Olympus m:robe MR-100: ďábelský protivník iPodu

Diskuze čtenářů k článku

maxi  |  18. 01. 2007 09:50

mam uz m:robe vyse roka a pred dvoma mesiaci si zmyslel, ze sa jednoducho uz nezapne. vypise jedine fatal error a to vse. kedze som ho kupoval cez net, mam teraz problemy uplatnit si u nas servis v Olympuse, tak netusim co za kvalitu harddisku tam dali. som z toho pekne smutny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanibaL  |  25. 07. 2006 19:01

Zdravim dufam ze si to niekto vsmine ze som sem napisal a tiez ze mi budete vediet poradit... mam m:robe mr-100 a mam taky problem ze ked ho chcem vypnut tak ako keby sa nevypol a trocha este svieti dotykovy display a tym sa vlastne aj baterka vybija.. pocul som zeby trebalo preinstalovat firmware... len to ze neviem ako a nexcem nieco pokazit :P ehm skusal som ho update-nut ale vypisalo mi ze mam akutalnu verziu firmware a nepomohlo mi to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stan  |  25. 07. 2006 20:10

Zkus prosím případně kontaktovat technickou podporu Olympus, měl jsem podobne problémy a vyřešili jsme je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlozkova@yahoo.com  |  05. 10. 2005 14:33

Pocitacum zrovna moc nerozumim. V programu m:trip nemuzu nic zmenit v nastaveni, pridat tam ten prehravac, je to neaktivni, nejde tam nic zapsat, ikona synchronizace a odpojeni m:robe taky neaktivni, takze je mi celej ten drahej zrejme kram prozatim na houby.
Mate ho nekdo, mohli byste mi prosim napsat nejaky postup, nebo co delam blbe?
Diky
Hana Hlozkova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stan, stan  |  05. 10. 2005 17:15

Mám dobré zkušenosti se zákaznickou podporou na tel.č. 800 167 777. Je tam jeden specialista přímo na m:robe, jméno si bohužel nepamatuji. Chyba je patrně v tom, že se přehrávač nedetekuje jako další USB zařízení, musí být vidět v Průzkumníkovi. Ostatní USB zařízení fungují, pokud nějaká jsou? Záleží na verzi Windows...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čambis  |  07. 07. 2005 10:37

Nevim jestli je to jen muj problem, ale M:robe mi hraje dost potichu. Treba kdyz jedu v metru nebo i v autobuse tak mam volume na max a slysim vse okolo a hudbu nikoliv. Nevite jestli se to da nejak obejit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackal  |  07. 07. 2005 15:07

Zkus nový firmware..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čambis  |  14. 07. 2005 15:00

asi budu vypadat jako naprosty ignorant ale co je firmware? pripadne jak ho pouzit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čambis  |  15. 07. 2005 13:09

poradil jsem si s tim a opravdu to hlasitost zlepsilo :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackal  |  05. 07. 2005 16:25

Nějak mi nejde tenhleten softík nainstalovat, mám XPčka a při instalaci toho Upgradu Jet atd. (je to přímo na Cédu u M: robe), který M:trip potřebuje mít nainstalovaný  v XP, mi to vyhodí hlášku, že jazyk podporovaný tím Upgradem, je jiný než jaký mám v Systému..zkoušel jsem i XP hodit do Angličtiny (co člověk nezkusí ;o), ale stále mi to nejde nainstalovat :(..
Díky za jakékoliv Info..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čambis  |  07. 07. 2005 10:35

Mel jsem take problem ze to chtelo nainstalovat min. 8 verzi opravy to jsem nainstaloval a bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čambis  |  07. 07. 2005 10:35

Mel jsem take problem ze to chtelo nainstalovat min. 8 verzi opravy to jsem nainstaloval a bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čambis  |  14. 06. 2005 14:54

Daji se skladby seradit podle zanru, a dale podle alb nebo jsou všechny pisnicky slite v jednom celku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  14. 06. 2005 16:45

Skladby muzete vybirat temito zpusoby:
- interpret
- album
- zanr - interpret - album
- zanr - album
- rok vydani
V kazde kategorii si take muzete zobrazit seznam vsech skladeb, ktere v ni jsou. A nebo muzete dat "Play all"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čambis  |  15. 06. 2005 12:26

takze by se dalo rici se skladby si rozhazim do adresaru, mezi kteryma si muzu vybrat ktery si prehrat? rozumim tomu dobre?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  15. 06. 2005 16:57

