Zrovna nedávno jsem přemýšlel nad tím, kam sledovanost sportu tímhle způsobem půjde. Dřív člověk věděl, že se něco velkého děje a zapnul televizi zdarma a podíval se. Neříkám, jestli to je správné nebo ne, ale v zásadě to tak bylo. Dneska má O2 nejlepší zápasy 1. ligy ve fotbale (k tomu ještě člověk musí mít od nich internet, aby se vůbec k danému programu dostal), tenis je někde, OH bude někde, LM někde, časem se přidá hokej, MS a ME ve fotbale. Chápu, že dost lidí je na sledování sportu odkojených (včetně mě), takže asi zaplatí, ale je otázka, jak to bude třeba u příští generace. Taky by mě zajímalo, co na to reklamní sponzoři, protože je asi spíš zajímá právě sledovanost.
Jinak mě to ale úplně žíly netrhá. Buď zaplatím, protože to za to bude stát, nebo aspoň budu mít víc času sportovat aktivně