Odvrácená strana Sítě

Diskuze čtenářů k článku

farey  |  20. 04. 2001 19:21

abych sve silne neohrabane tvrzeni upresnil - blade runnera povazuji spise za filozofickou sci-fi S PRVKY cyberpunku, nikoliv za CISTOKREVNY cyberpunk (matrix, ghost in the shell), ackoliv to byl prave br ktery zacal onu eru "temneho" sci-fi.
je pravda ze bych mel asi nejdriv myslet nez neco reknu, ale to je tezky :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Kašpárek  |  20. 04. 2001 19:21

Mezi zmíněnými filmy chybí LÁSKA PŘES INTERNET ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yety  |  20. 04. 2001 19:21

neviem ci skorej ako romaticka kom. sa tam nehodi npr Ghost in the Shell
laska cez internet je inac podla mna bud {myslim samozrejme film}blud

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caleb  |  20. 04. 2001 19:21

Jak se vlastně stane z člověka hacker? - to je otázka, ktera mě už dlouho zajímá. Jde mi o to, jak vlastně takový hacker začíná, kde bere informace, kde se učí prvním trikům, kdo nebo co ho vůbec k této činnosti přivede. Ne že bych se já sám chtěl hackerem stát, na to už jsem zřejmě příliš "starý", ale tohle by mě fakt zajímalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
- j.f. -  |  20. 04. 2001 19:21

nehlede na to, ze tenhle clanek psali opet nejaci znalci :)) se mi zahrnuti blade runnera mezi cyberpunkove filmy prilis nezda ... ale treba se mylim. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caleb  |  20. 04. 2001 19:21

Ostatně, já ani moc nechápu, proč je Blade Runner tak oslavovaný kultovní film. Já jsem se na něho podíval pro jistotu 3x, ale nic tak extrovního jsem na něm nenašel. Příběh je podle mě dost béčkový... no nic, každému se holt líbí něco jiného...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  20. 04. 2001 19:21

asi proto same, pro co se prvni posluchaci a ctenari havrana (never more, never more) a nebo jama a kyvadlo, klepali strachy a dneska se pri tom samem lidi nudi (nebo nenudi ale strah nemaji)
Proste v dobe uvedeni to nebylo becko ale acko plne nejsupr triku, ktere nikdo jeste nikde nevidel
(neco jako MATRIX, akorat kolem toho nebylo tolik komerce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caleb  |  20. 04. 2001 19:21

No já si ale myslím, u BR je přiběh mnohem slabší něž u Matrixu. Btw, myslím, že porovnánat BR s Matrixem je nefér, protože si myslím, že Matrix hodně vytěžil z vizuálních efektů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dupree  |  20. 04. 2001 19:21

Tvrdit, že příběh Matrixu je na vyšší úrovni než u BD se dá jenom v případě, že za BD nevezmeme původní literární předlohu, tj. knížku Sní androidi o elektrických ovečkách? od P. K. Dicka, která má naopak podle mně stokrát lepší atmosféru (cyberpunku, jak jinak :) a děj, než Matrix, kde se zase příběh zbytečně utopil v přehršli akčních scén (na můj vkus). Je ale pravda, že srovnávat knížku a film nemá příliš smysl.

Dupree

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  20. 04. 2001 19:21

hehe, srovnavat BladeRunnera s Matrixem opravdu nema cenu, protoze i utrakomercni terminator ma propracovanejsi pribeh nez Matrix. Matrix tezil jen z dobrych vizualnich triku, kterym se dnes jeste nekdo mozne podivi, ale za par let po nich nikdo ani nezdechne. Stejne jako po Matrixu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. MODMAN  |  20. 04. 2001 19:21

Blade Runner má naopak daleko lepší příběh a hlavně daleko realističtější příběh než Matrix, který zadrhává nejen v příběhu, ale i v samotném strváření (mix terminálů 70. let v podobě zelených obrazovek s neproporcionálními čísly a supermoderní počítače). To těží jedině z neotřelých triků a doplňuje to akčností.
Kromě toho hudba u BR je naprosto někde jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Kříčka  |  20. 04. 2001 19:21

Hele, radeji si zkus o CyberPunku neco precist, nebo se podivej na Blade Runnera poradne a pak teprve hodnot relevantnost informaci z Computeru. Nemas pravdu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor