud člověk nemá smůlu většinou mění součástky za pár korun.

dnv
13. 2. 2018 • 17:10

u mnohých iných výrobkov iných výrobcov pozáručná oprava vychádza aj drahšie než kúpa nového výrobku,dnes keď kvantita prakticky úplne nahradila kvalitu sa už obvykle opravovať množstvo výrobkov ani neoplatí-na zakázku vyrábané súčiastky,ktorých cena pri individuálnom odbere by bola neúmerne vysoká,u mnohých ani nejaký pozáručný servis v podstate neexistuje a mnohé výrobky sú už konštruované tak,že aj pri sebeväčšej snahe sú neopravitelné,resp. urobené tak,že prípadná snaha ich opraviť obvykle znamená výrobok deštruovať,aby sa dalo nejako dostať k súčiastkám,takže sa nedivím,že u tohto konkrétneho je oprava drahá a že tam vôbec možnosť opravy je...

dolph1888
dolph1888
13. 2. 2018 • 16:12

Přiznám se, že tyto problémy se svými bednami ve dřevě (věž Technics) nemám a neřeším. +15 let pracují s přehledem, bez jediného pazvuku. K PC naprosto normální od Logitech, řady jako Z625, a když umřou řeším nové. Ne, ani jedny nemají asistentku, nevím k čemu by mi u poslechu byla. Případná oprava = běžná cenová relace nebo záruka.

Určitě si přečtěte

Články odjinud