Do adresaru ne - program m:trip si tridi skladby podle ID3 tagu, nejaka adresarova struktura ho vubec nezajima...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lenagirl  |  11. 06. 2005 19:38

je pěkný ale ráda bych věděla kolik se tam dá uložit skladeb dík za odpovědi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  14. 06. 2005 16:39

5 GB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  17. 06. 2005 15:33

pokud ma prumerna mp3 5 MB, tak 1000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BMX  |  09. 06. 2005 17:34

Je krasnej, ale proboha vždyt nic neumí!  A prehravac bez mass storage - to si nikdo normalni nemuze koupit!  Já mám Emgeton Mpeye a je dokonalej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  17. 06. 2005 15:22

myslim, ze za 5000 tis. je to dost dobry + kvalita + odolnost +moc pekny provedeni + 5 GB disk,  Na m:trip je nutny si zvyknout, ale kdyz si clovek zvykne, nechce uz jinak: V m-tripu si otevru cely svuj repertoar, oznacim jenom songy, ktery chci uploadovat (k nekterym si ulozim i text),  takze vubec nemusim lezt do m-robe, vsechno udelam v tripu a pripojim, protoze podporuje USB full speed, za chvilku je stazeno a muzu jit ven. Pozdeji v m-trip pomoci jednoho tlacitak smaznu oznaceni songu, vyberu jiny, pripojim mrobe....Zda se mi to mnohem prehlednejsi, kdyz to clovek ma vsechno v compu a zaroven v Mrobe. Jinak jako USB mass storage to samozrejme taky funguje. Kozeny pouzdro na krk je taky super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stan, stan  |  09. 06. 2005 14:10

...není lepší nabídky na trhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stanis  |  09. 06. 2005 14:25

V dobe vydani Computeru 9/05 - 5. kvetna - tato cena aktualni byla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stan, stan  |  09. 06. 2005 14:48

...to je sice pravda, ale pokud vyjde článek později na Živě, měla by být aktualizována, protože je to korektní vůči čtenářům a potencionálním zákazníkům. Také je mi záhadou, pokud jsem četl pečlivě, proč je utajena existence Olympus RM13 Remote Controller?
Pro doplnění informace:

Jak na to?

          1. Klikněte http://www.iolympus.cz/vip/login.asp

          2. Zadejte tyto přihlašovací údaje - jméno: mrobe heslo: mrobe100 

          3. Vyplňte a odešlete objednávku 

 Neváhejte!! Nabídka platí pouze do 4.7.2005
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  10. 06. 2005 11:34

To je hezké, ale přístup do VIP prodejního systému nemá každý a oficiální cena je stále ještě pořád 7 990 Kč. Samozřejmě netvrdím, že je cena odpovídající kvalitě a funkcím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stan, stan  |  10. 06. 2005 15:30

Informace pochází z:Tento e-mail obsahuje vyžádané obchodní sdělení společnosti OLYMPUS C&S s.r.o., zasílané v rámci činnosti služby Olympus Zpravodaj e-mailem. Takže žádné VIP...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt, Kurt  |  10. 06. 2005 23:15

Pane redaktore! Plácáme a nevíme o čem? Nejdřív tam vrazíte starou cenu, pak se vymlováte na Computer a nakonec se přijde na to, že ani nejste informován o nabídkách Olympusu. Ta nabídka je zcela oficiální a v den, kdy jste napsal tento článek, ji Olympus rozeslal všem, kteří se přihlásili k odběru novinek. To už tam k vám berou opravdu každého?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  11. 06. 2005 20:34

Opravdu nemám chuť ani potřebu se tu s vámi hádat. Oficiální prodejní cena je stále 7 990 Kč a to je pro nás směrodatný údaj.
Jestli si myslíte, že budete lepším redaktorem, prosím - právě hledáme do redakce stážistu, můžete se přihlásit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt, Kurt  |  12. 06. 2005 09:30

Ani já.
Ono nejde ani tak o to, kolik je prodejní cena, jako spíš o to, že nemáte informace, které má každý registrovaný zákazník Oly. Ale abyste byl v obraze, tak jsem vám ten e-mail přeposlal.
Stačila by větička, že do 4.7.2005 je možno jej koupit za míň peněz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stan, stan  |  12. 06. 2005 21:15

Souhlasím s Kurtem. Uděláme pro redaktory stáž. Nechápu, proč se neomluví a neopraví cenu? To je opravdu amatérismus včetně povrchní recenze, když už to tedy musím říci na plná ústa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tuc  |  15. 06. 2005 22:44

hehe :) kdyz mi prisel mail od oly, taky jsem si rikal ze to je bomba.. kdyz si ale clovek zjisti jake ma tenhle prehravac mouchy (hlavne nutnost nainstalovat oly soft aby to vubec jelo), myslim ze za 4999 si to muze koupit fakt jen blazen. Adekvatni cena by byla jeste aspon o litr min, protoze to je vylozene nepovedenej, zprasenej, tim padem v silne konkurenci neprodejnej produkt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barby  |  09. 06. 2005 14:06

Když je to teda takový ďábelský protivník iPodu, kde je nějaké srovnání s Applem? Který je lepší a proč? Proč není aspoň srovnání cen v cenové ose?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  09. 06. 2005 12:24

Téměř osm tisíc za tuhle hračičku je příliš mnoho. Chybí rádio. Cena by měla být tak do tří tisíc maximálně! Myslím si, že tahle hračička za 8 tis. rozhodně nepůjde na odbyt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ham_duo, ham_duo  |  09. 06. 2005 13:00

Micro Zen radio ma - muzu chytat tricet ruznych sumu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ham_duo, ham_duo  |  09. 06. 2005 12:18

Vypada to a podle vseho to i je kopie srackoidniho Micro Zenu (jehoz jsem velice nespokojenym majitelem) se vsema nectnostma. Jak dlouho to vydrzi hrat na jedno nabiti? (myslim realne, ne co si vycucalo z prstu marketingovy oddeleni)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  09. 06. 2005 12:26

6,5 hodiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ham_duo, ham_duo  |  09. 06. 2005 13:00

Aspon ze tak Dekuji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tominko  |  09. 06. 2005 13:47

co tak spravit recenziu na xclef - http://www.xclef.com/pro03_e.htm oproti tejto sprostosti je to kral - fici aj pod linuxom - netreba ziaden software a vymena disku je otazka 5 minut (ja som si tam hodil 60Gb - 20ka sa mi zdala malo) a baterka mne po vyse roku neustaleho pouzivania vydrzi okolo 13 hodin ....a ma to aj radio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
enki  |  10. 06. 2005 11:16

co je špatnýho na Zenu Micro?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ham_duo, ham_duo  |  10. 06. 2005 12:29

Otazka by byla spis "co je dobryho na Zen Micro"
Co mi vadi:
- nefungujici radio (teda - ne ze bych ho chtel poslouchat, ale uz z principu)
- nefungujici Mass Storage (cast disku se da vyhradit pro prenos dat - udajne, v praxi mi to nefungovalo)
- nutnost pouzit casto nefungujici a neohrabanou aplikaci na upload MP3
- aplikace obcas shodi Windows
- nemoznost downloadu MP3 z prehravace
- slaba vydrz na baterky (cca 4 hodiny)
- nefungujici nabijeni pres USB
- ovladani touchpadem (neni sance, ze bys treba pri chuzi prochazel v menu)
- obcas tuhne
- ma tendenci se znicehonic vypnout
- pomalost pri preskakovani pisnicek
- nefunguje mi synchronizace s outlookem
- nelogicnosti ve firmware

Bohuzel jsem prosvihnul lhutu k vraceni, jinak bych jim ho zanesl zpatky. Vzhledem k tomu, ze se mi na domacim pocitaci jaksi zhroutila nahravaci aplikace a nepovedlo se mi ji zprovoznit, tak jsem omezenej na asi giga MP3, ktery jsem tam natlacil hned na pocatku. To sem si kurna rovnou mohl za par babek koupit gigovej flash...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marko  |  22. 06. 2005 14:48

No to je kritiky...

