Vždy když čtu spojení Home Pod a kvalitní zvuk tak se zasměji. Miniaturní měniče připevněné k plastovému držáku a prakticky žádná ozvučnice. Ohledně opravitelnosti plně to chápu, všechno je plast, většina je lepená nebo jen zacvakávací a velký důraz na malé rozměry. Hold není nad klasický zesilovač a pasivní repro bedny, lze opravit vše a pokud člověk nemá smůlu většinou mění součástky za pár korun.
Ozvučnice je největší problém klasické reprobedny. Musí to stát majlant aby to hrálo správně.Jsou výrobci i ve světě high-endu, kteří už ozvučnicové reprobedny nedělají, dělají otevřené systémy.Apple šel touto moderní cestou.Navíc měl poněkud jiné požadavky na konzumaci zvuku, než je soustředěný poslech z jediného místa, kde to hraje za určitých podmínek správně.
Jen dotaz, mozna momo misu. Ma-li něco hrat, vydavat zvuk, musí to mit něco, cemu se říká ozvucnice, co se chveje a tim rozhybe vzduch, kterym se zvuk jako vlneni siri. Jak to resi otevreny systém, znamena-li (otevrenost) to, ze nama ozvucnici?
Ne, nemusí. Toliko k tvému okraji.
To je prilis okrajovy vykrik do tmy. Jak to bez ozvucnice "dela" zvuk?
Zvuk nedělá ozvučnice, ale membrána reproduktoru. Ta svým kmitáním vytváří onu slyšitelnou vlnu dané frekvence.Jistě jsi už slyšel hrát reproduktor sám o sobě bez bedny.Nebo nikdy?Nakonec zamysli se nad reálem. Když třeba tleskám, je to slyšet? A mají moje ruce ozvučnici?
Jen dodám, že "krabice" reproduktoru by měla být maximálně tuhá; kdyby se totiž chvěla, tak by "zvučila" a tudíž přidávala ke zvuku svoje vlastní tóny, což je samozřejmě nežádoucí.
Tak co jsem četla, většinou byl v recenzích uváděný jen „nejlepší zvuk z chytrých reproduktorů“, čemuž by se i věřit dalo :) Takový jednooký mezi slepými. Chytré reproduktory mají zprostředkovávat informace od asistenta, fungovat jako handsfree, ale na hudbu to chce něco normálního…
Ano, protože ještě nedošlo k porovnání stereo sestavy HomePod s nějakou cenově srovnatelnou běžnou stereo aparaturu.To srovnání funkcí pokulhává také.Tohle je produkt "ekosystému" Apple, v něm funguje perfektně.Nemá ambici fungovat ve všem. To je naopak práce těch ostatních, kteří musí vyhovět všem.
u mnohých iných výrobkov iných výrobcov pozáručná oprava vychádza aj drahšie než kúpa nového výrobku,dnes keď kvantita prakticky úplne nahradila kvalitu sa už obvykle opravovať množstvo výrobkov ani neoplatí-na zakázku vyrábané súčiastky,ktorých cena pri individuálnom odbere by bola neúmerne vysoká,u mnohých ani nejaký pozáručný servis v podstate neexistuje a mnohé výrobky sú už konštruované tak,že aj pri sebeväčšej snahe sú neopravitelné,resp. urobené tak,že prípadná snaha ich opraviť obvykle znamená výrobok deštruovať,aby sa dalo nejako dostať k súčiastkám,takže sa nedivím,že u tohto konkrétneho je oprava drahá a že tam vôbec možnosť opravy je...
Dovolil bych si souhlasit.Ano, to co říkáte, platí hlavně u podřadných výrobků nebo výrobků na jedno použití. Už vím kam patří nakousnuté logo! :-O
Máš pravdu, ale jen u výrobků, většinou elektroniky, kde výrobce vlastně vůbec nemyslí na ekologii, kdy oprava je jednoznačně menší zátěž, než nový produkt.Co lze opravit a je s opravou počítáno, např.: kamery SONY, mnoho typů fotoaparátů, tiskárny, kvalitní hodinky s mechanickým strojkem, HDD (repas výrobcem), ty mé dřevěné bedny k věži (když se podíváš dovnitř, není problém cokoliv zaměnit), další audiotechnika (vždy to jsou lehce přístupné komponenty, počítá se s dvířky na vstup), dále ne elektronická zařízení, jako mrazáky, sporáky, vysavače, většina moderní televizí / monitorů (nad jistou cenovou hranici), dokonce i ty mé H0 modely (model. žel.), mohu s přehledem opravit. Můžeš mi laskavě říct, proč by se vše mělo hned vyhazovat? Výrobci to tak dělají, pro jednodušší lidi, kteří dle "módy" mají např. mobil měnit co 1/2 roku, tím sráží náklady (nemontují, listují placky), ale zaplavují svět výrobky na jedno použití. Ti lidé vlastně akceptují zaneřádění planety a pak si ty samé firmy, hrají na "ekologické".
Přiznám se, že tyto problémy se svými bednami ve dřevě (věž Technics) nemám a neřeším. +15 let pracují s přehledem, bez jediného pazvuku. K PC naprosto normální od Logitech, řady jako Z625, a když umřou řeším nové. Ne, ani jedny nemají asistentku, nevím k čemu by mi u poslechu byla. Případná oprava = běžná cenová relace nebo záruka.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.