Jsem vlastnikem Zen Micro a dovolim si oponovat:

- podpora usb mass storage na vyhrazene casti disku - bez problemu funguje
- vydrz 9 hodin (navic je mozne baterii vymenit)
- aplikaci pro upload nemusis pouzivat, podporovan je WMP 10.0 a chodi to naprosto bez problemu
- nevypina se mi (nemas nahodou nasteveny zapomenuty sleep time?)
- pomalosti pri preskakovani pisnicek jsem si fakt nevsiml
- synchro s outlookem - provedeno bez problemu
- nelogicnost ve firmware - ano s tim se da souhlasit, nektere funkce jsou opravdu nelogicky zatrideny
- nemoznost downloadu z MP3 prehravace - tak tohle je featura, kterou trpi vsechny znackove prehravace, je to ulitba hudebnimu prumyslu
- radio funguje, ale jen an mistech se silnym signalem, treba proti Eriku K700 je to fakt bida
- nabijeni pres USB samozrejme funguje, jen je cca 3x delsi nez ze zastrcky, ale na to je jasne upozorneni v manualu (cetls ho vubec?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tominko  |  09. 06. 2005 11:49

vazena redakcia, pisete tu o tom ako o super novinke a pritom je kopec lacnejsich a dobrych mp3playerov - uz len tak xclef uz pred skoro dvomi rokmi vypustil hd-500 s 20gigovym diskom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Riso  |  09. 06. 2005 11:13

mozno pekna ale v praxi dost komplikovane pouzitelna cacka. Nech sa na mna nehnevaju ale za tie peniaze sa da kupit dost inych a sikovnejsich prehravacov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melllwar  |  09. 06. 2005 08:25

neviem neviem, ale o kvalite iPodu svedci podla mna hlavne to, ze sa ho ostatni vyrobcovia snazia co najviac napodobnit
ja mam iPod mini a som s nim velmi spokojny.hral som sa so Zen Micro 5Gb, ale iPod je iPod. kto neskusil jablcka, nevie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  09. 06. 2005 07:58

No nič v zlom, ale tuším spor medzi Apple a Olympusom kvôli plagiátorstvu. m:robe je čistá kópia iPodu, ešte aj so stojanom, aj so systémom nahrávania skladieb do prehrávača...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  09. 06. 2005 00:44

Tak ta finta s tím programem s názvem m:trip se myslím Olympusu moc nepovedla. Původně jsem si m:robe chtěl koupit, ovšem toto je velmi omezující. Myslel jsem, že USB Mass Storage je disk bez omezení.
Diskohrátky s obrazem jsou tam jaksi navíc, spíš by mne zajímalo, jestli je možné jej připojit k fotoaparátu a odložit na něj fotky.
BTW jak funguje s Linuxem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  09. 06. 2005 02:31

Po čase používání si na m:trip zvyknete, ale pořád by byl mnohem jednodušší ten Mass Storage...
S diskohrátky s obrazem se nemusíte příliš lámat hlavu - pochybuji, že budete m:trip využívat jako přehrávač hudby. Foťák s m:robem nespojíte, jedině, že by foťák uměl zkopírovat fotky přímo na nějaký flash disk. Fotky na m:robe samozřejmě nahrát můžete, ale jen přes počítač/kabel.
m:trip je jen pro Windows, takže v Linuxu máte s nahráváním MP3 do přehrávače smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Veselý  |  09. 06. 2005 08:09

Takže kdyby se to shrnulo, je to celkem pěkný kus HW za celkem rozumnou cenu, ale soudruzi z NDR udělali chybu ve firmware, čímž prakticky znemožnili jeho rozumné používání. Kdyby se tolik nesnažili a nechali to jako obyčejné USB Mass Storage, bylo by to lepší. Možná by mohli přidat funkci kopírování fotek z fotoaparátů (známou z databank) a bylo by to bez chyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  09. 06. 2005 09:37

Spíše než firmware bych řekl software.
Pěkný hardware, mizerný software. Ale třeba to někdo "hackne"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stanislav, Martin Stanislav  |  09. 06. 2005 10:06

Já bych se klidně obešel bez toho kopírování fotek (je to hlavně MP3 přehrávač, ne databanka), ale jinak máte bohužel pravdu Podobný případ je i Creative Zen Micro, kde oproti dřívějšímu Creative MuVo2 je Mass Storage nepoužitelný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  17. 06. 2005 15:01

snimky je mozne prenest primo z fotaku do Mrobe pomoci tohoto zarizeni:
http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=51552&CatId=18843302

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor